Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
570cv_video.racing.hu.wmv
Küldte: GIORGIO
Dátum: 2005.05.31.
Méret: 2,7 MByte
Pontszám: 5,20
Hossz: 01:36 perc
570cv
570 lóerös Uno.=)
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
cf-m6-e63-nordschleife-xvid_video.racing.hu.avi
cf-m6-e63-nordschleife-xvid
Loszart hozzatok az UNO-T!! :)
my_uno_at_1[1].5_bar_video.racing.hu.wmv
my_uno_at_1[1].5_bar
ILYET LÉP EGY UNO 1.5 baron.
M3?
AZ + MI?:DDDDDDD
fiatuno_video.racing.hu.avi
fiatuno
Fiat Uno Tie kicsit megbütykölve.
FireStorM 2005.06.03.
koszonom Yocoo :)
Yocoo 2005.06.03.
FireStorM

íme pár szó a létező frontos Subaruról és az összes egyébb modellekről.

http://www.subaruklub.hu/tortenelem.htm
FireStorM 2005.06.02.
subaru frontosrol nemhallottam meg de hatsosrol igen :)

persze ettol meg lehet :D

lasd TYPER subaru :P
BimBó 2005.06.02.
igen csak az a kerdes,hogy mire?melozni vele vagy maganhasznalatra!
mpower 2005.06.02.
Nem olyan rossz az Bimbo!
BimBó 2005.06.02.
Mpower;ya igy mas.azt hittem,hogy van vmi csalafintasagod +5le tobblet eleresehez!kulonben most penteken vettem at az1.9pdtdi-t!hat nyomatekbol van boven az tuti40-nel 4fokozatba elég disznon huz!5.ben 70-nel nem lehet tisztan latni a belso visszapillantoba rendesen mert remeg a tukor!fogyasztasa turheto.ya es 6gangos!elotte 1.8turbo volt de az a gatyankat megette!200-at utaztunk vele altalaban es 14-16litert evett!ha az en 1.6turbos4wd-s mazdamat szet taposom akkor eszik 18litert!:)yo nem egy kaliber,tudom!
de azt hozza teszem,hogy ezek utan sem fogok atpartolni mas gyartasu autkohoz!:P
en azt tapasztaltam,hogy sok baj volt a passatokkal!mazda forever!:D
Yocco; a subaru csinalt frontosat is nem csak összösöket!de teny,hogy elterjetebb a 4wd-s!
Yocoo 2005.06.02.
gyergyea!

Most megint tévedsz.
A régi swift és az új swift között is óriási a külömbség. Amúgy motor terén a suzukik az egyik legjobbak és nem csak a saját hazájukban.
japán autó = kopogós mÚanyag, tömegcikk
Én már láttam testközelből egy 20 éves Subarut aminek a mÚszerfala teljesen digitális volt, és a 30! centis hóban úgy ment, mint más az aszfalton, abban a kocsiban már akkor megvolt az összekerék hajtás, ráadásul szériaként. Nem is csoda, hogy csak összkerekes kocsikat csinál a Subaru.
És ha majd minden 3-ik autó Subaru Impreza Legacy, vagy Forester lesz az utakon akkor majd tényleg elhiszem, hogy japán autó = tömegcikk.
A WV Bogár és a Trabant és a hasonló kategóriájú autókat annak idején mivel rengeteg volt belőlük azt mondták, rá, hogy népautó. Mai szóhasználattal élve tömegcikk.
Addorjan 2005.06.02.
21st: ja, én másra gondoltam. Az egy teljesen elektromos fékrendszer (bosch) volt.
Azért az ronda hiba, de gondolom nem általános, nem látok minden héten a szalagkorlátra felkenődött merciket.
21st 2005.06.02.
gg,

aki ért az autókhoz valamelyest, az tudja, hogy az első szériás példányoktól lehetőleg mindig óvakodni kell. Érdemes várni 1,5-2 évet a bevezetés után, amíg kiderülnek a modell gyerekbetegségei, és kijavítják a gyárban.

Amit a szervízekről írtál, az nagyon igaz! Tudnék mesélni... Mindenesetre ha nekem igazán nagy értékÚ autóm lenne, valószínüleg Ausztriában szervízeltetném.
21st 2005.06.02.
Adorjan,

évek óta széria a Mercedes SL-ben.
gg 2005.06.02.
Lehet, hogy az én tapasztalataim nem mérvadóak, mert csak öt éve van M3-unk. Már több helyen is megemlítettem, hogy amióta olyan emberkét találtam, aki nem csak mondja, hanem ért is hozzá, azóta az időszakos karbantartáson kívül semmi baja az autónak. Szerintem a szervízek megélhetése (tisztelet a kivételnek) azon múlik, hogy úgy csinálják meg az autót, hogy ne feltÚnően gyakran, de a természetestől sokkal gyakrabban vissza kelljen vinned az autót. Az e46-os M3-ról is hallottam (bár konkrét tapasztalat nincs), hogy a korai példányoknál előfordult meghibásodás. Igaz azt sem lehet tudni, milyen használat mellett történik mindez.
21st 2005.06.02.
SBC - Sensotronic Brake Control

