Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
civic_type-r_0-200_video.racing.hu.avi
Küldte: BMW //M5
Dátum: 2005.01.14.
Méret: 2,0 MByte
Pontszám: 7,73
Hossz: 00:31 perc
civic_type-r_0-200
Honda Civic Type-R. 2000cm3, 200 lóerő. Belső kamerás felvétel, 220ig. Sztem nagyon megy. Bár én BMW-s vagyok minden téren, azért ez figyelemre méltó teljesítmény.
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
type-r_crash_video.racing.hu.asf
type-r_crash.asf
type-R crassingol 1et,szegénykémből milett,jaj
b18c1hybrids_civic_burnout_video.racing.hu.mpeg
b18c1hybrids_civic_burnout.mpeg
cheezevsal_video.racing.hu.mpeg
cheezevsal.mpeg
viper vs civic
RÁki 2005.06.12.
Ez a videó egy nagy kamu!
Itt nem hátszelet kapott és nem lejtőről van szó!
Az elejéhez képest túl gyorsan pörgi le a 100-200as tempót.
Szerintem fékpadon készült a felvétel, ahol nincs légellenállás.
A felvétel is túl jó, sehol egy remegés (váltásnál sem)!
Szóval szerintem kamu!
FireStorM 2005.01.17.
hamarosan jon egy fajta meres :) de szerintem nem stimmel ott sem valami...
ePtOn 2005.01.17.
Fire,
En is azt mondom, szerintem elirtak. 18,4:)
felre a trefaval, telleg kene egy meres, meg arra a geesix magyarazatra is kivancsi vagyok azert.
FireStorM 2005.01.17.
8.4 kizart dolog..
ave.fw.hu 2005.01.17.
Geesix,
Persze, sejtem en. Mindazonaltal szivesen megmernek egy TS-t is. ;)
BMW //M5 2005.01.17.
lawyr! Természetesen nincsen harag, viccnek szántam. Elvonatkoztatva mindentől, szerintem ha ez a Honda egy kicsivel erősebb lenne, mint 200 lóerő és lenne egy pici lejtő, akkor lehetne hiteles is.
A 8.4es mp-es TS gyorsulást még mindig nem értem. Miért mondja az a gyártó, hogy annyi alatt van százon, ha egyszer kevesebb? :) A gyárak általában teljesíthetetlenül rövid idöket szoktam mondani, mostmeg véletlenül többet írnak? :) Ave itt csak te segithetsz egy hiteles méréssel. ;)
ePtOn 2005.01.16.
mac,
hat inkabb hatszel + lejto:)
(ha nincs motor tuning)
Mac 2005.01.16.
Ki volt, aki nem látta a hosszú kommentjét? Mert elvileg azonnal megjelenik. Ha nem, mert mondjuk elfelejtetted beírni a nevedet, jelszavadat, akkor a vissza hatására megjelenik, amit beírtál, tehát nem veszik el azonnal!
Mac 2005.01.16.
Akkor biztos többet méregetik a gyorsulást, mint fejlesztenek. S ez a videó is belekerülhetett az átlagba.
Meg az is lehet, hogy viharos hátszelet kapott, s semmi extra tuning nincs benne.
Amúgy semmi bajom a Hondákkal, vagy a Toyotákkal, nem is ültem bennük. :)
ePtOn 2005.01.16.
mac,
hondanal tudomason szerint a sok-sok meres atlaga kerul be.
aztan hogy ez igaz vagy sem...
lawyr 2005.01.16.
ja, és komolyan mondom, hogy ott kellene utánanézni, ahonnan a vid jött, csak írnak mellé vmi részletet... nem stuffoskodtam
lawyr 2005.01.16.
m5- kajakra félrértettél, nem az a lényeg, hogy nekem milyen kocsim van jelen esetben. (van másik is, ez csak hobbi...egyébként), DE: itt csak azt akartam éreztetni, hogy vagy nincs feltÚntetve a honda mellett, hogy mugen, stb... vmi komoly tuning ( mert ilyet gyári NEM TUD csinálni), vagy a videoban van kis csúsztatás a poén kedvéért. SZVSZ.
becsokiznék, ha egy mezei honda ilyet menne, míg az audi teljesen át van építve és az tud hasonlót. (na jó, azért ennél még jobbat ;))))) )
béke
Mac 2005.01.16.
Hú-ha!
Egyrészt lehet, hogy két autónak azonos a teljesítménye, meg lehet, hogy meg tudjátok magyarázni, hogy nagyjából azonosak az áttételeik. De kielemeztétek a nyomatékgörbéiket, hogy melyik hogy, hol vált vezérlést, mennyi a hajtáslánc vesztesége... ... ...
És a gyári gyorsulást is biztos úgy mérik, hogy egy nagy fedett, tökéletesen vízszintes, szélcsendes pályán profi versenyzőbácsik napokon keresztül próbálkoznak, hogy egy jó gyorsulási adatot írhassanak a katalógusukba. És az egyik azt mondja, hogy én bizony felfelé kerekítek, hogy a hülye gazdaggyerekek örülhessenek maguknak, gyorsabbak voltak, mint a gyári emberkék, a másik meg lefelé, hogy a hülye gazdaggyerekek dicsekedhessenek, nekik hogy megy az autójuk.
Számomra reálisabb, hogy feltételeznek bizonyos körülményeket, kiszámolják, esetleg gyorsulnak kettőt, aztán beírják a számoltat vagy a korrigáltat a helyére.
ePtOn 2005.01.16.
nah itt a lehetoseg:) a corollas srac csak bevallalja nem?:)
ave.fw.hu 2005.01.16.
En is megmernek mar egy 6.8 mp-s gyorsulast egy CTR-tol, persze egy Corolla TS-t is szivesen mernek.
BMW //M5 2005.01.16.
"M5. Te most komolyan gondolod, hogy egy Corolla TS 1220 Kg-al és közel 200-lóval 8.4 mp-s adat reális. A mi mondeónk 170 lóval és sokkal nagyobb tömeggel megy annyit. Szerintem vicc. Gondolkodj el egy kicsit." <- Nah látom vannak azért itt nagyon okos emberkék. Mivel még nem mentem TS-sel, annyira nem is vonz a dolog, de azért 1-2 dolgot érdemes szemmel tartani. Miért ír egy ilyen neves cég, mint a Toyota, gyári adatnak a 0-100-as sprintre 8.4mp-et, ha egyszer jóval kevesebb is elég hozzá? A gyártók majdnem mindig azt a legjobb értéket adják meg, amit a tesztpilótáik versenypályán, nem egészen tele tankkal és jó néhány próbálkozás után elérnek. Ezt a logikát követve, akkor írják rá az új M5-re, hogy 10sec alatt van 80on....
Geesix.. igenis, hogy hosszabbak a TS áttételei. 400rpm-mel pörög többet, de 2esben már majdnem 110et megy, a honda már 90 elött szabályoz :/ De ha te mindenáron okos vagy, akkor nézzed a videót csak 8 ezres fordulatszámig, az is bőven 100 fölött van már 2esben.
lawyr: Nem azért, de most hogy jön ide, hogy neked s2-es audid van, mert te kemény csávó vagy és még téged nem került meg senki? :)) Nekem meg 6 Gallardóm áll a garázsban. Nah mind1. A videt nem én szedtem, nemtudom honnan van....
ePtOn 2005.01.16.
geesix,
mesejj:)

