szabi95
|
2011.02.03. 14:39
|
júúristen ez faszán vezet . bravo great driver |
|
|
Asifan
|
2009.02.25. 21:22
|
Idióta hülye vadbarom. Annyi esze viszont van, hogy mindezt dízel autóval teszi. Ez az egy dícséretes. |
|
|
DjSon1984
|
2009.02.25. 12:53
|
Pfff... ez hülye ez... arra esetleg nem gondol, hogy mondjuk egy 4 tagú, 2 gyermekes család jön vele szemben, miközben ő cikázik, mint egy marha???!!! Vagy ekkora pengének érzi magát?! Akkor menjen a versenypályára, aztán ott orosz rulettezzen!!! A bunkója... És sajnos a magyar utakon is mennyi ilyen hülyegyerek van... Ezek soha nem fogják felfogni, hogy a közlekedés nem erről szól... Én 2 éves korom óta járok rallyversenyekre, semmi bajom a sebességgel, de mindennek megvan a maga ideje és helye. |
|
|
Didi
|
2008.02.28. 19:13
|
Benyus...bocs a végét nem láttam, amit főútvonalon művelt, az kicsit meredek. legközelebb végignézem a videót mielőtt hülyeségeket pofázok, bocs:D |
|
|
Syn
|
2008.02.28. 13:46
|
Köszi Cyan!
Tényleg jó lenne,egy defenzív tempos pörgős stílus,ahol mindenki egyből kapcsol és figyel a másikra. Lehet dugó se lenne annyi,de ez igazi utópia:) |
|
|
cyan
|
2008.02.28. 10:57
|
Hát igen! Csak Syn-t tudom idézni: "defenzív autóvezetés"! Ha mindenki így vezetne, akkor mindenki a helyén menne. Mondjuk ez nem az az ország :) |
|
|
_tRebroN_
|
2008.02.27. 08:28
|
cyan: állításodat én is meg tudom erősíteni ezért van az, hogy számtalanszor az autópályán és városban is a külső sáv a leggyorsabb. Én még azt nem bírom amikor elötted tötymörög vki egy olyan autóval ami rohadtul nem erőgép de tényleg és alul van méretezve motorja és erőlködik lehuzódik és te jóhiszemüen azt gondolod hogy ok most akkor picit megynomomam gázt és tova libbenek, de áhh ez nem lenne mahgyarország, ha így működne ... a faszparaszt elkezdi tolni a külsőben, majd amikor a kövi kocsihoz ér naná, hogy behuzza eléd. Kénytelen az ember szinte "versengeni" hogy közelekedni tudjon. Én találkoztam már szándékosan olyan fasszal aki a tök üres autópályán a belsőben ment ráadásul megengedett alatt persze az is szart mindenre és amikor mögé érsz tökre le kell lassítani majd nagy kegyesen hajlandó lehúzódni amikor már szépen visszalassultunk 100-ra és miután tovahaladtam ismét visszaállt a belsőbe. Az ilyenektöl kivan már a hócsukám, de frankón. Ezeket is szankcionálni kéne mint az ittas vezetőket és a gyorshajtókat szerintem ezek a fajta viselkedések némely esetben sokkal veszélyesebbek mint egy szimpla 130 helyett megyek 150-160-al. |
|
|
cyan
|
2008.02.26. 18:07
|
Jézusom minden második szó "persze" |
|
|
cyan
|
2008.02.26. 18:06
|
Lasi!
Én leginkább azt tapasztalom, hogy akkor nem húzódnak le, ha megy előttük is valaki, mert gondolják, hogy nehogymár az egészsor lehúzódjon a kedvéért! Ebből van az, hogy 2km-es összefüggő kocsisor a belsőben, meg néhány kamion a külsőben. Persze ehhez az is hozzátartozik, ha beállsz 2 kamion közé, akkor senki nem fog visszaengedni, mert mindenki azt gondolja, hogy nehogy már elém gyere be kispiskóta. Így persze hogy senki nem akar lehúzódni. Ez persze a reggeli/délutáni vaskos forgalomra igaz, akkor járok naponta oda-vissza.