így hívják a Mercedes elektrohidraulikus mÚködtetésÚ fékeit. Szenzorok érzékelik a fékpedál állását, az így kapott infót pedig továbbítják az SBC computerbe, amely ez alapján meghatározza a szükséges fékerőt.
Addorjan 2005.06.02.
21st: mit értünk elektronikus fékpedál alatt?
Mert én olvastam 1-2 éve egy cikket erről, de még messze nem volt széria- és törvény-érett.
21st 2005.06.02.
Rambustibi,

mit értesz utána járás alatt? Hogy kérdezzek meg három hazai használt autó kereskedőt, akik szarrá tört, szarrá hajtott, sufni-tuningolt, havernál "szervizelt" M3-as BMW-ket árulnak, és csodálkoznak rajta, hogy nem megbízható? Az M3-as BMW sok szempontból közös alkatrészbázison alapúl a "sima" 3-as BMW-vel, amelynek a megbízhatósága általánosan jó, normális hétköznapi használat és karbantartás mellett. Ha komoly gond lenne az M3-mal, az már kiderült volna a hazai ill. külföldi szaksajtóból, mint ahogy kiderült pl. az első szériás E36-osokról, vagy a Z3-ról.
Persze kiváncsi vagyok a te érveidre is.
21st 2005.06.02.
addorjan,

te még tényleg nem hallottál az elektronikus fékpedálról? Annak utána kell néznem, hogy az E osztályos merciben ilyen van-e, de az SL már évek óta ilyet használ.
mpower 2005.06.02.
Bimbo: Ez egy 110.le TDI volt. Én motort cseréltem benne ,és raktam bele egy 115.le pdtdi-t.
Addorjan 2005.06.02.
Elektromos fék? nem kell minden taxislegendát elhinni.

Biztos rettegnek a bmw-nél a 280 Le-nél erősebb japánoktól. Japánon kívül miért nem tudtak olyan erős autót gyártani, amilyet akarnak?

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.06.01.&224266
gg 2005.06.02.
rambustibi: kíváncsi vagyok Te mit hallottál?
rambustibi 2005.06.02.
21st:
szerintem elöször járj utána a BMW M3-as megbízhatóságának és utána írd le mit hallottál.pls!
BimBó 2005.06.02.
110-115-re.az hogy sikerult?
mpower 2005.06.02.
Gergyea.

Az Audim egy tök alap 110 le 97-es kombi volt. Ebböl varázsoltam egy fullos 115.le pdtdi-t RS kinézettel.
21st 2005.06.02.
psy28

Azért az M3-ok nem fognak sírni, ugyanis a teljesítmény önmagában nem minden, az egész "csomagnak" kell kiemelkedőnek lennie ( teljesítmény, futómÚ, fékek, kormányzás, erőátvitel, ergonómia, minőség, megbízhatóság, design, hang, presztízs stb. ) És az M szériás BMW-k ebben nagyon erősek ( mellesleg a "mezei" BMW modelleknek sincs nagyon szégyenkezni valójuk ).

Ja, és nézd át egy kicsit az új autó árakat, a japán autók utoljára a 80-as évek végén voltak olcsók, azt követően annyira megerősödött a jen, hogy hirtelen nagyon megugrottak az árak. Az utóbbi években próbálják egy kicsit újra vissza szorítani, amióta kezdik áthozni a termelést Európába ( az európai gyártás miatt azonban sajnos nem csak az árak szerényebbek, hanem az autók minősége is :( )
psy28 2005.06.02.
Azert tomegcikk a japo auto mert olyan jo hogy mindenki azt veszi. Nem ketul rajtuk a matrica +3milla-ba. Lehet hogy ez embereket irrital hat ez van. Ha jol tudom nemsokara eltorlik japoknal a 280Hp korlatot (vagy csak szeretnek) es aztan sirni fognak a M3-asok.
21st 2005.06.01.
Apropó Mercedes: a múltkor egy szinte vadonat új E osztályos taxi Merciben utaztam, és nem akartam hinni a szememnek, olyan gyenge minőségÚ anyagokkal találkoztam ( pl. ablakemelők, klíma kezelőszervei ). Ezen kívül az ajtó és a mÚszerfal között akkora illesztési rés volt, hogy majdnem befért közé a kisújjam. Mondtam is a taxisnak, hogy egy ilyen Mercitől többet várnék, mire ő csak legyintett, és elmesélte, hogy a kollégájának egy pár napja beesett az elektromos fékpedál, és emiatt bevágódott egy forgalmas kereszteződésbe a piros lámpánál. Csak a csodának köszönhette, hogy nem okozott balesetet.
Vagy érdemes megkérdezni egy szerelőt valamelyik hivatalos szakszervízben, hogy mi a véleményük a hat hengeres CDI motorokról...megdöbbentő dolgokat fognak mesélni.

Amúgy a Top Gear minden évben csinál egy monstre felmérést az olvasói között, amelynek keretein belül az olvasók saját autóikat értékelik, pontozzák különböző szempontok szerint ( kényelem, vezethetőség, illesztések, megbízhatóság, szervíz háttér stb. ). A Top Gear szerkesztőségében összesítik a beérkezett irdatlan mennyiségÚ adatot, és végül felállítanak egy listát, amelyből kiderül, hogy a tulajdonosaik szerint melyek a legjobb ill. legrosszabb autók. A 2004. évi felmérés eredménye: 7 japán autó az első tízben, és asszem 13 az első húszban. A legjobb autó büszke címét a Honda S2000 szerezte meg, amíg az utolsó, 171. helyen a Mercedes ML csúfoskodik. Nem tévedés, az UTOLSÓ helyen.
( amúgy ha jól emlékszem, akkor 2003-ban a Subaru Forester nyert, 2002-ben pedig a Lexus IS200 ).
21st 2005.06.01.
gyergyea,

sok mindenben tévedsz. A japánok is gyártanak luxus autót, ott van példáúl a Lexus vagy az Infinity. E két márka az utóbbi pár évben maga alá gyÚrte az USA luxus autó piacát, Lexusból ma már többet adnak el, mint BMW-ből, Merciből vagy Audiból. Mellesleg a Lexus LS jelenleg hivatalosan is a világ legcsendesebb autója. Az már más kérdés, hogy a formaterv kívül-belül dögunalmas szvsz.