jah elobbi kommentemre annyit, hogy megneznek egy 6,4-es CTR gyorsulast is:)
hiteles meres nekem meg az, ha mondjuk ave lemeri az autot. Ez is csak azert, mert van osszehasonlitasi alap, ezzel a meressel:)
ePtOn 2005.01.16.
Sanyi,
hondam van, tudom milyen nehez elerni a gyari gyorsulast! en csak annyit tettem, hogy a gyar altal publikalt adatokat irtam ide. remelem ez nem bun, az hogy en mit gondolok az mas kerdes:)
Ha pedig mutatsz HITELES merest, akkor elhiszem neked, hogy jobban gyorsul a TS mint 8,4.
A8 2005.01.16.
bbela, mérd meg egyszer csak úgy simán órával és jót fogsz derülni azon amit ide beírtál

egyébként én is olvastam már 7 alatti időt CTRnek, de igy akkor sem megy szériában, ez kb az s2000 nek is becsületére válna.....
Geesix 2005.01.16.
Ave, 8,4 alatt nem gyorsulhat 100-ra egy ilyen autó, de ezt Te is tudod, mert van némi tapasztalatod. Hogy mást ne mondjak: szerinted miért adnak meg a Celica TS-re 7,2-es gyári gyorsulást, amikor a két autó motorja, váltója, súlya is szinte hajszálra megegyezik? Egyszerüen arról van szó, hogy a Celica tulajok kedvéért muszáj picit "elrontani" a Corolla gyári adatait, különben senki nem fizetne 4 millával többet egy ugyanolyan menetteljesítményekkel bíró autóért.

