Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
cspeedvsturbor_video.racing.hu.avi
Küldte: BuCs
Dátum: 2006.01.18.
Méret: 3,5 MByte
Pontszám: 5,11
Hossz: 00:51 perc
cspeedvsturbor
Honda Integra
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
honda_integra_type-r_dyno_video.racing.hu.wmv
honda_integra_type-r_dyno
Mármegint az amcsik
ferrari_355_vs._integra_type-r_video.racing.hu.mpg
ferrari_355_vs._integra_type-r.mpg
az erő...
moddedgsr_140mph_video.racing.hu.mpg
moddedgsr_140mph.mpg
Integra gsr 1.8 szívó nagyon keményet megy!
L. Imike 2007.02.23. 12:22
ePtOn van a bmw-nek wankeles gépe, elég kemény, csak hát "nem a bmw-jé"
Mac 2006.01.27.
Meg fogom keresni! Bezony! Én meg azt fogom Tőled kikérdezni!
Fire, én meg azt nem mondtam, hogy Te azt mondtad, hogy csúnya. Csak azt mondtam, hogy szééép. ;)
FireStorM 2006.01.27.
Mac nem mondtam hogy csuf az a NASCA csak poenkodtam :D


telleg szep...na
BimBó 2006.01.27.
Mondom,én vettem a faradtsagot es utana neztem es belinkeltem!
Inkabb olvasd el mert ki fogom kerdezni!!!!
:DDDDD
Mac 2006.01.26.
BimBó! A linkre mindenki rá tud kattintani, és akkor a képet is látja! ;) Mondom, valaki itt sokkal jobban leírta.
BimBó 2006.01.25.
annyi,hogy akkor még drágább lenne!
ePtOn 2006.01.24.
azert kivancsi lennek mennyire lenne mas a velemenye egyeseknek ha mondjuk a bmwnek is lenne wankeles gepe...
BimBó 2006.01.24.
Na hat akkor;
Mi az alapvető baj a szokásos dugattyús motorokkal? Az hogy a dugattyú egyenes vonalú, váltakozó irányú mozgást végez, amely csak nehezen hajtórúd, illetve forgattyús tengely közvetítésével alakítható át forgó mozgássá. A bolygódugattyús motorokban a dugattyú forog, és így közvetlenül adja le a nyomatékot. Ez egyrészt kisebb helyet, azonos lökettérfogat esetén pedig nagyobb teljesítmény jelent a hagyományos dugattyús motorokhoz képest.
Ezek nem hangzanak rosszul, de van két nagyon komoly probléma (amit ugyan részben, vagy teljesen sikerült kiküszöbölni) a konstrukcióval. Az egyik, az hogy nem gazdaságos a motor, a másik pedig az, hogy az eddigi konstrukciók nem feleltek meg az egyre szigorúbb környezetvédelmi normáknak.
A két probléma a gépezet szerkezetére vezethető vissza. A Wankel motorok estében a hengert köpenynek nevezik. Ez nem hasonlít a hagyományos dugattyús motorok hengeréhez, hanem, attól merőben eltér. Alakja nyolcashoz hasonló epiciklois görbe. A kerület egyik oldalán helyezkedik el a szívó-, és a kipufogócsatorna. Ezzel szemben van a gyújtógyertya. A köpeny közepében helyezkedik el az excentertengely, ez teszi lehetővé a bolygómozgást. Az excenteren forog a dugattyú. Ahogy a henger alakja, úgy a dugattyú alakja is merőben különbözik a hagyományos motorokétól. A kör keresztmetszet helyett inkább hasonlít háromszögre, pontosabban mondva, ívháromszögre. Ha belerakjuk a helyére, akkor azt, ahogy a képen is jól látható, 3 részre osztja. Ebben a három részben - nevezzük, kamrában - zajlik le egymás után a négyütemÚ motorokra jellemző szívás, sÚrítés, munkavégzés, kipufogás.
Ha már ilyen szépen összeraktuk a motorunkat, akkor nézzük meg a mÚködését. Amint már írtam a három kamrában zajlik le minden fontos esemény. A kamrák térfogata a dugattyú mozgása során nő, illetve csökken. Az excentertengely három fordulata alatt mindhárom kamrában egymás után zajlik le a 4 jól ismert mÚködési ciklus. Az első kamrába beszívjuk a tüzelőanyag-levegő keveréket. Ezzel egyidejÚleg a második kamrában összesÚrítjük a keveréket, majd a sÚrítés végén meggyújtjuk azt. Ezután a gáz expandál, kitágul, vagyis munkát végez, és tovább forgatja a dugattyút. A képen remekül látszik, hogy a dugattyú a belső fogazása miatt kapcsolódik az excentertengelyen lévő kis fogaskerékhez. Ez a kapcsolat viszi át a forgatónyomatékot a tengelyre, amely aztán meghajtja a kereket. A dugattyú persze forog tovább és a munkavégzés után a harmadik kamrában, megtörténik a kipufogás.
mpower 2006.01.24.
Intergood. Nem vitázom a megjegyzésem a hütéssel kapcsolatban csupán annyi hogy közel nincs olyan mint a gyürüé.
intergood 2006.01.22.
Addorjan te honnan veszed ezeket??? megbízhatatla??? az RX8-as nevéhez több mint 40 rekord tartozik amióta megjelent és pl köztevan nem egy 24 megbízhatósági verseny. Az hogy elejinte voltak vele problémák az 40éve volt azóta egy kicsit változott a technika. nézd meg a wankeleket a www.rx7club.hu -n és olvass egy kicsit mielőtt hülyeségeket írsz. Az wankeles rx8 forgalmijában 1300ccm és legalább 192Le szerepel szerintem ez nem mindegy. Ja és van wankeles helikopter is!!

