|
Áfonya
|
2009.05.26. 15:20
|
Feeling-nél az igazság! Ha magyar vagy, akkor a szíved is magyar! Pont nemrég volt itthon válogatott focimeccs, jöttek az olaszok vagy nem is tudom kik, és fájlalták egyesek, hogy hazánk népe olasz mezbe megy ki a meccsre...! No comment!! Legyen külföldi kedvence mindenkinek, de akkor ne gondolkodjon már el, amikor az egyik résztvevő magyar! Akkor a magyarnak szurkolok, nem?? Vagy ez csak nekem természetes?? Amúgy az tényleg durva kijelentés, hogy Loeb 'tehetségtelen'. Attól, hogy 'simán' nyerte a VB címeit, attól még igen is volt munka és áldozat mögötte! Lehet, hogy a 'laza' VB címeivel nem növi ki magát maradandó rallylegendává, de a mai kor legendája Ő. Persze van egy olyan oldala is, hogy ha 5en harcoltak volna a VB elsőségért fej-fej mellett, akkor nagyobb értéke lenne a címnek, de ez nem erről szól. Neki is voltak ellenfelei, de a VB cím, az VB cím. Senki nem fogja majd 20 év múlva firtatni, hogy a 2008as világbajnok ugyan hány ponttal nyert...nyert és kész!!
Ice elit! Abban megegyezhetünk, hogy Bútor szépen közlekedett az Octavia-val! =)
vm93! Osztozom a véleményeden. |
 |
 |
FeelingRallyTeam
|
2009.05.26. 07:18
|
maradjunk a magyar tehetségeknél: Hideg Krisztián??? rég magyar bajnok lehetetne ha nem lett volna balesete. KisRanga.. alázatos ezért a sportért. Kiss Feri, Janika. mind nagy tehetségek. természetesen Turi.. és ne felejtük el Szabó Gergőt. Szerintem a magyar bajnokság egyik legbevállalósabb pilótája. milyeneket ment azzal a kotlák Octáviával.. nekem ők a versenyzők, nem egy Loeb. már elnézést. csak egy okból kifolyólag. MERT MAGYAROK!!!!! szeretem nézni a Vb-t. azok UFOK nem versenyzők, olyan tempósan mennek. Solberg, Latvala, Gronnholm. igazi nagy versenyzők. de nekem az igazi versenyzők akkor is a MAGYAROK!!!!!! Mellesleg a Kőváry kolléga nagyon normális, és felnőtt a cliós házifeladathoz |
 |
 |
Loeb83
|
2009.05.25. 21:07
|
Örülök annak hogy vannak itt olyan emberek akik tudják a dolgokat és tisztába vannak vele northh az képbe van ugy látom csinálja már még valaki utána ezt amit ő csinál nem adták oda csak ugy neki a vb címeket és mostz is elég szépen halad ebbe az évben. |
 |
 |
northh
|
2009.05.25. 20:27
|
Az hogy valaki 5x ös világbajnok az szerintetek nem elég bizonyiték a tehetségéröl???? És a bajnokok tornáján is mindig bizonyit. |
 |
 |
solbergWRC
|
2009.05.25. 20:06
|
Ez pontosan igy van, ahogy leirta vm93! Nincs ellenfele a mai rallyban sajnos Loebnek, és hiányzik Grönholm és a többi nagy név. Loeb pl nyomába se érhet Carlos Sainz-nak vagy Juha Kankkunennek, vagy akár Colin McRae-nek. Egy másik videónál irtam kommentet, és egyből a Loeb imádók szétszedtek hogy hogy merészelek ilyet irni egy 5xös világbajnokról. Loebnek soha nem lesz akkora hirneve mint Colinnak, vagy Henri Toivonennek, mert megkérdezek egy Tibeti szerzetest hogy kiaz a Colin, és hevesen bólogat...Asit meg nemkéne csalózni csak azért mert pokoli gyors. Az meg hogy "mennyire N-es a kocsija" az senkit nem érdekel, mert ha a szabályok engednek bizonyos változtatást, hát legyen...De azt nem csodálom hogy egy Koda racing féle 2003-mas Impreza WRC-t megelőz az EVO-val...Félreértés ne essék, nekem az Impreza a mindenem, de a magyar subaruk egyszerüen gyengék,kivétel most a 2007es Impreza Kordáéknak. |
 |
 |
menor81
|
2009.05.25. 19:58
|
vm93! Vakon elfogult Marcus Grönholm rajongó voltam-vagyok,de Loeb az Loeb.Fenomenális amit művel,főleg aszfalton.Az meg hogy nem volt ellenfele???????????Grönholm nem volt ellenfél????????????A többiekről nem is beszélve.Nézel te rally vb.-t?Amúgy a csaló témában abszolút egyetértünk,úgyhogy balanszban vagy. |
 |
 |
vm93
|
2009.05.25. 17:06
|
Kedves Loeb83!
