Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
balaqzs_ocsi_1_video.racing.hu.wmv
Küldte: Gergö
Dátum: 2007.04.25.
Méret: 11,5 MByte
Pontszám: 9,74
Hossz: 02:27 perc
balaqzs_ocsi_1
Balázs öcsi videoklipp
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
test1_end_view_[right]_video.racing.hu.mpg
test1_end_view_[right].mpg
Na ezért kell a nagy autó... Nem szeretnék egy ilyenben ülni egy hasonló balesetben!
36-jayvee-misc_video.racing.hu.wmv
36-jayvee-misc
Remek klipp a 2001-es Rally Vb szezonról.Zene: Linkin Park-In The End
szabog_video.racing.hu.wmv
szabog
Szabo Gergély, Ford Focus WRC, X.Prag sprint 2.12 2004, End seson free race :-).
ladalacc 2007.05.01. 11:39
_Mitya!

http://www.vezess.hu/picture.php?nr=30&src....&idx=10049
ladalacc 2007.04.29. 22:56
Várjuk!
:))
Rallyc 2007.04.29. 22:08
Ladalacc

Köszia a véleményt!
Én is azt hiszem elég jol sikerült a videom.
De még majd készitek még eggyet!!!
ladalacc 2007.04.29. 14:52
Hali!

Igazán örülök, hogy sikerült ezt a "vitát" így lezárni.
És tényleg igaza van mindkét oldalnak. A technika szót kell kicsit átértelmezni, és mindjárt helyére kerülnek a dolgok.

És akkor térjünk vissza ahhoz, ami ezen kommentek lényegét jelentené:
Nagyon jó video, igazán pazar sofőr, ilyen kell a népnek, ezt jó nézni!

Köszi mindenkinek a korrektséget!
NSZ 2007.04.29. 09:42
Sziasztok :)

Ekkora nagy eszme cserét egy kis félre értésböl :) Szerintem minden nézöpont kérdése. ladalaccnak is igaza van az Ő szemszögéböl nézve a dolgot , meg Mityának is.Szerintem elöször a fogalmakat kellene tisztázni és rájönnétek , hogy mindenkinek igaza van. :) Komolyan.
Az meg tényleg nagyon pozitiv , hogy kulturáltan teszitek mind ezt !

Gaboo 2007.04.28. 00:07
Mitya

Még a technikáról annyit, hogy általánosban annó mikor még én jártam, volt technika órám... Ott nem épp az akkori csúcstechnológiát tanultuk, tehát nem ürhajókat szereltünk össze :) Technika mint olyan, tág fogalom, más értelmet nyer ha ezt WRC-re, mást ha egy VFTS-re, mást ha egy A-s Ladára. megint mást jelent ha valakinek a vezetés technikájáról beszélünk.

Eme vitát én is pozitívan látom, sokszor szoktam nézelődni, más vidiknél a kommentekben gyakran említésre kerül más édesannya.
Itt csak azt látom, hogy egy úgymond "egészséges vita" alakult ki, mindenki a saját gondolatmenetét próbálta észérvekkel alátámasztani, külön pacsi minden hozzászólónak :)
_Mitya 2007.04.27. 21:41
tulajdonkepp csak en vitazok :)

abbahagytam, belatom telleg semmi ertelme ezen vitatkozni veletek, tul fanaticok vagytok es mintha nem akarnatok megerteni mirol beszelek... :)

konkluziot azert meg levonom:

azt vettem eszre, hogy azon vitazunk, hogy a technika szot hogyan ertelmezzuk...
szerintem amikor valaki aszongya, hogy:

"na, latod dezso, ez a technika..."

akkor arra gondol, hogy ez a csucstechnika, ez a mai top, ezt nezd, ennel nincs jobb manapsag...

azzal nem ertek egyet, hogy a ladara manapsag az elobbi mondatot alkalmazzak...
olyat, hogy a ladaban nincs technika nem mondtam, mert tulajdonkepp a 1960-as evekbeli orosz urhajoban is azert van nemi technika, megse mondjuk ra 2007-ben, hogy ez a technika, mert elavult (es ilyenkor a gep egeszet kell nezni, az nem er, ha kiragadjuk a kilincset es aszongyuk, hogy a mai NASA urhajoknak is ilyen kilincse van, mert az nem jelent semmit)...