mpower, a tömítő él sztem ugyanazt a hőterhelést kapja mint az hagyományos alternáló gyÚrÚ, sőt a nagyobb felületÚ palást miatt szerintem még jobban el is oszlik a hő a szerkezetben. Nem emiatt volt probléma wankellal a 40évvel ezelőtti anyagok minősége koránt sem volt ilyen mint pl a mostani porkohászati eljárással készült gyÚrÚké.
Yanooka 2006.01.20.
Mac: röviden: a mozgásból származó (gerjesztő)erők felharmonikusai, ahol a rendÚség a harmonikus vetítő szögsebesség és a főtengely szögsebességének az aránya /és most nagyon okos voltam :)/
Mac 2006.01.20.
Yanooka, mi az a másodrendÚ, negyedrendÚ erő? Kifejtenéd ezt légyszíves? ;)
Yanooka 2006.01.20.
Yocoo! Nem akarom az észt osztani, de írod, hogy "egy motorban minél több henger dolgozik annál egyenletesebb a járása". Ezt kifejtenéd bővebben, mert nagyon nagyon sántít?! A forgattyús tengely alakjától, a hengerek elrendezésétől jelentős mértékben függnek a forgómozgás miatt fellépő erők, a másodrendÚ, negyedrendÚ stb. erők és az ezek miatt keletkező nyomatékok. Ugyanakkora hengerszám és azonos henger elrendezés, de eltérő forgattyústengely kiképzés mellett is (!) nagyon eltérő erők keletkeznek (lsd pl 4 hengeres soros motor síkba kovácsolt és térbeli főtengellyel mennyire különböző erőket produkál). Ugyanígy nem teljesen értem Mac-hez hasonlóan az egyenletes járás-kisebb kopás összefüggését. Kifejtenéd ezt is légyszíves?
Mac 2006.01.20.
Még valamelyikőtök elmondhatná, hogy milyen alkatrészek kopnak a motorban, s ezek közül melyik és miért kopik kevésbe az egyenletesebb járás hatására. Ha már ilyen gondolataitok vannak, akkor fejtsétek ki.
Wankel: sokkal jobban, alaposabban leírta, kifejtette valamelyik kolléga itt az oldalon, hogy miért jobb/rosszabb a Wankel. Érdemes utánanézni!
BimBó 2006.01.20.
mielott barmit mondanak a WANKEL motorrol elotte jarjunk utana hogy nem mondunk-e hulyeseget!Ime-http://href.hu/x/yn3
Addorjan 2006.01.20.
A wankelben mi a jó?
Nem megy úgy mint egy hasonló teljesítményÚ dugattyús, viszont sokkal többet eszik, kevésbé megbízható, kevésbé kiforrott, nehéz szerelőt találni aki ért hozzá, alkatrészek drágák, etc. A biztosítás sem olcsóbb.
Valamivel könyebb meg kompaktabb, és jól pörög, de a többi tulajdonsága nagyon lehúzza.
mpower 2006.01.20.
intergood ebben igazad van de nézd azt is mekkora felület kap hüttést a gyürüknél ,és mekkora a tömitö ÉLEKNÉL.
Pro-kontra.
intergood 2006.01.19.
Csak hozzászólok én is, a wankelnek nincs "kegyetlen magas" fortulatszáma míg a főtengelye 9000-et forog, a rotor csak 3000-et! nem mindegy hogy gyÚrÚk kopnak 9000-el az alternáló dugattíún vagy a tömítőélek a 3000-el FORGÓ rotoron.
Mac 2006.01.19.
Fire, én nem azt mondtam, hogy egy autóban kell sokszor motort cserélni!
Aki mondta: Egi_WRX (de nem kell motort cserélni, úgyhogy egy darabig még megtartja. :D)
Mac 2006.01.19.
Ha még azt mondtad volna, hogy a 850 CSi-ben, vagy a McLaren F1-ben kell sÚrÚn motort cserélni, akkor meg is érteném! :) A motor ugyanaz.
Emlékeim szerint Winkler megállította az 1 euróst az élén az Opel Meriva 1,7D motorján. akkor az is nagyon jó motor?
gg 2006.01.19.
Fire,
ha ez igaz, akkor Te ismered Fabrizio Giugiaro-t. :) A Nazca nem lett sorozatban gyártva, nem lehetett megvenni, csak saját kedvtelésre szokott vele kocsikázni.
FireStorM 2006.01.19.
nem regen hallotam hogy a BMW nascaban surun kell motort cserelni,raadasul egy nasca tulajtol! hogy is van ez ?:D
Mac 2006.01.19.
NEm régen hallottam, hogy a Subarukban gyakran kell fÚzött motorblokkot cserélni (Subaru tulajdonostól, aki megijedt, hogy erre a sorsra jut). Ez a megbízhatóság?
Ha egy AWD-s autónak 4 kereke van, akkor az 4WD, tulajdonképp. Az elnevezés nem írja le a mÚködési módot. Egy motor pedig legyen n*3 hengeres! :)
Mac 2006.01.19.
Yocoo, gépész-gépész vagy, vagy közlekes gépész? Nem mindegy!
ave.fw.hu 2006.01.19.
Yocoo,
Mitol lenne mar megbizhatobb?
Habar ketszer annyi vezermutengely van, attol meg nem eshet ki a fele! :)

