Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
bikecrash4_video.racing.hu.wmv
Küldte: GregHozta
Dátum: 2006.01.05.
Méret: 1,7 MByte
Pontszám: 7,54
Hossz: 00:39 perc
bikecrash4
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


TLaller 2006.01.20.
A motoros valószínü,hogy nem fog felpattani mintha misem történt volna!Viszont a hozzászólásokhoz annyit,hogy a motor nem is volt,de egyhamar nem is lessz biztonságosabb mint egy auto!Azért mert egy nyomon halad???????Haggyad már!Kismilió indokot tudnék felsorolni ennek ellentétjére!
Syn 2006.01.05.
MErt nem beszélték ki eléggé még.
AttiM3 2006.01.05.
miért van fent minden tizedik videó 2x-3x? :SSS
Butapraszt 2006.01.05.
Tény:-Getty petroleum amerikai olajtársaság benzinkutjai amerika 52 államában megtalálhatóak.
-Mi emberek alapvetöen kiváncsiak vagyunk. Igy nemegyszer alakul ki dugo pl a Budaörsi uton a laktanya elött mert a bámészkodó autosók a szabadon járható sávokból nyujtják a nyakukat, hogy mi történt a szembe lévö két sávos uton és ugy feltorlódnak mögöttük mindkét sávban a kocsik hogy a Novotelnél áll a sor vége. De segiteni ha nem egy csinos nö nek az autoján villog az elakadás jelzö nem divat. De balesetnél a magyarok segí tö készek ezt a mentösök mondták a rádióban.
FireStorM 2006.01.05.
TOMKTOM koszi! igy meg jobban erzem magam! :D
TOMKTOM 2006.01.05.
Akkor összefoglalva és kiegészítve:

A látómezőbe ~90-nel jön be.
A piros tábla mögüll ~72-vel bukkan fel.
És ~65-tel csapódik bele a kocsiba.
TOMKTOM 2006.01.05.
7 évig motoroztam, tapasztalataim alapján én is állítom, hogy egy motor egy hozzáértő - és önuralommal rendelkező - ember kezében biztonságosabb lehet, mint egy autó.

A lentebb linkelt lépen láthatjátok, hogy hol mehetett a motoros 70-75-tel, most megnéztem hogy a látómezőbe lépéskor kb. 90-nel ment.
FireStorM 2006.01.05.
az a helyzet hogy eddig soha senki nem osztotta a velemenyem miszerint a motor biztonsagosabb mint az auto! ha tudsz motorozni!

mivel egy nyomon halad!!

FeherCapa megint egyetertunk! :)
Warren 2006.01.05.
Szerintem simán jöhetett 80-nal sokkal többel is , még mielött bejött a képbe! 100-al simán, vagy többel is. Az utos akkor is hibásabb! Nem ártana figyleni, hogy mennyivel jönnek szembe. Ha már mindenképp gyorsan be akart menni tankolni, akkor kicsit siethetett volna jobban, nem kellett volna ott megállni :)
FeherCapa380 2006.01.05.
Ha en az autos vagyok:

1. nem megyek be a benzinkuthoz a zarovonalon, raadasul kut menetiranyaval szemben.
2. de ha megis, akkormar legalabb elsobbseget adok annak aki a sajat savjaban szembe jon. mikor elsobseget adok, nem csak azt nezem meg milyen messze van a kozeledo jarmu, hanem azt is felmerem mikor fog ideerni.
3. ha mar nem adtam elsobbseget es kiutom a szamarat szegeny motoros alol, akkor kiszallok es probalok segiteni.

Ha en a motoros vagyok:

1. szamitok arra, hogy lesz olyan autos, aki a befordul elem a kuthoz menetiranyal szebe, nem ad elsobbseget es miutan buktam nem fog segiteni. emiatt nem megyek 80-al akkor sem, ha a sebesseghatar ezt engedi.