Attól hogy ASi olyan tapasztalt hogy abszolútba megy 5. 6. helyezetekre egy N-es kocsival attól mág nem csaló, mint ahogy attól sem, hogy egy német rendszámú BMW-vel írja fel a szakaszokat. Azzal megy pályát felírni amivel akar, bár ezt nem mi döntjük el.
Ugyanezt a profizmust nem mondhatom el a névtársadról Sebastien Loebről. Ő csak azért lett 5x világbajnok mert nem is volt kivel versenyeznie. Akkor tekintek rá úgy mint profira, ha egy N-es Lancerrel áll fel abszolútban a dobogóra. Ennyi. |
 |
 |
ice elit
|
2009.05.25. 15:15
|
hmm
Oké nyelvtan bol 1 vagyok .
De azt tudom biztosan mivel az ujságokban is olvastam és meg is kerdeztem robitol hogy Tényleg igaz e hogy a TRT Racing tol bérli e ? igen azt mondta .
Az octavia és a Fabia egy cseh csapatol bérelte :)
Az érdi csalad viszont nem tudom:)
|
 |
 |
carkillerz
|
2009.05.25. 12:15
|
Na ez szép...... Mindenki irigykedik,mindenki nagyon jól vezet........ Tisztelet a kivételnek.......... Hajrá Robi,Asi,Barna és minden ami RALLYE de azért Lada Forever... |
 |
 |
Áfonya
|
2009.05.25. 11:45
|
Ice elit!
És Octaviát csak a TRT-től lehet bérelni?? Turi, kisÉrdi honnan bérelte?? Amúgy szerintem Te meg a nyelvtanórán nem figyeltél! Off |
 |
 |
ÁÁdám
|
2009.05.25. 09:45
|
Elzárkózom Loeb83 kijelentéseitől !
Ha meg már megint ideírtam... Hol írtam olyat, hogy én összeszedtem volna, ha ASI helyén ülök. Nagy valószínűséggel énis eldobtam volna, mivel semmi gyakorlatom összkerekes autók vezetésében.
Azt állítottam (és emellett kitartok), hogy túl korán és túl agresszíven korrigált. Ezért vágott át az eleje balra. |
 |
 |
ice elit
|
2009.05.25. 07:46
|
Kedves Áfonya
Szerintem te nem figyelted a magyar od ét:)
Butor kibérelt egy szakat ütöt kopot Wrc "Octáviát"
Még hozzá a TRT töl és ne védjem de ha 2 szer célba ért akkor sokat mondom de nem azért mert bukot vagy össze törte a kocsit hanem a TRT nem rakta neki össze jo és meg ált a kocsi :)
Év közben váltot S1600 "VP rally " ott voltam és oda vagot a kis törpével"
Ha egyszer még Kap egy WRC jo WRC akkor szerintem komoly eredmény lessz |
 |
 |
northh
|
2009.05.24. 21:54
|
Azthiszem Loeb83 , ÁÁdámnak navigálhatott egy wrc ben. |
 |
 |
Áfonya
|
2009.05.24. 21:46
|
RPM! Volt időszak, amikor nem engedélyezett dolog volt a kipörgésgátló és Bútort azzal vádolták, hogy az van a Saxoban. Itt egy példa rá: http://www.duen.hu/hozzaszolas.php?kat=v&l....las_valasz
Loeb83! Nem én kezdtem Robit idekeverni, csupán megemlítettem, hogy jó magyar mentalitás szerint nem csak Asit csalózzák, ha gyorsabb valakinél, hanem már régebben is felkapott szokás volt ez!
De belekötve: Robi WRC-vel sikeres volt??????? |
 |
 |
Loeb83
|
2009.05.24. 21:33
|
Ennyi ott az igazság RPM legalább tudja merre hány méter nem ugy mint a többiek. |
 |
 |
RPM
|
2009.05.24. 21:22
|
Heeeejjjj emberek!!!Bútor nem csaló!És nem mondták h volt benne kipörgésgátló hanem volt is benne...de ezt nem tiltották a szabályok,és nem volt titok mert mindenhol elmondták!Azért volt murván olyan gyors!Bútort ne keverjük bele a csalós témába!Ő már bizonyított!Bármibe ült,nyert! |
 |
 |
Áfonya
|
2009.05.24. 20:42
|
Loeb83! Csak hogy tegyük helyre a dolgokat. Nagy favoritodat, Bútor Robit is csalózták! Azt mondták, hogy kipörgésgátló van a Saxo-ban, azért ilyen gyors! És név nélkül véleményt nyílvánítani igen sumák dolog, főleg valaki becsületét sérteni!! De van egy nagy igazság: Magyarországon két dologhoz értenek az emberek, de ahhoz nagyon jól. Ez a politika és a sport!! Üdv |
 |
 |
menor81
|
2009.05.24. 20:40
|
Asi a sok versenyéve alatt mindig csalt!Végig!Minden futamon!Minden gyorson!Minden kategóriában!És ezt a sok fasztarisznya még el is hiszi...Ezzel a legkönnyebb takarózni.Hát szerintem ez a szánalmas.Meg hogy még mindig ez a téma.Amúgy már kész a VB-s(vagy IRC-s)autója. Loeb83/Blöd83:):)/lefikáznál?Köszi! |
 |
 |
Loeb83
|
2009.05.24. 20:16
|
Asifan!