A repulokon azert hasznalnak V, vagy boxer, vagy csillagmotort, mert sokkal helytakarekosabb.

Es amint invad3r is irta a legkomolyabb belsoegesu motorral hajtott repulogepek egyaltalan nem boxerek.

De ha csak azzal foglalkozom, amihez ugy-ahogy ertek, gyorsulas, a leggyorsabb 2 literes 4 hengeres autok biza soros 4 hengeresek, nem boxerek.
Kincses 2006.01.19.
Hali!
Miért vitatkoztok mikor verekedni is lehet?:))
A boxer azért jó mert alacsony a sújpontja,és helytakarékos.A Porsche 996 Turbo 2001 ben a világ legtöbb autós magazint szerint-a legjobb spotkocsi.Szerintem is isten.
A Wankel kegyetlen a magas fordulatszáma miatt-viszont nemtom,hogy generálozzák majd fel.De akinek van rá pénze,hogy egy RX 8 as vegyen annak lesz az új motorra is.
A BMW-k soros hatosa is bízonyított már az M3 as sorozatban.
Felesleges vita-jóautókról beszélünk.
Kinek mi lopta be magát a szívébe.Én mentem már 3500cm-s BMW-vel.Isteni volt-de nem nőtt a szívemhez.Subaru Impreza WRX szar utón 4 személlyel 225km/h.Semmi zaj-kegyetlenül stabil.Havon jóval 100 felett.idéze a tulajt:"nem akar megcsúszni bazeg" :)) közben csóválta a kórmányt.
Én a Ladákba buzultam bele-holott öregek már-de ha tehetném akkor is vennék még párat.Persze egy két Porsche mellé:))
Na üdv!
FireStorM 2006.01.19.
Vr6 ha tetszik ha nem ez az urkvatro elnevezes hanyas :D:D:D okadok tole!
VWVR6 2006.01.19.
Yocoo, ha tetszik ha nem, az Audi honosította meg az összkerékhajtást a személyautókban. Mikor kezdett el a többi márka is öszzkerékhajtású modelleket bemutatni? Elárulom, nem a Subaru Leone kombi, hanem az Audi ur-quattro megjelenése után. És a raliban mikor terjedt el? Akkor amikor a többi gyártó felismerte, hogy hátsókerékhajtással nem nagyon van esélyük az Audikkal szemben.
dohcpowa 2006.01.19.
ugyan mpower jó srác a Yocoo csak morálisan ingoványos, na meg nem vitázik velem :(((