A "tucat" japán autókra valóban viszonylag egyszerÚbb beltér és olcsóbb hatású mÚanyagok jellemzőek, de az illesztések patentek, és nem zörögnek ( főleg igaz ez azokra, amelyeket még ma is Japánban szerelnek össze )! Suzukit inkább hagyjuk, a most kifutó Swift kb. 20 éves konstrukció, nem igazán reprezentálja a japán autók jelenlegi színvonalát. Ettől függetlenül igen strapabíró szerkezet, és bőven többet bír 100e kilométernél.

No és persze ott vannak a japán sportkocsik: S2000, MX-5, Integra Type-R, Nissan 350Z, RX-8, NSX, MR-2 stb. Ezek talán "tömegcikkek"?
gergyea 2005.06.01.
psy28 sztem inkább menjél el a paikába,és vegyél egy csomag nyutatot, már bocsi :D
én probáltam elfogadhato érveket felsorakoztatni, de látom nem sikerült. ha egyszer gyorsan veszitek a kanyart a sportautótokkalés belénk jöttök, akor lehet hogy nem ez lesz a véleményetek a jó autótokrol, ami kartonpapír keménységÚ... mindenesetre, 1700 kiló nagy pofont ad ám! :DDDDDDDD (nem sérteetek senkit meg nem kivánom senkinek, csak idegesít hogy nem ismeritek el a német autók minőségét-pedig a tények engem igazolnak...) amugy te hogy vetted a kosidat mpower? használtan? és rajta volt az rs optika? kérlek bombázz meg a válaszokkal köszi :D
gergyea 2005.06.01.
az a baj a japokkal, hogy nem gyártanak luxust, csak tömegcikket ( na jo, van 1-2 szép japán autó) és azok miatt nekem japán auto=rossz illesztés, zörgös mÚanyag, 60LE-s motor... swiftröl beszélek... ha gyártanának olyan minőségÚ, méretÚ, stb. autót mint a németek akkor nagy ellenfelek lehetnének a bajorok és a japánok, de igy hogy nem fedik le a teljes piacot a gyárak nem folyhat valódi verseny. pedig 1 S merga méretÚ Honda rendesen felbaszná a rendet az eladott mercik, bömbik meg audik számánál... mpower! az eladhatoságot nem arra értettem amire te gondolsz, hanem pl. egy 100 000 Km-es suzuki swift az veszélyes hulladék, mig egy német autonak ez csak "bejáratás" szintü távolság. Van egy ismerősöm akinek 1azaz EGY MILLIO kilométer van az E mercijében? tudod mi volt eddig vele a baj? hogy elkopott a gumi 10szer :D (szal semmi komolyabb nem volt)
gergyea 2005.06.01.
joey, uno az olasz, én meg japán kacatrol beszélek
Joey 2005.06.01.
Amikor a 328 ellen mentem akkor 1bárra töltött a gyári 0.7helyett. Érdekes módon csak akkor sikerült a gyári kb7.7-es gyorsulást hoznom. Lehet, hogy a kora/állapota miatt...

Ez volt cirka 1éve. Azóta tovább fejlődtünk, de még odébb van a 6mp.

Régebben olvastam a 240/250km/h-"problémát". Amint lesz rá lehetőségem megnézem és írok..

Nincs ave gyereken kívül vkinek olyan mÚszere ami 200m-t mér? Kiváncsi lennék mennyi az annyi.
21st 2005.06.01.
És a tiéd "gyári", vagy pöcköltél rajta már egy kicsit? :)
Joey 2005.06.01.
21st: mk2-es 1.4 racing (turbós)
gyárilak 112-118Le között van.
FireStorM 2005.06.01.
psy28 nem szolt kulturaltan hozza ahogy en se,gondolom az ö töke is tele ezzel asznbo szarsaggal :)
mpower 2005.06.01.
21st-nél a pont.
Ezt irtam joval lejjebb.

"Érzésem szerint nem a klippnek az autonak hanem a küldönek szánja mindenki amit ir"
21st 2005.06.01.
Én még mindig azt mondom, hogy mindenkinek joga van a szabad véleménynyílvánításhoz, és nem kell "kussolnia".

Egy hasonlattal élve, a testépítő nők is éveket szenvednek, hogy úgy nézzenek ki, ahogy, mégsem tetszenek mindenkinek. Magyarán szólva attól, hogy valamibe sok munkát őltek, még épp úgy lehet kritika tárgya, mint bármi más. Amúgy ez a kis Uno szvsz dögös kis szörnyeteg, a videó is jópofa, de ettől függetlenül én soha nem vágynék ilyen autóra.
mpower 2005.06.01.
Szerinted psy28 értelmesen kulturáltan szolt a témához?
Yocoo 2005.06.01.
Gergyea

Azért mert egy autó Japán nem tudom mért jelenti azt, hogy sz@r. Nem azért, de a japánok csinálnak motorokat is. Az is mind sz@r mert japán?
Ennél jobban már csak azt szeretem amikor amcsi autó találkozó van és szétbarmolják a japán kocsikat.
Az a gond, hogy sokak szemében a japánauto = sz@r,szemét.