Ja, és az óra nem csal, még a végsebességnél sem, frekvenciaelemzö programmal néztük meg, és a motor megkapott fordulatszámából és az áttételekböl kiszámolva kb 1-2 km/h csalás volt még 220 fölött is.

A 6,7-es 0-100-hoz meg annyit, hogy a német Sport Auto c. újságban volt a teszt.

Civic Type-R vs. Corolla TS

CTR - TS
0-100: 6,7 - 6,7
0-120: 8,9 - 9,6
0-140: 11,8 - 12,6
0-160: 15,1 - 16,5
0-180: 20,5 - 21,6

Na nem hiszitek el, a

http://www.motor-talk.de/time228/b2003/c06/d4/e104933/z7

linken valamelyik hozzászólásban megtalálod

Sanyi00 2005.01.16.
Egy jó rajttal nem sokkal, de 7 alá lehet menni. Hidd el.
dohcpowa 2005.01.16.
a corolla ts-nek valszeg azért van 8,4 megadva hogy a csicskább sofőrök is el tudják ezt érni (?). simán 7-es időket tud 100-ra, a ctr-el viszont 6,8-at menni háát.. szal nagy különbség nincs, de a ctr jobb vmennyivel. azt viszont nem hiszem el bocs nemtom ki írta, h ts-nek mértek 6,7-et.
Sanyi00 2005.01.16.
Bocsi M5. Ez nem csak neked szólt, hanem Eptonnak is.
Sanyi00 2005.01.16.
M5. Te most komolyan gondolod, hogy egy Corolla TS 1220 Kg-al és közel 200-lóval 8.4 mp-s adat reális. A mi mondeónk 170 lóval és sokkal nagyobb tömeggel megy annyit. Szerintem vicc. Gondolkodj el egy kicsit.
ePtOn 2005.01.16.
tudtommal gyari adat szerint a CTR 6,8 alatt gyorsul 100ra, a TS meg 8,4. ha ez nem nagy kulonbseg akkor semmi:)
Az megint mas dolog, hogy amit awe mert, az 7.4 korul volt 100on. De ez pilotatol, es autotol is fugghet...
ave.fw.hu 2005.01.16.
A 8 es a 8.4 mp kozotti kulonbseg johet az ora csalasabol. Pl. akkor megy valojaban 100-al, amikor 107 km/h-t mutat az ora.
Geesix 2005.01.16.
A Corolla TS-es videót én csináltam, és igen, kb 7 másodperc alatt van fenn 100-on, de ez reális, mivel az autó súlya csak 1220 kg, és szinte az összes eddigi teszten 7 másodperc körüli idöt mértek (volt, ahol 6,7-et is). Ettöl még mindig nagyon messze van a Civic 5,6 másodperces értéke, ami elsökerékhajtás esetén kb 300 LE-t feltételezne. Ja, és nem hosszabbak a fokozatai, mint a Civicnek, csak a leszabályzás magasabb (8400 rpm), de a két videót megnézve, nagyjából még így is stimmelnek a sebességek. (1-es 65-ig, 2-es 105, 3-as 140, 4-es 180, az 5-ös a Civicen rövidebb, mert nekem csak 225-nél forog le). Szóval az én videómon kb 28 másodperc alatt ér fel 200-ra a mutató, míg a Civicesen 20 másodperc. 8 másodperc rengeteg, reálisan pár tized, vagy max 1 másodperccel gyorsabb a Civic, de biztos, hogy nem ennyivel.