tobben irtatok, hogy nem lehet egy zsigulit osszehasonlitani egy wrc-vel...

na, en pont errol beszelek!!!!

epp ezert a "technika" az el fogalmaim kozott a wrc-re illik, es azok kozul se a Benikere, mert az is mar 2003-as (bar azon azert nem rokonyodnek meg, ha valaki a benik autojara mondana, hogy technika, hatareset, nem szolnek be ra), hanem a mai top autokrol beszelek, amiben gronholm, loeb meg solberg ul!!!

tulajdonkepp 1 kivetellel tokjol alltatok a sarat, senki nem kezdett el anyazni, megtudtunk egy par erdekes dolgot a zsiguliban levo technikarol, szoval pozitivnak ertekelem a vitat :)

kar, hogy eleg egyedul erzem magam a velemenyemmel :)
Rallyc 2007.04.27. 20:12
Ja meg inkább nem vitázni kellene nem azért van ez az oldal hanem inkább nézzétek a videokat!!!!

Remélem tetszik, mert ezt én csináltam és ez az elsö videom...

:-)))
Rallyc 2007.04.27. 20:08
Gaboo!!
Nagyon jol megfogalmaztad a dolgokat!!!
Látom valaki legalább ért 1 kicsit hozzá!!!
Egy zsigulit nem lehet WRC-vel egy lapon venni!!!
De amikor a harmincéves Orosz Vas megszégyenit mai fejlesztésü autokat, pl.: Evo és még sorolhatnám az szerintem nem semmi, de a kocsi kevés magában kelle egy olyan ember aki ugy tereli az autot mit ahogy azt kell, és meg lesz az eredménye pálda rá Öcsi!!!!
A kilencvenes években volt utojára (pontosan nem tudom) hogy valaki bajnok legyen zsigulival, és ezt mégis felül tudta mulin öcsi!
Ha ezt valaki még megcsinálja az nem semmi szerintem, és kevés ember van aki ezt el tudja érni!
Gaboo 2007.04.27. 14:56
Még1 :D
Mitya, egy top WRC váltó kicsit többe kerül mint egy ilyen lada :) De monyuk egy központi diffi az már kb ebben az árban van... Mostmár télleg befogom :)
Gaboo 2007.04.27. 14:52
Jah, Zotyi!
Le is fosom a bokámat ha historicban széria autóval mennek... Nézz utánna...

Bocs mindenkitől ha sokat írtam...
Gaboo 2007.04.27. 14:50
Newl

Először 98-ban ültem "Zsiguli szinesgyorskocsiba"(tetszik a kifejezés:D), és roppant mód meglepődtem, hogy mit lehet kihozni belőle :) Azóta már volt 5 Ladám, abból 1 volt utcai. Ha valahol valakivel meg akarjuk szerettetni a rallyt, akkor azt szerintem egy ilyen Zsiguli szinesgyorskocsiba kell beültetni, és vinni pár métert :D

VAZ FOREVER!
Gaboo 2007.04.27. 14:46
Nézd Mitya, te azt mondtad, hogy a Ladát és a technikát nem lehet egy lapon említeni... Erre jött a sok emberke, aki nem hagyta szó nélkül, többek közt én sem. Szerintem érdekes dolog, hogy a WRC-kkel hasonlítod össze a Ladákat, ez szerintem egzakt dolog... Ja, itt valaki felvetette a laptoppal írható motor elektronikát. Valóban létezik ilyen, felén IROT gyujtásnak nevezik, a nevében is benne van, ez gyujtás vezérlő elektronika, laptoppal lehet állítani az előgyujtást akár 200 fordulatonként is. De ez csak a gyujtásra vonatkozik, az igazi motorelektronika kiterjed a vezérlésre, az üzemanyag és levegő keverékére, a gyujtásra, mindenre. Ha már szóba kerültek a WRC-k, ne felejtsük el, hogy még a futómüvük is belülről állítható, illetve laptoppal az is... Tehát Mitya, kicsit lásd át a dolgot, amit egy 30 éves konstrukcióból kihoztak, és a mai szinten van, az technika... Valahányszor beszélek az ország különböző területén élő haverokkal, mindíg ujságolják hogy mi az ujdonság a Zsiguliban, én meg csak tátom a számat, hogy mi mindent kitalálnak hozzá... Ezzel szemben egy WRC erre készült, gyárilag erre tervezték. A Ladát nem, azt sok sufnitunningos emberke találja ki :) Jah, mellékesen nekem egy 73-as Zsigulim van, 1.5-ös motorral szerelve, és van benne egy kis "technika" is...
_Mitya 2007.04.27. 09:57
okokokokokok
nektek van igazatok...