francba :DD
invad3r 2006.01.19.
ja és Bessenyei Péter extra 300-asa is v-12-es
invad3r 2006.01.19.
Elég nagy baromság amit a repülőkről írtál:
boxer motoros repülők: pl.: cessna 172, l-3 grasshopper (több nem jut eszembe :D)
V-12-es mocival szerelt repülők: supermarine spitfire, P-51 mustang, il-2 stumovik, ju-87 stuka, messerschmidt bf-109, hawker hurricane, de havilland moscuito és még egy halom híres 2.vh-s vadászgép
csillagmotoros repülők: douglas dc-3,4, boeing b-17, short sunderland és még egy halom híres 2.vh-s bombázó
:)
mpower 2006.01.19.
:DDDDD.

Adjatok egymásnak!!!! Nem megállni fiuk!!!

A repülögép miért is boxer??
dohcpowa 2006.01.19.
Yocoo mi nem fogunk vitázni.. :)
Yocoo 2006.01.19.
dohcpowa

Lehet, hogy ha majd a Subaru és a Porche "egyforma" autót csinál, amit tényleg mindkettő versenyautó majd talán leállok veled vitázni.
Yocoo 2006.01.19.
VWVR6

Az Audi szerintem csak ezen a kontinensen honosította meg az összkerék hajtású kocsikat. A Subaru nem azt állítja, hogy ő találta fel a 4WD-t, hanem azt, hogy ők személyautókba rakták amiket sorozatgyártottak. A sportautó egészen más mivel azt nem fogod soha családi autóként használni, és nem hiszem, hogy olyan nagy példányszámban gyárották volna.
Yocoo 2006.01.19.
ave.fw.hu

a soros6 hengeres motor az ugyan sokkal egyyszerÚbb és azért ideálisabb mert kevesebb alkatrészt igényel (boxerben 2 vezérmÚtengely stb)... de sokkal megbízhatóbb, mint egy soros motor. Ha jobb a soros motor akkor miért boxer motort raktak a repülőgépekbe?
Nem kellene elfelejteni, hogy a boxer motoros rally autóval lett világbajnok Mekré, Richard Burns, Petter Solberg, és azt sem, hogy ha emlékeim nem csalnak akkor 3 konstruktőri vb-t is nyertek a boxerosok.
dohcpowa 2006.01.19.
Yocoo ne legyünk már ennyire elvakultak! szted egy sportkocsi vagy egy sportos szedán a nagyobb feeling? főleg ha mind a ketto boxermotoros és 4 kerekes. jól gondold meg. ja egyébként nem mentem egyikkel sem, de vizuális-beleélős tipus vagyok ;-)
ave.fw.hu 2006.01.19.
Yocoo,
TE biztos jol figyeltel, vagy direkt torzitassz?

Olvasd mar el ezt esetleg:
http://www.fw.hu/ave/linkelek/Balance.html

Sor6 a legegyszerubb felepitesu "idealis" motor, a boxer (es a so-called 180 fokos V motor) motor ahhoz kepest egyaltalan nem kiegyensulyozott jarasu.

A boxer (flat) motor elonye nem kiegyensulyott jaras, hanem hogy "lapos".
Harckocsiba idealis, alacsony sulypont miatt allitolag rallyautoba is idealis, bar megis egy sor4 a vilagbajnok tipus.
VWVR6 2006.01.19.
Yocoo, az ur-quattro valóban 1980-ban jelent meg, de az Audi soha nem is állította, hogy az ő találmánya lenne az összkerékhajtás. Csupán azt, hogy ők tették használhatóvá, ők honosították meg a személyautókban, és ez így is van.
Mellesleg a Subaru se nagyon mondhatja el magáról, hogy ő alkalmazta volna először, ugyanis az angol Jensen FF sportautó már 1966-ban összkerékhajtással készült.
Yocoo 2006.01.19.
mpower