Ja, a gyári 8,4 másodperces gyorsulást felejtsétek el, hülyeség. Ha valakit érdekel, részletesebben is kifejthetem, hogy miért, de ha kicsit belegondoltok, Ti is rájöttök, hogy lehetetlen.
lawyr 2005.01.16.
nekem van egy kb 400 le-s s2-m, az megy 4 sec-et 100-ig, 15-t 200-ig, de még nem került el vele utcán senki... nem akarom minősíteni a dolgot, de szvsz nagyon messze áll a valóságtól.
bmw//m5 te honnan szedted a videt, talán ott kéne utána nézni...
BMW //M5 2005.01.16.
Fene egye meg, írtam egy hosszabb kommentet, az nem került ki, csak ez a rövidebb. Tehát akkor leírom még1x. Igazából csak arra reagáltam, hogy azt a TS videót töltöttem fel énis, aminek a linkjét Ave is belinkelte 3 kommentel lejjebb. Érdekesek ezek a videók. Ave és én szerintem se fake videóról beszélünk, mégis nagyon érdekes. A TS nem egyből a videó elején indul meg, hanem mondjuk 1 mp-es késéssel, mégis 8 mp alatt gyorsul 100-ra. Nahmost gyári adat 0-100ra 8.4mp. Most akkor ez hogy van? Mégcsak egy pici guminyikkanást se hallunk, tehát nyugis gyorsulást láthatunk. A CTR és a TS között tényleg nem sok a külöbség, de azért van. A TS "csak" 1.8as, de jóval hosszabbak a fokozatok. Most akkor ez az autó is lejtön megy lefele?
Sanyi00 2005.01.15.
Igen Ave! Ezt a videót csinálta haverom amiről meséltem. A PDTDI-val kapcsolatvan meg annyit, hogy sztem az akkor megy így ha szakadékba esik.
ePtOn 2005.01.15.
bbela,
nem tom hogy alap pdtdirol van-e szo, de el tudom kepzelni, hogy nalad is szalad igy a mutato...a kulonbseg csak annyi, hogy mas szamok vannak nalad feltuntetve:)
bbela 2005.01.15.
Most tényleg nem kötekszem, de az 1,9 pdtdi-m gyorsul így! Nem mértem, de az óra így tuti szalad nálam is!
A8 2005.01.15.
Én csak azt tudom, hogy még egy ősrégi sport autóba olvastam a digit power álatal tuningolst S2es audinál hogy 200 ra 20,6 alatt ment fel, tény, hogy az jóval nehezebb mint a CTR de jóval erősebb is szal ezért gondoltam, hogy ez nem széria CTR vagy ha igen akkor az utviszonyok érdekesek
ave.fw.hu 2005.01.15.
Igen, csak a kettes elejen hallani egy picit gumicsikorgast.
BMW //M5 2005.01.15.
Jah és mégvalami! Nem nagyon erőlködik az indulásnál... szemmel láthatóan. Semmi kipörgés vagy hasonló. Lehetne indokolni kipörgésgátlóval, de a tapasztalatom szerint kipörgésgátló nélkül lehet jobb gyorsulási értékeket elérni.
BMW //M5 2005.01.15.
Azt mondod a TS videóról, hogy nem fake. Énsem gondolom annak, mégis nagyon érdekes benne valami. Ha jobban megnézed, akkor nem egyből a videó elején indul el, hanem majd 1mp-et vár. Nahmost még igy is 8mp alatt futja a 100-as sprintet. Ez nem is lenne gond, DE több helyen mérték a TS 100-as sprintjét és 8.4 mp jött ki. Nah most akkor ez is lejtönek megy lefele?
BMW //M5 2005.01.15.
Ave, azt a TS videót töltöttem fel, amelyiknek most mutattad a linkjét! Remélem mostmár kirakják lassan. Azért van egy kis különbség, mert a TS "csak" 1.8as, és sokkal hosszabb áttételezésÚ, mint a CTR. De amig nem találok még 1 CTR belső kamerás videt, addig ugyse nyugszok, mert mostmár ki kell derülnie a dolgoknak. :)
ave.fw.hu 2005.01.15.
Ez meg egy igazi Corolla TS videoja, nem fake.
http://www.tar.hu/geesix/0-220.wmv