Ja és mégvalami nem csak a bajorok tudnak autót csinálni!
FireStorM 2005.06.01.
mpower

2005. 06. 1.
Ismét egy értelmes kulturált hozzászolás.pff
21st 2005.06.01.
Joey,

milyen Uno-d van?
mpower 2005.06.01.
Mit tettem megint?
mpower 2005.06.01.
Miért most mi van?
FireStorM 2005.06.01.
mpower latom szar beismerni hogy masnak van igaza :)
mpower 2005.06.01.
Érdekes...
http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=art....nID=249503
mpower 2005.06.01.
Ismét egy értelmes kulturált hozzászolás.pff
FireStorM 2005.06.01.
Vr6 vegre megint egyetertunk...
psy28 2005.06.01.
Na ennyi beszukult elmerozzant bolcsodest meg nem lattam egyrakason. Itt fikazzak az embereket akik faradsagos munkaval osszehoznak egy ilyen autot. Szerintetek mert ez az elso ilyen video ?? Nemazert mert ezt olyan baromi egyszeru osszehozni. BMW meg MERGA-rol nyaladzanak sokan mikor meg autojuk sincs es fika fika fika. Bevizelne a nadragjaba ha lenne 1 ilyen autoja de akkor is fika fika fika. Kussoljatok mar el !!!!!
mpower 2005.06.01.
LOL LOL LOL
ePtOn 2005.06.01.
mpower,
tolem azt csinalsz amit akarsz, nem is ertem miert mondod el ezt nekem. inkabb vegyel egy unot, es akkor szolj ha mar 570 loeros:)
mpower 2005.05.31.
Figyelj epton. Ahogy irtam nekem megvan a véleményem rolad a hozzászolásaid alapján. Nem akarom részletezni,csak azt felajánlani ,hogyha kommentelek probáld szo nélkül hagyni,én is ezt fogom tenni.
ePtOn 2005.05.31.
mpower,
ismet hozzam szoltal? hat meg ennyit sem tudsz betartani?:)

jah ertem mar, ezzel sertettelek meg. nem is tudom mit mondjak...csoda hogy felfogtad:)

bocsanat
Joey 2005.05.31.
gergyea: 316-os Bmw egy uno ellen? Már megbocsáss, de nekem pont egy unom van és ha nem autópályában gondolkodom akkor a 328 az a kategória akivel érdemes versenyezni vagy felette...
mpower 2005.05.31.
Ja és epti a kezdetröl meg ennyit.

"akkor gondolkozz el azon, hogy ennek az unonak mi ertelme...bar tufom, nem fog menni:)"
mpower 2005.05.31.
LOL LOL
ePtOn 2005.05.31.
mpower,
ugy volt nem szolsz hozzam, ehhez tartsad magad, vagy meg igerni sem tudsz, nem hogy gondolkozni?? :)
mpower 2005.05.31.
egyenlö. ez lemaradt az elöbb.
mpower 2005.05.31.
Gergyea azért azt nem mondanám hogy a japo auto nem eladhato.

epti sok a szoismétlés,és ami tény elkönyveltelek egy rétegbe ami nálam = a 0-val.
21st 2005.05.31.
Az előbbi gyergyeának ment.
21st 2005.05.31.
Az ilyen kommentek miatt utálják olyan sokan a BMW-t, meg a márka kedvelőit :(

A Hondák mellesleg qrva jó kocsik. Persze nem mindegyik, mint ahogy a BMW-k között is vannak jól és kevésbé jól sikerült modellek. Amúgy érdekes párhuzam, hogy mind a két gyár csúcsmodelljeire a végletekig kihegyezett, pörgetés igénylő szívó motorok a jellemzőek.
ePtOn 2005.05.31.
gergyea,
eleg szuklatokoru vagy.

godzi,
aaaa, csak megjaccotta magat:)

