Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
d1_team_drift_by_krisz23_video.racing.hu.avi
Küldte: Krisz23
Dátum: 2007.07.05.
Méret: 36,9 MByte
Pontszám: 6,75
Hossz: 05:10 perc
d1_team_drift_by_krisz23
Jól kenik, de néha be-becsúszik egy kis hiba!!!
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
d1round6_video.racing.hu.avi
d1round6
Japán D1 (professional drift) bajnokság 6. forduló. Tippeljétek meg ki lesz a végső győztes ^___^
d1gpirwindale_video.racing.hu.mov
d1gpirwindale.mov
D1 GP Irwindale USA vs. Japan Drifters
trabi_klh_01_swp_video.racing.hu.mpg
trabi_klh_01_swp.mpg
Kanyarbevétel by: Zsol-Team ASE
driftmania 2007.10.23. 19:37
szerintem meg jó drift ezek a japán drifterek jobban tudnak vezetni mint egy f1-es gyökér. az f1-es pilótát akkor ismerem el ha beül wrc-be oszt végig megy finn rallyin. amúgy meg drifterek meg rallyisok a legjobbak.
Zora 2007.07.11. 04:16
Sziasztok!

Nem saját véleményt írok le csupán tényeket, hogy néhányan tisztába legyetek pár dologgal kapcsolatban. A drift már a 60-as években elkezdődött Japánban az ún. touge hegyi versenyeken, ahol még időre autóztak. (volt szakadék meg minden), de ezt kizárólag aszfaltos utakon művelték. Néhány fiatal azonban bevállalósan látványra kezdett el autózni (keresztbe). Ugye ez nálunk is jelenség volt, amikor még sok-sok RWD autó indult rallykon.

Nem szerencsés összehasonlítani a szakágakat, mert más-más vezetéstechnikát igényel. Már a hazai drift versenyeken is indultak pálya ill. rally versenyzők és azt kell mondjam nem sok sikerrel. Egy valami biztos, számos ismert hazai autóversenyző elismerően szólt már a sportágról, mert lehet, hogy kívülről egyszerűnek tűnik, de egy csúszó autó kontrollját megtartani és irányítani teljesen más, mint a legideálisabb íveket választani és gyorsan menni.

Ami a drifterek kezeit és lábait illeti, bizony nem remegtek meg a legutóbbi MHV-n Parádon. Aki ott volt láthatta, hogy olyan kanyarokat fűztek össze keresztbe, melyeket 110-120 -as tempóval kellett megkezdeni. Igen a korlát mögött meg szakadék volt... És lám a közönségnek ez tetszett a legjobban. Az is tény, ha időre autóznának, kis szerencsével talán a középmezőnybe férnének csak be, vagy oda se, de lényegtelen.

Az meg teljes badarság, hogy egy drift autón nem kell fejleszteni, aki ezt írja nem ismeri az autók alkatrészeit és azok módosításainak hatását. Gyorsulással még véletlen se hasonlítsuk össze, mert ég és föld a kettő..
2105 2007.07.10. 21:55
Én mindenkivel egyetértek! Főleg aki azt írja,hogy két teljesen különböző sportot össz lehet hasonlítani és hogy az egyik jobb mint a másik...
Szeretem a rallyt, ott láttam először Ladát Keresztben autózni.Mégis mindenki szerette,és nem azért,mert íven tudott menni,hanem pont azért mert nem!
A driftelés is a hegyen kezdődött (állítólag), szóval volt szakadék ott is.