A Corolla TS es a CTR kozott sincs nagy kulonbseg.
ave.fw.hu 2005.01.15.
S2000 nalam 15.88 volt 160-ig, de novemberben, gyenge gumival.
ave.fw.hu 2005.01.15.
S2000 is kb. azonos tomegu, mint a CTR.
Es 240 loero papiron. 0-160 km/h 14.6 (fuggetlen meres)
Ez itt ez a CTR a videon meg mindig 12 mp-t mutat, ez nem lehetseges.
BMW //M5 2005.01.15.
Ave, nem te mondtad, hogy nem tartod valósnak az RS 180-as gyorsulását 20mp alatt? Azt mondtad, hogy a WRX ugyanezt 25alatt hozza és "ez nem kis különbség" 2 azonos teljesítményÚ és tömegÚ autótól. Most meg azt írod, hogy az RS 0-160-ra 16.4 alatt gyorsul. Akkor gondolom 160-ról 180-ra nem kivitelezhetetlen a 4 mp, hogy ezzel teljesüljön, az általam emlitett 20.3mp 180ra. Mégvalami: ha a WRX 160-ra 15mp alatt gyorsul, akkor 10mp kellene neki 160-ról 180ig? Nem kötekedni akarom, nem kenyerem. De tényleg nagyon kiváncsi lennék arra, hogy mi van a videó hátterében. 300 loerős nem lehet az autó, mert akkor 1esben végig kaparna. :/
dohcpowa 2005.01.15.
nem biztos h gyengébb ennek a ctr-nek a motorja (főleg ha japán, az 220 alapból), nem lehet tudni mi van benne. egyébként egy 6gen vti (legutolsó féle) és egy ctr között 100 kg különbség sincs.
ave.fw.hu 2005.01.15.
No igen, elvileg 40 loero plusz egy VTI-hez kepest a teljesitmenycsucsa, de nehezebb 200 kiloval.
Azt bevallom, en is jobbra szamitottam egy CTR-tol, de hat nem megy jobban. Egy vadiuj auto bejaratas utan joval.

A Renault-rol meg furcsa lenne, ha en fikaznam, en vagyok itt a Renault fan, de 225 Loero nem sok a tomegehez kepest (1355 kg!)

A RS-rol vannak hivatalos infok: (papiron)
0-100 km/h: 6.5
0-160 km/h: 16.4

A Subaru Imreza WRX adatai, ha mar elokerult: 1410 kg, 224 loero
(Papiron)
0-96 km/h: 5.7 sec
0-160 km/h: 15.0 sec

Ezekkel szemben ez a belsokameras videon lathato CTR gyengebb motorral 12 mp 160-ra.
Nos, ez nem jon ki. Ismetlem, 300 loero kell a sajat tomegevel es egy jo rajttal szamolva.
dohcpowa 2005.01.15.
ave azért nincs akkora különbség a ctr és az rs között. 3 ajtós megane rs 1355 kg, 225/40r18 kerekek, nincs benne speer; ezek ellenére jobban megy mint a ctr. turbo powa roolz :) a ctr meg sokkal sportosabb.
BMW //M5 2005.01.15.
Sanyi00! Ha jól tudom, akkor pontosan az Ő videójára gondolok. Feltöltöttem, de 1-2 nap, míg kiteszik. Az oldalon meg már nem elérhető a link. :( Nagyon kiváncsi leszek ave véleményére az 1.8as Corolláról.
Sanyi00 2005.01.15.
Kíbváncsi vagyok a Corollás videóra, mert haveromnak van egy ilyen Corolla TS-e. Ahhoz majd pontosabban hozzá is tudok szólni, mert nagyon sokat járkáltunk vele. Haverom is csinált róla egy videót 0-220-ra. Az oldalunkon is fent van. http://tuningorultek.uw.hu
dohcpowa 2005.01.15.
sztem is gyenge ave oldalán a ctr mérés, alig jobb egy vti-nél. ez a vid meg egy kamu... egy ctr nem megy így.
BMW //M5 2005.01.15.
1. Én nem mondtam, hogy ezen a videón egy gyári CTR van, hegynek felfele. Csak próbáljuk kitalálni, hogy mi lehet benne a trükk. Az oldaladon lévő mérés vagy nagyon szar lett, vagy a srác nem tud vezetni. 10.23@122 hmm.. Feltötöttem még 1 videót, remélem hamar kiteszik, érdemes lenne megnézned. Egy széria Toyota Corolla, ami 190 akárhány lóerös 20sec alatt 180-ra gyorsul. -Bár te úgyis megint megmagyarázod, hogy kamu.- Akkor most miről beszélünk? A 225 lovas Renault hozza ugyanezt. Akkor mégsem minden csak a lóerökön múlik... nem?
2. Szted egy Subaru Impreza WRX súlya azonos lenne egy Renault Megannal? Kötve hiszem. Az a subaru meg, amelyik 25 alatt van 180-on, az irja rá az oldalára, hogy bejáratós.
ave.fw.hu 2005.01.15.
Igen, arra. Persze, hogy gyenge, legalabbis relativ. Ennyit tud egy hus ver gyari Civic Type-R, ha tetszik, ha nem:
http://www.timeslip.hu/videok.php?feltetel=civic+type-r

Ezen a belsokamerason pedig valami mas van, vagy fake, vagy egy "erdekes" tuning.

