|
|
|
|
|
bo_jensen_drift
|
|
Ilyen talajon még egy kispolák is hasonlókat produkálna!!!!:)
|
|
|
|
vikking56
|
2007.02.24. 10:47
|
hát én nem tudom, de nekünk eddig 300000km alatt egyik Alfánkkal sem volt semmi gond. mindezt úgy, hogy hajtva vannak rendesen. a 75 pl ment 100000-et öt olajcserével. ja és akié most, az azt mondja, hogy ilyen jól egyben levő 75öst még nem látott... szal nem tudom, lehet h csak kifogtuk, de azért ez kicsit többnek tűnik ennél, már bocsi. de hogy akinek az ismerőseink közül francia szarja volt, az csak fikázta, az is biztos. a szemét kaparnám ki annak , aki kiadta pl a C4et, milyen az, hogy pár hets autókról lehullik a díszléc meg ilyenek? álljunk már meg egy szóra! |
|
|
Warren
|
2007.02.24. 08:30
|
Nem Pocok, csak a japánok tudnak elektronikát csinálni... |
|
|
Pocok
|
2007.02.24. 03:00
|
Kedves jollyjoker nemigazán értem hogy mi a problémád. szerinted a japánban gyártott japán autóban a mai világban minden elektronika nélkül működnek a dolgok? Egy japán autó elektronika nélkül? Téged valaki átb__ott. |
|
|
malaguti666
|
2007.02.23. 14:54
|
Nemtom ezen mit kell vitázni, kinek a pap...kinek a papné. |
|
|
Krizsi000
|
2007.02.23. 13:31
|
kedves rajo01 látszik hogy nem ismered a citroent! A c6 elődei: -Traction -DS -CX -XM
Ezek mind hasonló stílusú autók!ez nem elég múlt?a citroennek mindig is volt "luxusautója". |
|
|
defcon-1
|
2007.02.23. 12:48
|
jollyjoker megmondta! és nagyon igaza van. megbízható autó = japán autó. |
|
|
Phun-ky
|
2007.02.22. 21:54
|
3db különböző generációs a6-ost sikerült hajtanom az utóbbi 10 évben, és az égvilágon semmi baja nem volt 1iknek sem soha! Rendesen hordva lett a kötelező szervízekre mindegyik, mertugye akkor vegyél ilyet ha fenn is tudod tartani! Akinek citrom kell vegyen olyat, nemérzem hogy egy kategória lenne a kettő! Aki meg azt írja kalap sz@r, kedves egészségére, én nagyduzzogva azért jólérzem magam benne! |
|
|
Jollyjoker
|
2007.02.22. 21:16
|
Egy kalap sz*r mind a kettő. Az A6 ugyanolyan megbízhatatlan, mint a C6. A cégnél ahol dolgozok a fejeseknek A8 van, meg A6 egyik sem több 3 évesnél, de fele mindig szervízben van, mert állandóan bedöglenek. Ugyanez igaz a C6-ra is. Egyébként lentebb már valaki rávílágított a mai autók hibájára, csak ő azt írta, hogy a "francia autók tele vannak elektronikával", ez nagyjából minden Európai autóra igaz, mindegy, hogy német, vagy francia. De mondhatnám a Mercedest és a VW-t is, a Mercedes most próbál küzdeni, hogy megbízhatóvá tegyék az autóikat. A családban pl egy 2004-as Polo 32000 km-nél megállt mint a cövek, még karácsony előtt. Azóta a 3. márkaszervízben van, és nem hogy nem tudják megcsinálni, de még arra sem jöttek rá, hogy mi a baja. Pedig már Porsche Hungáriás szakértők is voltak megnézni. Azt mondják, hogy a Computer szerint minden ok az autóval, csak azt az apró tényt elfelejtik, hogy nem indul, egyébként biztosan minden ok. Egyébként árulja el valaki mi a fenének egy 1.2-es Poloba elektronikus gázpedál ? Egy szenzor a pedálnál, egy a fojtószelepnél, plusz egy szervómotor is a fojtószelepnél, és egy kábelköteg? Mi a francnak kell ennyire túlbonyolítani, amikor egy sima gázbovdennel 15-20 évig is simán működtek az autók régebben. Na ez a baj a mostani autókkal. De van egy 2003-as 4-es Golf is a családban 90E km-el. Az sem ment még 10E km-t anélkül, hogy ne kellett volna szervízbe valami szar miatt. Részemről maradok a japánban gyártott japán autóknál. |
