Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
fabia_s2000_test_video.racing.hu.avi
Küldte: dani80
Dátum: 2008.02.18.
Méret: 21,5 MByte
Pontszám: 2,60
Hossz: 01:37 perc
fabia_s2000_test
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
to_ntilde_i_ponce_teror_2008_video.racing.hu.avi
to_ntilde_i_ponce_teror_2008
Antonio J. Ponce - Rubén González
Skoda Fabia WRC
Rallye Villa de Teror 2008 - Gran Canaria
skoda_fabia_kit_car_-_janner_rally_2006_video.racing.hu.wmv
skoda_fabia_kit_car_-_janner_rally_2006
Skoda Fabia Kit Car
skoda_beat_mini_-_5th_gear_video.racing.hu.wmv
skoda_beat_mini_-_5th_gear
Mini Cooper vs Skoda Fabia vRS - és egy meglepö végeredmény. Soför: Tiff Needell (5th Gear)
rozi64 2008.02.23. 14:30
Nem a születési évem, hanem a korom a 64! :)
zotya1989 2008.02.21. 20:55
Rallyn is látam skodát igaz nem vagyok 44 már ha 1964 be születél, de ha nem akkor elnézést, de láttam már versenyen is skodát elég sokszor na jó nem mindnek,de a többségének előbb vagy utóbb forrt a vize, jah és azt is megemlítettem, hogy ez az én véleményem és attól még lehet szeretni a skodát és az nem volt házi kedvenc volt nálunk vagy 3-4 hónapig és utánna jött egy nyugati autó toom ezt sem említettem meg na mostmár megemlítettem. És ismerősnek volt 100 as skodája rallyra és őő is azt mondta jól megy de versenyek után mindig szerlni kell a mocit szanaszét cserélni ami meghallt és a vizet is foralja néha és az nem szar volt az a skoda, hiába buher volt.De nem szeretnék tovább vitázni szeresétek a Skodát nem bánom én megírtam a saját személyes véleményemet és attól hogy valki 1989 be született még láthatott skodát mert én kb olyan 3-4 éves koromtól járok rallyra és akkor még azért a pályán akadt 1-2 skoda, habár a Ladák többségbe voltak, már akkor.
rozi64 2008.02.21. 20:29
Nem én, hanem Te állítottad, hogy a Skoda forralja a vízet, egy olyan film kapcsán, amely a rallye-ról szólt, és benne pár Skodás részlettel. Ennek kapcsán nekem eszembe sem jutott, hogy a házikedvencre mondod, hogy egy napot bír, aztán vége a motornak, hogy forralja a folyadékot, mivel ezt nem jelezted. Ezzel megint elérkeztünk a kérdéshez, hogy szabad-e összehasonlítani a kereskedelmi forgalomban kapható gépkocsit, egy sport célokra épített járművel.
zotya1989 2008.02.21. 19:24
Rozi 64 először is nem szar ami nem wrc mert pl multkor a BMWkről mondtam azt a zsigásoknak hogy nem leszólni való gépek. A régi 100 as skoda meg az uj fabia wrc közöt szerintem ég és föld a külömbség ha a vizfoorralásról beszélsz és nekünk is volt skodánk és forralta a vizet nekünk is szal ez tapasztalat, jah és a hazai wrckre meg lehet szerezni nem azt mondom de a vb-s vezetéshez köze sincs de mindenki azt gondol amit akar.
Seri 2008.02.21. 12:01
elnézést,elgépeltem a Neved:)Rozi64:)
a rozi a vezeték vagy a kereszt neved?
Seri 2008.02.21. 12:00
riozi64!!!
bármit lehet és kell is szeretni...
az érzelmekre nem lehet hatni semmivel sem...
de engem zavar a bigott elvakultság:)az életben semmi jóra nem vezet:)
Seri 2008.02.21. 11:57
küldd el,ne sajnáld:)
Seri 2008.02.21. 11:01
rozi64:)
nem álíméllel dolgozom,hanem kb 8 év után elbúcsúztattuk a chello-t:)
g.serfozo@gmail.com
rozi64 2008.02.21. 10:46
Akartam egy e-mailt küldeni neked (seri), de visszajött, hogy nem jó a címed. Ál e-mail címmel dolgozol? :)
rozi64 2008.02.21. 10:35
Seri!