_Mitya: A kuplunggyilkos driftelés nem készteti a gyártókat erősebb szerkezetek készítésére? A hajtás készítőit szintén.
Tical 2007.07.07. 12:24
bocsi itt a jo link:)

http://href.hu/x/31t7
Tical 2007.07.07. 12:22
http://href.hu/x/31t6
Tical 2007.07.07. 12:21
pont aktualis link , ezt meg Sato linkelte nekunk:)


http://videos.streetfire.net/hottestvideos....4302-9a0f- 1e4dc362c3fb.htm
Rawtareh 2007.07.07. 12:15
Stein: a szabalyok sosem kedveztek a wankeleknek, pont ezert vannak eleg sok sportbol kitiltva.
A 787B-ben egy 2.6-os szivo motort dolgozik (a mai napig hasznaljak nehany nyilt napon meg az osszes sevenstock-on)
Rawtareh 2007.07.07. 12:11
en szemely szerint nem vagyok drift parti, mert en inkabb a palyaversenyeket reszesitem elonyben, de emellett minden elismeresem a drifteseke is, ugyanugy igaz ez a rallyira is, stb... ugyanis mind3hoz nagyon kell tudni vezetni.

de nem ertem, hogy miert hasonlitjatok ossze a 3 sportot!!?? mind3nal mas a cel! ossz-vissz annyi a kozos, hogy autoban ulsz. Rallynal az a lenyeg, h minel gyorsabban teljesits egy palyat; turaautonal az,h elso legyel (elozd meg a tobbieket), driftnel pedig, hogy minel nagyobb legyen a csuszas szoge, minel nagyobb legyen a kanyarsebesseg, minel jobban fustoljon a gumi, stb... ergo nem lehet osszehasonlitani oket.
Ebbol kifolyolag az autoikat sem.

amiert en kialltam a drift mellett az csak azert volt, mert nehany nagyszaju tulsagosan leszolta.

Zotyi:
nagyon egyszeru a dolog: a driftes vegigmenne a rallypalyan, lassabban, mint a rally pilota (pont errol beszeltem a hsz-aimban), aztan a rally-s atulne egy driftautoba es 20bol 1kanyart tudna rendesen bevenni.
Rendesen=ahogy ez a sportag megkoveteli.
defcon-1 2007.07.07. 02:58
eszméletlen ami itt megy. mért veszitek személyes ügyeteknek a rally vagy a drift védelmét? én a rallyt nem szeretem, driftet igen, de nem állok neki itt érvelni mint a hülyegyerek, hogy melyik a jobb vagy látványosabb, stb. teljesen más a kettő. kívülállóként nevetséges ami itt megy...
_Mitya 2007.07.07. 01:34
ma szenzaciohajhaszas van, csak az extra dolgokat keressuk mindenben, hirekben, szex-ben, teljesen el van torzulva az emberek ertekrendje...
250000 Ft-ert arulnak wc-t, ami kib@szottul ugyanugy nez ki mint a 20 rongyos alfoldi, 5 pengeju dzsilettel borotvalkozunk, 1 havi fizetesunket veszunk mobiltelefont stb...

de ma ezmegy...
feltunesi viszketegsege van az embereknek...
neonos auto, baszottnagy hummer, iszonyathangos, igenytelenul szolo zene a kocsikban...

na, pont ilyen a drift is szerintem...

biztos nagyon ugyesek ezek az emberek, tisztelem oket, mert olyattudnak amit en nem, de ez egy olyan sport, amitaz eletben egyaltalan nem tud hasznositani az ember...

ottvan pl a rally...
gondoljatok, ha a McRae felesegenek elfolyik a magzatvize, akkor eldriftelget a korhazig ?
hat nem...

szerintem azok a jo sportok, amiket ha tokelyre fejlesztenek, akkor haszna valik belole az emberisegnek, a technikanak, vagy maganak a sportolonak (egeszseg)

a tobbi is jo hogy van, mert eg csomo ember oromet leli benne, de nem lenne semmi baj, ha nemlennenek...
na, szerintem a drift is az utobbihoz tartozik...

nem kell hozza kulonleges istenadta tehetseg, szerintem ha egy top rally pilota megkapna egy meno japcsi autojat 2 hetre, akkor eros kozepmezonyben vegezne, de lehet hogy inkabb az elejeben lenne egy driftversenyen...

ugyanez forditva nem igazan mondhato el szerintem...