Szándékosan le nem húzódóval szerintem még nem találkoztam, de lehet hogy attól nekem is elszállna az agyam... |
|
|
Lasi
|
2008.02.26. 17:24
|
cyan! Lehet hogy a "lerugom a fejüket"picit erös kifejezésvolt elnézést kérek mindenkitöl! De ne mond azt h téged nem kap el az ideg mikor látod h szándékosan nem enged el , nem huzodik le a külsö sávba én ilyenkor ugy tudok örjöngeni h csak na :D |
|
|
cyan
|
2008.02.26. 16:05
|
Lasi!
Én is szeretem az autókat, meg a sebességet, szeretek gyorsan menni, szoktam is, de ha valaki előttem lassan megy nem mászok a seggébe idegbeteg módjára. Itt nem a gyorshajtásról van szó, hanem a felelőtlen IDEGBETEGSÉGRŐL megint. Nem is a video hozta ki belőlem a kommentet, hanem a beteg hozzászólásod: őket rugdosnám fejbe... inteligens gondolat, még az a klasz hogy véleményed szerint nem tartod magad többre senkinél |
|
|
_tRebroN_
|
2008.02.26. 15:36
|
bergo: ismerem a felvételt közvetve azt is aki szerepelt rajta...kommentek elolvasását meg egy idő után felfüggesztettem fárasztóak tudnak lenni, inkább az érdekelne mit akartál kihozni az egészből ha egyátalán ki akartál belőle hozni vmit... Hogy kéne-e skyline hát nézd ha lenne kicsit jobb anyagi lehetőségem biztosan lenne egy R32-es pl viszonylag szerényebb összegből megállna egy japánból, de nagyon jól megvagyok a vti-mmel immáron 3. éve. Most hétvégén cimborám japán belpiacos cyborg mirage RS-ét fogom reményeim szerint kipróbálgatni kb 1 hete érkezett szerény földrészünkre. meglátjuk... |
|
|
Syn
|
2008.02.26. 15:31
|
Így van tudni kell hol a határ mindenben.
"az álmélkodva nagyratartott szuperhős" Ez nagyon tetszik:DDDD
Jó lenne így néznének rám a csajok mikor megjelenek:DDDD LOL LOL
Amúgy tényleg két véglet van mindig a vitákban,az egyik kurva anyázik a másik meg dicséri,hely milyen szépen ment a srác:))
Közben mindenki tisztában van vele igen veszélyes volt,de ő dolga ameddig nem veszélyeztet szó szerint másokat.
Amúgy lehet tényleg többen kurva anyázták a motoros adrenalinos csávót,de megint más belőve tépni és megint más józanul nem másnaposan száguldozni. Amúgy egy autó jobban látszik,könnyebb észre venni és lassabb,ami azt vonja maga után hogy jobban érzékelik a hétköznapi vezetők.A motorokat nem tudják felmérni milyen gyorsan közelednek,és simán kifordulnak elé. Egy gyorsabb autónál is sokszor előfordul ez.
Lényeg az hogy mindig kell figyelni a másikra is!Attól függetlenül hogy száguldozik,vagy esetleg egy öregmutter totyog. Defenzív autóvezetés a lényeg.
