Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
cyclist_speedbump_video.racing.hu.wmv
Küldte: grécsi
Dátum: 2006.06.06.
Méret: 2,6 MByte
Pontszám: 7,31
Hossz: 00:20 perc
cyclist_speedbump
óvatosan motorral
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


prlita38 2007.01.06. 14:15
Uhhh !!! ez nagyon brutális.
Crazy53 2006.12.22. 19:45
És óvszer van rajtad????
FireStorM 2006.06.12.
vagy csakszimplan idiota! ?:D dontse el mindenki magaban!
Tical 2006.06.12.
http://href.hu/x/1gbg itt van amikor tep fel a bimmer a palyara, ahol a motoros is megy:))
(motorosok vedelmeben) mert a bmw-s csavo nem jaszkarizik;) csak szembol 2 jarmu jott volna:))
amugy nagyon ott van a vid..bevallalos es eszetlen:)
Tical 2006.06.09.
igen. elofordul egy ket olyan illeto aki a tobb tonnajaval ovenek erzi az utat...de ez nem csak kamionosoknal igaz, csak ott a legnagyobb veszely a tomeg es a nagysag miatt,de tisztelet a kivetelnek es en meg nagyon nem is talalkoztam kocsog kamionosokkal ,szoval nekem nincs semmi negativ velemenyem roluk ill nem tobb ,mint barmi mas jarmurol:))
scooteronline.uw.hu 2006.06.09.
Jó sokat írtatok nem is bírtam mindegyiket elolvasni!Én is motorosnak vélem magam mondjuk én nem 1000-res gépekkel megyek még hanem csak egy robogóval és mondjuk kamion engem is sodort már majdnem el!Kihúzódok az út szélére teljesen, ő index, minden nélkül még ki se került hanem 3 cm-re ment el tőlem így nekem az útról is lekelett menni, hát nem volt kellemes élmény!Úgy gondolják alattuk a nagy gép a kisebbek levannak szarva!Ittmeg nem a golfos volt a hibás hanem a motoros hibázott, de mondjuk én nem láttam hogy fékezett volna a golf pedig volt rá elég ideje....
invad3r 2006.06.08.
így van, plusz van egy pár tény ami tovább fokozza az ellentéteket:
1. az autósok általában ugyanúgy betartanak egymásnak, mint a motorosoknak, csakhogy ez a motorosokat jobban megviseli/megviselheti (főleg testileg...).
És az is igaz hogy akad pár olyan ember akit vmiért irritál, ha egy (gyorsasági)motoros elzúg mellette a dugóban/be vág elé, mert előítéletei vannak.
+ a motorosok közöt mÚködik egyfajta szolidaritás és összetartás, ami az autósokban nincs meg (és nem is lehet).
FireStorM 2006.06.08.
Tical *5ös!!!!

:D

viccet félretéve,tökéletesen igaz amit irtál,simán egyetértek vele.
Tical 2006.06.08.
na ma lezsibbadtam mire vegigolvastam vazz:DDD es az en szereny velemenyem a kovetkezo.. az egy dolog, hogy az ember altalanosit, de nem az alapjan kell itelni, hogy motoros vagy autos.Mind2 oldalon vannak allatok, joemberek ,rutinosok,rutintalanok.... hianyzik a tolerancia! minden nezi a masik szemeben a szalkat es magat nem elemzi, lehet ott a gond. Mindenkiben kellene legyen egy kerdojel.. Ha mindenki figyelne a masikra, elfogadna a masik mentalitasat es kicsit engedekenyebb lenne akkor szerintem joval kevesebb ilyen eset lenne barmilyen teren(nem csak a szaguldas)...A vidrol annyit: egyertelmuen a motoros volt a hibas ez nem vitas, es tenyleg azert a volan mogott is figyelhettek volna jobban, mert hiaba, hogy hulye a motoros megis csak egy ember... a masik ,hogy a motorosok miert nem jaszkarizhatnak? csak az autosok tehetik? semmivel sincs gond egeszen addig mig esszel csinaljak es a normalitas hatarain belul.... ez sem volt maskepp a videon ,csak ez a satan napja volt... En azt mondom, ne legyen eroszak, mindenki legyen bekes, engedekeny , megerto , figyelmes es akkor ti is hozzajarultok ahoz , hogy egy ilyen szituacio ne jojjon letre... béke
Syn 2006.06.08.
:D Na ja :D
bergo 2006.06.08.
Syn - küldj egy fotót a barátnődről, rólad + az aktuális verdádról, kitaláljuk ...
Syn 2006.06.08.
Fire,nem tudom de belém mindig akkor kötnek mikor a barátnőmmel vagyok.Ez számomra érthetetlen.