Az a poén itt csak hogy te egy csalónak szurkolsz ennyi XD |
 |
 |
Asifan
|
2009.05.24. 20:01
|
Poéén vagy Loeb83!!!:D Én a nevem miatt itt nem szólalok meg, de akkoris kurva poén, amit mondasz. |
 |
 |
LegacyRS
|
2009.05.24. 19:59
|
Nálam itt véget ért ez a vita. Meggyőztél Loeb! De valami egész másról mint gondolnád. :))) |
 |
 |
Loeb83
|
2009.05.24. 19:23
|
Ültem már Wrc-ben meg egy jó pár kategóriájú autóban de azt az élvezetett nem tudja más autó nyujtani mint a egy Wrc tud akárki akármit állít és Asi akkor is csak egy csaló marad,attól függetlenül elismerem én is hogy jó képességű pilóta, ahogy annak idején A8-ban is csalt most az N kategóriában is de annak is eljön az ideje hogy lebukik csak idő kérdése remélem mihamarabb. |
 |
 |
drinky
|
2009.05.24. 19:17
|
Ha már felhoztátok a Bútor Robit..... Az Asi ugyan az miatt veri szarrá az N-es mezőnyt mint amiatt a Robi a S1600-ot. Mert alapból van egy 110%osan megépített autója és ami mégfontosabb mert be is tudja álítani magának! Tudja mit hova tekerjen és ezzel veri el a népet! A Bútor is beállította Egerre a Köváry Clioját és bumm verete vele a Janzert! Holott tavaj még csak a porát nézte. Ennyit számít hogy valaki érti a beálítást. +Asi megmondta már nincs mit fejleszteni az autóján mert az egy topp N-es autó! |
 |
 |
Áfonya
|
2009.05.24. 19:14
|
Loeb83!
Asit csak az utálja, aki nem bírja elviselni a vereséget...meg az, aki nem viseli el, hogy amíg ő 200 millióból versenyen egy szinten, addig valaki 100ból elveri egy alacsonyabb szint technikával! Azok utálják, akik csak a pénzt látják a rallyban, nem a sportot! Másik dolog. Elég elszomorító, ahogy az N csoportról vélekedsz. Mi nem azt mondjuk, hogy ne legyenek WRC-k, meg A-s autók, egy szóval se mondtuk ilyet, még utalást se tettünk rá. Visszatérve a véleményedre. Ültél már valaha pl. egy N2-es Swiftben?? Nos, szerintem nem...mert ha ültél volna, akkor tudnád azt a feelinget, amit egy olyan 'kis' kocsi is adni tud. Lehet, hogy kívülről nem látványos, mert nem megy keresztbe, de ha vinne egy ügyes pilóta egy kört, tuti bent lenne a sportszelet a gatyában! Egy próbát megér mindenképp! Amúgy ez a hozzáállás tipikusan azok emberek 'rally szeretetét' idézik, akik kiülnek a hegyoldalba, megisznak 400 liter bort meg pálinkát, elmegy első 4 autó, örülnek maguknak, az 5. már lassabb, akkor az egy 'hülye köcsög buzi, majd én megmutatom neki hogy kell menni, a gyökér barom", azután pedig végigaludják a versenyt. A rally nem ez. Ha valaki a rallyt magáért a sportért szereti, akkor neki az a rally, hogy nézi, hogy hogy mennek a pilóták, nézi az íveket, a féktávokat, stb., magyarán, a sportért szereti a rallyt. Amúgy Barna jó fej, magához képest most egész jól megy, és neki egy nagy erénye, hogy őszinte. Ő nem PR-dumával adja el magát, meg nem fogja a gumira vagy az autóra, ha nem hozza a várt eredményt, hanem bevallja, hogy ő nem volt toppon, vagy bealudt. Le a kalappal előtte! Már nem az a trabis hülyegyerek ő, aki volt... |
 |
 |
FeelingRallyTeam
|
2009.05.24. 18:49
|
Akár csalós akár nem, akár agyig tréningezi akár nem, baromi gyors! Nem vagyok ASI Fan, de elismerem, hogy gyors. mellesleg ha jól tudom egy fehér leszakadt kettes golfja van utcán. mintha láttam volna multkor Vecsés felé. Mellesleg az itinert én elmondani sem tudnám .engem nem zavar, ha ő fel tudja fogni. mellesleg ezen a belsőn látszik hogy mennyire íven megy, és milyen féktávokat vesz. azért esett el mert ott már 5 ikben érkezett oda. mi már csak etapon érkeztünk oda, gyök kettővel, mégis elálltunk keresztbe. valamelyik seggfej a karókat elvitte, ezmiatt kellett tőre húzni ezeket a kanyaraokat. nem kizárt, hogy valamelyik Nes dísz EVO-s volt. akik olyan íven mennek, hogyha mögöttük rajtolsz akkor tuti beeső vagy, mert nyakig murvás minden kanyar. még a kijárati íve is........ |
 |
 |
kissebo
|
2009.05.24. 16:33
|
Loeb83 szerintem Te vagy egy kicsit elfogult utálom Asit fan....Szerintem nézd meg a Fekete Kálmán álltal készitet riportot Asival és rá jössz hogy még azok mellet amiket már a többiek itt leirtak még miért gyors, ha oda figyelsz mond egy két okoságot....Jah és hogy tudna e gyorsan menni a Matics kocsiával...szinte biztos vagyok benne mert nem egy embernke állitja ő a kocsit....jah és olyan dolgokat csinál pl:hogy Egerbe olyan gumi választásal ment:Hátul 2 kopot Yokohama bal elől kopot BFgoodrich jobb elől uj BFgoodrich saját szemel láttam....és a kategoria társak nem keveset kaptak...lehet hogy ilyen okoságok miatt gyors...nem gondolod... |
 |
 |
LegacyRS
|
2009.05.24. 16:00
|
Kedves Loeb83!