najolvan, abbahagyom, gondolom nepszeru hsz lesz :D
_Mitya 2007.07.07. 01:34
palya mellett szakadek az joo :)
lehet, h a sok japo driftkiralynak megremegne a kezelaba..

na, akkor eniselmondom a velemenyem...

szerintem a drift mubalhe, a joleti tarsadalmak szorakozasa...
higgytek el, hogy ezek a driftpilotak is szivesebben ralliznanak, vagy palyaversenyeznenek ha tehetnek...

mind exhibicionista, szeretik a feltunest, villodzast, ez taplalja az egesz sportot, mert ertelme az nemsok van...

nemveletlenul jappanban nepszeru (azok egyebkent is egy fura nepseg), meg amerikaban...

az amcsik nemtudjak mar mit csinaljanak jodolgukban, megaztan mivel nagyon tudnak show-t csinalni, rovidpalyas, kisebb palyakon rendezheto, ahol 1 helyrol belathato az egesz palya, jo kis rendezvenyeket tudnak szervezni...

nem igazan neveznem autosportnak, de ha annak kell nevezni, akkor ez az autosport legidetlenebb, leghaszontalanabb szakaga...

a drift altal nem fejlodik a technika, se a motor, se a hajtas, se a gumik, se a valto, egyszeruen semmi, merthogy nincs ra szukseg, nincs jelentosege, nincs versenyhelyzet...

en a gyorsulast se szeretem, de ott legalabb inspiralja az embereket, hogy minel jobb valtokat, halytast, turbot, gumikat fejlesszenek, ha 1-2 szazadot akarnak faragni...

hogy miert van feljovoben a drift ?

mert elkorcsosult a tarsadalmunk..
gondoljatok mar bele, hogy milyen kereslet lett volna a driftre 20-30 eve ?

apaink felrohogtek volna, legyintettek volna egyet, es elszaladtak volna...
zotyi 2007.07.06. 23:20
Látom megint sok az okos!!! Nem az a lényeg hogy egy japó hányszor nyomja meg a pedált, meg Túri hányszor. Hanem hogy melyiknek mi a tétje. Kétszázzal csörtetni a fák között az valami, az F1 dettó ugyanaz, mindkét helyen el lehet patkolni!! A driftes meg max kicsúszik. Kurva nagy szám, hogy 685.286 szor végigmegy egy pályán és talán sikerül neki végig úsztatni a verdát. Sokan úgylátom nincsenek tisztában vele hogy ezek is hányszor kicsúsznak. Csak azt nem mutogatják. A deszkások sem büszkék hogy sokszor nem bírnak kelni meg feküdni, meg a tornászok sem hogy majd kitörik a nyakukat. Erről szól a drift is. Sok gyakorlás egy szép futamért, és minimális kockázat, max anyagi van. A rallyban meg improvizálni kell mert soha nem tudod hogy milyen állapotu egy kanyar, hiába van felírva. A pályaautó, F1, stb.. az egy dolog hogy nagy gáz meg nagy fék, csak nem mindegy hogy hol!! Ha hamar ,rögtön leelőznek, ha meg későn fékezel a kavicságy a vége/ez a jobbik eset/ ha nem lásd Szenna.