|
|
rajo01
|
2007.02.22. 21:05
|
Aki fére értett volna nem a citroennek nincs multja hanem a c6-nak. Eddig ilyen még nem létezett.A citroen név hallatán nem a luxus jut eszembe. |
|
|
Krizsi000
|
2007.02.22. 18:18
|
Nade honnan veszed hogy nincs összerakva? egyébként HDI :D |
|
|
gergyea
|
2007.02.22. 18:12
|
Bocs hogy csak most szállok be a kommentelésbe de ezt már nem bírom tovább :D Krizsi000 ha egy elnöki autót nem tudnak összerakni rendesen akkor mit tudnak? Soha nem volt francia autó családban vagy ismerQsöknek, egyedüli a Renault R5 turbo, na az autó. Amúgy jellemzQ a francia autógyártásra hogy túlárazza a közép és felsQkategóriás autóit... nam tudom melyik ujságban olvastam "Ha valaki olyan autót akar ami 5 milliósnak néz ki, de van +fölös 6 gurigája vegyen 2.7 tdi 607est" |
|
|
Krizsi000
|
2007.02.22. 17:19
|
Ez is jellemző, így terjed el az autóról hogy szar! Írkálnak a nagyokosok itt is mindenfélét miközben még alig van tapasztalat róla mert szinte most jelent meg! honnan tudjátok hogy rossz?Ültetek benne? vezettétek??
Ja és a formatervről csak annyit, hogy meghaladja a korát! |
|
|
littleguy
|
2007.02.22. 12:38
|
Visszaolvasva a kommentet: mielott valaki megkerdezne, hogy miert irtam ezt: "Ha lenne eleg penzem, akkor kizarolag 95 elotti..." Megvenni, nem is olyan gazos egy ilyen autot. De ha ilyenem lenne, akkor szeretnem rendberakni TELJESEN. Es az a sok penz. Felujitani az egeszet. Es azokon az autokon, meg lehet otthon is butykolni ezt-azt... Bar kello tapasztalat hianyaban nem hiszem hogy nekifognek :) |
|
|
littleguy
|
2007.02.22. 12:35
|
Nah, a velemenyem nem valtozott... Meg mindig inkabb az Audit vennem :) De abban nagyon sokmindenkinek igaza van, hogy az Audik sem a regiek mar, sot szerintem egy mai auto sem az...
Ha lenne eleg penzem, akkor kizarolag 95 elotti autot vennek... vagy inkabb 90? :D Mondjuk egy Audi coupe-t, 2,2 turbo quattro... Na az igen! De azert a regi 80-as, 90-es audik is ott vannak... Hat es az S2... :'( Mikor lesz nekem olyan... |
|
|
farkas
|
2007.02.22. 09:46
|
A Citroen múlt mélküli, de ugyenakkor "mindörökké Lexus"? :D |
|
|
FeherCapa380
|
2007.02.21. 23:09
|
rajo01? az a 90 ev, amiota a Citroen autokat gyart es az a kb. tucatnyi szabadalom es ugyanennyi uttoro megoldas, amit az autokba szereltek, szerinted nivotlan, multnelkuli automarkava teszi a Citrot? vagy a C6 maga nivotlan? vagy azert jobb az Audi, mert ok 90 helyett 100 eve gyartanak autot? ennek az A6-osnak (vagy az elmult sorozatnak) a megbizhatosaga szerinted jobb, mint az elodoke (pl. a 80-as Audi-e)? lehet, hogy igazadvan es az Audi jobb, csakhat az indokok....
invad3r megkozelitese eletkepesebbnek tunik...