Magyarázza már meg nekem valaki ha egyedül vagyok akkor miért nem köt belém senki.Ha ott a csajom akkor kisebbnek nézek ki vagy nem értem:)

Eddig nem sok bunyóm volt közúton max kettő, egyszer egy kamionost rugtam 3szor hasba,beepült a kocsik közé aztán elfutott majd 30méterről kiabált hogy majd előveszi a pajszert.Na akkor is az akkori barátnőmmel voltam,és ki akart a csávókám rángatni a kocsiból.Pechére gyorsabb voltam az árnyékánál:))))

De lényeg az hogy utálom ezt utálok kötekedni,miért nem lehet nyugostan közlekedni?

Na meg amitől még feláll a szőr a hátamon az hogy ha egy nő bénázik mosolyogva.Reggel mondtam is az egyiknek hogy ne mosolyogj inkább vezetni tanulj meg.:)))

Na szegény motoros meg már a mennyekben van:(
HakisikaH 2006.06.07.
invad3r!nem mi ezt nem így gondoljuk.
és senki nem mondta,h a motorosok a jófejek.meg azt se,h az autósok a parasztok.de ezt nem értem,h ez miért bugyuta téma szerinted.bár a kommented (nem csak ez) alapján nem is muszáj válaszolni.te vagy az ész,mi meg a hülyék.ugye?
Bundex 2006.06.07.
Nemtom Fire mibajod a kommentemmel. A köztünk szaladgálnakot úgy értem, hogy az autók között össze vissza, nem a létezésükkel van bajom.

Komolyan nem értelek, jó lenne ha válaszolnál, szerintem én itt az egyik vagyok aki nem bántja a motorosokat autósként, úgy érzem alapvetően félreérted amit mondok.
FireStorM 2006.06.07.
HakisikaH nem gond:)

K.Robi az jutott meg eszembe az elobb,hogy kinek mi a jaszkarizas!tehat kilyukadtunk megint oda hogy ez nezopont kerdese..szoval en arra kerlek hogy ne orulj egy emebrnek a halalnak se,meg ha motoros es meg ha gyorsan ment isn akkor se...
invad3r 2006.06.07.
Ez egy meddő vita! Kb az a kategória a bmw-s vs hondás téma képvisel. Ennyit vitatkozni egy ilyen bugyuta témán... nem értem. Talán ettől az állandó süketeléstől szarfészek a mi kis hazánk.
Attól hogy autóba ülök paraszt leszek? Ha mocira akkor meg jófej? Lyúúúúly gyerekek, olyan hülyék vagytok mint a föld.
Sztem azt hogy ki mekkora paraszt sokkal inkább a pénztárca mérete és a végzettség közti szakadék határozza meg. A maffiózó aki fekete X5-össel jár nem a bmw miatt paraszt, mint ahogy a tuning integrával villogó újgazdag apucikicsihülye fia sem. Cagy ti ezt tényleg így gondoljátok?
Szánalom hogy ilyen beszÚkült agyú emberek alkotják ezt az országot.
HakisikaH 2006.06.07.
Fire,jaj ne haragudj!elnéztem!bocsi!
FireStorM 2006.06.07.
en autot es motort is vezetek,ezert merek batran allitani barmit is
zumi77 2006.06.07.
Jol mondod Fire! Erre céloztam Én is.......meg kell tapasztalni, milyen a "másik oldal".
FireStorM 2006.06.07.
HakisikaH

nem azt irtam egyszerubb,hanem esszerubb!

K.Robi nem erdekel senki halala aki vakmerosegbol hal meg?

ez azert nem tul esszeru... nagyon messzire lehetne menni ezekkel a gondolatokkal de attol tartok nem gyozzuk meg egymast..

de kezdjuk az elejen! ha amotorokat nem azert csinlajak hogy huzzad neki es elvezd akkor miert van 50ccm feletti motor ami gyorsabban megy mint 50 ?

gyerekek az a baj hogy ti autoztok,Littleguy robogozik es maris mas szemszogbol is lat nem csak egybol.

mindenkinek egy heten egyszer kotelezo lenne motorral mennie egybol rajonnetek mirol beszelek :)

Bundex remlem nem haragszol ha nem kommentelek a hopzzaszolasodra :DLOL

engem sokan leirtak hogy miket mondok :) viszont annyit mondhatok hogy en nem okoztam meg balesetet MASNAK! viszont nekem annal inkabb :D

K.Robi nem olyan regen volt egy BMWs csoka aki kilokott par embert a buszmegallobol es paran meg is haltak,nem motoros volt hanem autos...oszinte leszek,lehet hogy cigany meg nagykepu volt a bmws:D mutattak a pofajat,latszott rajta,viszont sajnaltam...mert nagy buntetest kapott az elettol!
Bundex 2006.06.07.
"Én magam is utálom, ha köztünk szaladgálnak ez igaz, de az ilyenek miatt!