"akkor igazam van? vagy igazam van:)" írtad, én meg szabadon ezt idézve írtam, hogy szeressük, vagy ne szeressük.
Seri 2008.02.21. 10:11
Bútor Robi fogja tesztelni a Suzuki S2000est...leírom:nem wrc-t mielőtt valamelyik főemlős lelámáz...
http://www.rallyzone.hu/index.php?option=c....2&Itemid=2
Seri 2008.02.21. 09:28
rozi64:)
engem?:)nem értem,most elszakadt a fonál...
láttam topgearbe egy bordó "lotus"kockaladát...na az erős volt:)
LegacyRS 2008.02.20. 20:46
Zotya Te tényleg ennyire primitív lennél vagy csak erősen rájátszol?
rozi64 2008.02.20. 19:40
Eme lehengerlő és poetikus hozzászólás után csak azt kérdezném meg, hogy a másik hozzászólásod is te írtad? Csak mert ott a Skoda egy vízforraló állat volt, mely max egy napot bírt ki, aztán pukk a motornak a te megfogalmazásodban, és minden szar ami nem WRC, az itthoniak meg csak finomkodnak mert a navigátor a fülükbe orrdibál. Most akkor szeressük vagy ne szeressük? Serit idéztem tegnapról szabadon.
Seri 2008.02.20. 19:13
ladas22:):)
az én ladám szélvédőjén ciril betűkkel volt a zsiguli forever:)
zotya1989 2008.02.20. 18:44
Gyoo már megint mi megy itt nos a micusokra meg a wrc sekre visszatérve őket lasan már egy biciklivel el lehet verni közük sincs a vb-s vezetési technikához elfékezik a kanyarokat most hogy a kirádi elágba Benik, meg Túri meg még sokan mások ráhúzzák a kézit oszt csepet elmegy keresztbe az nem kiatózása a wrcnek colin meg a profibbak ugy verik neki keresztbe, hogy a kézit meg se érintik a ladába van erő be kell ismerni de nem azért nyomja le Csikó se a micusokat mert olyan bika moci van a gépébe, jó elismerem nem homológ de akkor is a micusok nyomorékoskodásán nyer ő időt mert az összes micus ugy veszi a kanyart közbe 8y fékez nah nekem ne mondja senki se hogy ezzel kurvára de időt nyernek az egész maggya r rally már egy hulladék semmi köze sincs 2000 ig volt kb fazsa a magyar rally meg még Szabó Gergő az octaviával verte azóta semmit se ér 1x rendeznének itt vb-t ami szerintem sose lesz beszarnánk a pálya szélén ugy jönnének a nagymenők vagy lehet fel se eszmélnénk és már el is téptek mert azok nem 50 el vesznek be egy kanyart. Azt meg ne mondja nekem senki hogy a magyaroknak nincs pénzük Turi is megcsukta a fábiát nem azt mondom másnapra a super rally szabájai szerint visszaált és verete,d e következő versenyre volt kocsi alatta, arról nem is beszélve olyan gyorsokat csinálnak a servezők vagyis tesznek bele hogy azon nem nagy tudás kell végigmenni a felée tele van egyenessel ami kanyar meg van benne azt meg beveszik gyök 2 vel, szal a magyar rallyról ennyit az meg hülyeség hogy ugy lehet időtnyerni hogy gyök 2 vel íven veszem a knyart, igen Hamilton íven 200 al veszi a kanyart meg a túrautósok de ez két és külön műfaj, meg azt is elismerem a spanyol vb-n grönholm is meg loeb is kért tanácsiot túrautóstól de a viszafordítóba odabaszták a kézit és nem felejtették el mi az a rally és az íven autózás is vagy 200 al történt de minimum 150 el. A lada zsír de a valós lóerőt nem leht megtudni míg valki dynon le nem méretteti ezek alada motor mágusok meg titkolóznak össze vissza hogy jól megszedjék magukat hogy milyen fasza motort gyártanak pedig 1-2 ügyeskezű autószerelő kell hozzá meg egy ügyes esztergályos meg valmi fizikus matematikus,de talán az se és bárki tud magának lada motort csinálni. Szal még1x és utóljára jók a ladák nem kell őket szidni jóka bmw-k is meg az öszes többi, megh jóa skoda is aki azt szereti nem kell mindenkinek egyformát szeretni? szerintem örülne itt mindenki ha csak egy sz*ros suzukiba beleülhetne egy versenyre én legalábbis igen még ha nem is bírom azt a márkát.
vftsarpi 2008.02.20. 16:40
Dollár