velem lehet beszelni...

2007-ben az A-s lada a technika, megtanultam, nem felejtem...

10000 bocs mindenkitol, akit megbantottam...

dugjk a fejunket a homokba es hajraaa !!!!
Newl 2007.04.27. 09:45
Mitya

Az hogy lehet, hogy ez az "elavult technika" nem egyszer nem ketszer elverte az evokat, meg meg eleg sok mai technikat. Itt nem szeria zsigulirol van szo. Egy keszlet kovacsolt Ross dugo hajtokarral zsiguliba 500.000.ft. Ultel mar egyaltalan Zsiguli szinesgyorskocsiba? Egyszer minden fele kep ulj bele, es szerintem mas lesz a velemenyed...
zotyi 2007.04.27. 07:30
Úgy látom itt félreértetütk egymást egy kicsit. Én abszolult nem az Öcsi autójáról írtam hanem az A-s ladák/VFTS-ek ről. Rábeszélni pedig nem akarlak semire,hisz mindenkinek megvan a saját véleménye.Talán az érdekes az egészben hogy a lada mért ne lehetne technika?Én is nagy WRC rajongó vagyok,de könyörgöm, mind a két autó a jelen technológia anyagaiból készül. írtad a motor/ elektronika/kipuff. A motort már ugye írtuk/a ladában is laptoprol lehet írni a motorelektronikát/a kipuff meg PROEX(jelenleg a legjobb) Szerintem ez is a jelen technikája. Akik a historicba mennek nekik lehet hogyelavult a technika mivel minden eredeti,a többi autón pedig mindent fejlesztenek ahogy kijön valami új cucc. És az tökmindegy hogy az WRC, Micsu, vagy Lada. És azt kell nézni hogy a széria közeli álapotból mit hoznak ki. És mi ez ha nem technika. Szerintem kérdezd meg Havasyt hogy elavult technika é az Á-s lada. Szerintem kiröhögne.
_Mitya 2007.04.26. 23:21
ladacc:

nemtudom honnan veszed, hogy engem megbotrankoztat, ha valakinek 1 milka alatti autoja van...
engem tokre nem erdekel h kinek mijen autoja van, ezt azert irtad, mert nemismersz...

azt sem tudom tovabba, hogy milyen alapon kulonboztetsz meg azoktol, akiket egy 200 eFt-os lada is boldogga tud tenni...

kepzeld, nekem egy 500 eFt-os motorom van 1998-bol, ami boldogga tesz, semmi penzert nem valnek meg tole...

tulajdonkepp nevezhetnem enis egy 2007-es 450 CRF-nek, de nemteszem, mert tudom, hogy ez mar nem a mai technika...

ja, es nem apukamtol kaptam, hanem megdolgoztam kokemenyen erte, ugyanugy mint a kocsimert...

szoval nem ertem ezt a "kocsog gazdaggyerek, akinek a lada mar nem is jo" beskatujazast...

ha visszaolvasol, akkor meglatod...

az elozo hozzaszolasaimat egyaltalan nem a penz vagy a lenezes vezerelte, csupan egy picit helyre akartam tenni azokat hozzaszolasokat, amelyek azt hivatottak bizonyitani, hogy a lada marpedig a mai technikai szintet kepviseli...

reszemrol befejeztem a temat, en mar mindent elmondtam amit akartam...
ladalacc 2007.04.26. 22:42

Huh!