Talán nem is kellene reagálnom...de! Mégis leírom azt,hogy nem fogok veled vitatkozni. Inkább majd azzal aki észérveket tud felhozni a témában pro és kontra. De nem ilyen hülyeségeket szajkóz amikról szó sem esett itt a videó kapcsán. (pl. WRC-k beszüntetése) Az pedig,hogy utálja a közönség... Én pl. Kőváry iránt nem vagyok "elfogult". |
 |
 |
Loeb83
|
2009.05.24. 15:30
|
Helló mindenkinek.
Ugylátom elég sok itt az elfogult arc Asi iránt de ugy veszem észre hogy ezek annyira istenítik az N-s verdát hogy szinte azton a véleményen vannak hogy ne legyen WRC a mezőnyben csak akkor nézzétek is meg majd milyen kevesen lesznek majd kint a versenyeken ha csak a sok szutyok Micuk lesznek majd ugyanolyan unalmas lesz mint annak idején a másod osztály az a isten tudja hány ocska Suzuki Swift-ek.Csak tudjátok hogy az az érdekes hogy Asit a többi versenyző társai is utálják a közönségről meg ne is beszéljünk akkor ezen ellehetne egy kicsit gondolkozni hogy mégis csak van valami alapja az egész dolognak.Nagyon kíváncsi leszek majd rá hogy mennyi lelkes szurkolóval lesz kevesebb a pályákon ha nem engedik a WRC-ket .Amugy meg Bútor Robi a legnagyobb király mai napig is és Kőváry mondjatok még ilyet akit ennyire imád a közönség. |
 |
 |
LegacyRS
|
2009.05.24. 14:43
|
Egy ideje már engem is kiváncsivá tett,hogy mitől gyorsabb mint azok akik mögötte végeznek. De nem zártam le egy legyintéssel és a mostanában divatos "biztos csalt" szöveggel. Megálltam kanyarok előtt (murván és aszfalton is) és figyeltem ki mikor fékez. Ajánlom minden kétkedőnek mert nagyon tanulságos és ehhez nem kell a "seggnyalójának" lenni. Már N-es autóval is az abszolúlt legrövidebb 5 féktáv között volt Asi,de megkozkáztatom,hogy a legjobb 3-ban. Igen,beleértve a WRC-ket is! A kategóriatársakról már nem is beszélve akik 20-30 de nem ritkán 50 méterrel hamarabb kezdtek fékezni. Innentől egyszerű matek az egész. Ha féktávonként csak 1 tizedet nyert akkor honnan van a sok előny egy része? Lehet számolgatni. És akkor még csak a fékutakról beszélünk ami egy verseny töredéke.
Jahh és a fékkel nemigen lehet csalni mert eléggé meghatározott méretek és értékek vannak ott amit könnyen lehet ellenőrizni a tisztelt bizottságnak. De legalábbis szemet szúrna a szervízben az ellenfelek kémeinek. :) |
 |
 |
Áfonya
|
2009.05.24. 10:36
|
Batman! Látom nem érted, hogy mire is gondoltam pontosan! De mondok pár versenyt: I. Vigántpetend Kupa, 7.Horváth BOCI Emlékverseny, Grepton Kupa 2009. Ezeken Asi indult, és nem egyedül volt a pályán. Rajta kívül nem sok R1-es pilótát láttunk ezeken a versenyeken, kivétel a Grepton Kupa! Ez szerintem jelzi az elhivatottságot!