en amugy az Audit valasztanam a 2 kozul, de a Citro nivojat nem feledve tennem ezt. (amit mar csak az is tukroz, hogy 100 eve kepesek kizarolag bunronda autokat csinalni :] - ez a C6is ocsmany)
defcon-1: Citroen CV-2, CX. Peugeot 205, Renault R4. nehany a hulladek, megbizhatatlan farancia kocsik kozul, melyek eppenseggel hosszu eletuek. szerinted egy kicsi 205-os Peugeot az 1.9-es dizelevel, az elektronika teljes hianyaval es a faek egyszeru megoldasaival mikor megy tonkre? soha. ja? hogy azt 20-eve mutattak be? igen... na es? az ujbol az Audi is sz...r. |
|
|
defcon-1
|
2007.02.21. 22:57
|
syn! fél életemet egy nissan szalonban töltöm. igaz, nem dolgozom ott, egy másik családdal közös vállalkozás. és még egy jó tipp! ne az eladásokból indulj ki. az emberek birkák. van pár ismerősöm, aki frania kocsit vett és soha többet nem fog. sőt, olyan is van, akinek szintén francia autója van és képtelen elhinni, hogy egy japán autó az esetek többségében csak a kötelező szervízre megy az első 5-6 évében. bár a japó gépek is egyre szarabbak...sajnos. |
|
|
rajo01
|
2007.02.21. 22:18
|
Syn te adnál ennyi pénzt egy nivotlan multnélküli francia autoért? Egyébként a megbizhatatlanságuk még mindig a régi (népitélet totalcar).Egy auto iparban dolgozo. |
|
|
invad3r
|
2007.02.21. 22:12
|
Sztem krva mind1 milyen autót veszel, mind uolyan megbízhatatlan. Bár a németek meg a japánok még mindig megbízhatóbbak a franciáknál, viszont már a japók is rájöttek h nem éri meg 20 évre gyártani egy autót. Amerikában meg már rég rájöttek.
Az autógyárak egyre jobban erőltetik a designt, meg az extrákat... a nyersanyag drága, úgyh ezzel lehet eladni az autót. Kit érdekel h 5 év múlva szétesik, akkor már úgy is eladod mert totál trendietlen lesz. +a verseny miatt az új fejlesztések tesztelésére sincs idő ezért sz.r kerül a kocsidba. Aztán megy a bontóba, 99%-át újrafeldolgozzák és fröccsöntik belőle a következőt. Ez nem biztos h baj, de én pl nem ezért szeretem az autókat :/ Hol van már Henri Ford... |
|
|
Syn
|
2007.02.21. 21:12
|
Én imádom az A8-as Audikat az A6-ost is,de még midig azt mondom itt ezek a hozzászólások szörnyűek. Látszik rajtatok hogy nem voltatok soha az autóiparban. Nézzétek meg az eladási statisztikákat,meg azt hogy az utóbbi 10évben mennyit fejlődtek az európai autók minőségei is. |
|
|
defcon-1
|
2007.02.21. 19:08
|
Syn...ne haragudj, de óriási butaság amit írsz. a citroenek mind hulladékok...megbízhatatlan minden francia kocsi. csak pár vevő elégedettségi staisztikát kéne megnézned. evolutionnel egyetértek. én is japó fan vagyok, de utána német. ide mondjuk nem sorolnám az opelt és a népautót. |
|
|
rajo01
|
2007.02.21. 18:39
|
Miért nem az a8-sal állitották szembe.A c6 a citroen zászlos hajoja az audié pedig nem az a6.A ronda nökre szokták mondani hogy érdekes arcu,szerintem förtelmes és ettöl nem lesz egyedi.A "fa"berakás mindkettöben ronda.Mindörökké LEXUS. |
|
|
evolution
|
2007.02.21. 18:13
|
