Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
clip06_video.racing.hu.wmv
Küldte: Pingvin
Dátum: 2006.11.21.
Méret: 31,9 MByte
Pontszám: 8,68
Hossz: 04:10 perc
clip06
Egy klipp a 2006-os Rally Ob-n készült felvételeimből.Nem ér cikizni első próbálkozás zenés klipp készítésére!!!
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
sajat_film_video.racing.hu.wmv
sajat_film
Mivel többen kérték itt egy videó WRC-k ről 16 percben 100% Rally 0% zene!!!!!!
pingvin_best_of_2002-2005_video.racing.hu.wmv
pingvin_best_of_2002-2005
Készítettem egy válogatást a saját felvételeimből ,azokból a részekből amikor az autó nem azt csinálja amit a pilóta szeretne! 26 perc pörgés,forgás,kicsúszás,esés-kelés 2002-2005-ig
pingvin__video.racing.hu.wmv
pingvin_
Azok a régi szép idők!
Kb 20 Évvel előbb kellet volna születnem!
zolus 2006.12.12. 16:26
Hát az N-es Ignisek szerinem is nevetségesek, lecserélhetnék őket legalább swiftekre. Attól függetlenül, ha csak arra lenne keret, én is versenyeznék vele, sőt annak is rohadtul örülnék, ha csak egy szakadt Ladával vagy Trabival rallyzhatnék, de sajnos erre nincs lehetőségem egyelőre. Bár ha döntenem kéne akkor inkább Lada mint Ignis. Az S1600-assal viszont semmi bajom, csak kár hogy elsőkerekes. Izgalmasabb lenne ha S1600-ban hátsókerekesek lennének, de hát az összes mai kocsi fronthajtású.Rallyautót meg abból lehet csinálni, amit utcára gyártanak. Ma meg a fő tervezési szempont hogy legyen benne sok pohártartó meg 500l-es csomagtartó, amit az emberek 90%-a soha nem használ ki. Ma a mérnök csak azt tervezi, amit mondanak neki, szóval a marketing osztályon döntik el milyen is legyen az autó. Nekik pedig valószínűleg finguk sincs a kocsikról, csak azt hiszik tudják mi kell a fogyasztóknak. Az egész autóipar elkorcsosul, mint ahogy még annyi más dolog is.
Rickay 2006.11.30. 14:46
Sorhat lehet hogy FeherCapa mégis tud valamit a rallyról!? :-) Az hogy nem versenyzik és hogy nem jár ki OB-re az nem azt jelenti hogy tök hülye az egészhez.
Vagy szerinted a rally csak szigorúan bent a versenygépben létezik? A rallys életérzés csak smafu?
meg különbenis te írtad hogy utcai autókkal versenyeznek. Szerinted mi másért szponzorálnak manapság versenyeket ha nem azért hogy a NÉZŐKNEK bemutassák illetve hogy megszerettessék velük az adott kocsi típusukat. (Így kerül a képbe a Suzuki is) Most mondhatjátok hogy én is hülye vok hozzá. Ez van Lesz@rom. Én így látom Így érzem ez az én véleményem.
Amúgy én sem járok OB-re, rallycrossra járok mint szerelő. Ott az ilyen "reklámfogások" még tényleg csak reklámszerűen mennek szünetben.
FeherCapa380 2006.11.27. 20:40
Ez erdekes....

A rally a levisgaztatott szeria autok "versenye" volt eredetileg. Amolyan feladatmegoldos jatek, amiben hibapontokkal szimulaltak a versenyt. A valo eletbol atvett reszfeladatokat kellett jol megoldani, olyanokat mint tajekozodas, navigacio, atlagsebesseg tartasa, szervizeles mindezt az idojarastol es az utminosegtol fuggetlenul. Legtobszor kozuton. Aztan mikor eljott az ideje, hogy nem lehetett eldonteni a versenyt, mert mindenki nulla hibapontot csinalt, kitalaltak a gyorsasagi szakaszt. A gyorsasagi szakaszok megjelenesevel megindult a klasszikus ertelemben vett autoversenyzes, ezzel egyutt megjelentek a nezok es a reklamok is. Eljottek az edes 80-as evek, amikor a B csoportban az autok homologizacioja 200 legyartott darabot kovetelt (amihez kepest plusz valtoztatast engedtek). 200 darab az nem azt jelenti, hogy kokemenyen a celfeladatra sepitett specialis autorol van szo? (ma 100 millios sportkocsikbol is tobbet csinalnak ennel) Plane, ha az autokat nehany nagymultu gyar kulon reszlegen fejlesztettek ki rengeteg penzbol es az autok soha nem latott teljesitmennyel birtak? Az audi 500 loereje talan az etapokon jott jol?? Nem! A gyorsasagi szakaszon! Es bar ma mar nincs B csoport, de van mas es a fejlodes nem allt meg (nem kene megalljon). Azota is voltak legendas tipusok, melyeket eleve arra epitettek, hogy ha kell VB gyorsasagi szakaszokat nyerjenek. Lancia Delta, Toyota Celica, Mazda 323 Turbo, egyebek... A rally ma kokemeny autoverseny, szerintem....