LOLOLOLOL

nem hogy segitened a kozotted szaladgalokat bazme"

Azt írtam utálom, hogy köztünk szaladgálnak. Ugyanis nem szeretem látni az embereket meghalni, sajnos már volt alkalmam testközelből végignézni egyet és nem vágyom rá újból. Hogy segítem-e őket? Igyekszem segíteni, igyekszem nem elütni, igyekszem nem átmenni a nyakán, amikor mint egy őrült keresztülrongyol X sávon Y autó között. Alapvetően toleráns közlekedőnek érzem magam, persze egyszer-kétszer már volt olyan, hogy begurultam, egyébként egyszer sem motorostól.

De persze Fire te mivel reagálsz: "bazme". Meg LoL. Hát igen. Ideje tükrötrugdosnod.
K.Robi 2006.06.07.
Fire, mint embert sajnálom!De különösebben nem érdekel senkinek a halála ha az vakmerőségből fakad, miközben ÁRTATLAN emberek halnak meg buszmegállókban, éhen, vagy egyéb balesetekben!Na őket sajnálom!Egy motorost is sajnálok ha normálisan megy, és úgy éri baleset!Egyébként vicces, de én is lehúzódok a motorosoknak, mindig megelőzöm a bajt is, és nem kekeckedem velük!De elkeserítő volt számomra az mikor 2002 tavaszán egy motoros ki akart kerülni, nemtudtam lehúzódni az útpadka minősége miatt, majd miután volt hely kilőzött beintett, és (nemtudom meghalt e) de 10km odébb kiegyenesített egy kanyart!Egyáltalán nem ujjongtam sőt elgondolkodtatott!Én sem vagyok egy kressz tisztelő ember, mintahogy SENKI sem az!De külömbséget teszek bevállalás, és őrültség között, forgalom és forgalmomtól mentes út között!De a motorosok nem képesek erre!A fókuszban hencegve mondta nem 1 hanem több motoros is hogy pont akkor jó neki húzni amikor lakott terület van, mert adrenalin, meg a járókelők hogy néznek stb stb...No Comment
littleguy 2006.06.07.
Nah, eddig birtam, hogy ne irjak... En autozok is, meg motorozok is kicsit. Nagymotor jogsi most keszul, addig meg csak robogo van.

Amikor autoban ulok, akkor is paraszt minden autos, de ha motorost latnak sokaknak bepukkan a feje. En elhuzodok, ha van hova, ha meg nincs, akkor latja a motoros is, es nincs gaz. Turelem altalaban van a motorosokban, mert ok konnyebben megjarhatjak (mar akikkel en talalkoztam eddig, bar ez lehet, hogy az en elozekenysegem miatt is van).

Amikor motorozom, akkor is paraszt minden autos, es van aki direkt, szant szandekkal letol az utrol. Es mit tudok tenni egy robogon, egy Vito-val szemben??? Megprobalom nem idegelni magam, mert vannak sajnos szaz-szamra... :(

Sokaknak szurja a szemet, ha valaki egy kisebb autoval gyorsabban megy, nem hogyha az illeto motoron ul. Ez az a dolog amit soha nem fogok megerteni. Kiabal, lengeti az oklet, mikor meg elozni kell ugysem jon utanam, mert o nem ugy vezet, mint en. En elozok 2-3 autot, o meg egyet sem. Mire jo az anyazas, meg a rafekezgetes, ha fel percnel tovabb ugy sem lat? Ennyit az autosokrol... Ha sokan ilyenek, akkor mit varunk a motorostol, aki menne, mert tudna, de szandekosan akadalyozzak. Az o turelme sem vegtelen, es egyszer betelik a pohar. Csak az nem mindegy mikor, es kivel szemben.

En azt mondom, hogy hagyni kellene a motorosokat, had menjenek, ha tudnak. A gyorsabb autost is hagyni kellene. De amig vannak nem igy gondolkodo emberek, addig mindig lesznek konfliktusok sajnos... Egy autosnak mennyibol tart elengedni egy motorost, vagy ha a lampanal elore megy csaj nem beszolni??? A motorosok is maskepp allnanak hozza, es lehet, hogy ha tud menni altalaban, akkor a kanyar elott nem probal megelozni a felezovonalon...
HakisikaH 2006.06.07.
hehh,kössz!´még1szerübb´,ez jól esett.
nah hát nem jártam az olaszoknál még,mint
sofőr.én az itthoni helyzetre értettem azt.de hát tudjuk itthon semmi se oan,mint amiennek lennie kéne.mind1.én szeretem a motorosokat,húzzák neki ha ők úgy látják,h éppen akkor az nem gáz.a nagyrészük úgyis tisztában van a saját és a motorjuk tudásával.bár nem mondom,ha valaki lerugja a tükrömet akkor onnantól lehet az szimpátiám is alábbhagy. :)
de a hangjukat akkor is imádom,és örülök ha tépik nekik.
FireStorM 2006.06.07.
HakisikaH tevedsz,de a Te meglatasod meg esszerubb mint a tobbieke (szmaomra)