Én egyértelműen japán autó párti vagyok de utána a német autó jön!! Francia autók (psa,renault) hulladékok mind, simán az A6 (bár a VW csoport is messze van pl egy Lexustól vagy egy Hondától) kéne!! Érdekes hogy WRC-t és F1-es autót tudnak csinálni! |
|
|
vikking56
|
2007.02.21. 17:46
|
na meg az fikázza őket, aki tudja, hogy másfél évig húzták a bemutatóját, chirac elnök C6-ját is vissza kellett hívni, mert BEÁZOTT!!!!!!!! szal ennyit erről... akkor inkább egy Lancia Thesis.... ezerszer szebb... 2.0 turbó jól is megy.. |
|
|
Syn
|
2007.02.21. 15:13
|
Jó ez a C6,szerintem ezt már csak az fikázza aki nem gondolkodik. Az audi is jó,mint ebben a kategóriában sok másik autó. Itt már csak az dönt kinek milyen az izlése.... |
|
|
Krizsi000
|
2007.02.21. 15:04
|
Van ez az értelmetlen előítélet a francia autókkal szemben, ami, ki tudja már, mikor alakult ki. Sokan mindenféle borzasztó szerviztapasztalatokkal riogatják az ismerőseiket, miközben titokban egy DS képét rejtegetik a párnájuk alatt. Nagy hanggal szidják az új francia típusokat a társaságban, miközben autóvásárláskor átböngészik a Xsara-árakat is, és elmorzsolnak néhány könnycseppet a C6 képei láttán.
a szöveg forrása:TOTALCAR |
|
|
timeslip.hu
|
2007.02.21. 14:37
|
Van aki akkor se venne BMW-t, se Audit, se VW-t, se Mercedest, ha telik ra. En peldaul biztos nem.
Nem mintha C6-ot igen. |
|
|
defcon-1
|
2007.02.21. 11:15
|
én sajna nem tudok franciául, tehát semmit nem tudtam meg a vidből. az autókat meg szerintem mindenki látta eleget. nos...a c6-nak merész a formaterve, jól néz ki. az audinak sokkal inkább eleganciát sugároz. teljesítményben a francia kocsik nincsenek sehol a németekhez képest. kényelemben a francia nyer. megbízhatóságban meg...ezt le se kell írnom:) szóval aki c6-ot preferálja, annak biztos nincs elég pénze egyik kocsihoz sem, hiszen ha lenne, gondolkodás nélkül menne az audi showroomba:) mondjuk én a bmw-be, de ez más dolog. |
|
|
littleguy
|
2007.02.21. 09:03
|
En is csatlakozom... szerintem is ocsmany, bar ez izles dolga. Jah, meg egy francia csatornan a Citroen nyert? Hogy lehet ez?! :D :D A masik, hogy ugyanannyiert, sot egy picit olcsobban kaphatsz egy Citroen helyett egy Quattrot... hmmm... azert erdemes elgondolkodni.
Cintu: en inkabb jarok egy olyan autoval, ami tetszik, mint egy olyannal ami csunya, de egyedi... Egyedi autot en is tudok tervezni, mert annyi gyakorlatom van benne, amennyit az ovodaban szereztem :) Csakhogy csunya lesz... fognak vele jarni? |
|
|
Cintu
|
2007.02.21. 08:56
|
Lehet, hogy nem szép a c6, de legalább egyedi. |
|
|
TerminatoR
|
2007.02.21. 08:17
|
csatlakozom gurby-hoz.. Sztm is ocsmány ez a c6. |
|
|
gurby
|
2007.02.21. 06:48
|
A francia autók kényelmével, eleganciájával és teljesítményével semmi baj. Ott szurják el a dolgot, hogy a tervezésnél túlbonyolítják az autók elektronikai rendszerét. Beleraknak mindenféle kütyüt, aztán ha az egyikkel valami történik, az autó használhatatlan lesz. Még a szervízbe se tud elmenni a saját "lábán". Egyébként részemről ocsmány ez a C6, meg azért egy ütősebb tesztre is kíváncsi lennék. :-) |
|
|
littleguy
|
2007.02.21. 06:36
|
Meg nem neztem meg, de a fenti szovegre: :D |
|
|
|
|