|
|
|
rozi64
|
2008.02.26. 13:05
|
Kezd a vita szokásos irányt venni. Vannak akik veszélyesnek, és elitélendőnek tartják, és vannak akik a gyorshajtásért, a szabálytalan előzésért másokat okolnak. Akinek jogsi van a zsebében, az nem mind versenyzői habitussal rendelkező autós, ezt figyelembe kellene venni. Akinek meg menhetnékje van az ne az amatőrök ellen versenyezzen, hanem a vele hasonlóan gondolkodókkal. Ebből kerekedik ki olyan szituáció, mint az M3-ason volt nemrég, amikor porrá törték azt a mitudoménmilyen autócsodát. Nem akarok hazudni, én is megyek gyorsan, de van egy határ, amit veszélyes feszegetni, és ez a határ nem a sebesség, hanem a biztonság határa. Abban bizonyára mindenki egyetért, hogy sem börtönbe, sem pedig zsákba nem akar kerülni. |
|
|
LegacyRS
|
2008.02.26. 11:31
|
Látom van itt néhány NFS-en nevelkedett faszagyerek akik tátott szájjal nézik,hogy valaki ugyanúgy közlekedik az utakon mint ők a játékban. Itt most nem az autópályás stílusán vitázom mert ott talán kevesebb kárt tehet másokban(tudom ebbe is belekötnek majd néhányan). De főúton ha utolér valakit aki "csak" 100-110-el közlekedik mert "totymorgó faszkalap" aki ugyebár nem tép 170-el,annak nehogy már le kelljen húzódni a fűre,hogy az álmélkodva nagyratartott szuperhős le tudja alázni! És itt most a felháborodás kedvéért nem szólitalak meg egyikőtöket sem. De tegyük fel,a te családtagod jön éppen szembe aki a napi kis rutinjával el akar jutni csak A-ból B-be és akkor egy ilyen szarjankó letakaritja őket az útról. Az Ő holttestük fölé hajolva is majd a fejét az arcába temető lazacsávót fogod vigasztalni,hogy bocs haver de anyám béna volt és nem sejtette,hogy "te a záróvonalon fogsz szemben előzni" vagy "a szememben még mindig te vagy a faszagyerek és majd küldj nekem is ebből a videofelvételből"? És most jöhetnek az engem is leoltó és kioktató kommentek! |
|
|
Tical
|
2008.02.26. 11:30
|
mondjuk en (ha altalanositok) akkor az itthoni kozlekedesi mentalitastol kapok hanyingert:)
de ez abban az esetben oldodik ahogy kozeledek a nyugati tarsadalom fele:) |
|
|
bergo
|
2008.02.26. 11:26
|
figyi _tRebroN_ !
http://video.racing.hu/adrenalinnarkozis
megnéz, kommentek et átolvas, azután beszél :-)
kéne neked egy skájlájn mi? |
|
|
FeherCapa380
|
2008.02.26. 11:26
|
_tRebroN_ kepben van, latom : ] : ] : ] |
|
|
_tRebroN_
|
2008.02.26. 11:20
|
FeherCapa380: az a baj egy magadfajtának hiába magyarázná el az ember mit jelent normálisan közlekedni te csak akkor is azt látnád, hogy balesetveszélyes autó cikázik és mi a gecit képzel ez hogy mások meg esetleg az én testi épségemet kockáztatja, az persze nem baj hogy piros berlingo eléd kijön a belsőbe nem az szabályos ... egy ország általános közlekedési morálja egyfajta hozzáállás a dolgokhoz és nem pedig intelligencia kérdése. Legtöbb esetben az emberek tisztában vannak a veszélyekkl és szabálytalanságokkal mégis áthágják azokat nálunk sem mindenki hülye aki vezet és pl esetleg túllépi a megengedettet csak éppen mondjuk szarik rá mert tudja ugysem sokat tehetnek ellene ez hozzállás kérdése nem pedig intelligenciájé szal amikor hányni készülsz jólenne tisztázód magadban mitől is... |
|
|
bergo
|
2008.02.26. 11:10
|
Má' csak össze kell raknyi a vasat, azután tépni lehet a szarvát :-)
Ja! akarok venni Sisak kamerát! Felvenni hogy mennyire 'normálisak' a közlekedőtársak :o) http://louis-moto.com/advanced_search_resu....&x=54&y=13
Megyek majd vesedonornak, meg majd átugratom az összes autóst aki keresztbe mer állni az Elefantinomnak :P , meg lerugom a tükrét hogy ha ott vánszorog előttem meg ilyesfélék ! Na meglett mondva :)
Aki meg elhiszi... az elhitte :) |
|
|
mufuee
|
2008.02.26. 10:41
|
ezt már mindenki látta szerintem,de azért csak kirakom:P
http://www.youtube.com/watch?v=lgrzPAHMdGQ....re=related |
|
|
FeherCapa380
|
2008.02.26. 09:46
|
nem bergora gondoltam, hanem _tRebroN_-ra pl.