ujra es ujra: a motor biztonsagosabb lehet egy autonal, ha esszel es jol hasznaljak. de mindig kell gondolni arra, hogy masok miatt nagyon hamar nagyon nagy bajba lehet kerulni. motorozni tudni kell, aki nem tud mely nyomvajuban 90-el kereszbe kanyarodni motorral, nem menjen ki kozutra, mert elobb utobb igy jar...
kyo2 2006.01.05.
Nem akarok azzal jönni hogy én megmondtam, de a sok motoros rögtön csillapítja a dolgokat hogy: "ááá neeem 40-50 nél nem több, én is estem így-úgy"! A motoros ugyanolyan figyelmetlen volt mint az autós, és ha túllépte a megengedett sebességet, (nem tudom ott ahol ez történt mennyi) akkor ugyanolyan hibás is mint a záróvonalon átszambázni akaró autós. Sajnálom a motorost, de ne szépítsünk a javára...
ÁÁdám 2006.01.05.
Ahányszór nem jó a szervernél valami előugrik egy videó? :DD
TOMKTOM 2006.01.05.
És itt a bizonyíték, ha valakit érdekel:
http://www.tomktom.hu/vegyes/evidence.gif
TOMKTOM 2006.01.05.
70-75 km/óra között ment a motoros, ezt arra alapozom, hogy egy arra alkalmas videószerkesztő progival képkockánként végignéztem, és meg lehetett állapítani, hogy a motor egy motorhossznyit (~2m) 3 képkocka alatt tett meg, ez a 30 fps-os videó esetén 0.1 mp-et jelent, azaz 2/0,1=20 (m/s), azaz 20*3,6= 72 km/óra...
ePtOn 2005.12.23.
42
Syn 2005.12.22.
Egyetértek,egyik haverom most halt meg szeptemberben egy ilyen miatt,már írtam valamelyik vidnél.

V8,én mondom olyan 50re tippelek.kb.

Jó lenne professzornak lenni már rég nem itt lennék:)
Ja és ez szerintem amerika oda meg nem gyártanak peugeotot ha jól tudom.
Na amerikába se mennék prof motorosnak:)
dhepy 2005.12.22.
Tévedtem..."csak" 4 autó megy el...
SORRY,de úgy felhúztam magam...már volt sajnos 1 ilyen élményem 40-el...1,5 hónap pihi...többet repültem,mint a BATMAN a legújabb részben...és a mutatóujjamat azóta sem tudták összerakni...Sorry kicsit OFF lett...
dhepy 2005.12.22.
Nem hiszem el,ha nem látom...5 autó megy el a baleset helyszínéről ? Hát a qva anyjukat ! Mindnek levágnám a jobb lábát,hogy ne tudjon gázt nyomni többet...A fehér vasban lévő arc sem mászik elő rohanva,hogy segítsen a motoroson... Az így már 6... Ezen mindenki elgondolkodhat...mi is az a közlekedési kultúra,meg a kötelező elsősegély nyújtás...ui:nem tom milyen országból van a felvétel.Tudja valaki ?
ave.fw.hu 2005.12.22.
A benzin aran itt mar tisztan latszik Szaddam elfogasa.
dörmi06 2005.12.22.
...és még egy fontos tény: szerintem a bordó autó nem is Pözső (de még ha az is lenne, akkor 605-ös, aminek tuti nem 14es a kereke). A dzsippes meg biztos, hogy a legközelebbi kórházba ment riasztani.
V8 2005.12.22.
ave: még szerencse, hogy a biztonsági kamerák egyik jellemzője, hogy a felvételbe "beleégetik" az időt. Ebből egyértelmÚen kikövetkeztethető, hogy a videó se gyorsítva se lassítva nincs.
ave.fw.hu 2005.12.22.
En nem tudom milyen framerataval lett felveve eredetileg ez a biztonsagi video. Az, hogy ez a WMV mennyivel jatsza vissza, az egyaltalan nem mervado, legalabbis en nem alapoznek ra semmilyen kijelentest.
Cleric 2005.12.22.
Az autós nem is hajthat be abból az irányból egy benzinkútra!
BimBó 2005.12.22.
Nem is tudtam hogy az oldalnak van egy bal.helyszinelöje!:)
Cleric 2005.12.22.
Szerintem a motros 70-80as tempóval jött, érthetelen hogy miért nem húzódott félre jobbra, kb egy sávnyi széles járdára. Úgy tÚnik mintha nem is fékezett volna. EgyértelmÚen az autós a hibás a balesteben.
kyo2 2005.12.22.
Bocs, de még mindíg a sebességmeghatározáshoz: annyi csak, hogy ha 25 képkockát feltételezünk (nyilván itt nem öt) akkor mindegy milyen gyorsan megy a film. Egy képkocka az 0.04 másodperc. Innét akkor már csak ki kell kockázni az eseményt, és pontos eredményt kaphatunk. Nem méregetnék itt autóhosszokat mert az aztán tényleg pontatlan, tekintettel arra hogy a balesetes kocsi ráadásul fokba is áll a nézőponthoz képest. Viszont ha megfigyeljük ezt a kiragadott képet, akkor láthatjuk hogy az autó egyvonalban állt meg a betonkorláttal. Ez az egyik kiindulási pont. A másik pedig az oszlop a cetty felirat előtt. A kamerához minél közelebb van egy tárgy annál pontosabban mérhető a mérete a számoláshoz. A bordó peugeot kereke 14 es asszem. Innét már lehet arányt venni, az út hosszát pedig az oszlop meghosszabbításával a peugeot indexétől kiindulva a betonklocc meghosszabbított egyenesének metszéspontjával meghatározni. Nekem 21.5 m jött ki. A képkockák számát nem tudom meghatározni, mert nem tudom kikockázni pedig most már nagyon érdekelne.
Sir_Gyugyu 2005.12.22.
Én már régen postoltam de most nem bírom ki.