OLASZORSZAGBAN nincs ilyesmi :D

csak itt ebben a kis szarfeszekben...
olvastam egy cikket,de nem meselem felscannelem..a rendor motoros olaszorszagban BELERUG AZ AUTOBA ha nem ad helyet! szal nem ertem mirol beszeltek!
HakisikaH 2006.06.07.
Én mind a két tábornak igazat adok.
De az is biztos,h az autósok betartanak a motorosoknak szépen.A motorosok meg ha nem úgy mennének ahogy mennek (pl középen előzés stb...) akkor ugyanúgy kullognának a sorban,mint a kocsik.És akkor minek a motor?Akkor,hol a szabadságérzet?Szal szerintem ez az ellentét mindig is meglesz a két tábor között.Én még nem voltam oan szitu ahol nekem kellett volna vigyáznom,h ne halljon meg a motoros.Jó lehet engem elkerültek eddig a GhostRiderek,de eddig semmi rossz tapasztalatom sincs a motorosokkal.Én speciel még soxor el is húzódik kicsit,h elférjenek bárhogy mellettem.Nélkülük szürke lenne a közlekedés.Ez csak egy vélemény volt.PEACE!!!
Penge 2006.06.07.
Neked a 3m magasan repülő motorosoktól kell tartanod ::D
zumi77 2006.06.07.
Nekem sincs bajom senkivel, a TGA-rol még nem rugta le senki a tükröt :-)))
FireStorM 2006.06.07.
K.Robi azert sajnald mert eGY EMBER! olyan mint vagy en,egyetlen egy ember sem erdemli meg a halalt!!!azert mert abban a pillanatban mashogy itelte meg mint te a videon???? ezert erdemelte meg ???? ezen gondolkozz..

soxor alltam mar meg,es nem tukrot rugtam,csak a tukor sokba kerul :) es abbol inkabb tanul a paraszt autos!
invad3r 2006.06.07.
kimaradt egy "helyett" a munka után. bocsi:)
invad3r 2006.06.07.
Hát téleg kemény ez a tükrös sztori, de végülis érthető.
Van aki leszorítja kocsival a motorost, van aki lerúgja a visszapillantót. Egyik sem korrekt dolog, de legalább igazságos (vagy nem). Fire egy igazi öntörvényÚ ember :)

Aztán a bunyó kérdése. Ez korrekt dolog? így férfiak között elfogadott hogy az. Aki erősebb annak van igaza. Kérdés hogy mi az egyszerÚbb: eljárni konditerembe, vagy tartani magunknál egy jóféle vadász kést? Aki kést tart magánál az nem korrekt, a cigány aki munka edzőteremben múlatja az időt az már korrekt és igazi férfi?

EgyszerÚbb lenne ha mindenki előzékeny lenne a mésikkal, mindig türelmes lenne embertársával bla bla bla mint a mesékben, vagy a régi szoci oktatófilmeken.
A valóság ezzel szemben más... az élet harc a túlélésért, a parkolóhelyért és a besorolósávokért... HARCRA FEL!!!
Player 2006.06.07.
K.Robi: Teljesen egyetértek veled!
K.Robi 2006.06.07.
Valamint egy fontos momentum!
Nekem nincs bajom Fire kommentjével!Ugyanolyan makacsul, és kitartoan tartja magát az igazáshoz, ahogy én is!Ezzel semmi baj!A motorosokal sincs mindegyikkel bajom!Csak általánositok!Ha 10 motorosbol 6-7 paraszt akkor az már elég inditék egy általánositáshoz!Szerintem...
Nem külömb ez mint a cigányok!Ott is vannak akik becsületesek, dolgoznak, normálisak!Mégis az arányok és a statisztikák ellenük beszélnek!Ezért irtam oda mindig és most sem gyözöm hangsulyozni:
MÉLY TISZTELET A KEVÉS KIVÉTELNEK, valamint AKINEK NEM INGE NEM VESZI MAGÁRA!