mi a helyzet bergo koma? :] |
|
|
FeherCapa380
|
2008.02.26. 09:45
|
Na. Errol beszeltem. Nincs itt semmi baj! Azok a bunkok, akik nem huzodnak le. Megbocsajthato ez a kis szaguldozas. Igazan veszelytelen es mivel a tobbi kozlekedo a belso savban totymorgo faszkalap, nem csoda, hogy emberunk beragott es cikazott. Meg tudjuk erteni, biztos nagyon bosszantottak a tobbiek...
Azert bocs, amiert most hanynom kell.... |
|
|
bergo
|
2008.02.26. 09:44
|
:-) FeherCapa380 :-) egyetértek :-) |
|
|
_tRebroN_
|
2008.02.26. 09:15
|
Látom itt is baj van a közlekedési morállal vhogy az összes szláv országban ezt tapasztalni...jobbratarts nem létezik? Legalább nálunk többnyire betartják, de ezeknél elfogadott a belsőben való tartós közlekedés elég gáz ez. Így nem csoda, ha ilyen videók születnek persze néha nem kicsit volt gáz a gyerek, de hát ez van. Nem tudnám egyértelműen eldönteni, hogy melyik a veszélyesebb cikáézni a kocsik között vagy tartósan a belsőben utazni esetleg a belsőbe berakni a kocsit ha éppen jön vki... |
|
|
FeherCapa380
|
2008.02.26. 09:15
|
Erdekes hangulatbeli kulonbseget erzek ezen hozzaszolasok es a hasonlo, de motorral elkovetett amokfutasok kozott. Itt szinte alig van "dogoljon meg az anja is" tipusu hozzaszolas, es joszerivel vannak "teljesen jo ez" tipusu elsimitos hangvetelu eszrevetelek... |
|
|
Lasi
|
2008.02.26. 09:12
|
Elöször is én egy szoval nem mondtam h bárkinél is többre tartom magam, másrészt az emberek azért használják az autopályát mert szeretnének haladni, nem hiszem h a 160as tempo olyan naon sok lenne pályán, németországban az autopályák felén nincs sebességkorlátozás és mégsincs ennyi baleset. ez mindig is igy volt h a belsö sáv a haladosabb, akinek meg ez nem tetszik ne üljön autoba, vagy maradjon a külsö sávba. Azért kiváncsi lennék h a balesetek hány százalékát okozák a gyorshajtok, ittasok vagy elalvo soförök. cyan vegyél be egy cián tablettát, ha nem tetszenek az ilyen videok akor nemtom mit keresel ezen az oldalon, ez az oldal az autok szerelmeseinek jött létre legyen az versenypálya vagy közút! |
|
|
cyan
|
2008.02.25. 23:42
|
Idióta... Mint ahogy itt is néhányan. Ha te nem akarod, hogy megtanítson nem 160-nal menni, akkor te se akard őt megtanítani hogy melyik sávban menjen 130-cal! Vagy te is ennyivel többre tartod magad mindenkinél?
Fejberúgni?