rawtareh
Azt azért megnézném hogy ha a pálya mellet nem nem fű hanem szakadék lenne, és egyszer sem mehet előtte versenytempót rajta, csak utána papírról vagy fejből akkor mit csinálnának a nagy driftesek. Kb a 95% a elvérezne.
Stein 2007.07.06. 22:19
http://www.youtube.com/watch?v=APiApBXkzJc
ajánlom a figyelmetekbe az alábbi videt. Nem az elejét, mert az gagyizás, hanem a végét, ahol összehasonlítják a három kocsit, hogy hogyan vesznek két kanyart. No comment
Persze ez az összehasonlítás pont akkora baromság, mint összevetni a driftet, a f1-et, a rallyt meg a többi technikai sportot. mindegyiknek meg van a szépsége, nehézsége.
És hidd el Genki, hogy ha gyorsabb lenne a driftelés a kanyarban, akkor a f1-ben mindenki kereszben fordulna... Mivel a csúszás tapadásvesztés, ezért nem lehet a leggyorsabb (persze egy határon túl, mivel valójában van egy ideális, minimális szög, amennyivel érdemes túlkormányozni egy kocsit). Meg persze pályagumákkal érdekes lenne driftelni, nagyon bünteti a tapadásvesztést. Amikor f1-es kocsi driftel, akkor az csak annak köszönhető, hogy a pilótának iszonyat reflexei vannak, és menti a menthetőt.
787-es Le Mans győzelem pont olyan meglepetés volt, mint a dízel audik győzelme. Tehát semmilyen. Akkor a szabályok a wankelnek, most pedig a dízelnek kedveznek.
Üdv: Stein
Peace
Genki 2007.07.06. 21:26
Hali! Annyit szeretnék mondani a témával kapcsolatban hogy ugyebár azt irtátok hogy a japán sofőrök nincsenek a toppon. Ha az F1 et nézzük ez igaz is mert ott egy gazdag japán gyermeke van (mint baumgátner kb.). De ha megnézünk egy másik sportot pl. LeMans, ott Keiichi Tsuchiya osztályelső volt GT2 ben és többször bennevolt az 1. 10 ben összesítésben, továbbá 1991ben a japánok végigverték a teljes Le Mans mezőnyt a 787b vel.
Szerintem ez úgy megy mint a japán kocsik. Európában van toyota corolla-celica-mr2 nissan primera-350z stb. Japánban minvan? Skyline GTR Sylvia S15 S100Cruiser(toyota) MarkX(toyota) AE86 Supra NSX stb... ezeket mind kihagyták európából pedig ezek alap autók japánban.Ezzel azt szeretném mondani hogy csak azt engedik ki a japánok amit ök akarnak. Európában nem hallani Kazamáról Nomuráról és egyéb japán legendákról. Ennyit szerettem volna a vezetéssel kapcsolatban.

kövi:) : Ha megnézzük a rallit betonpályán hogy veszik a kanyarokat? Powerslideal-leftfootbrakinggel(akkorsi megcsuszik a kocsi)- skandináv flikkel- és kézivel a visszafordítókat. Ezeknél mind csúszik a kocsi. És vajon miért? Mert igy a leggyorsabb. F1 kocsi azért nem csuszik mer annak kb 20-30fokban fordul a kereke és mert a kipörgésgátló nemengedi meg ienek.F1 egy nagy korizás lenne TCS nélkül(közvetítésnél mutatja kis villogó embléma). A csúszással kilehet tágítani az autó fizikai határait és lehet 4Gs F1 es kanyart ugyan olyan gyorsan végigcsúszni. Másrészt a driftnek több fajtája is van. pl.: van a show meg a rendes. A rendes driftben max 5-10 fokban fordul el a kocsi a haladási irányától és igy kissebb kerekekre ható g vel tud nagyobb gs kanyart venni, mert a kerekek tapadása is vektorozódik ésha a kanyarodás már kétfelé oszlik a gumin akkor már többet bir. A drift elég összetett dolog és elég nehéz elmagyarázni... nagyarészt csak fizikás bonyolult érthetetlen kifejezésekkel és egyebekkel lehetne. Érdemes utánaolvasni mert nagyon érdekes és izgalmas sport a drift. És a nehézségét csak akkor lehet megérteni ha részese vagy.