mpower,
azert nem tudsz mit mondani, mert igazam van. vegtelenul primitiv ovodas dolog, hogy meg a nevemet sem irod le helyesen, vagy telleg agyilag zizi vagy. es erdekes mod nem en kezdtem megint a sertegetest.
dohcpowa 2005.05.31.
beb@szna ha egy japó autó "felérne" egy mercivel... jó az olyanoknak mint te :D bár sztem neked autód sincs..
gergyea 2005.05.31.
...SZERINTETEK! Szerintem a pénzükért megdolgozó, kényelemre vágyó, nyugodt emberek (ok, nem M5-re gondolok), akik szeretnék hogy olyan autójuk legyen:
- amiben ha baj van, nem ha meg a familia
- ha kell akkor tudsz vele előzni dombon felfelé is (ok, ha nincs szembeszél, akkor egy hondával is lehet :DDDDDDDD)
- autójukat később el szeretnék adni
és amit jól jegyezzetek meg: EGY JAPÁN AUTÓ AKKOR IS CSAK JAPÁN TÖMEGCIKK LESZ, HA AKÁRMIT IS CSINÁLTOK VELE, ÉS SOSE FOG FELÉRNI EGY MERCIVEL! mindenki értette? lehet hogy az 1.4-es csodagéppel odatesztek egy 316osnak, és büszkén mondjátok hogy lenyomtatok egy 3-as ( hát ugye elfelejtitek hogy 316os 1,5 tonnás nyugodt auto...) BMW-t. később már ugy szol a mese, hogy 5ös bmw, aztán régi M3, majd uj M3, aztá uj M5 valami 1000 lovas változata... na és látod, aza a baj, hogy a bajorok csinálnak viszonylag gyenge autókat is. mindegyiknek kéne 7 alatt 100at menni és akor nem lenne mire nagynak lenni a szátoknak, bénagyerekek...
Godzi 2005.05.31.
Csak a végén ne ált volna le meg az a sok füst!
Vagy rosszul láttam,hallotam?
gergyea 2005.05.31.
fire nem értem miért vagy kiakadva! igaz én nem vagyok senkivvel vitapartner, de ezt el szeretném mondani: Tegyük fel, hogy van 3 millád kocsira. jot akarsz. veszel egy japán autót egy benzines erővel, viszonylag nagy, stb. később gyülik még pénzed, átalaiktgatod: uj spoiler, kormány, sötétités, és stb. megjelensz vele egy buliban. azt mondják az emberek a kocsira nézve hogy hu de fasza kell nekem is 1!


namost. ha bmw-t mercit, audit veszel annyi pénzből, mint amennyibe van a pimpmájrájd-utánzat fünyiród, akkor azt mondják, hogy taknyos kölök az apja a segge alá tesz egy x millás bmw-t. az nem érdekel, hogy használt vagy törött vagy sok Km-es, a lényeg, hogy a NÉMET AUTÓSOK MINDIG ALJAS ÖNZŐ MAFFIÁBA DOLGOZÓ GENGSZTEREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
21st 2005.05.31.
Mondjuk a 2,8-as gyorsulás egy kicsit kevésnek tÚnik, erős kétségeim vannak...

Ettől persze a gép még nem kevébé brutális :)
ZoyDes 2005.05.31.
A bácsinak olyan egészségtelenül torzult a feje :))))
A vége azért nem úgy sikerült, mint ahogy azt az építők várták, de én akkor is gratulálnék hozzá. Biztos dolgoztak vele nem kevés munkaórát, mert bármennyire is egyszerÚ azt mondani, hogy "nagy turbóval, meg nirtóval könnyÚ ilyet építeni", azért az magától nem kúszik be a motortérbe, magától nem programozódik be a vezérlőelektronika, magától még a szelephézag, meg stb sem állítódik be. Pedig valahogy el kellett érni azt a 2.8-at 100 sprinten, tehát azért volt ott szakértelem. Az pedig, hogy nem bírja a moci csak 20km-t, olyan kicsinyes kijelentés, amit valódi hozzáértő ki sem ejt a száján, mert csak gondoljunk bármelyik versenyautóra, bármelyik motorsportra. Talán a Forma1-ben nem véletlenül hoztak bizonyos 2hétvégés szabályt a motorokra.
Szerintem az itt felkerülő videk nagytöbbségét azért fikázzák, mert sokan egy féle márkát szeretnek nagyon, a többit csak a negatív véleményekből ismerik (most tök mindegy, hogy melyik földrész kocsijairól van szó). Ezzel szemben szerencsére akad néhány értelmes ember, aki objektíven tud véleményt mondani, és nem a kicsinyesség, és a gyÚlölködés vezeti a leírt sorait. Én például a régi amcsi verdákat szeretem nagyon, de nem hőbörgök ha látok egy 7-800 lovas skyline-t, vagy egy bömbit. Azok is kocsik, egyik másik jó konstrukció, akad oylan ami nem az. Viszon az itt lévő videket nem azért nézem, hogy a márkákról alkossak véleményt, vagy hogy a következő autóvásárlás elött informálódjak, hanem olyan autókat lássak, amik valamiért mások mint a többi, vagy az őket vezető sofőrök ügyességét/bénázását nézhessem.
Kéne egy kis tolerancia. Ajánlom mindenkinek, hogy utazzon pár napra el például sopronba (én most voltam a hétvégén, de egy gizdáskodó béjemvést, vagy hondást sem láttam, érdekes módon ismerték a kreszt, de a környezet ahol éltek, az is rendezett volt).
mpower 2005.05.31.
epti no comment nem tudok rád mit mondani mint azt hogy szellemi toprongy ,és itt én lezártam a veled valo kommunikálást.
LOL fiu vagy.