Gondolkodsz mielőtt beszélsz? Csak aztán nehogy valakinek a hozzátartozója fejberúgjon a hordágyon, amikor neagyisten mégse jön ki a lépés! Ami ugyebár jópár májernek nem jön ki naponta országszerte... |
|
|
LegacyRS
|
2008.02.25. 18:44
|
A lezárt pálya nem feltétlenül a Hungaroringet jelenti,bár ott is vannak nyílt napok. Sok más pálya van és mégtöbb versenylehetőség akár sprinteken is. Akinek telik megpiszkált 330D-re (tudom,hogy Ő nem magyar)azt nem vágja földhöz a nevezési díj vagy akár a haverjaival összedobott pályabérleti díj. |
|
|
Lasi
|
2008.02.25. 18:27
|
Vanak olyan soförök akik azt hiszik h ök majd megtanitják azokat lassan meni akik nem tartják be a sebességkorlátoztást, én öket rugdosnám fejbe, ha én autopályán 160al akarok menni akor ne szorakozzon h majd ö nem enged el stb. |
|
|
Lasi
|
2008.02.25. 18:23
|
Az a baj h a legtöb ember nem teheti meg h versenypályán nyomja neki, igy csak a közutak maradnak. Odaállítanék a hungaroringre h menékk pár kört hát ugy el küldenének a picsába h csak na. Amugy Szegedröl Budapestre is megjárom ennyi idö alatt, csak nem hétfö reggel:) |
|
|
swrt
|
2008.02.25. 16:31
|
nem tudom miért gondolod ezt,nem vagyok az. |
|
|
Sti
|
2008.02.25. 13:11
|
Azért az köszi amikor szlalomozik... Lehet ezt csinálni egy darabig aztán egyszer valaki félreérti hogy merre is akar menni és 200al beleszáll a hátuljába (ne történjen ilyen). Érdekes hogy egy rendőrrel se futott össze. Szerintem ehhez nemkell nagy tudás csak egy megfelelően gyors autó, lehet hogy jó a sofőr csak én ebből nem látom. Azért az erős hogy aki előz szembe arra ráhúzom a kamiont stb... akkor végülis te különb vagy mint ő? nemannyira... |
|
|
LegacyRS
|
2008.02.25. 12:41
|
Igen,valóban ügyesen csinálja. A mecseki motoros ürge is ügyesnek hitte magát. Miért nem lehet lezárt pályán ügyesnek lenni? Ott már elvész a tudomány ha összekerül a hozzá hasonlókkal? |
|
|
lotus omega
|
2008.02.25. 12:16
|
szerintem egy keresztet kifog harcolni magának az ut mellett,de meg kell hagyni ügyesen csinálja csak tudni kell abba hagyni!!!!!!!!!!! |
|
|
h_geri
|
2008.02.25. 11:40
|
Hát igen! Látszik mennyire másképp gondolkodnak az emberek. De ennyi antiszoc IQ light embert... :) SWRT pl. Te az a notorius seggbemászós lehetsz, még ha épp 130al előz v.ki 90el haladó kamiont, akkor is. Bírom az ilyet értékelni. |
|
|
Mc KONCZ
|
2008.02.25. 11:15
|
Remélem egyszer neki is egy ilyen ökör jön majd szemben..vagy épp egy adrenalinarkózis..és akkor nem kell több koffeintabletta. Gyökér.Mégpedíg hatalmas. |
|
|
newcastle
|
2008.02.25. 09:40
|
Gratulálok faszparaszt apucitól kapott autóval ennyire futja! |
|
|
bergo
|
2008.02.25. 07:26
|
na gyerünk mindenki! most tessék hozzászólni ugyanúgy mint az adrenalinarkózisos motoros videohoz!! |
|
|
mufuee
|
2008.02.25. 06:48
|
Akkor jó rég óta lehet jogsid h csak ez a 3 autó nem húzodott le előled? :D
Kívánom h ez legyen a legrosszabb élményed a balf**sz sofőrök miatt, mert én nyáron naponta 3szor húzodok le a 8-on elöző olasz-románok elől a padkára.