Ezt szerettem volna elmondani, neharagudjatok hogyha szedett-vedett és túl hosszú.
Rawtareh 2007.07.06. 20:32
japanoknak (azsiai) egyszeruen gyorsabbak a reflexeik...ez pusztan genetika... a sok kuzdosportban mier ok a leg"elterjedtebbek"?

tehat nagyatlagban a japo emberekben sokkal inkabb megvan a hajlam a profi szintre (vezetes)

aki azt mondja, hogy a drfit konnyu, az please indokolja mar meg,h miert.... mi az ami konnyebb!?

miert konnyu az, hogy egy 2km-es palyan egyszer sem tapad meg a gumi, nem csak kanyarban, hanem egyenesben sem....vegig csusztatod az autot es csuszas kozben meg elozd meg az elotted szinten csuszot, ugy,h nem utkozzetek...kozben meg teged is meg akarnak elozni, stb.... egyaltalan nem konnyu jatek ez!

Itthon a palyaversenyek mirol szolnak? egyenesben gaz, aztan a kaynarban meg varosi kozlekedes...atan megint egyenes > padlo....megint lassu kanyar...

A rally az mas teszta....de ott ism lehet lassan menni....driftelni nem lehet lassan, ott folyamatosan a maximalisat kell nyujtani

japok nincsenek a toppon az autoversenyekben:
Hol? europaban? amerikaban? Mily "fura", hogy a btcc-ben alig van japo auto...de ugyanakkor a jgtc-ben pedig alig van europai (van egyaltalan?)
Mit veszunk autosportnak? wrc? >> a legtobb palya europai....
F1? szinten eu... sot, f1ben jok a ferrarik, eloben pedig egy elegge szervizigenyes, problemas auto....f1ben japo vasak nem tul jok, ugyanakkor ok gyartjak a legmegbizhatobb utcai autokat....mibol van nagyobb penz? nyerni f1ben, vagy ha az osszes ember a Foldon toluk vesz autot?

ennek se vege se hossza... :))
swrt 2007.07.06. 19:13
Atti helyettem is szólt,így van.
Atti 2007.07.06. 18:49
Azért a rallit kiemelném mert számomra az a TOP motorsport.
Akik meg azért nem szeretik a driftet vagy nem fogadják el mint igazi autóverseny mert show és látvány jellege van akkor gondoljanak arra, hogy a úszást kedvelők sem szólják le a műugrókat, mert nem az idő ellen küzdenek.
Atti 2007.07.06. 18:42
Musthafa-nak igaza van abban ,hogy a nemzetközi motorsportban a japánok nem túl sokat mutattak fel söfőrök szintjén. De a driftben ők az uralkodók és ha figyelembe vesszük a sportágban felhasznált veztési technikákat ,trükköket akkor a drift egy igen nehéz technikai sport. Szerintem rangsorolgatni ezeket a versenyágakat nincs értelme mert mindegyik másfajta tudást igényel és még pályaversenyeknek kismillió ága van addig driftnek csak 1 mivel nincsenek kategóriák és pont ez az egyik legvonzóbb benne.
mohojojo 2007.07.06. 17:15
Én mustafával értek egyett! Bár rallyzni is nehéz, pályán menni is nehéz és driftelni is. De azért drift a könyebb.
A japán sofőrök meg tényleg nem nagy pilóták. Ha majd kellőképpen elterjed az euban is és itt is olyan kultusz lesz mint náluk, akkor majd maglátjuk mi lesz.
_tRebroN_ 2007.07.06. 16:02
Musthafa: Szerintem nézz utána pár D1-es versenyző multjának esetleg a drift kingnek, utána szívesen vitázok veled, de addig mig fogalmad nincs dolgokról szerintem felesleges. Az hogy turi hogy megyx rallaóin egy dolog pályán meg simán elvérezne egy GT versenyző ellen és persze a plyversenyző is hóban vagy murván nyilván nem tolná ugy. csak ugye magyar versenyzők komoly nemzetközi versenyeken nincseneke az élvonalba hogy finoman fogalmazzak!
Musthafa 2007.07.06. 14:55
Thx Luxi hogy törölted amit irtam.
Azért a jpánokatól ne legyünk elájúlva. Sehol nem tudtak eredményt felmutatni. Az autósportban a japánok sehol sincsennek. Sem autó sem sofőr. Jól ping-pongoznak ezt hagyjuk meg nekik.