Nem az számít, hogy hány km/h meg hogy mennyi a frame rate, az számít, hogy hogy a picsában van az, hogy az összes görény autós elmegy egy baleset mellett ahol esetleg egy ember súlyosan megsérülhetett???

Én az összes arra autózónak, élükön a dzsippessel el venném a jogsíját és villamos székbe raknám de csak egy pár percre, csak azért, hogy legyen még ereje egy kis gázkamrára a halálos injekcicó előtt. Mindeközben baseball ütővel egyengetném a tökeiket.

EgyszerÚen felháborító, hogy ilyen előfordulhat. Bocsánat egy kicsit kikeltem magamból, de az ilyen seggek miatt maradnak ártatlan emberek az úton.

Na ennyi.
V8 2005.12.22.
Szóval:
Ráadásul azt se mondtam, hogy ez a tutibiztos módszer. Csak gondoltam ha már errol MEGY A VITA megnézem az elméletemmel milyen sebesség jönne ki.

V8 2005.12.22.
ave.fw.hu: tudtommal a framerate a másodpercenként megjelenített képkockákat jelenti. Vagyis teljesen mindegy hogy ez a szám 25 vagy csak 5 attól még 1 másodperc 1 másodperc. A különbség csak annyi, hogy az 5-nél szaggat a kép.
Ráadásul ha torzítana a videó akkor is max 1-2 tizedet és mivel nem mondtam, hogy a motor pontosan 72km/h-val ment ezért ekkora eltérés teljesen lényegtelen.
Ráadásul azt se mondtam, hogy ez a tutibiztos módszer. Csak gondoltam ha már erről megnézem az elméletemmel milyen sebesség jönne ki.

Syn: na és te hogy számoltál?
Szyl 2005.12.22.
50nél mikor totálra törtem a mocimat hála egy autósnak, akkor repültem kb 10-15métert és ott is csak bámészkodtak :)
ave.fw.hu 2005.12.21.
Nem akarom en tulbonyolitani, de az ilyen gyenge frameratas videoknal kozel sem biztos, hogy tenyleg valos idoben latod a torteneseket.
dörmi06 2005.12.21.
Kiszámoltam a motoros beérkező sebességéből, a fehér autós megdöbbentő reakció idejéből, a visszaforduló nő 2lépés/sekundumos távolodását mozgási energiává átszámolt értékéből, egy bizonyos V8 és Syn professzor sebesség számoló teóriáját felhasználva, hogy a Cetty kúton valszeg sokkal olcsóbb a benzin, mint nálunk, a molnál.
Bár meg is lehet cáfolni...
Syn 2005.12.21.
V8,te valamit nagyon elarányosítottál:))))
Szerintem nem volt több 60-nál...