Azért kiváncsi lennék ha nem vállalna ilyen felelőtlen előzéseket és mondjuk "csak" 110-150 körüli tempóval menne, mennyivel érne oda később. 10 15perc? :P
|
|
|
Zajcev
|
2008.02.25. 02:54
|
Itthon nyugodtan elozhetne a srac jobbrol is. A kutya se huzodik le, ha nem villogsz mar messzirol, es dudalsz vkire, aki a belso savban 110-el tolja ki a belet a szuzukijanak....
Eddigi M7-esen eltoltott palyafutasom soran, eddig 3 auto nem volt hajlando lehuzodni elolem, az elmult fel evben. Kozos ismertojeluk: 1.: piros 2.: szuzuki 3.: swift (2 uj, 1 regi)
Ha ilyet lattok, akkor 15 kilometer max 130-as belso savban szuzuki kozvetes utan keszuljetek fel, hogy a piros dragasagbol, felduhodott emberek fognak hoborogni feletek, hogy kielozitek oket jobbrol...
Az ilyeneken mindig sokat ragodok. Nem volt penze autot venni....ugye. De megis volt penze jogsit venni..... ez egy oximoron akarhonnan is nezem. :D
|
|
|
Tical
|
2008.02.24. 22:28
|
ha mar rendes kisfiuk akarunk lenni akkor en azt mondom nem is kell gyors auto ,mert betartok minden szabalyt! :)
no mind1 |
|
|
rozi64
|
2008.02.24. 22:20
|
Nem mindenki készül ám arra, hogy jobbról fogják előzni, ezzel csak ez a bibi. Ekkora sebességnél, ha elkezdesz jobbról előzni, (az előtted haladó meg miért kellene, hogy erre gondoljon) az meg szintén jobbra akar lehúzodni, akkor mi van, elkezdhetsz gondolkodni, de nagyon gyorsan, mert a többieknek is elég rövidke film megnézése jut ki. Arról nem tudunk semmit, hogy miért térnek ki előle, lehet, hogy villantott, bár nem láttam. A leállósávos komment visz mindent. Ennyire akarja a sebességet, akkor menjen éjjel, amikor nem ilyen zsúfolt a pálya, talán még az időt is letornássza. Autó magadnak veszel, nem a szomszéd, vagy a többi autós pukkasztásának kedvéért. |
|
|
Desolate One
|
2008.02.24. 22:12
|
Syn: így igaz!! |
|
|
Syn
|
2008.02.24. 21:43
|
Szerintem meg azért kell a gyors autó ha előznöd kell akkor minnél biztonságosabban és gyorsabban befejezd. Aki erre azt mondja hogy nem veszélyes az hülye,mint Tical..De azt tudjok hogy ő nem az igazi agyilag a turbos polo után.
Nos ez nem azt jelenti hogy befékezek,hanem azt hogy lehúzódok ahogy azt teszik a szlovákok is.
Én pl a motorosok elől isl ehúzodok,sőt a kamionok a legdurvábbak.egyik haverom az alfáját egy fasz kamionos törte rommá úgyhogy előzött és nem fért be ezért lenyomta a srácot az árokba. 6millás kocsi roncs lett egy perc alatt,örült hogy kiszállt belőle. NA erre jó az erős kocsi,sose hagy cserben az előzésnél:) Nem írom hogy peace,nem vagyok buta szépségkirálynő:))) |
|
|
Tical
|
2008.02.24. 21:19
|
azert szlalomozig valszeg ,mert igy szorakoztatja magat...
sztem pont ezert is kellenek eros autok es gyors motorok...hogy az olyanok elott tudjanak menni ,akik karorvendoek es csak hatraltatnak a gyorshajtokat ,ahogy itt is lathatjuk egyes kommentaloknal...