Az élen menő WRC-ket persze, hogy nem veri el, de a második szekciót igen...és mi abban a meglepő?? Ők igazán hobbisták. Attól nem lesz valaki gyors, hogy WRC-be ül, azt el kell tudni vezetni is. Namost, kevés kilométerből, rutinból és hozzáértésből az nem nagyon megy. Ők a feeling kedvéért mennek, csak nem képesek elfogadni azt a tényt, hogy elveri őket egy N-es autó! Fáj nekik, hogy milliókat ölnek bele egy 'reménytelen' harcba, a saját harcukba és úgy gondolják, hogy a pénz minden! Bérelhetek én 200millióért is autót, ha nem tudom olyan szinten vezetni, hogy ne verjen el senki. A pénz nem minden. Attól még nem laksz jól, hogy megveszed a húst, azt el is kell készíteni!! A Matics autós dolgot meg CZIRA kolléga egy az egyben leírta... |
 |
 |
Zoleex79
|
2009.05.24. 10:22
|
Hidd el nekem hogy a Matics Misiével is ugyanilyen gyors lenne mivel háromszor több versenykilóméter van a háta mögött mint Misinek. A rengeteg tesztről meg ne is beszéljünk. Tesztel ha esik az eső, ha süt a nap, ha poros az út, fúj a szél, ha szálingózik a hó stb! Olyan mint egy játékprogram! Minél többet gyakorolsz annál jobb vagy! Ez a baj a magyar emberben hogy ha valaki nagyon jó akkor azt már csalónak titulálják! Akkor most beszélhetünk arról hogy ki a szánalmas! |
 |
 |
czira
|
2009.05.24. 10:16
|
Sziasztok!
Jó pár évvel /lehet pár 10 is volt az :)/ láttam Asit egy Golffal versenyezni amatőr versenyeken. Amit azzal az autóval csinált azt azóta se tudom elfelejteni. Eszméletlen jól kezelte, engem akkor maximálisan meggyőzött a tudásáról. Lehet hogy most csal (de ha igen ezzel nincs egyedül), nem tudom, de az biztos hogy a vezetési tudása alapján Magyarország elitjei között van, és akár egy világversenyen is megállná a helyét. Ez nem kérdéses. Az hogy N-es autóval WRC ver? Hát a mai 'pénzem van WRCbe ülök' típusú emberkék mellett azért ez nem elképzelhetetlen. Matics Misi autójával? Ez technikai sport, hogy a hasonlatoddal éljek Trabant és Trabant, Merci és Merci között is van különbség. És végül még annyit, hogy egyáltalán nem vagyok Asi-fan, de kicsit unalmas már hogy mindenki őt fikázza, pedig akárhogy is nézzük kiváló pilóta. |
 |
 |
Batman
|
2009.05.24. 09:45
|
Kedves Áfonya!
Idézlek" ő veszi a fáradtságot, hogy elinduljon egy amatőrön vagy sprint futamon csak is azért, mert egy adott OB verseny egyik gyorsa is részben, vagy teljes egészében az lesz"
Szóval ezzel nem is volna baj,csak ezek szerint ezeken a versenyeken csak Ő indul,mert álltalában,rajta kívül senki nincs a "pályán".
Látom nem picit vagy elfogult!"N"es autóval WRC-t verni olyan mint trabantal,mercedest!De Neki sikerül mert " Ő akar és küzd azért, hogy a legjobb lehessen"/persze a többiek nem azért versenyeznek/De nem vitázom! Ez egy vérbeli"N" es autó,legyen igazad!!
Azért azt megnézném hogy pl a Matics Misi autójával is ilyen "ügyes"lenne...............
További szép napot!!
|
 |
 |
Áfonya
|
2009.05.24. 08:38
|
ice elit! Nincs semmi szánalmas abban, ha durva kijelentésekre reagálunk! Én azt mondom, hogy van egy adott magyar mezőny, van egy technikai bizottság és vannak a nézők: Asi megfelel a magyar mezőnyben, megfelel a technikai bizottságnak és sajnos megosztja a nézőket, de őt azok szeretik, akik látják a rally sport értékét és nem azért mennek rallyra, hogy berúgjanak és végigaludják a versenyt...mert tudod a rally nem a WRC-nél kezdődik és nem is ott van vége! Rossz hallani például azt, amikor a kisebb kategóriát fikázzák, lehúzzák, hogy milyen szarul és lassan mennek...a WRC-hez képest lehet, de azt mondom és minden született rally-driver-nek, hogy menjen ő olyan gyorsan pl. egy N2-es Suzukival vagy csak üljön be a jobb oldalra, és vigye egy kört az adott pilóta. Tuti hogy bent lesz a sportszelet a gatyában! Kívülről lehet laza, de ha nem az a lényeg számodra, hogy mennyi van még a Jégerből, hanem az, hogy milyen íveken fordul, hogy, stb., akkor tudod értékelni magát a rallyt és így Asit is. |
 |
 |
ice elit
|
2009.05.24. 07:07
|
Na jo azt hogy ki mint és hogyan csal. Hát isten tudja meg ön maga .De az hogy ha valakit el kapnak akkor vegé kizárják."de szerintem mindeki csal egy kicsit csak nem bukik le.
Azt hogy asi it veditek hát meg mondom öszitén én sokszorlátem é nem csak a rally palyan hanem civilben is :)
én annyira nem csipálom de azt hogy itt egyes emberek istenek tartják hát mint is mondjak ."szánalmas"
Tudod ki az igazi tehetség és aki kell egy wrc ét és komoly hát térel."Butor Robit" én azt hiszem ö dolgozik és akár mivel megy hozza az eredményt és kb ugyan ott kezdte ahol asi"
Ugy hogy tudod vannak olyanok akik nem reklámozák magukat és nem szátrolja magat hogy meg mondták hogy mekkora tehetség.