21st készülj mert van itt egypár hasonlo képességü fiu mint epti.Ha elfogynak az érvek jön a mocskolodás.:D
GIORGIO 2005.05.31.
Te jó ég!
Ha ezt tudom,fel sem rakom a videót.
Kezd olyan lenni a helyzet mint a fradi-újpest meccseken.:-(
Nem vagyunk egyformák és ez így van jól.Képzeljétek el ha csak bmw-k(ments meg Uram:-) vagy Hondák vagy Alfa Romeok lennének az utakon.Minden olyan szürke lenne...(értsd:nem lehetne Unoval béjemvét alázni:D)
Nem azt mondom hogy ne vitázzunk+csípkelödjünk csak ne essünk túlzásokba.Bocs ha "néha" én is trágár vagyok,csak itt engedem ki a megmaradt gőzt
amit az utakon termelnek a bajorautós kollégák:DD
Amúgy a Lancia Delta Integrale motorja van az Unoban,gondolom a hajtást is megkapta.570 lóerő NOS nélkül.Jól értettétek.1 liter üzemanyag 80 méterre elég,és a gyorsulás miatt magátol zoomol a kamera:DDDD
De nekem a plüssállat tánca tetszik a legjobban.
Ja,
és köszönöm Fire,hogy kiálltál mellettem.
peace
Popsi 2005.05.31.
Iszonyat mit tud gép. Csak szerintem még zsirabb lett volna,ha csak 400 lovas és lehet vele mennni normálisan. Mint pl aza golf3 as.
NEm tudom mi baja lett, de tuti hogy nem csak biztosíték égett ki;)
VWVR6 2005.05.31.
Szerintem ez az autó igenis nagyszám. Még azt is hajlandó vagyok kimondani, hogy nagyobb szám mint a múltkori Carpi Golf, hisz 500+ LE-s VR6-os már jónéhány készült, de Unóból 570LE-sről még nem hallottam ezidáig. Én márkától függetlenül elismerem az ilyen szintÚ tuningot, mert olyan tucatautónak látszó tárgyak születnek amik többszázezer eurós gépeket is vernek pl gyorsulásban. Ez pedig nagyszám.
Azzal meg, hogy ez a motor nem fogja az örökkévalóságig bírni szerintem az autó építői is tisztában voltak, de hát valószínÚleg nem is azért csinálták hogy ezzel járjanak bevásárolni.
psy28 2005.05.31.
Kiraly. En jobbszeretem az ilyen "titkosfegyver" tipusu megy mint a raketa de talicskanak nezki autokat mint a szarra ultetett kis latszik a szpojler alul hudevageszvagyok autokat. Syegeny csvo nemtudta mire vallalkozott :)
ePtOn 2005.05.31.
mpower,
neked nem sokat kene irnod, hanem sokat kene tanulnod, hisz a nevemet sem tudod meg mindig helyesen leirni vagy mert agyilag beteg vagy, vagy mert ovodas modjara viselkedsz. ezek utan akar 300 oldalt is irhatnal az erteke nullaval lenne egyenlo.
21st 2005.05.31.
mpower,

29.
mpower 2005.05.31.
"Giorgiot meg mar neha sajnalom hogy mindenki ot basztatja"
Ez volt a hét LOL-ja kategoria nyertese!

ePti van sok f@szság de ebbe nem mennék bele.
Neked igen sokat kéne irnom hogy megértsd amit mondani akarok.
21st 2005.05.31.
Amennyire én látom, a BMW-sek rajongása a márka iránt koránt sem olyan heves, mint az ellentábor BMW gyÚlölete. Fire, te pl. kifejezetten rasszista vagy :) ( nem megsértődni, viccelek! )

Ami GIORGO-t illeti: én kb. egy hónapja tévedtem erre az oldalra, és az első hetekben csak a régi videókat töltöttem le. Eközben elég sokat el is olvastam a régi kommentek közül. Ezekből Giorgo-t úgy ismertem meg, mint az az olasz párti, aki általában egy-két szavas kommentekben kategórikusan fikázza a BMW-t, indoklás és smiley-k nélkül. Mostani hozzászólásaiban már kissé nyitottabb ember benyomását kelti, így már nem is annyira unszimpatikus :)

Szóval csak objektíven, ne alkalmazzunk kettős mércét!
ePtOn 2005.05.31.
mpower,
jah addig kezdjel el gondolkozni, mi ertelme a gyorsulasi versenyekre epitett autoknak, a drift autoknak, vagy f1, rally, stb autoknak...vagy egyaltalan egy m5 vagy x5 bmwnek? aztan ha megvan, akkor gondolkozz el azon, hogy ennek az unonak mi ertelme...bar tufom, nem fog menni:)
Luxi 2005.05.31.
Mi van Fire, menstruálsz? :P
ePtOn 2005.05.31.
-> mpower? ePtOn küldjél pénzt és én elszorom ilyen f@szságra ha akarod.:DD

Miert, ha BMWt veszel ez nem penz szoras fassagra?:) nehogy megmagyarazd, hogy az aranyrud, es meger 10-25 milliot...

Nekem sem jon be, az ilyen merteku tuningolas, de attol meg nem mondom hogy ennek semmi ertelme, mert akkor a tobbi videoba is bele lehetne kotni, hogy van-e ertelme. kvatroval sancot maszni, stb...
Ignashov 2005.05.31.
Fostalicska :), tuning mélkül se birt volna többet,már megint egy olasz ratyi autó :)
Ezaz Fire mondjad!!!Rohadék bmw-sek :)
FireStorM 2005.05.31.
nem mpower ez igy nem igaz,ne magadbol indulj ki...nem osztom az eszt,szo sincsen rola...

csak amiket irsz a mazdas videonal felhuzott,meg mas is felhuzott es ez igy jott ossze.

megnyugtatlak se ideges se nyugodt fire vel nem kell vitazzal tobbet,szakadjon le az osszes ujjamrol a korom es noljon a pocsomre ha megegyszer vitazok veletek..