Én nem dobálozok a 170 loerökel,söt a VFTSmágusok könyvben 180 loeröt mondtak de mindegy.. A szezont végig biro motorrol meg személyesen versenyzö dicsekedet vele,ugyhogy ez nem az én képzeletem szüleménye.Egyébként miért ne lehetne 170 lo egy komoly VFTS amikor a Balázs öcsi A-s ladája volt 165 loerö,és ezt Bodnár Attila mondta aki épitette neki a motort.Egyébként RTE-be az 1.9 es VFTS ek már réges rég nem 150 loerössek...
ladas22 2008.02.20. 15:39
Szevasztok!már megint az összehasonlításos játékba estetek bele. egyiknek ez teccik a másiknak az.(PONT)

vftsárpi: a könyv címe amúgy VFTS varázslók- bocs(nekem is megvan mind2)

seri:így végigolvasva érdekes a gondolatmeneted

lada forever!-nem azért m a legjobb hanem m szeretjük.
Seri 2008.02.20. 15:37
osztom a véleményt !
Dollár 2008.02.20. 15:00
Egyébként már a VFTS-nel sincs semmi köze se a széria ladához se oroszországhoz!:)Mahle dugó,schrick tengely,sachs kuplung,bilsteinek...:)Ezek egyike se látta még Oroszországot!:)Én is egyet értek azzal h jók,de eljárt fölöttük az idő!Ja és Árpi ha olvastad a könyvet,akkor főleg nem kellene 170lóerőkkel dobálózni,meg egy szezont végigbíró motorokról beszélni amikor ott is elmondják h nem tudnak pontosat mondani a teljesítményről,mert nem nagyon mérték még le,de aki lemérte nála is 150 valamennyi Le-t mértek,de tény 160Le körül vannak!Az élettartam az más,de a VFTS-eknél is rövid a szervizintervallum!De már megint a Lada VS bárminél tartunk!!!:)Pedig mindenki megmondja ,h szereti a ladákat,én is!De megöregednek ezek is...és jönnek az új autók,amelyek gyorsabbak!Meg lehet nézni pl a átlagban 110Le-s széria 1.6os autók S1600as állapotban 220-240 Le körül vannak,és ez is 100%os teljesítménynövekedés!!!De nem akarok vitázni...Jók a Ladák de a stopper mindent megmutat!És nem arról van szó h a sok fakezű evos elsőosztályban meg RTE-ben megy ahogy megy és rájukvernek az ügyesebb Ladások,hanem egy tehetséges pilóta mint Bútor Robi,aki S1600assal megy és nem összehasonlíthatóak az eredményei a szintén tehetséges és rutinos VFTS pilótákéval!Persze ez így is van rendjén,mert csodák nincsenek!De nem is kell bizonygatni h vannak!!!
rozi64 2008.02.19. 22:38
:)
Seri 2008.02.19. 22:18
akkor igazam van? vagy igazam van:)
köszi rozi64:)
rozi64 2008.02.19. 20:52
A Peugeot S2000-es 1200 km után a teljes motor felújításra szorul.
Seri 2008.02.19. 20:19
a vita az ok,de a személyeskedés nem.
gondolom ezzel Mindenki egyetért...
Seri 2008.02.19. 20:12
erre irtam : akkor valoszinü a wrc k motorja sem kiforrott ugyanis a vfts mágusok könyvben azt irják,h 600-800 km az élettartalmuk,tehát nem 1 verseny,jo,biztos van mikor 1 verseny alatt megadja magát de általában ennyit birnak.
Seri 2008.02.19. 20:10
ki mondta Maszka,hogy ez a fabia super 2000es wrc????????
ne lámázz,mer...olvass,ne lamazz...
2008.02.19. 19:58
Seri 2008.02.19. 16:20
"te már egy wrc-t is egy ladához hasonlítasz:) "

ez nem WRC te láma
ez S2000-es csak és 1 fos
Seri 2008.02.19. 19:51
még egyet az utolsó szó jogán:)
magyar ember nem szerethet francia autót:)pláne a csigazabáló pilótájukat...
Seri 2008.02.19. 19:43
én pont az Öcsi szájából hallottam,hogy a lada már nem versenyképes autó...pedig az övé is champcar/nascar/madeinusa dugós , Bodnár féle motor volt...
Én beszéltem pár emberrel,aki átült ladából más technikába...mindenki nagyon várta a váltást,és egyikőjük sem csalódott...szóval van a "lada" és van a jövő,illetve technika...
janosh79 2008.02.19. 19:34
Hű milyen jól nyomjátok.Öcsi nem A6-ban ment véletlenül?Csak kérdem,nem kötözködni akarok.
Lasi 2008.02.19. 16:48
hogy nem kopik el az ujjatok????:D:D:D
vftsarpi 2008.02.19. 16:41
seri