Hanem az eredmények !!!
Asi is tehetséges nem azt mondom csak nala is vannak teheteséges.
Mint mondjak csak azt hogy A auto 4 kerék hajtot S1600 két kerék hajtot szolval ennyi hamár erröl beszélünk"hogy ki tehetséges"
|
 |
 |
Áfonya
|
2009.05.23. 22:04
|
Kedves Loeb83!
1. Asinak vagy egy BMW X3-asa, de az német rendszámos és ő a Golffal tréningezik, mert azt szereti, úgyhogy tuti mást láttak arra. 2. Súlyos kijelentés, hogy a "magyar rally csalójával" - mernéd ezt esetleg a neved vállalva is kimondani?? Attól, hogy ügyes, szívvel-lélekkel, odaadással csinálja a dolgot, alázattal hódol a rallynak, attól még nem csaló! Nem csaló azért, mert kisebb pénzből veri a 'nagyokat'. Hanem tehetség és nem az a mentalitása, hogy eladom magam a redbullal meg a napszemüveggel és ha nem jön össze, akkor ráfogom az autóra vagy a gumira, és ha esetleg valaki elver, akkor rögtön lecsalózom. Ő akar és küzd azért, hogy a legjobb lehessen. Nem beül a verseny előtt 1 nappal az autóba, és megy 20 km-t, hanem folyamatosan a legjobb beállítást keresi, folyamatosan gyorsulni akar, sokat tesztel. Persze aki több 10-100 milliókat öl bele a hobbiautózásába, annak persze hogy szúrja a szemét a dolog és elkezd ujjal mutogatni. Mutass nekem még 1 olyan ember a sok f.szjancsi közül, aki ilyen odaadással csinálja a rallyt. Ne nevezzük már tesztnek azt, hogy viszem a szponzort meg a haver csaját oda-vissza egyet és kész...az nem teszt, az csupán 'benyalás', hogy mehessek egész évben. Asi több versenyen indul, azért, hogy kilométereket gyűjtsön.
Batman! Az az autó N-es! Asit folyamatosan ellenőrzik, az az autó szabályos...vagy ha már furakodni akarok, akkor annyira szabályos, mint a többi N-es Micu a magyar mezőnyben. Mert ugye az tény, hogy az FIA szabályainak nem teljes egészében felelnek meg a hazai N-es Micuk. Az pedig, hogy "mindig Őt zárják ki" - mondd már meg nekem légyszives, hogy legutóbb mikor zárták ki?? Hm?? Az, hogy súly miatt kizárták anno, az tény, elismerte, de az nem sumákság, az nem csalás. A tiltott pályabejárásról meg csak annyit, hogy ő veszi a fáradtságot, hogy elinduljon egy amatőrön vagy sprint futamon csak is azért, mert egy adott OB verseny egyik gyorsa is részben, vagy teljes egészében az lesz. Ő veszi a fáradtságot, hogy menjen, tesz azért, hogy sikeres legyen. Ha ez hiba, akkor 100 'Nem vagyok én apácá"-t daloló, hamvas pinát Neked!!
Micu_rally_1988 Tájékozottság előny! Tervben van neki egy VB futam, csak tudod nem mindenkinek abból áll a világ, hogy összekürtölök annyi pénzt, hogy WRC-vel mehessen, de olyan szinten, hogy épphogy kijöjjön a szezon, hanem 'kevesebb' pénzből egy kisebb technikával 100%-ot autózzon ki. Egy VB vagy IRC rengeteg pénz...rengeteg. Nem egy család adriai nyaralásának összegéről beszélünk. Szorozd meg azt még 10000el. Kimenni egy szar autóval, felkészületlenül meg minek?? Hogy még több pénzt dobj ki az ablakon feleslegesen?? Ő tudja, hogy mikor megy ki, ő tudja a dolgok állását. Szerencsére ő az az ember, aki nem veszi fel az ilyen dolgokat, csak teszi a dolgát! És tegye továbbra is! |
 |
 |
micu_rally_1988
|
2009.05.23. 21:33
|
Loeb83 én egyetértek veled. Meg még annyi, ha Asi télleg ennyire jó akkor mi a rákér nem megy ki VB-re, vagy IRC-re???Ott kiderülne hogy mennyire jó, vagy vmi turpisság van a háttérben.