Hogy az Auto Trendben mit olvastal, nem tudom. En egy Subaru Impreza WRX-et meregettem, ami kozel azonos tomeg es teljesitmeny, mint a Megane RS, turbos mindketto, de az Imprezanak biza 25 mp kellett 180-ig. Ez nem kis kulonbseg!

0-160-ra ezen a 0-200 videon itt en 12 mp-t merek, az egyik leggyorsabb magyar Honda, civiccoupe kollega (lasd tagok kozott) kb. 14 mp alatt eri el, ez hivatalos eredmeny, Rabaringen.

Meg egy utolso erv. A Megane RS turbonak szoval 20.3 mp-t mertek. oke, ne vitassuk. Ezen a videon a gyengebb Civicnek ehhez 16(!) mp eleg. No persze.
FireStorM 2005.01.15.
szerintem hiheto,bar a lejtoben esetleg lehet valami,hiszen nem latszik az ut,es akar latszodhatna is ,ebbol kovetkeztetve valamit rejtegetnek :)

az 1.6os VTI is szepet megy vegulis,elkepzelheto hogy rasegitettek egy kcisit :)
BMW //M5 2005.01.15.
A videót én küldtem, mert többen kértek CTR videókat. Ha jól tudom, ez egy japánban forgalmazott 215 loerős változat, bár bizonyiték híján nem mernék megesküdni rá. Nekem is nagyon gyorsnak tÚnt, de utánajártam 1-2 dolgonak. 2004 novemberi Autó trendben olvastam a Renault Megane RS Turbóról. MÚszerrel mért adatok szerint az autó 0-180-ra 20.3mp alatt gyorsul. Nahmost ez az autó 225 lóerös, de jóval hosszabb áttételezésÚ. Érdemes elgondolkodni. De ha lenne valaki, akinek van egy pont ilyen Hondája és megosztaná a véleményét a videóról, azt megköszönném. Ave az oldaladon található CTR videóra gondolsz? Mert az sztem nagyon gyenge kört ment :/.
Mac 2005.01.14.
Mos', mos' nem értem, mit a baj. Egy kicsivel több idő kell neki 200-ra, mint a Feliciánknak 100-ig. (Papíron; még senki nem látta... Minek is kell annál az 55 LE-nél több? :)) Hol itt a baj?
ave.fw.hu 2005.01.14.
En mertem mar CTR-t, egesz jo rajttal.
A jo futamban a mert 14 mp alatt 145 km/h-ig jutott, ez realis is.
Ezen a video ugyanehhez a 145 km/h-hoz nem kell 10 mp. Jo lenne!
Akkor jonne ki, ha kb. 300 loeros lenne, es nagyon-nagyon jo tapadas lenne, ez a futam hangra pedig egyaltalan nem erolkodos.

Gumicsikorgas pl. egy fel pillanatra van a kettes elejen, 300 loerovel vegigcsikorogna a kettest meg slickkel is.

Azt nem tudom hogyan keszitettek a videot, de valami nem stimmel az tuti. :)
mpower 2005.01.14.
Sztem ez olyan vid amilyen Luxiéké volt!:DD De a zajok elárulják hogy egy hondában ülünk!
Énergie20 2005.01.14.
feltettem kb 3-4 videot, mikor lesznek már láthatók?:(
Énergie20 2005.01.14.
aha:D
Sanyi00 2005.01.14.
Sziasztok! Egy gyári civic TypeR nem megy így. Ez vagy lejtőn ment, vagy valami komoly kis tuningott kapott. Gondoljatok bele. A Masareti 4200 GT vagy 18 mp körül 200-on. Pedig az 400 ló. Nekem ez nagyon lejtőgyanús.
Énergie20 2005.01.14.
raktam fel 1 szép videot:D
FireStorM 2005.01.14.
tudtommal a 2000ccmes civic az 200Le.egy accordal mertek ossze a BESTMOTORRINGOSOK
es az accrodot is odarakta,pedig az valamivel tobb mint 200 asszem,de jon Dohos es megmondja pontosan!
A8 2005.01.14.
szerintetek ez széria 200 Le? a vid alapján ugy 20 sec 200 ra az meg egy széria type Rnek nekem gyanus.... aztán fene se tudja

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• vizipók07
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.