Azért ennyire nem kellene vitába szállni ezen.
Azzal, hogy ők ketten (Ember és tech, vagyis Öcsi és a 21074) találkoztak, arra értettem, hogy egy ilyen vas meglovagolásához nem elég mezei emberkének lenni 6 elemivel, hanem EMBER-nek kell születni. Tudom, sokunkat neveztek el így, láttak el ilyen "jelzővel", de nincs mindenki akkora tag, mint B.Öcsi.

A technika kifejezés egy 30 éves konstrukcióra pedig lehet, h téged megbotránkoztat, de hidd el sokan vagyunk a világon olyan pór emberek (emberkék), akiknek sosem adatik meg, hogy pl. 1 milla felett vegyünk autót.

Nekünk egy 200e Ft - os 07 -es kocka és a még rá költött cca 5 - 600e FT (Sper, tol.ker váltó, auspuff, sorolhatnám) hidd el 100x többet ér, mint bárki más milla - ötös astrája (ezzel nem akarom az opelt bántani).

Tehát engedd meg nekünk, hogy technikának nevezzük azt, ami megdobogtatja a szívünket.

Tudom, nem wrc, nem is S2000, de nem is lesz sosem. Ez Lada, ez orosz, de nekünk jó.
_Mitya 2007.04.26. 22:20
ok gyerekek, latom nem vagjatok mirol beszelek...
mellen utott sokatokat, hogy a magyar mezony legjobb ladasanak autojarol valaki azt meri allitani, hogy elavult technika.. ?

hat pedig attol, hogy a dugattyut ugyanaz a ceg kesziti mint a wrc-kbe, az rohattul nem jelent semmit...

nezzetek mar magatokba egy picit..
elfogultak vagytok...

mitol wrc a wrc ?
mi jo a wrc-ben ?

1) motor / motorvezerles / kipufogorendszer
2) hajtas / difi(k)
3) valto

gyerekek, egy top wrc valtoja annyiba kerul mint ez az egesz lada...

ki lehet venni a feltengelyt a fekdob levetele nelkul ???

naes ?

egy wrc-ben 15 eve ki lehet venni...

olyan anyagokat hasznalnak, amit ez a lada sose latott (bocs, a dugattyut ugyanaz a ceg csinajja) es nem is fog...

egyszeruen a fenti dolgokat nem lehet osszehasonlitani egy top wrc-ben (amit en technikanak hivok, bocs)

szoval ne jaccatok itt a sertodottet pls, mert mindenki jol tudja, hogy mirol beszelek...

egyebkent nekem ezzel semmi bajom nincs, ennek a ladanak nem kell ojannak lennie mint egy top wrc-nek, mert ez nem errol szol...

tok jo ugy ahogy van, nagyonjo nezni a versenypalyan, ahogy egy gyors kanyart elvallal vele az Ocsi, nagyon sokan szeretik, nagyon tudni kell ahhoz, hogy igy menjen vele valaki, iszonyatosan tisztelem erte..

de: en nem errol beszelek...

a "technika"-nevu jelzobe kotottem bele, semmi masba, azt meg sose tudjatok nekem bemagyarazni, hogy ez a technika 2007-ben...