|
 |
 |
Batman
|
2009.05.23. 20:39
|
Az az igazság hogy az egész magyar rally mezőny,tudja hogy mennyire "N"es,ez az autó!Nem véletlen,hogy mindig Őt zárják ki.Többször elkapták tiltott pályabejáráson!Nagyon jó pilóta,de ez a kocsi akkor "N"-es,ha a pina dalol! |
 |
 |
kissebo
|
2009.05.23. 18:40
|
Loeb83 Azon nem gondolkoztál még el hogy a Magyar mezönyben Asi az egyetlen aki már nem mer csalni mert tuti megnézik és szétszedik!!!Nem kell vádolni ilyenekel mert Ő egyszerüen gyors és ennyi!!!Sok embernek fáj hogy WRC t ver N s kocsival ......Lehet nem benne kellen keresni a hibát......Szerintem |
 |
 |
solbergWRC
|
2009.05.23. 09:38
|
Hát bazdmeg én meg se birnék ennyi adatot jegyezni első visszamondásra :D:D Egy kanyarhoz leirat 72információt, talán ezért is olyan pokoli gyors az N-es kocsival :D |
 |
 |
RPM
|
2009.05.23. 08:12
|
Én láttam már érdekes videofelvételt róla,amikor levág a pályából vagy 150 métert!Veszprém rally ha jól emlékszem talán 2001ből...!Én is elég nehezen tudom elképzelni h 3szor megy végig a pályán és regényt diktál róla!Ettől függetlenül elismerem a tehetségét!Elképzelhető,hogy a pár évvel ezelőtti viselkedése nyomta rá a bélyegét a mostani véleményekre! |
 |
 |
vm93
|
2009.05.23. 07:51
|
Sosem néztem ki Asiból hogy csaló lenne, de azért nem fogja az ember megutálni, mert egy nagy ÜberMayer azt mondta... ugye Loeb83? Az hogy Asit kizárták ezért meg azért az nem meglepő, hiszen íratlan szabály a rallyban hogy ha könnyebb az autó a kelleténél akkor automatikusan kizárják a versenyzőt, meg hogy nem szabad mástól segítséget kérni, amire jó példa a tavalyi Szombathely Rally. |
 |
 |
Warren
|
2009.05.22. 23:43
|
A kedvencem, de itt, néhány kanyarral a vége előtt látta, hogy igen murvás lehet a kanyar, óvatosabban kellett volna ezek után. |
 |
 |
grande
|
2009.05.22. 22:39
|
Jee! hallod köszi az infókat és az együttműködést:) annyira megutáltuk Asit hogy az valami elmondhatalan... Ha ennyire fikázod remélem azt is figyelembe veszed hogy rengeteget szivatják...olyan kis apróságokért zárják ki hogy az nem igaz..:S na mind1 barátom..tevagyajó fikázzad csak:D neked attólcsak rosszabb lesz;) |
 |
 |
LegacyRS
|
2009.05.22. 22:09
|
Gratulálok,most aztán jól megmondtad! Ez pont idetartozott és most biztos megutálta mindenki Őt. :)
Szánalmas vagy. |
 |
 |
Loeb83
|
2009.05.22. 21:13
|
Helló mindenkinek.
Elmondom azoknak akik ezt a videót nézik hogy a magyar rallye nagy csalójával állnak szemben,másrészt nem volt nehéz ilyen itinert írni mivel a verseny előtt 2 hónappal már egy cseh rendszámos BMW-vel voltak pályabejáráson ugy senki ne száljon el ettől a videótól csak a résztvevője szált el de rendesen. |
 |
 |
Zoleex79
|
2009.05.21. 19:42
|
LegacyRS! Megelőztél ezzel a kommentel! Én is írni akartam már de azt hittem csak 1-2 ember nem tudja hogy miért diktál így a navigátor. Aki írta Pikó Zsuzsára a kommenteket azok keressenek régi Asi belső felvételeket amikor Nándi navigált neki. Ugyanez az információsokaság jellemzi. http://www.asi.hu/sub.php?op=video&lap=9 De hogy ne okozzon gondot itt a link is hozzá ahol letölthető a Zempléni bukás amiről ÁÁdám beszélt! |
 |
 |
LegacyRS
|
2009.05.21. 19:12
|
Az eszem megáll,hogy mennyi okos ember van. Az ilyenek tényleg azt hiszik,hogy a navigátor találja ki,hogy mit és mennyit írjon az itinerbe? Van olyan pilóta aki kevesebb információból dolgozik. Asi sokból és talán ez is az egyik titka a gyorsaságának. Zsuzsa azt,akkor és annyit mond amennyit elvár tőle és lediktált neki.