Giorgiot meg mar neha sajnalom hogy mindenki ot basztatja,pedig o is csak azt aakrja elerni hogy ne fosozza le az autojat senki... ennyi... en mar tobbszor is mondom pozitiv dolgokat mas automarkara,amig a bmwsek csak a sajatjukat fujjak!!! de figyelj ha jobban belegondolsz ettol vagytok bmwsek es ettol lehet kulonbsegeket tenni autos es auto kozott :)

ismet engem igazolt az elet :)
mpower 2005.05.31.
Fire olyan vagy mint a régi szép idökben mikor mecceltünk.:D
Ez az igazi Fire vagy az aki higadt?
A Giorgio mikor szid 1 bMW videt mert azt teszi állandoan akkor te mellé álsz.

Most meg már neharagudj osztod az észt!

Ez egy kicsit 1oldalu nem gondolod?
Leirtam hogy a fikázás Giorgionak szolt és nem a vidnek.
Egy kicsit ugytünik hogy mübalhét szitasz és kapora jön hogy nem hondárol van szo hanem fiatrol,ami ugye neked alibiként pont jo.
Pole pole Fire ne légy ideges,jobb ha megfontolt és nyugodt vagy.:DD

21st ha nem személyes ,mennyi idös vagy??
FireStorM 2005.05.31.
Bimbo inkabb fagyizzuk el mint hogy a sok nagykepu bmwst nezzem,akiknek semmi sem fontos csak a sajat szarjuk,lasd az utakon...

BimBó 2005.05.31.
mikor lesz tali?addigra kesz lesz a mazda azt megalazunk egy par bombist!:DD
BimBó 2005.05.31.
LoL fire;ne legyel mar lany!:D
most hol erdekel hogy vki leszarozta!neked tetszik es kesz!neves rajta(peace bob merli)
21st 2005.05.31.
Nézd, az oldal olyan, amilyenné tesszük. Szerintem az itteni "főkolomposok" között nem igen akad olyan, aki még ne vetetette volna el a súlykot egy-két alkalommal. Viszont amennyire én látom, a törzsgárda mégis elég inteligens ahhoz, hogy kultúrált hangnemben tudjon társalogni. Viták mindig lesznek, és ez nem is baj, a gond mindig csak akkor van, amikor az észérvek helyét átveszik az indulatok és a személyeskedés.
FireStorM 2005.05.31.
21st nem fogom lepontozmni eddig se tettem, ezekutan sem fogom,de ki is vonom magam a racing scenebol..nem tartom magamat ide valonak..

21st 2005.05.31.
"NE csesztessük már egymást" - természetesen ezt akartam írni :)
21st 2005.05.31.
Hát Fire, nem igazán értem a kirohanásodat. Szerintem mindenkinek joga van a saját szempontjai alapján a saját véleményét leírni egy videóról. Nem tetszhet mindenkinek mindig ugyanaz. Az meg hogy ezentúl lepontozol minden BMW-s videót...ám legyen, szíved joga, habár én azért bízom benne, hogy csak az indulat mondatta veled. Nem várhatunk el korrekt hozzáállást a másiktól, ha mi magunk sem vagyunk elfogulatlanok. Arról meg kár vitát indítani, hogy ki lőtt először. Szóval szeressük inkább együtt az autókat, a motorbőgést, meg a száguldást, és csesztessük már egymást ilyen gyerekes hülyeségekkel. Peace :)

A Kiscserkész
:)
dohcpowa 2005.05.31.
flash lenne.. közelharc :D én biztos röhögnék az egészen :D
FireStorM 2005.05.31.
es ezeknek az embereknek akarunk talalkozot?

le is kopnem magam
dohcpowa 2005.05.31.
Fire nyugi!:) nem ér annyit az egész.. mindig akadnak olyanok akik nem tudnak értékelni semmit..
FireStorM 2005.05.31.
nem vagyok olasz auto parti,sot.de minden bmw s video mellett ott leszek es lepontozom 1esre! es lefosozom szarozom ahoigy ti teszitek
FireStorM 2005.05.31.
mirol beszelsz mpower ? semmirol,cvsak fujod a sajat hulyeseged...orulnod kellene hogy van aki ennyi erot feccöl egy szaros unoba es orulnod kellene hogy lathatsz egy ilyet erre te jossz es leszarozod...
mpower 2005.05.31.
Na Fire erröl beszélek.....

No comment.....
Langsam 2005.05.31.
Brutálisat gyorsúlt!
FireStorM 2005.05.31.
sznobok vagytok egytol egyig...mennyetek es vegyetek bmwket merciket az valo nektek!aztan ha megvan a remek autotk vegyetek 1 rozsafuzert es akasszatok a visszapillogora mint az olah ciganyok.de amugy box kesztyut is akaszthattok tok mind1. aztan polon kivulre kidobhatjatok a fuxokat es a szilikonmello baratnoddel tuti ti lesztek a legjobb tema a strandon,plane ha a szanalams tetovalasotokat is kibiggyesztitek!

mennyetek munchenig mas iranyba ugy se lattok!

es meg 1 dolog,drag autokat minek csinaljak ha hamar meghalnak ?

mind1 azt vettem eszre hogy titeket nem a sebesseg es a gyorsulas erdekel hanem a ficsurkodas es hogy ki a gizdabb..szaros 17evesek!

na ez most kijott.
mpower 2005.05.31.
Érzésem szerint nem a klippnek az autonak hanem a küldönek szánja mindenki amit ir.
Ö is lehordja álltalában a "propelleres" klippet hát más is ezt teszi az övével.