Fire kérdésére: Ha egy ladás bejaszkariszta volna ezt a kanyart ésátmegy rajta a kamion, nem szökött volna könny a szememre!Bevállalta, tudta mivel jár, igy járt!Nem véletlenül csuszott meg, nem véletlenül itt akart keresztbe menni, akkor minek sajnáljam?
K.Robi 2006.06.07.
Ez a tükrös sztori kemény!Mély tisztelet a kevés kivételnek!!!!!De a motorosok ezért "kemény" csávok!Mert lerugja a tükröd majd nyélen elszáguld...
Ahoz nincs vér a pucájukban hogy megáljon, és fej-fej lejátszák, vagy ami ennél is egyszerübb:
Annyi önuralmat tanusitani, hogy ugyanazokkal a családtagokat érintö jokivánságokkal visszakiabálva továbmenjen!Nem le kell rugni a tükröt, elzümmögni és este elmesélni a haveroknak hogy mekkora menö csáko volt, és milyen csicska az autos.Aki lehet hogy nem is csicska, mert ha megfogta volna a motorost lehet kinyirja...
De ez nem csak a motorosokat érinti.Mindig utáltam ha 2 ember összebalhézik, másnap már karcolások hada egymás autoján...De miért?Mert az auto nemtud visszaütni?
zumi77 2006.06.07.
Ja és még valami: egy kicsit be kell ülni hozzám kamionozni, fel kell ülni Fire_hez motorozni és akkor majd lehet látni, hogy melyik jármÚvel mire kell figyelni, ill. hogy a többiek nem tudják, milyen ezekkel közlekedni... Lehet, hogy a többiek nem bunkók, csak nem értik, a motorosnak, kamionosnak ez, meg ez miért nem jó, vagy miért csinálja ezt, meg ezt.... Kicsit meg kell ismerni a másik szemszögböl is :-)
zumi77 2006.06.07.
Gyerekek!!!! Ezen kár vitázni!!!! Ez most nem jött össze a motorosnak:-( Aki közuton száguldozik, az vegye számitásba, hogy aki 90-en megy az 3másodperc alatt 75métert tesz meg, aki viszont 240-el, az 198 métert....... És akkor feltételeztem, hogy mindenki 3másodpercenként nézi a tükröt!!! Ekkora sebességkölömbségnél már nem biztos, hogy időben észreveszed, hogy rádelőztek, mindegy , hogy auto vagy motor.... Most nem a videora gondolok, hanem általában.....
Turifan 2006.06.07.
Végigolvastam Uff! így hajnali 4táján azt tudom mondani, hogy: Szép Volt (és ezt nem a videóra értem).
Az a véleményem, hogy ha a golfos elrántja jobbra a kormányt és mint valaki megállapította már ő nem Solberg akkor (kis túlzással) ő is megdöglik. Aki kritizálja az útépítőket, hogy "kanyarban gyorsítósáv" annak annyit mondanék, hogy emiatt valószínÚleg nem fogják elvinni az utat csinálni bele egy visszafordítót és utána egyenes gyorsítósávval csatolni az autópályához, meg kiírtani még 200méteren erdőt, lebontani 6házat. Az egész világ tele van ilyenekkel. Itt egyedül a motoros hibás, rajta kívül senki!

Hozzáteszem, nincs bajom a motorosokkal, aki húzza mintha fizetnének érte, az vállaja a következményeket. Aki vakmerő és másokat is veszélyeztet az dögöljön meg mielőbb egyedül egy fán és ezt értem az autósokra is, mert tegyük hozzá egy autó sokkal veszedelmesebb a környezetére. emm szer vénégyzet vagy mi?

Aki meg végig figyel egy akár csak 50km-es utat is az kamu vagy tükör jégen megy...

így hirtelen ennyi jött ki.

ÉÉÉÉÉsssss most!


ÖLJETEK MEG!!!! :-DDDDD
FireStorM 2006.06.06.
Syn aki adott az kapott is mar :D es kaptam is mar :D valalom,viszont volt mar ra pelda hogy szemuveges kis vekony sracon megesett a szivem :D es csak elmeseltem neki miert bunkosag porgo kerekkel elindulni a kobor kutya fele..nem sokon mult,de gyerek volt.szoval azert ha innen nezzuk es kifogok egyszer egy tysont akkor vegem alairom :D de akkor viszont lehet hogy az o szive is megesik a kissebben ;)

viszont most azon gondolkozom hogy nekem valakivel volt e mar bajom,osszetuzesem egy rossz manoverembol vagy ostobasagombol...most nem jut eszembe :D de rajta leszek.
FireStorM 2006.06.06.
Syn Te kur va anyaznal egy motorosnak azert mert ramert dudalni a piroson halado avensisra????

nagyot csalodnek benned...

ok nelkul nem torunk tukrot,es akkor se ha kozepen haladok es elem huzzak a kormanyt veletlenul meg ilyesmi :) ott en vigyazok,de ha latja hogy jovok ne fekezgessen,meg ne jancsiskodjon mert azt nem szeretem es nem tartom korrektnek.
invad3r 2006.06.06.
NAh 1 kis vidámság, hogy mindenki kiröhögje a belét, ahogy azt én tettem délelőtt:
http://videos.streetfire.net/hottestvideos....FA7D04.htm
jah és még motoros is :D
Syn 2006.06.06.
Fire:HA az én tükrömet vinnéd el lehet hogy a fogaid helyett csak a nyolcvan ezres protkó figyelné az utat.:))))))))

Ezt soha nem értettem minek az autót bántani,gyere mellém szálj le a motorról vagy szálj ki a kocsidból,vagy tedd üresbe a ZILt,hogy el ne guruljon ugorj le és utána magyarázz.De mindig mindenkinél van erősebb egyszer kaptok egy nagyot az arcotokra. Én meg majd röhögk a szomszéd kocsiból:))))
FireStorM 2006.06.06.
K.Robi azert huzom fel magam mert midnen motoros videonal ez van :) es ku rva unalmas.....