A nezok szukseges rossz? Erdekes ez is, hiszen a prologgal eppen a nezok segget nyaljak. Az vegkepp szomoru, hogy emiatt neha ossze is torik a jargany meg a verseny elott... (mekkorat borult volna a fostalicska, ha gyorsasagi szakaszon mennek??) De ez is ongol felig, mert irtam is, hogy nem vagyok a nezok resze rali OB futamokon.

Sorhat, ismet Te gondoltad, ugy hogy jobban tudsz valamit masoknal csak azert mert a masik nem irt le mindent csak egy szubjekciot... Sajnalom, bosszantanak a Suzukik. Ennyi.
Pingvin 2006.11.27. 19:33
Szerintem az elözö mondatomból nem derül ki ,hogy mit hogy gondolok a szponzori pénzekrö,l és azt is tudom hogy nálunk Ma.országon, semmi nem müködik úgy ahogyan kellene.Egyébként, én nézök alatt nem csak a pálya mellett állókra gondoltam.Különben a hozzászólásod egészével egyetértek csak a nezökröl irottakkal nem !!!
Sorhat 2006.11.27. 18:09
Pingvin,
Egyrészt ezért 'szükséges'.
Másrészt, itt, Magyarországon a szponzoráció a legritkább esetben működik úgy, ahogy azt az emberek többsége (pl. láthatóan Te is) gondolja.
Külföldön már talán inkább, de ott sem a pálya mellett álló néző a cél, hanem a médiamegjelenések.
Pingvin 2006.11.27. 16:00
Kedves Sorhat ha a rally nem a nézöknek szól és a nézök csak "szükséges rosszak" akkor az a sok szponzor minek költi a pénzét ????
Sorhat 2006.11.27. 10:48
FehérCápa,

Te nem tudod mi az a rally. Amiről te beszélsz, az mind jogos F1, pálya, hegyi, drift, stb. verseny esetében, de a rally kérlekszépen nem másról szól, mint UTCAI autóval teljesíteni a kitűzött feladatot. (lásd: szinte csak ebben a szakágban kell hogy rendszámos, műszakis autód legyen, mely alkalmas a közúti közlekedésben is résztvenni.)

Idejöhetsz, hogy tökösen a képünkben vágd, hogy ez így nem jó, hogy és hogy neked ettől felfordul a gyomrod - de mindez semmin nem változtat, legfeljebb a Te megítéléseden.

És még egy dolog, amit sokan tévesen hisznek: a rally NEM a nézőknek szól. A rallyn a néző szükséges rossz.
A nézőknek szól pl. az F1, a drift, és társai, de nem a rally.
Trió Kft. 2006.11.26. 19:18
FeherCapa380, nos azért ez így már mindjárt más.
Az elején túlságosan lesarkítottad a dolgokat és lehet, talán ebből fakadt a sok ellenérzés általam akár más által. Én éppen ezért nem szeretek kommentelni, mert ha valamiről korrekt, mindenre kiterjedő véleményt akarok alkotni akkor tudom, hogy az akár több oldal betű lenne amihez nincs igazán kedvem.
Az, hogy a rallysport ott tart ahol tart, hogy melyik a sportautó és melyik nem arról is sokat lehetne vitázni, véleményt alkotni, de mint írtam nincs kedvem hozzá.
Maradjunk annyiban, hogy most már megértettem és elfogadom a véleményedet és ennyi, pont.
FeherCapa380 2006.11.26. 17:01
Trio Kft! Azt en is fontosnak erzem hangsulyozni, hogy - bar sejtettem, hogy lesz aki nem hagyja szo nelkul kommentem - senkit sem akarok megbantani. Az en allaspontom egy maganvelemyeny. Az Suzukik eredemnyeit nem kissebbiti, hogy nekem nem tetszenek. De igy van, szamomra ellenszenves az az "ertekrend", hogy relklam vagy barmi okbol olyan autot eroltetnek versenyezni itthon vagy a VB-n, amelyik mar szeria autokent is rengeteg kihivassal kuzd, legalabbis sportossagi szempontbol. Szamomra a sportkocsi csak 4. vagy 5. sorban szol a dinamikus motorrol. Mas dolgok fontosak, csupa olyan, ami az Ignisbol eleve hianyzuk. Ez szubjekcio (nem dontheto meg, mert en igy gondolom), ennek ellenere ertelmes vitaba beszallok, eszerint:

1.pont: hat azt en is jol tudom, hogy a Suzukik igenis sikeres versenyautok. Csak en nem ide akartam kilyukadni. Az egy, max 2 tipusba es az 1, max 2 versenyagba beleolt rengeteg love meghozza az eredmenyt, plane, ha legendas pilotakat sikerul a volan moge ultetni. Lejjebb mar gratulaltam is nekik.

2. es 1. pont vege: a Magyarorszagon ment Ignisre es a VB-n brillirozo Ignis Sport Super 1600-ra egyarant ervenyesek az ismertetett bajok. (Nem vagyok biztos benne, de a Sport Super kasztnimagassaga egyezik a sima Iginsevel, de ha nem, akkor is eleg magas. Persze szelesebb, de nem egy Stratos...)

3. pont. Ebben nem ter el a velemenyunk, gyakorlatilag minden ilyen jellegu bukfenc vezetoi (esetleg navigatori) hiba. De mivel nem kivantam egy egyepkent ugyes pilota egy kiemelt hibajaval foglalkozni, koncentraltan az "auto reszet" emeltem ki. Ami viszont jelentos, nem ertem, mi nem vilagos ezen? Ennel a temponal sem egy Toyota Celica, sem egy Lancia Delta, sem egy Renault R8 nem borult volna fel (takonybelallitassal sem), mert azok a kocsik eleve versenyzesre, de legalabbis sportossagra voltak epitve (szeriaban is), nem pedig bevasarlasra!!!! Es ez az igazi kulonbseg, ami szurja a szemem!

"Egyébként Te FeherCapa380, melyik Suzuki típusra gondoltál amelyik mérnöki szempontból jobb választás lett volna anno 2003-ban?" - Irtam is, hogy ertem en, hogy miert az Ignissel mennek itthon, mert nincs mas... A legjobb az lett volna, ha a rally kozelebe sem jonnek es nezhetnenk egy csomo jobb kocsit helyettuk. (Talan, bar a penz nagy ur.)

Telleg csak arrol van szo, hogy engem nagyon bosszant, hogy a rallysport ma ott tart, hogy fronthajtasu kisbuszokkal van tele a palya. Az autoverseny nem errol szol, nem ez a celja sem versenyzoi sem mernoki szempontbol! De ezzel Te is egyet ertessz, hiszen meg is magyaraztad: az uzleti szempont a relevans. DE NEM NEKEM, mert en kihanyom a belem, mikor a kereknyomokban dulongelo kiskereku kocsikat nezem. Nem is nezem, hiszen egy jo ideje nem jarok OB futamra. Nekem nincs "gyomrom" hozza, olyan ez mint a hazaarulas: jo uzlet, de en nem csinalnam. Az ertekrendemben nem szerepel... A rally is ilyen es az csak megjobban elszomorit, hogy nem is lesz mar jobb. Szabalyainal fogva koveti az autogyartast, amirol meg tudjuk mit kovet (Te irtad). Es hogy miket "kovetnek el" mernokok, autogyartas cimszoval.... eleg jol korulnezni. Ez ugyan minden tipusra igaz, de a Suzuki kivaltkepp szurja a szemem. (Ne vitazzunk rola, de nekem a Peugeot 307 sem tetszik, pedig az eredmenyei alapjan nehez belekotni.)

Aki meg ugy gondolja, hogy nem ertek hozza, nos lelke rajta. Vannak fokozatok, Loeb-hez kepest, egyikunknek sincs fingja se rola...

Asszem ez rekord :)
Trió Kft. 2006.11.26. 02:53
Bocsi de nem bírtam ki.