te aztán nem semmi ficko vagy,h neked a C4 WRC is gáz auto... szerintem örülnél ha a kipufogo füstjét beszivhatnád,nem még,h leszolod:))
Seri 2008.02.19. 16:37
na a c4-el végképp elástad magad:)de ne haragudj meg:)
egy ladát hiába módositasz 170 Le-re...azt módosítani kell...amikor kitalálták,akkor se voltak rá nagyon büszkék a megalkotói...N és A csoportban miért nem lehet menni velük?egy plédául bármelyik japán vagy tökmindegy autónak a motorjával semmit se kell variálni..úgy jók , ahogy a gyárból kijönnek...
vftsarpi 2008.02.19. 16:30
dehogy hasonlitom össze a kettöt!! Én csak azt irtam amit olvastam a vfts mágusokban,szó sincs hasonlitgatásrol!!!A wrc ket ugyanugy szeretem mint a vfts eket,pláne a C4 wrc-t!
Seri 2008.02.19. 16:20
de már egy wrc-t is egy ladához hasonlítasz:)
Seri 2008.02.19. 16:19
egy normál verseny össztávja kb. 600-800km
vftsarpi 2008.02.19. 16:14
seri

akkor valoszinü a wrc k motorja sem kiforrott ugyanis a vfts mágusok könyvben azt irják,h 600-800 km az élettartalmuk,tehát nem 1 verseny,jo,biztos van mikor 1 verseny alatt megadja magát de általában ennyit birnak.én nem vitatom,h milyen super kocsikkal volt dolgod de ha egy igazán komoly ladába ültél volna akkor nem ezt nyilatkoznád.És soha ne az 500 loerös autokhoz viszonyitsd,h milyen komoly 1 lada hanem a gyári 75-80 loeröhöz képest.Mert ugyebár több mint 100% os teljesitménynövekedést érnek el na vfts eknél,ez ugyanolyan mintha egy gyári 260 lovas micsut felhuznak 520 loeröre..
Seri 2008.02.19. 16:07
egy összkerekes autó más dimenzió...
aki htsókerekessel gyorsan ment,még nem feltétlen fogy összkerekessel is ugyanazzal a hévvel fog merni kanyarodni...
Seri 2008.02.19. 16:02
Árpi...azért jó,hogy tudod,hogy milyen autók közelében voltam:)
Egy F1 mérnök,(nem nascar dugós ugyan,de a motorok fejlesztésével foglalkozik) azt nyilatkozta, hogy az a motor,ami egy versenynél többet kibír, az nem jó.Ugyanis még nincs megfelelően kiaknázva a teljesítmény...
ültem már pár autóban,nem is sorolom...
ki megy e30assal,meg a többi múzeumi autóval?? aki MENNI akar ! és ki megy új fejlesztéssel? aki NYERNI akar !
Mert maga a verseny az idő ellen szól...de ez az egész felesleges ,mert nem mindenki elvakult...
vftsarpi 2008.02.19. 15:59
rozi64

persze,h nem ugy állnak rajthoz,h az elsö 3 ban legyenek,mint ahogy a mitcsusok sem meg a super 1600 asok sem.Mindenki a kategoriájában akar elsö lenni és tény,h H csoportban álltalában vfts gyözelem van.A Misi meg azt mondta,h ha nem let volna muszály a fejlesztés ö szivesen autozna a vfts el mert azzal volt bajnok és jobban szeretett menni vele mint a micsuval.
rozi64 2008.02.19. 15:51
A nézők persze hogy ujjonganak, mert tudják értékelni ezeket az általad felsorolt gépeket, ilyen értelemben persze, hogy nem felejthetőek. Abban az értelemben viszont igen, hogy nézzed meg egyik-másik már nem is látható, és nem azért mert utálják őket, hanem mert nem top autók. Persze hogy berakja a lakásába, nem kételkedem benne, mert rajong érte, de rajongása ellenére ő is csak váltott. Jó látni őket, és kellenek a mezőnybe, mert tényleg piszok unalmas lenne a rentgeteg micsu. Régen az elejét vártuk, mert akkor jöttek a kemény kocsik. Most meg elejn pár wrc, aztán a dög unalom, látvány nélkül, és a végén megint őket várjuk és láthatjuk, mert mozgalmas a verseny általuk. Természetes, hogy kellenek a pályára, de egyik VFTS pilóta sem úgy áll a rajthoz már, hogy abszolult első háromba várja magát, mert tudja, hogy ez lehetetlen.
vftsarpi 2008.02.19. 15:33
rozi64