es te mar akkor a szintemre sulyedtel amikor kinevettel egy embert aki meghalt..de ha ladas halt volna meg (az email cimed alapjan ladas vagy) akkor neked hogy esne hogy ha kinevetem! ?????


ennyi...a varoson vegighuzas ok,erosre sikerult..kiszabadultak az erzesek kicsiny kis testembol :)

hidd el ha haragszok rad,lehetsz barmekkora! en nem vagyok egy nagy ember,de adott szituban megvedem magam,es nem kotozkodok,es nem rohogok ki egy embert sem azert mert mondjuk szamomra nem szimpatikus kozlekedesi eszkozzel jar es azon veszti az eletet.....
invad3r 2006.06.06.
Hát én nem szoktam senkit elítélni az alapján hogy milyen jármÚvel közlekedik, de biztos nem örülnék neki ha egy FELELŐTLEN hülyegyerek miatt elveszíteném valakimet. Most videó alapján a motorost kell sajnálni, de számtalanszor előfordul hogy az autós is megsérül/meghal, az anyagi kárról nem is beszélve.
Az ilyen motorok/motorosok a versenypályára valók!
Az is igaz, hogy kevesen vannak akik egy ilyen motoron ülve megállnák, hogy tövig húzzák a gázt, de ez már sokkal több annál! Az ideális ív, meg a közút nem férnek össze!
FireStorM 2006.06.06.
Nyiri barmelyik rokonoddal szivesen talakoznek az utakon :) mert nem szoktam igy motorozni,viszont aki ugy regal mint ahogy te is tetted,azt azonnal helyszinen lekezelem :) volt mar ra pelda hogy bimbo ment a motorral es egy csavo kessel kalimpalt fele.arra mit szolsz ?:)

biztos oka volt ra ? :D hat nem bazdme en is ott voltam es lattam :) ilyen prolik az autosok..a motorosok meg mennenek a sajat dolgukra,ok magukra es ratok is figyelnek,az autos meg csak magara! ezert szoktam megbuntetni azokat akik megerdemlik :D legutobb egy automatan sotetedos avensis tukor banta :) remelem valamelyik csaladtagod anyazott akkor is :D -80ezer neki:)
Syn 2006.06.06.
Jól rábaszott szegény motoros,de ha azt veszük a Golfosnak is csinálnék egy fék tesztet,vizsgálatot és nem tartotta be a követési távolságot a teherautó mögött,mert ha betartja és nem akarja lenyomni akkor köztük elcsuszik a szerencsétlen rossi.

Én a video alapján a Golfost is megbüntetném mert a kijárókál is figyelni kell.

A szó itt ami egyiknek sem áll az a defenzív vezetés. Ráadásul az ilyet jobbra kerülöm ha balra csúszik,ez alap.

Ln gázoltam gyalogost nem én volam a hibás,és nem egy leány álom. Utána tuti a csávókám ötvenszer lassaban ér majd be a kereszteződésbe és majd messziről lassít ha motorost lát.

Ez egyiknek se szerencsés nap:(

huskyboy 2006.06.06.
sztem fékezett a golfos, csak mikor már alatta volt az ember meg a moci, akkor nem igazán tapadtak a gumijai....
Egyébként meg motoros vagyok, és itt nem az autós hibás, én nem bántanám :)))
Nyiri 2006.06.06.
Lassan reagalt a golfos, lehet. De oszinten szolva ki szamit arra, hogy 130 km/h korul az autopalyan egy idiota eledrakja a motorjat? Senki. Csavo janizott es a golfos atment rajta. Van ilyen. Tobbet nem csinalja.

Fire varoson vegighuzos dumaja meg megadott egy alapszintet. Gratulalok. Folytatom ott. Remelem te is igy vegzed. A golfot egy kamionra cserelnem. Azt is nagyon remelem, hogy kurvara nem talalkozik az uton veled semelyik csaladtagom, mikor motorozol, mert nem vagy normalis.
ePtOn 2006.06.06.
Egy szoval nem irtam hogy a golfos a hibas, csak azt hogy eleg lassan es erdekesen reagalt. Persze, ha ugy latod, hogy ez az alap, akkor csak azt tudom kivanni, hogy amikor te hibazol, akkor neked is egy golfos "segitsen".
steil 2006.06.06.
Nem értelek titeket, mi az,hogy nem lassítot a golfos, meg ellránthatta volna? Ne a lassított részt tessék nézni, azon tényleg ugy látszik hogy nem lassít! Eséje nem volt elkerülni,szerintem! Szerencsétlen motoroson meg jó, hogy nem satuzik, garantáltan kinyírja!
ave.fw.hu 2006.06.06.
Ropi, szerinted a kamionosok tenyleg nem szoktak elaludni, elbamulni, balesetet okozni..? :)
Ez full olyan helyzet, amire nem lehet igazan felkeszulni.
Lipi 2006.06.06.
A golfos már elég hamar elkezd lassítani, és végül satuzik, láccik is hogy a kerék kicsit elfordul de csúszik tovább ugyanúgy nagyából egyenesen, és aki aztmondja hogy bamba meg néz de nem lát az a lassított felvételt ne nézze meg, azon tényleg úgytÚnik mintha a golfosnak bőven lett volna lehetősége kikerülni.
Mag` 2006.06.06.
Mellesleg ha lenne motorom én is igy közlekednék vele, de tudnám azt is hogy abban az évben Karácsonyra már biztosan nem élnék. Ezért még abban az esetbe sem vásárolnék motort ha 5ösöm lenne a lotton.
Mag` 2006.06.06.
Méghogy a golfos a hibás... vicc aki ilyet emleget.