Nekem a boxer jön be több okból kifolyólag, de elfogadom, ha vkinek nem ez a nyerő, mert mondjuk jobban szereti a V vagy Wankel vagy soros motort. Amúgy a Trabant mérnökei is terveztek wankel motoros Trabit, és nem csak megtervezték, de már mehetett volna sorozatgyártása is.
http://totalcar.hu/magazin/szerelem/trabant603/
Amúgy még mindig csak hallgató vagyok, még sokára fogok végezni.

dohcpowa

Ültél már vmelyik autóban a kettő közül, hogy így válogatsz, és tudod, hogy melyikkel menni a nagyobb élvezet? :D
Majd ha a Subaru nem 2 vagy 2,5 feles motort rak az autóiba hanem mondjuk 3,6-osat, mint a Porche akkor lesz miről vitázni addig viszont...nincs összehasonlítási alap, max a hasonló technika.

http://www.vezess.hu/hir.php?idx=7263
FireStorM 2006.01.19.
IIIIISZONYAT JO REKLAM!!!!


mpower en nem azt mondom hogy a wankel a elgjobb,ez a baj latod!hanem azt mondom hogy a wankel nem szar,ahogy azt beallitod!
BuCs 2006.01.19.
A honda még a reklámban is a legjobb.:)
http://index.hu/homar/media/honda_civic_choir.swf
mpower 2006.01.18.
Powa yess!!
dohcpowa 2006.01.18.
Yocoo minden tiszteletem a történeté, sőt azt sem kell megmagyaráznod h mi a különbség awd meg 4wd között, de mondd el kit érdekel h a subaru mióta nyomatja az awd-ot, miközben egy "sima" 911 carrera 4s is kenterbe veri élvezet terén bármelyik subarut, nemhogy egy turbo.
dörmi06 2006.01.18.
Az 1 hengeres V motor a király!
mpower 2006.01.18.
Nincs ezzel semmi gond te a boxere én másra a harmadik megin másra esküszik. Igaz Fire?:D
Yocoo 2006.01.18.
mpower

Még megjegyezném mára záró akkordként, hogy a boxer motorokat repülőgépekbe (a csillagmotorok mellett építettek be boxereket is) és harckocsikban is előszeretettel építettek. :D
Repülőgépeknél szerintem a megbízhatóság és a tartósság elengedhetetlen. :)
mpower 2006.01.18.
Yocoo le a kalappal a végzetséged elött. Én autoszerelöként végeztem és vagy 2 évig az is voltam ugy 18 ével ezelött. De azt elárulhatom hogy 12 éve autokkal foglalkozom és a tanult tudás és a tapasztalat között nagyon sok a külömbség. Remélem már láttál nyitott motorháztetöt. Na jo ez csak vérszivás volt mérnök ur. szvsz

Ui:"Egyenletesebb járás = kevesebb ill kisebb mértéku kopás --> nagyobb élettartam"... ez meg köztudott! Te egy példát hoztál .mire én is 1-et....
Yocoo 2006.01.18.
dohcpowa

Ha emlékeim nem csalnak akkor a Subaru használta először az AWD kifejezést ami nem ugyan az, mint a 4WD. A kettő kicsit eltér egymástól. Ha ez nem így van akkor sorry. De az tuti, hogy a Subaru már 1972-ben csinált összkerék hajtású kocsikat, míg az Audi kb 1980 táján mutatta be a quattro-t. Vagyis a Subaru hamarabb megcsinálta a 4WD-t sorozatgyártásban, mint az Audi. Ezzel nem a német technikát akarom becsmérelni, csak azt, hogy nem ők voltak az egyedüliek akik összkerekes nem terepjáró jellegÚ autót gyártottak...
Nem tudom, hogy a németek, hogyan építik be a boxert, de a japánok a Justy kivételével hosszában helyezik el a motort a kocsiban.
Yocoo 2006.01.18.
Turifan

Ez teljesen és 100%-ig komoly.
Yocoo 2006.01.18.
mpower

Gépészmérnök-hallgató lévén tanultam pár dolgot előadásokon a 2T, 4T, és dízel motorokról.
Namármost (ezt lehet, hogy nem egybe kellene írni), de azt tudjuk, hogy egy motorban minél több henger dolgozik annál egyenletesebb a járása. Ez kb azt jelenti, hogy egy 4! hengeres boxer motor olyan egyenletesen dolgozik, ahogyan egy 12! azaz 3x több hengert tartalmazó BMW v motor.
Szerinted ez mit jelent?
Egyenletesebb járás = kevesebb ill kisebb mértékÚ kopás --> nagyobb élettartam. Szvsz.
dohcpowa 2006.01.18.
Yocoo hallottál már awd porscherol?
:)
Turifan 2006.01.18.
Yocoo!