peace:) |
|
|
Big_Gery
|
2008.02.24. 21:19
|
Tényleg veszélyesen megy a srác de azért látott már forgalmat ahogy látszik is.... Amúgy az én véleményem az, hogy nem szar futómű kell az ilyen mutatványokhoz... Azért van egy-két olyan manőver az elején a pályán 130-150-nél hogy azért az nem az olcsóbbikat mutatja.... A másik meg hogy az A4-es gyerek sztm mekiből jött, úgyhogy én nem írtam volna ki a dicsőség listára hogy egy olyat lenyomtam... De azé durva |
|
|
Benyus
|
2008.02.24. 21:09
|
didi kívánom neked, hogy egy ilyen jelenet részese legyél amikor szembe jön veled 240-nel és pár centin múlik hogy beférjen. akkor mond azt hogy magán kívül nem veszélyeztet senkit!! ha kamionos lennék úgy szopatnám az iylet hogy a pót 2 hátsó tengelye adná neki az adrenelint nem a tempó!! |
|
|
bagoly75
|
2008.02.24. 20:27
|
Egy kicsit sem tudnám sajnálni, ha látnám egy fára felcsavarodva! Ennyi..
|
|
|
Asifan
|
2008.02.24. 20:08
|
Hülyeség, hogy azért tartanak be neki, mert irigyek...azért, mert a rohadt köcsög miért veszélyezteti mások életét? Ugyanis mindig a vétlen hal meg, mert érthető okokból neki szarabb autója van. Ennyi... |
|
|
sidewinder
|
2008.02.24. 20:02
|
szándékos veszélyeztetés? :) közúti veszélyeztetés... de ezt a BMW is bőven kimerítette :))) |
|
|
pötty
|
2008.02.24. 19:36
|
teljesen jól ment, semmi felelőtlen manőver, nem volt semmi veszélyes helyzet, bár 200+al főúton az meleg.itthon még autópályán is. de arrafelé ugyláccik nem betartanak, hanem lehúzódnak, és talán kevesebb is ezmiatt a balesetük, ami nem mindig a gyorshajtásból, hanem a felelőtlen meg irigy vezetőkből van, akik befékeznek előtted mert jobb kocsid van és tudnál menni, tökmindegy hogy miért sietsz..
|
|
|
peterbrian
|
2008.02.24. 19:24
|
Tical a kreszben tényleg van indokolatlan fékezés de a btk-ban meg van olyan, hogy szándékos veszélyeztetés. :D de mindegy is nem koccolt...azért morál ott is van jobbratartás minek...???? belsősáv kézenfogva. igaz ha betartanák nagyon uncsi lett volna a vid...csak egyenesen :D |
|
|
MaZsI
|
2008.02.24. 18:43
|
Én részegen se tudnék így szlalomozni.:D Arra azért kiváncsi lennék h Debrecen - Pest közt a 4esen meddig jutna:D Viszont elég jókat lép a 30d ,meghát azért párszor lassulni is kellett... Ő tudja micsinál de tényleg kattant kicsit veszélyes... Lehet azé' sietett mer hátul má az asszonyból folyt a magzatvíz meg kinnvolt a pulya feje, mindezt az feláras Mes bőrkárpitra tálalta,apjuk meg kicsit ideges lett :D
|
|
|
Warren
|
2008.02.24. 18:37
|
Szerintem biztonságosabb jelentős seb-különbséggel előzni, mintha 95-el előzném a 90-el menőt... A 200 mondjuk már sok :) A fékhatása ennek pedig kb. olyan 150-0 -ra, mint egy Stiftnek vagy Ladának 70-0-ra... |
|
|
Asifan
|
2008.02.24. 18:28
|
Szerintem is felelőtlen, de legalább egy kis dícséret jár neki, mert Diesel autóval teszi ezt. |
|
|
Stein
|
2008.02.24. 18:02
|
Tetszenek ezek az úgymond "háromsávos" főútvonalak. Olyan, mint Lengyelországban. Először egy kicsit furcsa, hogy akkor is tudsz előzni, mikor jönnek szembe, de meg lehet szokni. Jól lenne ilyen itthonra is, csak kár hogy nem igazán működne, mert a sok suttyó nem a célnak megfelelően használná :(. |
|
|
ladas22
|
2008.02.24. 18:01
|
ökör |
|
|
Desolate One
|
2008.02.24. 17:44
|
szerintem nem semmi a srác, ügyes, de pl ha egy kicsit is elszámol valamit, akkor ott nagy gubanc lehet. szóval felelőtlen. viszont ez a bömbös igen durva! gondolom 19 es felni van rajta pirelli p zero -val. |
|
|
autós
|
2008.02.24. 17:38
|
ez egy igazi fax!de nembaj maj jön a 12-es villanyos...:-) |
|
|
ÁÁdám
|
2008.02.24. 17:25
|
Mennyire látszik a videon, hogy csehek (szlovákok ugyanilyenek). Mennyire látszik a kommenteken, hogy magyarok.