1. Idézet a suzuki.com-ról: "Legendary rally driver “Monster” Tajima won the 2006 Pikes Peak International Hill Climb, driving the exotic Suzuki Grand Vitara race car."
Nos ebből is kitűnik, hogy a mérnöki hozzáállás elég eredményes, hiszen amerikában a Grand Vitarából épített versenyautó sikeres. A VB-n vagy helyesebben JWRC-n pedig igencsak eredményesen bizonyított az Ignis Sport Super 1600 és a Swift Sport Super 1600 is. Remélhetőleg pedig jövőre a WRC-n az SX4 WRC.
Mint mondottam az autósport is a reklámról szól, hiszen ha csak a WRC-k között pár évre visszatekintünk európai szemmel, minden gyári csapat olyan autót indított amelyeknek utcai típusai az értékesítési piacon sikeresek voltak és a WRC-n elért eredményekkel még sikeresebbek lettek. Talán ez a legjobban a Subarunál ismerhető el, mivel ott vásárolják a legtöbb utcai autót a WRC versenyeken látottak miatt (szerintem).
2. "Fostalicska ment a VB-n is!" - mivel a kommented a videóban felborult autóra vonatkozott ez nem igaz. Csak Magyarországon volt homológ az Ignis, a JWRC-n az Ignis Sport Super 1600-as ment. De te mondtad: "mintha nem tudnam".
3. A borulás. A sofőrnek van hozzá a leges legnagyobb köze. Ő pontosan tudta az autó paramétereit és ismerte a pályát. Az az autó lehet leültetett vagy felemelt, lehet rajta száraz, vizes aszfalt vagy murva gumi, magától nem borul fel, még el sem indul. Nem robot. Még jó, hogy nem az aszfalt, a kanyar vagy esetleg a rendező a hibás, hogy miért pont ott van az a kanyar és miért pont egy aszfaltos prológot kellett betenni egy murvás versenyen. Másnak is ott volt ugyan úgy. És...?

Egyébként Te FeherCapa380, melyik Suzuki típusra gondoltál amelyik mérnöki szempontból jobb választás lett volna anno 2003-ban?

Nem akarok kötözködni és megsérteni titeket. Akinek nem inge az ne vegye magára.

Köszi
FeherCapa380 2006.11.25. 21:04
:) mon'tam en, hogy nem fog tetszeni a nepnek... :)

Role... ha fater odalep neki, mar akkor is telepakolom a nacokt, nem kell Nagyvaradi Zsoltnak lenni ehez :) Sot a folstalicskaban meg akkor is paraznek, ha en vezetnek :) Oke, nem ertek hozza, de Szerinted a murva beallitas volt a hibas, Trio Kft. szerint (4. pont) meg a vezeto (is)... Eloszor Ti (nagyon hozzaertok) egyezzetek ki egy verzioban... Marha jok ezek a kioktato szovegek (mintha nem tudnam), de a mernoki hozzaallast kar osszekeverni a magyar helyzettel. Fostalicska ment a VB-n is! Nyert is es nekem akkor sem tetszik! En meg a milliomossag... pff.

lehet duzzogni :)