Azt pedig nem is értem,hogy miért "nem a legízlésesebb". Rosszul öltözködik? Elfűszerezi a kaját? Jahh tudom! A hangszínre gondolsz. Nekem pélául nem zavaró és értem minden szavát. |
 |
 |
vm93
|
2009.05.21. 16:49
|
Tyűűű baszzus... ez nem volt semmi. A navigátor meg tényleg nem a legízlésesebb az biztos. A legjobb mitfahrer az akkor is Nicky Grist marad :) |
 |
 |
Ladakiller
|
2009.05.21. 11:12
|
Hát én már bevettem 2 Xanaxot de a csaj így is kifeszített. Magyarnak születtem, de bazzeg hát ez...... nem értettem soxor, h mit beszél. Inkább akkor kérném a Szabó Laci navigátorát. "Jobb 33 nagytő, ésszel..." és ennyi. |
 |
 |
Hunyadi
|
2009.05.20. 23:06
|
Ez a csaj lenne a navigátorom én is inkább eldobnám a vasat XD |
 |
 |
reewen
|
2009.05.20. 21:21
|
A nyilatkozata a duenről:
"- Hogy történt a baleset, mire emlékszel belőle? - Tulajdonképpen mindenre. Az a helyzet, hogy azokat a pályákat nem tudtam annyira, mint az itthoniakat tudom. A szlovák rendező a pályabejárásra csinált egy karózást, hogy ne lehessen levágni a belső íveket - aminek egyébként nem nagyon látom még mindig az értelmét. De én sem voltam túl körültekintő, és nem számoltam azzal, hogy a kanyarokban igenis kiviszik a karókat és tele lesz felhordással a pálya, és úgy írtam a kanyarokat, hogy azok majd teljesen tiszták lesznek, és simán el lehet majd fordulni. Ebben hibáztunk, és majdnem padlógázon akartam elfordulni abban a kanyarban, ahol nagyon murvás volt az út, és mind a négy kerékkel csak murvát tudott fogni a kocsi - kisebb tempóval is nagy esélyünk lett volna elesni."
|
 |
 |
Hungary
|
2009.05.20. 19:34
|
Hát ja nem volt szar, a röhely az egészben hogy Turiék majdnem ráestek Asiékra. Na az lett volna még valami, mondta is Tomi hogy nem sok híja volt hogy bekövetkezzen, nagyon felhordásos volt az út, vagyis szerintem inkább csak foltokban, hol csúszott hol nem, ez elég kiszámíthatatlan hirtelen ilyen tempónál, szerintem |
 |
 |
Zoleex79
|
2009.05.20. 19:21
|
Moziba ne vigyen? :-) Használd a "videó letöltése" funkciót! Hidd el megéri és még tartozni se fogsz senkinek. |
 |
 |
maky
|
2009.05.20. 18:58
|
aki felrakta küldje már át nekem is hálás lennék!!szabomaky@freemail.hu ra kösz
|
 |
 |
maky
|
2009.05.20. 18:53
|
láttam a képeket a crash után hozzá még a video vazzeee |
 |
 |
DIZEL
|
2009.05.20. 18:02
|
Hát nem megy lassan!!!Már a szakasz előtt is megforgott,az etapon.De azért lehet,hogy a jobbosban kapott egy defektet?És úgy már nehéz összeszedni! |
 |
 |
Kucubt
|
2009.05.20. 17:45
|
Ez kemény volt!!! Hál istennek megúszták!!!!!!! |
 |
 |
Márkci
|
2009.05.20. 17:41
|
durva volt... láttam élőbe is, kocsi nem kicsit kapott az arcára.. am az első jobbos is elég meleg volt :-o |
 |
 |
medve330
|
2009.05.20. 17:28
|
nem kis esés kár h nem látszik a vége...de sztem várható is volt mert amilyen időket megy abban tuti sok kockáztatás van...a navigátort meg sztem meg vmi hadarástechnikai képzésen ismerte meg:)mondjuk jól össze megelegedtek:) |
 |
 |
szucsi777
|
2009.05.20. 16:08
|
A fejem megfájdul ettől a csicsergéstől! |
 |
 |
skaterboj91
|
2009.05.20. 16:00
|
mega85 ez jó beszólás volt XD ÁÁdám tegyél már fel videót arról hogyan vezetsz. |
 |
 |
mega85
|
2009.05.20. 15:47
|
Prof.ÁÁdám!Asit tanítod vezetni?!Küldenél 1 jelentkezési lapot a vezetéstechnikai oráidra?Címem: naneröhögtesstekukac.gmail.com....isten báránya... |
 |
 |
Nigi
|
2009.05.20. 15:32
|
Lefogadom, hogy ÁÁdám még versenyautóban sem ült pilótaként. Hogy lehet ilyet mondani, hogy hamar össze akarta szedni? Te mi a f@szt csinálnál, ha csúszik keresztbe az autó? Nem nyúlnál bele a kormányba? Pffff... Ezt az arcot... |
 |
 |
Zoleex79
|
2009.05.20. 13:02
|
Mutasd meg neki hogy kell! A szavaidból azt veszem ki hogy te már több hasonló helyzetet oldottál meg! Vagy csak alapból profi vagy? |
 |
 |
ÁÁdám
|
2009.05.20. 09:59
|
Megint hamar össze akarta szedni...
Ezért is ment át a kocsi eleje a másik irányba rögtön. ASI-nak gyakorolni kellene a kocsi összeszedését valami reptéren. Zemplénen sem ment volna az oszlopnak, ha hagyja keresztbe csúszni a kocsit. |
 |
 |
ice elit
|
2009.05.20. 08:35
|
Asi
Hozta a formályát ha bukásról van szó:)
De szerintem aki most neki diktál Hmm én biztos ugy hadar mint az állat és nem tudom 4-5 ki esik a ritmusbol ami amugy sem volt benne.
Kb
Amugy ment a 10 es
Asi szép volt :)
|
 |
 |
|
|