Ott kinn ez abszolút normális, hogy valaki kihúzodik a leállósávba, hogy a gyorsabb el tudjon menni. És ha a szembejövő észreveszi, akkor nem dudál, meg villag, hanme ő is lehúzódik.
De tényleg? Mi értelme annak, hogy egy 3 sávos pályán jobbra balra szlalomozgatunk? |
|
|
TD Tranyo
|
2008.02.24. 15:36
|
Nem értem mit szlalomozik, a leálló töküres... |
|
|
swrt
|
2008.02.24. 15:29
|
Tical,ennyi! Ha van hely lehúzódnak. itthon inkább halnak meg az emberek minthogy kitérjenek a sávból! Diniz Te ilyet szoktál csinálni? satuzol? ügyes vagy,pontosan Te vagy veszélyes! |
|
|
dodibond
|
2008.02.24. 15:28
|
Sose értem meg mi a jó egy ilyenben ,csak egyetlen autós váltson sávot vagy tegyen bármit is, a hülye gyerek telibe veri |
|
|
Didi
|
2008.02.24. 15:19
|
kicsit beteg tempó, de magán kívül talán nem veszélyeztetett különösebben senkit, ha meg tud, akkor menjen, én annak zúzatnám be a kocsiját aki fékezget előttem :D |
|
|
Tical
|
2008.02.24. 14:39
|
mennyi full normalis sofor van ott, nezik a visszapillantot es lehuzodnak...:)) sztem nicns benne semmi komoly halaljelenet...
Diniz: asszem a kreszbe talan van egy olyan pont, hogy: indokolatlan fekezes
jol tudom? |
|
|
zotya_90
|
2008.02.24. 14:39
|
Tolta neki az biztos, de ehhez nem tudás kell hanem szerencse |
|
|
ZOLI 1986
|
2008.02.24. 14:35
|
nem tom letölteni.
|
|
|
Diniz
|
2008.02.24. 14:10
|
szerintem ha ilyet látnék...olyan satuféket vernék előtte,hogy azt se tudná merre menjen....normális? kikéne rángatni az autójából és összerugdosni,meg a szeme előtt bezúzatni az autóját. remélem feltekeredik valami nagy fára....csak nehogy másokat is magával vigyen... barom |
|
|
rozi64
|
2008.02.24. 13:58
|
Szerencsével tényleg nem áll hadilábon, de ez a felelőtlenség kategóriába tartozik. Egyébként Csehországban, a gyorshajtóktól a rendőrség elkobozhatja a járművet. Én nem akarok vitatkozni, ennyi a véleményem. :) |
|
|
swrt
|
2008.02.24. 13:53
|
szerintem ügyesen megy a gyerek,de ehhez nem kevés szerencse is kell. ezen biztos hatalmas vita lesz:) |
|
|
cl65amg
|
2008.02.24. 13:37
|
nem szívbajos a srác.. |
|
|