a videora meg adtam egy 9-est, mert fasza!
Kisjanák 2006.11.25. 14:54
Eccer mi is majdnem megcsináltuk a kadettal, csak nekünk tempó volt, meg murván visszafordító sperrel...:D A vidit hamarosan töltöm...
Kisjanák 2006.11.25. 12:39
Én szivesen versenyeznék egy ilyen verdával...akár N-es, akár bármilyen más, a homologizációt elég kifizetni, utána annak örülsz, h elindulhacc versenyen, nemmég h átalakítani nagyobb kategórásra:D A borulásról meg csak annyit, hgy murva futómű+puha slick gumik=tető!!! Ezt még egy fiestával is meg lehet oldani:D:D:D
Role 2006.11.25. 07:37
Fehér Cápa! Amihez halvány lila fingod nincs ahhoz ne irj inkább,ez egy jó tanács!!!! Szerintem ha a Nagyváradi Zsolti vinne egy kört azzal a "fostalicskával" igencsak megetetnéd a gatyád reggelire!!! Figyelj te biztos milliomos vagy akkor hogy ezeket az autokat baszogatod! Amugy meg a borulásról annyit hogy itt murvára volt állitva az auto ja bocs ez neked nem jelent semmit!!!!
Trió Kft. 2006.11.25. 04:20
Sziasztok, nem igazán szoktam hozzászólni a videókhoz és kommentekhez, de most megteszem.
1. "Melyik barom talalta ki, hogy ezzel a fostalicska Suzukival versenyezni kell?" - Magyarországon jelenleg ez a típus a legolcsóbban hozzáférhető, felkészíthető, szervizelhető Gr.N-es autó ami versenyezhető az I. osztályban + a saját kategóriájában versenyenkén és évadonként pénzdíjat is lehet vele nyerni.
2. "mernoki hozzaallast" - Ez egy reklámfogás volt annó amikor megkapta a M.o.-i homológizációt, mivel kis hazánkban akkoriban ez volt a legújabb kapható típus ebből a gyártmányból. A WRC-k ugyan ezen alapon készülnek és versenyeznek. Mindez csak REKLÁM.
3. "de en inkabb mas csapathoz mennek, ha tehetnem... (en)" - Sajnos még mindig sokan vannak akik saját maguk teremtik elő a pénzt erre a hobbyra.
4. "semmikeppen nem akartam erinteni a vezetoi hiba kerdeset. szerintem kizarolag az auto a hibas!" - Ezt gondold át még egyszer!
5. "versenyezni meg versenyezzen vele, akinek van hozza gyomra. nekem nem lenne, nekem ez utcara semm kell" - Azért én úgy gondolom, hogy egy Super 1600-as Suzuki Ignis Sportot egyszer azért csak kipróbálnál. Nem?
6. "En nem vagyok autoversenyzo" - Ez, ha nem írtad volna le, a hozzászólásodból, hozzászólásaidból is kiderült volna.
Rickay 2006.11.24. 22:17
FeherCapa igazad van nagyon labilis autó utcán. De egy futóművel lehet rajta javítani. A mérnökök pedig gondoltak a kasztnira a sportignissel :-). Az alacsonyabb és szélesebb mint az utcai. Amúgy én is azt mondom hogy egy élére állított gyufásskatuja de a közönségnek az tetszik ha valaki beválalja. És ezek a pilóták beválalták egy ilyen "fostalicskával". (Régen úgyanez ment csak akkor Wartburgokkal) :-DDD
FeherCapa380 2006.11.24. 19:12
meg ha a navigator kilogatja magat ajton, akkor sem :) meg ha lassabban mennek, akkor sem. semmikeppen nem akartam erinteni a vezetoi hiba kerdeset. szerintem kizarolag az auto a hibas!
dohcpowa 2006.11.24. 19:00
van igazság abban amit mondasz, szal teljesen gáz h így felborult, viszont ez n-es autó, azt tegyük hozzá. hát van ilyen :) jó futóművel nemborult volna..
FeherCapa380 2006.11.24. 17:59
dohcpowa: igen az ignisre gondoltam. a versenyozket pillanatig sem kritizaltam, sot. csak magamat es a fostalicskat minositettem. azon keresztul pedig a "mernoki hozzaallast". az az en velemenyem, hogy ilyen jarganyt utcara sem lenne szabad kesziteni. versenyautova alakitani egyenesen bun, versenyezni meg versenyezzen vele, akinek van hozza gyomra. nekem nem lenne, nekem ez utcara semm kell. Butor Robi fantasztikus es asszem a Saxo ezt a kanyart siman vette volna. ez a szemetlada meg felborult, mint a budos bogar :)

egyebkent nem kell erteni, csak maganvelemeny. ha egyedul vagyok vele, az csak jo, mert eszerint en vagyok az egyetlen, aki nem elvezi az rallyit az ilyen "autok" miatt. fronthajtas, buszfelepites... at kene alakitani ponyvas-platos ra. meg sz...rabb lenne, de sokak talan ugy is elveznek... :)
dohcpowa 2006.11.24. 16:48
FeherCapa nem teljesen értelek. gondolom az ignisre gondolsz.. az 1 dolog h magasabban van a súlypontja de attól még nem szar, kérdezd meg mondjuk hmm Bútor Robit ;) az akárhanyad osztályú témára pedig annyit lehet mondani, h a pénz nagy úr.. és egyáltalán nem élvezetmentes kisautók..
FeherCapa380 2006.11.24. 15:40
Sorhat :) Szamoljuk csak ossze, hogy a regisztralt tagok hany szazaleka autoversenyzo? :) En sem mondom meg, hogy szerintem Te melyikre tippelsz... :)
Sorhat 2006.11.24. 13:36
FehérCápa, te egy meg nem értett zseni vagy, vagy egy kis kivülálló lúzer, akinek úgy általában lövése nincs az autóversenyzésről.