Telljes mértékben egyetértek K.Robi-val !
FireStorM 2006.06.06.
Én magam is utálom, ha köztünk szaladgálnak ez igaz, de az ilyenek miatt!


LOLOLOLOL

nem hogy segitened a kozotted szaladgalokat bazme!ennyi eszetek van...a golfos nem hibas egyertelmu...
Ridick 2006.06.06.
én nem utálom a motorosokat csak nem nézem jó szemmel ha úgy száguldoznak hogy mások épségét veszélyeztetik
itt egyértelmÚen a motoros a hibás mert nem jól jött ki a lépés neki...felvállalta, akkor vállalja a következményeit
Autós meg egy bamba mint ahogy írta valaki néz de nem lát, kicsit a fékre lép és kihúzódik a széle fele
én is szeretem a száguldást de azért ésszel csinálom...jön egy motoros mindig lehúzódok had menjen...
zumi77 2006.06.06.
Hát Én sajnálom szegény csávot:-( Oké, hogy gyorsan jött, de ez nem volt valami nagyon vad dolog... Nem veszélyeztetett másokat, csak villantani akart egyet,hát nem jött össze. A sok Gumball meg hasonlo, szvsz sokkal veszélyesebb, mert ott ha benézik, akár egy békés családot is megölhetnek, a lakott területen belüli ámokfutásokról nem is szolva! De szegény csóka max a golf kipufogóját nullázta le meg egy kis alvázvédőt. Én is 18méteressel járok, nem örülök, amikor kicentiznek/bocs, de nem tudok gyorsabban menni/, de ez a srác szerintem NEM EZT érdemelte!!!!
ropi 2006.06.06.
hüha mennyi komment ilyen kis ido alatt. Hát elég pongyolán fogalmaztam. A motoros látványosan akart kanyarodni (mint a BMW-s video) amit meg is akartak örökiteni. Sikerült is enyhe bakival. szummaszummárum a motoros kicsit "benézte" de mondjuk szépen elengedte a mocit a golfos meg csak ment sehall selát dömötör... modjára. Nemtom sztem tök alap, hogy az ember folyamatosan figyeljen, de lehet h belölem az exmunka 18 méter, 40 tonna emlékei beszélnek.
Bundex 2006.06.06.
Jól van. A golfos. LoL.
Vannak akik nem Rossik, és vannak akik nem Solbergek, mint itt egyesek, megtanulhatnátok végre.
A motoros nem Rossi, ez azt hiszem egyértelmÚ. A golfos nem Solberg, asszem ez is az.

Mégis kapott jogsit mindkettő az aktuális verdára, bár ez nem egyértelmÚ.

Itt egyetlenegy hibás van, az a motoros, a golfosnak semmi köze sincs az egészhez. De sokak szerint van, hát érdekes hozzáállás. ??!!
Szerintem a motoros srácnak is hasonló volt a hozzáállása. Ott is van ahol most van. (Tolószék? Vagy a túlvilág, gondolom a második.)

És ezért van az, hogy a mocisokat sokan utálják, holott nagyon sok olyan van közöttük, akik normálisak. Én magam is utálom, ha köztünk szaladgálnak ez igaz, de az ilyenek miatt.
K.Robi 2006.06.06.
Jólvan!Te is "igazi motoros" -ként gondolkodsz, és beszélsz!Gratula!Majd egyszer te is így végzed csak akkor már késő!Ez a véghúznál a városon dolog pedig számomra nem kommentálható, mert nem sülyedek le a szintedre, és különben sem veszem fel a versenyt egy monitorhuszárral, aki a bilentyüzet leple mögött olya erős, és vakmerő, de ha szembetalálkozna velem lehet nem így gondolkodna!A hangadásodra a legnagyszerübb válasz: Akinek nem inge nem veszi magára!így aki motoros, DE NEM ÁLLAT annak nem esnek szarul az elöbbi soraim!