SZERINTEM
dohcpowa 2005.05.31.
ha megtehetik, belefér a pénzükbe hogy szétessen akár 20 km-enként akkor miért ne? megmutatták hogy unoval is lehet ilyet. nem értem hogy lehet így hozzáállni..
mpower 2005.05.31.
Egy F1-es auto azthiszem 0-100-0-t 4mp alatt tudja. ebböl 2.8.a gyorsulás és 1.2 a megállás. De lehet hogy nem jol tuom...
21st 2005.05.31.
Habár a videóból nem derül ki ( vagy mégis? - nem beszélek olaszul ), de szerintem ez már nem elsőkerekes, hanem inkább 4WD. Ekkora teljesítményt még 4. fokozatban sem igen tudna az útra vinni kipörgés nélkül, talán még slick gumival sem. 2,8 másodperces gyorsulás szerintem elképzelhetetlen egy fronthajtásos kocsival.
Amúgy kemény a gép, habár az orgazmusom hosszabb, mint ennek az Unonak az élettartama :)
SERIAL 2005.05.31.
Azon csodálkozom h GIORGIO nem kérte meg valami infós haverját h az utso 3 másodpercet vágja már le mert az meg se történt :D Minden elismerésem :D
FireStorM 2005.05.31.
Vr6 annyit elarulok hogy Te sirni fogsz en nevetni ! :D
radics1 2005.05.31.
Mekkora turbó kell szerinted ahhoz,hogy 240-ből 570 lovat csináljunk?
Nem normális az,aki lenézi a "kisebb kategóriás" autókat,mert hogy égő.Sok Bmw-s kis hülyegyereknek szereztem már meglepetést az enyémmel,pedig az csak 105 lovas.
VWVR6 2005.05.31.
Na arra a Golfos videóra én is kíváncsi vagyok :) De gondolom nem az lesz az, mikor a wankelcsodát veri az 1-es Golf :P
mpower 2005.05.31.
ePtOn küldjél pénzt és én elszorom ilyen f@szságra ha akarod.:DD

A vid 1ébként 1nek jo.
FairCO 2005.05.31.
ez így tényleg nem nagy szám, spéci üzemanyag, nagy turbó, meg ahogy mpower is mondta, élettartam nuku.. meg amúgy is, fwd..
menni megy, de milyen áron?!?
FireStorM 2005.05.31.
dohcpowa akarmilyen goplfosnal tobbet er :D

ja nem!!!!

van egy golfos video ami a kedvencem! majd meglatjatok! :DDDDD
dohcpowa 2005.05.31.
hja lehetett volna egy km-órás nézet is. így csak emberünk arckifejezéseiből lehet következtetni. amúgy miért lol ? sztem ez a vid többet ér mint a knight rideres turbos vr6-os..
ePtOn 2005.05.31.
mpower,
akkor csinalj, kivancsi vagyok ra:)
mpower 2005.05.31.
18-euro bele 1 liter benya amivel elmegy 80.métert. Itt szerncséjük volt mert kb 3 kilométert autoztak és megadta magát a kicsike.

Ennyit erröl. Ilyet bárki csinál turboval.
Max élettartam 20.km. LOL
FireStorM 2005.05.31.
szeretnek en is egni egy 570lovas uno val!


nem ertem az embereket...ez mar biztos!

climate ugye egy M3as bmw az isten aranyfuxokkal es hatalamas csöcsü csajjal az anyoson! ha ez nincsen meg mar egö vagy!

sznobok

climate 2005.05.31.
hát keményen megy az tény! csak égő vele megjelenni valahol. akkor inkább ami lazábul megy de jobban néz ki. nem?
Letya 2005.05.31.
Gyerekek! Összeraktak egy autót, ami nem bírta a megpróbáltatásokat... Nem egyet láttam már ilyenből! Csak a legnagyobb tuningcégek egyik-másikáról nem került még ki ilyen videó! De véleményem szerint, ha valaki már eddig eljut, akkor fikázza a többit...
ePtOn 2005.05.31.
nemtom, nem jott at:)) mas nezetbol kellett volna.
dohcpowa 2005.05.31.
aztamindenit micsoda powa :)
quattro 2005.05.31.
zero-cento 0-100
due seconde otti, azaz 2,8 másodperc

(csak 7 napig tanultam olaszt:) )
zsöti 2005.05.31.
NAGGGYYYYON KEMENY!!!!!!!!!!!!

a vege fele azert megy a zoom az arcara, mert a kameraban a lencsetagok nem birtak tartani a gyorsulast a helyukon es megindultak a kamera elejebe!!! tudom, ezzel foglalkozom, ehhez bizony ero kell!!!!!!
ave.fw.hu 2005.05.31.
0-100, igen. Draggumival dragpalyan nem is olyan lehetetlen egy konnyu Unoban.
FireStorM 2005.05.31.
most nem ertem..van egy auto ami majdnem 600le olyat megy hogy a sz@r is kifroccsenne beloletek.erre ocsaroljatok...

mi kell nektek ? a legdragabb bmw egy boeing teljesitmennyel F1 fekekkel? az mar hu de gizda?
Addorjan 2005.05.31.
570 lovas porszívó:)
Mad_017 2005.05.31.
Hát menni megy az igaz,de a végén nézzétek a füstött és az a motor sem add egéségess hangott sőt mi több be sem akar indulni:)
FireStorM 2005.05.31.
kokemeny.. mintha valami due secundorol beszelne :) az mi lehet ?

0-100 ?

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• titimoc
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.