Nem mondom meg hogy én melyikre tippelek...
Ádesz 2006.11.23. 20:40
Ember, gratula ez nagyon jó videó, főleg, h azt mondtad az első!!! jól van megvágva és a jelenetek is nagyon faszák benne!!! én nagyon jól szórakoztam, nemutolsó sorban a zene is cool ;)
FeherCapa380 2006.11.23. 18:17
Pingvin: persze. ha a pilota ugyes, nyilvan valamelyest helyre tudja razni a dolgokat. a motor is jo, tehat gyors az auto. de ezt a motort bele kellene rakni egy masik kasztniba es meg jobb lenne (sokkal!). es ha ezt en tudom akkor letezik, hogy egy mernok nem tudja?? persze a rali olyan, hogy X tipubol kell Y legyartott darab. Suzukinak fostalicskaja van, igyhat azzal mennek. de en inkabb mas csapathoz mennek, ha tehetnem... (en). Aki ezzel a sz@rr@l is jo eredmenyt er el, annak szivbol gratulalok es drukkolok, hogy keruljon ala egy auto.
Pingvin 2006.11.22. 22:23
Sajnos túrán csak két versenyen voltam kint de van más amatör versenyekröl videó lehet hogy csinálok majd ezekböl is. Ezeken több bukás is volt !

FeherCapa , csak annyit hogy ha látnád ezeket a "fostalicskákat" verseny közben rájönnél hogy némely pilóta igen látványosan és gyorsan közlekedik velük.
Közöttük is a leglátványosabban Nagyváradi Zsolt, aki a klipp végén a fejenállást gyakorolja.Megjegyzem ez Duna rally prológon történt ahol a másnapi múrvára volt állítva az autó!
luigee 2006.11.22. 22:18
Király a videó gratula.
FeherCapa380 2006.11.22. 21:57
Na ez nem fog tetszeni sokaknak...
En nem vagyok autoversenyzo, de akarhanyad osztalyu pilota lennek, ilyen szemetladaba nem ulnek be. Egyszeruen nem melto a versenyzeshez az ilyen konstrukcio. Melyik barom talalta ki, hogy ezzel a fostalicska Suzukival versenyezni kell? Miert nem emeletes buszbol csinalunk raliautot...? Olyan, mintha a furdokadamat kivinnem az udvarra es azt mondanam: ez a medence. Meghivnam a barataimat hazibulizni: csobbajnatok fiatalok! :) Szoval a versenyzes minden ertekrendjevel ellentetes ez, egyszeruen gusztustalan...
kulcsarbch 2006.11.22. 12:04
Nagyon jó a videó! Csak igy tovább! Nekem zenével is tetszik.
_Mitya 2006.11.22. 10:58
jo a muvi!!
es az a poen, hogy egy csomo helyen szinte ugyanazon a helyen alltunk, mintha csak en vettem volna fel a videot :)

durva :)
Role 2006.11.22. 09:12
Hy Pingvin! Nagyon jo lett a videó! Mecseken egymás mellett álltunk 2.nap. A Rallye Túrából is készithetnél ilyen összefoglalót!:)
SubaruWRC 2006.11.21. 18:22
Nagyon király a videó csak így tovább.
q 2006.11.21. 16:05
A zene: Evanescence - Bring me to life (rem. helyesen írtam:)
Attila43 2006.11.21. 15:16
minek alá bármilyen zene, ha a vidnek van saját, elfogadható hangja?
Kisjanák 2006.11.21. 15:00
Má nemazé Kubu, de hogy lehecc ennyire vak?:D
kb5 Ladik van benne...:D:D:D
Am jó videó!
A zene címét megtudná adni vki, mert má régóta keresem!!!
THXXXX!
Kubu 2006.11.21. 12:23
Szia!

Gratulálok a videóhoz, de 2 dolog van ami jobbá bírta volna tenni az eggyik a zene ami túl sokszor van válogatások alá bevágva és kicsit elcsépeltnek érzem a másik az, hogy a " H " csoportból 1 autó sincs benne pedig minden valamirevaló rallysvideóban lennie kell ladának és bmw -nek.

Ja és ezt építő kritikának szántam nem vergődök :)

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• Sacsa
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.