Gondoljatok már bele egy hatvanas ütközésbe autóval mit produkál,itt a motoros valószínÚ már fékezett is.
Popsi 2005.12.21.
Azér azt a terepjárost jól megrugdosnám..bazz simán elindul a baleset után..simán bevinném cserbenhagyásért..mégha nem is ő a vétkes.
higany 2005.12.21.
Milyen segítőkész mindenki aki arramegy, kikerülik a kocsit azt mennek tovább, szép.
FireStorM 2005.12.21.
asszem V8 rakontrazott meg ave-ra is :D:P

ezdehuje :D
dörmi06 2005.12.21.
Most számoljuk ki, hány éves a motoros :)
V8 2005.12.21.
Mit bonyolítjátok túl. EgyszerÚ arányokkal ki lehet számolni.
Az én számításom szerint: auto ~4.2m ebből kiszámolható a motoros által megtett út ami ~19m ezt ~0.92s alatt tette meg. Tehát 1m-t ~0.049s alatt tesz meg vagyis a sebeesége ~20,41m/s ami ~72km/h.
ave.fw.hu 2005.12.21.
Nagyon gyorsan ment a motor, ez nem is kerdes.
Sajnos a frame rate nem tudom mennyire valos, igy ebbol nem szamolgatnek, ha nem muszaj.
Raadasul azert szerintem valamennyit mar fekezhetett is a moci.
Jungalist 2005.12.21.
Kyonak igaza van, ez min. 70. Tudom, szálltam már el így én is... nem olyan jó. Másrészt tényleg az autós a balf*sz, minek kanyarodik, ha jönnek szembe..
kyo2 2005.12.21.
Ne hülyéskedjetek már gyerekek!! Milyen 30-40 meg 50 ről beszéltek?? Esetleg mérföldben, úgy OK!! Ez úgy volt 70-80 km/h között mint a huzat!! Nem tudom hogy így utólag lehetne e a méretarányokból vagy bármi egyébből a motoros sebességére következtetni, de sztem tuti nekem lenne igazam!! Bármibe lefogadom. Hibás mindkettő egyformán.
VipeR-T 2005.12.21.
Hát nemtom, én kb. ugyanígy csattantam volna bele sztem. Mire megmozdul az autó, a srác már majdnem bennvan a képben, kb 30m-re volt tőle mikor egyáltalán látta hogy be fog fordulni. Sztem pont az ilyen balestek múlnak a motoros tapasztalaton, hogy akkor is lassítasz mikor látszólag minden rendben, nem tudod mikor balfaszkodik valaki. Egyébként persze, sztem is az autós a hibás, előzőleg csak ironizáltam.
bergo 2005.12.21.
no komment... :-(
Rengeteg ehhez hasonló szituban volt részem, csak még meg tudtam állni, vagy a másik menekülési oldalra (jelen esetben balra) húzódtam volna megkockáztatva a terepjáró mellett és az útpadka közötti lassítást. Regrosszab esetben meg el kellett volna fektetni a mocit.
A mocis is figyelmetlen volt sajna, vagy azt gondolta hogy az autó nem áll meg... legalább volt bőrszerkója.
Remélem az autóst jól pofáncsapta a légzsák.
Dvid 2005.12.21.
Hát ha te 20-nál ekkorát repülsz, akkor te nagyon könnyÚ lehetsz!
Ez lazán megvolt a 40-50!
Bladika 2005.12.20.
he he! azt modja nem ment gyorsan a srác!max 50 el!szerintem 50 az kicsit sok! én egyszer ugyan így estem biciklivel. Ugyan ez a szitu csak a csávó egy hídra akart kanyarodni,de ha 20 nál többel mentem akkor túlzok. És a bicóm szarrá tört és a muksó motorházteteje is meghorpadt a fejemtől! Tehát nem is tudom...
SPiN 2005.12.20.
Hát sztem is az autós a hibás. Ha látta hogy jönnek a szembesávba akkor miért kellett befordulnia? Amúgy mi lett a motorossal?
Warren 2005.12.20.
Nem azért de itt nem az autos nem adta meg az elsöbbséget? Miért igy állt meg? Vagy pörköljön be a kuthoz, vagy alljon meg a sávjában :P
VipeR-T 2005.12.20.
Már megint ezek a motorosok, az ember már tankolni sem állhat ki nyugodtan tőlük.
Syn 2005.12.20.
Ugyan ez történt velem csak kocsival voltam hogy a barom begurult elém.
Nem ment gyorsan a srác a motorral max 50 lehetett.

Ilyenektől borsózzik a hátam.MA reggel is 30al gurult előttem egy Fittipaldi.
ÁÁdám 2005.12.20.
Uffh. Én nem így ismerem a Supermen figurát. Ez se előrefele figyelt. ^_^

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• .B.Zoli.
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.