Ezekkel a gondolatokkal kivánok további kellemes időtöltést mindenkinek!
FireStorM 2006.06.06.
egyvalami mind kettonkre igaz! ha nem irjuk le a sajat velemyunket akkor nem vitatkozunk...

ha nem egy balaesetnel lenne ez a komment egy szot nem irtam volna.De nekem is nem reg volt egy balaesetem amit halaistennek megusztam pedig nem mentem lassan,es csak egy rbogos nem cserelte ki a feklampajat...en is dogoljek meg mert 120al mentem 70es tablanal!?

nem teljesen helytallo amit irtal..szvsz..
FireStorM 2006.06.06.
gondolod valakinek aki motoros jol esik olvasni azt hogy mi a velemenyed!? valald fel a velemenyed es nezz szembe azzal hogy lefognak ugatni nem kicsit...a masik pedig hogy nem szemlyeskedtem...egyszeruen a velemenyem mondtam el azokrol az emberekrol akik igy reagalnak le egy balesetet :)

igen,siman athuznalak a varoson! es ez nem szemlyeskedes hanem ez a velemenyem! okes?
bergo 2006.06.06.
ezt szörnyÚ látni - még az a szerencse, hogy csak eldőlt, nem pedig felüláthajítós bukta volt. A golfos egyértelmÚen megilletődhetett, se jobbra, se balra... na jó kicsit balra ... márpedig ilyen esetekben az "ellenfél" haladási irányának azon oldalára illik kormányozni a jármÚvet, ami leginkább hátra esik - tehát itt jobbra kellett volna.
Amúgy a pálya építése sem rossz, kanyarba betenni egy besoroló sávot, szerintem az sem jó
K.Robi 2006.06.06.
Fire!Ne személyeskedj!Én sem tettem!Csak ahogy ezt már másis írta, tuti hogy nem egy "véletlen felvétel" volt!És ha már direkt fogja a kamerát a csávó akkor nem hiszem hogy oktatófilmet szeretett volna készíteni a "hogyan motorozzunk óvatosan és biztonságosan" címmel!Tuti hogy nagyot akart menni!Akkor ha már így járt (függetlenül az én véleményemtől) legalább nehogy azt az autóst találjuk be aki ment a dolgára és nem is gondolta volna hogy 1 motoros GP TRACK nek nézi az országutat!

Személyszerint nem szeretem a motorosokat, kivéve chopper!De nem is a motorokkal inkább gazdáikkal van a bajom!És pont e miatt!Hogy elbasz valamit és akkor is más a hibás!És sok egyéb más miatt!Tudod áldás sbkesség vagy mielöbbi felépülés száljon arra az 1-2 motorosra aki tényleg kulturáltan motorozik!De a töbségért nem kár!Mert kihívta maga ellen a sorsot.Nekem ez a véleményem, és legalább felvállaltam, és meg is indokoltam hogy miért!Nem kell velem eggyetérteni, de meg lehet érteni!Rengeteg kemény motoros csákó van aki ha nem rántom el a kormányt elszáll mint a zászló, de este a haverok elött én vagyok a hülye autós aki hogy beparázott, és ő milyen gizdán nyomta...
FireStorM 2006.06.06.
K.Robi szvsz nem volt ebben jaszkarizas...legfeljebb nagyot akart donteni! ennyi... nem a golfos a hibas...de ez milyen hozza allas mar!? az ilyet kotnem a motorom utan mint te....
ropi 2006.06.06.
hát a golfos full nem nézett oda. néz de nem lát--> legroszabb. De mondjuk a video se egy véletlenre sikeredett fajta.
Ez a video ugyanott készült horvátban ahol egy ezüst E34 tép fel ezerrel a pályára. Nem találom a videot, anno letöltöttem összehasonlitottam :)
K.Robi 2006.06.06.
Persze a golfos tehet róla...Nem a motoros aki jaszkarizott...
ePtOn 2006.06.06.
Hat nem tom, de az a golfos szerintem semmit sem vett eszre meg miutan atment rajta az is biztos. ha jobbra elkeruli nem lett volna semmi gaz, erre pontosan atmegy rajta....
FireStorM 2006.06.06.
nem a motorvasarlasrol kell lemondani

hanem esszel kell menni,en is motorozom de ilyet akkor se csinlanek ha kernenek ra...
HakisikaH 2006.06.06.
Még pár ien videó és végleg lemondok a motorvásárlásról.
FireStorM 2006.06.06.
mi a vicces?
K.Robi 2006.06.06.
:D
FireStorM 2006.06.06.
en azt nem ertem hogy miert nem akkor jon a motoros amikor nem jon senki!? amerikaiak szoktak ilyen ostobak lenni....ez minden ostobasagon tul tesz...
Copkilla 2006.06.06.
Ugy tünik arrafelé nem nagyon szeretik a motorosokat...
nyeteg 2006.06.06.
Kicsit látványosabb lett, mint tervezték...
Gerga 2006.06.06.
Azt hitte ő Rossi.
mmg928 2006.06.06.
Mondjuk a Golfos reakcióideje is hagy némi kívánnivalót maga után...

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• skoda8237
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.