További szép napot
_Mitya 2007.07.06. 14:36
szerintem siman csak jopoenvolt :D

na mind1, karerte :D
Luxi 2007.07.06. 14:34
Töröltem egy csomót, mert tele voltak személyeskedéssel
_Mitya 2007.07.06. 14:24
Luxi, miert torolted le a hsz-emet ?

meg Stuff hsz-et ?
_Mitya 2007.07.06. 14:23
Luxi, te torolted le a hsz-emet ?
adambmw 2007.07.06. 12:15
Musthafa : a vezetés nehézségéről csak annyit, hogy a drift EB-n indult egy gyorsasági első osztályú autóversenyző, aki EGYETLEN EGY KANYART sem tudott driftelve bevenni!!!!! Én vittem már első osztályó rallyversenyzőt és első osztályú gyorsasági versenyzőt is, mindeketten elismeréssel nyilatkoztak utána a driftről!!!
Rawtareh 2007.07.06. 12:06
ja, lefosna...az unalomtol... ;) :)

a japok keze, laba kb 2.8-3.2x gyorsabban jar, mint az europaiake vagy az amerikaiake

a drift is, mint a tobbi autosport komoly vezetoi tudast igenyel... es mivel itt mindig eppen a hataron kell autozni, ezert eleg sokszor dobjak el az autot...a profik nyilvan mar kevesebbszer....

es ne feledjuk, hogy egy palya vagy egy rally versenyen lehet lassan is menni (magyar turaauto bajnoksagon ez tokeletesen latszik), de driftelni nem lehet csak kicsit... mert az azonnal meglatszik es a kategoria legaljara kerul
Musthafa 2007.07.06. 11:20
Az tény, hogy látványosabb az F1-nél, a rallynál már kétséges. És mint mondtam vala én is oda vagyok a driftért, de ahoz kell a legkisebb vezetői tudás. Terjedni is azért terjed ennyire mert "kis" pénz "kis" tudás kell hozzá

tRebron:
nézd meg Túri belső kamerás felvételét meg ezt. Azért te sem gondolod, hogy nehézségre megközelíti egymást a két sport. Japcsit beültetnéd Túri mellé lefosná a bokáját.
_tRebroN_ 2007.07.06. 10:47
Látom itt jópáran megszakértettétek a videót volt itt minden roncsderbi, F1 etc. Szal lehet hogy bugyuta a Drift egyeseknek, de vhogy japánban nagyon, amcsiknál meg egyre népszerübb szerintem sokkal látványosabb mint egy F1 vagy egy túra autó futam! ... és a drift erről szól!
Danika16 2007.07.06. 10:12
Tök mind1 mi a lényege baromság ez az egész driftelés! És ahogy ordítanak ezek a nyomorult japánok vagy kik az márr fájt:))
Musthafa 2007.07.06. 09:59
Az F1 -sek általában egyszer tudnak hibázni. Én nagyon szeretem a driftet, de azért az egyik legbugyutább autósport.
_Mitya 2007.07.06. 01:05
mijen verseny is ez ?
roncsderbi ?

laccik, hogy nemkomoly versenyzok, ha megneztek egy F1-et, ott nem csuszkal az autok hatulja, mert nem az a leggyorsabb, ha ide oda csusztatjuk, hanem, ha iven mesz, meg csuszashataron...

meg az autok sincsenek jol felkeszitve, az egyik feher (de volt tobbis) pl fustolt mint az allat, a barom meg ment tovabb vele...

autogyikkosok!
zOtyaaa 2007.07.05. 15:49
Kegyetlen mód idegesítő ez a sok barom ordítás.
Kell is ilyen.
El nem tudom képzelni milyen hangnemben tudnak ezek egymással ugatni , ha így szórakoznak.
ÁÁdám 2007.07.05. 14:42
az isenek mégse istenek :D
Tical 2007.07.05. 13:56
siraly, vegre ilyet is latni:)))

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• Paintech
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.