Amit írtál az komoly vagy vicc? Nem tudom eldönteni!
mpower 2006.01.18.
Yocoo láttam videot 1 eurossal bmw v12-esen is és nem dölt el. De ugye nem azt akarod mondani hogy a pénz dönti el melyik motor a tartos? Mert akkor pl 124-es 200.d vagy toyota corolla 92-böl 2.0.d.:D

lotus omega sajna nem vagyok az csak egy halando.:DD
Yocoo 2006.01.18.
Szerintem aki tényleg megbízható motorral szerelt autót akar venni, az nézzem inkább a boxer motorral szerelt autók felé. :D
Nem véletlenül lehet a Subaru járó motorjára élével felrakni egy 1 angol fontot (gy.k. ez fém pénz, nem papír mielőtt még kötözködne vki :P) úgy, hogy az szépen megáll az élén. :D :D
Persze a Porche is boxer motoros, de az boxer motor és AWD párosának nincs ellenfele.
lotus omega 2006.01.18.
isten vagy mpower
mpower 2006.01.18.
Huuuu megtaláltak ám a rizsimádo japo fanok!! Na meg egy megbizhato olasz ! LOL
Sok auto volt az év autoja Fire még a clio is. Majd ha a wankel töbször bizonyit mint a bmw v8-asa vagy a sor6-ja akkor beszélhetünk.
Rambustibi még mindig azt mondom hogy nem látok bömöst a vidben,de te lehet hogy ott voltál és láttad. Irigyellek.:D

Savanyu a szőlő fiuk.:DDDDD
ave.fw.hu 2006.01.18.
Ja persze gyari, csak eppen turbos. :)
VIcces. A gyari nalam azt jelenti, hogy "bog standard". Ahogy kijott a gyarbol.

Marpedig egy gyari integra nem tud 100 mph-t elerni 1/4 merfoldon, ezek joval 100 mph felett produkalnak.
rambustibi 2006.01.18.
mpower
azért nem látsz parkoló bmw-ket,mert elszállították azt a pár darabot is amelyik még a selejtező elején kiesett:D
FireStorM 2006.01.18.
mpower ugy tudom az rx8 motorja is volt ev motorja! szerinted meg is szar!akkor hogy is van ez?

meg szerinted szet esik,szerintem nem!sot most kezd melegedni :)
GIORGIO 2006.01.18.
nemcsak,hogy kibírják,de le is nyomják a fostos béjemvéket
:DDD
mpower 2006.01.18.
Ha te igy tudod Fire akkor biztos igy is van... Bár nem értem miért a bmw motor több kategoriában is az év motorja több éve. Hülyék ezek,ne is foglalkozz velük,nem tudják mire szavaznak.:D 1ébként ebben a vid-ben nem látok még csak parkolo BMW-t sem...:D
FireStorM 2006.01.18.
mpower kepzeld! es meg a vegen maradt benne benzin is! amugy ugy tudom hogy a bmwknek a sajatossaga a labilis megbizhatosag!
mpower 2006.01.18.
Jé! Ezek kibírták a pálya végéig!?
BuCs 2006.01.18.
Gyáriak azok, csak a jobboldali Integrába Turbó is van. invad3r megszokás kérdése, van aki az elsőkerekesre esküszik van aki a hátsóra, mindkettőnek meg van az előnye és a hátránya is, rallyba ezért is használják mindkettőt. :)
ave.fw.hu 2006.01.18.
Na ezek se gyari Integrak. :)
invad3r 2006.01.18.
Szép és jó autó az Integra, de ez az elsőkerekes burnout elég viccesen néz ki :D
dörmi06 2006.01.18.
Látod BuCs, ezek legalább egymás ellen mennek ;)
Mit nyöszörgött a srác, hogy ez a leggyorsabb pályájuk, mert itt jó a levegő?

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• vargalada
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.