zotyi 2007.04.26. 21:13
Kedves Mitya!!
Amerikai kovácsolt dugók/asszem Ros Piston/, PANGL-hajtókarok stb... Nem tünik fel hogy az általad emlegetett autókban is ilyen cuccok vanak?? meg nézz a verda alá, Öcsinek is gélszems a futómű mint a WRC-nek. Meg még sorolhatnám...És kevesebszer rohad le,és sokkal megbízhatób, mint egy WRC pedig 1000 éves teknika, meg fényévekkel olcsób.
Gaboo 2007.04.26. 21:06
Ja, még valami... Tavaly beszéltem egy első osztályban versenyző illetővel, aki VFTS-el ment, megkérdeztem mennyit kap Öcsitől gyorsonként, nem merte megmondani, csak anyit hogy kap... Pedig mintha a VFTS kicsit jobban el lenne eresztve lovakkal. Persze ez függhet egy adott csapat költségvetésétől is, de egy első osztályban rajtoló VF-ek általában "homológok", mégis kikapnak Öcsitől... A válasz, hogy egyenesben a VF-nek nagyobb a légellenállása :D Ezt kaptam válasznak... Hmm, érdekes... Erre az autóra sokmindent lehet mondani, csak azt nem, hogy nincs benne technika... Ja, amúgy az autóra 130 lovat ismertek el hivatalosan hátsó keréken :) De Bodnár bácsi biztos tudja hogy kell jó A-s motort csinálni :)
Gaboo 2007.04.26. 20:57
Először is a Lada mint konstrukció nem 20, hanem több mint 30 éves, azt fejlesztették, fejlesztik. A másik, aki azt mondja hogy egy 2107-es A-s Ladában nincs technika, annak fingja sincs az autóhoz :D Mivel megépítettem a saját autómat, egyet meg segítettem, így tudom, hogy borzalmas sok technikai újitás létezik akár egy A-s ladánál is! Balás öcsi autójából ki lehetett venni a féltengelyt a fékdob levétele nélkül... Mi ez ha nem technika? A saját szememmel láttam hogy cserélnek féltengelyt, kb fél perc alatt... Bronzperselyes szilentek az első futóbüben, a hátsó futómű gélszemes... van ott technika... Aki azt mondja nincs, az kicsit járjon utánna...
Rallyc 2007.04.26. 20:20
Mitya!!!
Lehet, hogy elevut technika, de ez az elavult technika a mai napig is megszényenit, nagyonsok autót!!!!!
És egy autot sem fognak annyira fejleszeteni, mint a Ladát, mikor egy huszéves konstrukciót a mai napig próbálják tökéletesiteni!!!
Mondj, még egy tipust ami 20 év elteltével is ennyire kedvelt autótipus lesz!!!!!!
Elismerem, hogy vannak határai és nem lehet felvenni a versenyt a mai autókkal, de egy autó sem lesz olyan mit a Lada!!!!!!!!
_Mitya 2007.04.26. 19:31
kiskover4444:
lattam, sot, lattam wrc-t is, es pont azert irtam...

szerintem minden klappol a beszolasban, hogy feeling, meg ember, meg megdobogtatja a szivet, meg kurvajolnezki meg kilinccsel elore meg ilyenek, viszont a technika szo szerintem nem....

felreertes ne essek, lehet am ezt szeretni teljes erobol, csak ne legyunk ennyire elfogultak, hogy egy A-s ladara 2007-ben ramondjuk hogy ez a "technika"...

ez meg az en velemenyem, tenyleg lehet, h nem igy van...
kiskover4444 2007.04.26. 16:59
Te Mitya!!Láttál már egyáltalán közelről ilyen versenyautót???!!!!(főleg a balázsöcsiét)
hogy azt mondod nincs köze a technikához....
Nah mind1!!!
sztem lennének még itt páran akik vitába szállnának veled ezzel kapcsolatban....

de ez csak az én véleményem,lehet hogy nincs így...
Rallyc 2007.04.26. 15:46
Sziasztok a klippet én csináltam, a szám cime.: NANA-he is coming
gurby 2007.04.26. 14:01
Hi! Jó videó! :-) Mi a szám címe?
_Mitya 2007.04.26. 11:40
amikor az ember es a technika talalkozik ?

szerintem azert ez nem az a kategoria...
az ember az rendben van...

de a ladat technika- szoval illetni azert az tulzas..
ladalacc 2007.04.25. 23:15
Amikor ember és technika találkozik.
Nem a mai, full rally car az, ami felpezsdíti az ember szívét, ott csak technika, technika, meg sok kütyü... , henem az ilyen orosz csodák hozzák meg az életkedvet.
kiskover4444 2007.04.25. 22:41
Nah tessék!!!Hitvány mitsubishi!!!Nép rally autó.
Elbújhat a jóöreg mercirácsos mellett :P :).....
tuzhangya 2007.04.25. 16:45
Öcsi vezet LADA kocsit,
LADA viszi BALÁZS ÖCSIt,
Kemény volt a LADA kocsi,
Így lett első BALÁZS ÖCSI!
:)

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• Qky
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.