akkor ennyi erövel elfeledhetjük az e30 as bmw ket vagy a kadett gsi-ket vagy a mantákat hisz ezek is legalább 20 éves konstrukciok! ennek ellenére mivan ha ezek a régiautoik tünnek fel a pályákon,mindemki ijjong és integet,éppen akkor ébrednek fel a tengernyi unalmas micsuk után:)) én nem vagyok elfogult,csak tudom,h milyen a vfts. Aki ezt megkostolta,soha nem feledi.Amikor a Matics Misinél voltam a multkor azt mondta,h a nappaliba fogja berakni a vfts ét mert annyira szereti ssokkal jobban mint a micsuját.. De azt javaslom olvasátok el fekete Kálmán VFTS MÁGUSOK c. könyvét ahol mindd vfts es pilotákkal és tuning mesterekkel készült interjuk találhatoak. Ott aztán irnak olyanokat,h égnek áll a hajatok!Nekem megvan mind a 2 kötet,kivülröl tudom öket:))
rozi64 2008.02.19. 15:16
vftsarpi!
Én tisztelem másokkal együtt a hitvallásod, de ne légy elvakult. Remek jószág a VFTS, ezt nem vitathatja senki, de nem erről van szó, hanem hogy eljárt felette az idő. Megdobban a szívünk, ha halljuk a hangjukat, de bele kell nyugodni, hogy elmúlt. A 131-es Abarth reinkarnációja is lassan a feledésbe merül. Amelyik motor nagyon ki van hegyezve, az szeleptisztogatással nem éri be, kell a gondos felújítás,hisz az eredeti teljesítmény többszörösét préselik ki belőle. A bútor Robi aszem úgy mondta, mert felléptem a chatre, hogy hátsókerekes Super 1600-as. A technikai fejlődés nem azt az utat mutatja, amit egy akármilyen VFTS képvisel, és ne legyünk elfogultak, a jó kis boleslavi Skodák bizony kétvállra fektették a Brundza, vagy Potapovék által hajtott VFTS-eket. Persze amikor Blahna kikerült a gyári Skoda csapatból, dacból VFTS-re váltott, és tört is borsot a Skodások orra alá, de ennél többre neki sem tellett. Ahogy kiveszem seri szavaiból neki is kellemes emlék a VFTS, és merem mondani, hogy mindenkinek, és a Trabi szintén, pedig abból is volt 800 köbcentis is, meg sper, meg 5-ös váltó, de már annak is vége, pedig ugyanazt a filinget hozták a pályára ők is. Kár értük, de ez van, nem lehet megállítani sem az időt, sem pedig a fejlődést! Ne veszekedjünk, nézzük a videókat, azért jövünk ide. :)
vftsarpi 2008.02.19. 14:42
azt,h lenyomja e a micsut,ezt inkább kérdezd a misitöl,nemhiszem,h hazudot volna meg a Kálmán tomi se amikor ugyanezt mondta az ö brutál ladájárol is..Az,h nincs esélyük ezt cáfolom mert nézd meg a rally sprintben is immár másodszor abszolult bajnok ugyanaz a vfts 2 éve:) nézd meg ralyturábam,h ot is dobogon vannak pedig ott is van micsu is nmmeg subi is.. Vagy nézd meg az elsöosztályt,a 20. hely körül már vannak ladák pedig ott aztán nem 21 auto van a mezönybe. na mindegy én tudom,h milyet mennek ezek mert volt szerencsém ülni a noteisz attila vfts ébe ülni és vezetni is,söt még az akkori lancia integralommal gyorsultam is vele és hát több mint fél autot kaptam a vfts töl.... Ha egy olyan nagy név mint a Butor Robi azt nyilatkozta,h ugy érezte magát az uj vfts ébe mint a supoer 1600 asba akkor nemhinném,h olyan szar autok lennének ezek a gépek:)) Na mindegy én nem bizonygatom senkinek,h milyen a lada,én tudom hisz volt 4 komoly ladám,volt ami 2 millás volt,én tudom,h jo legalábbis számomra nagyon is megfelel. Az meg,h nem tartos a motor ezt a Matics máshogy mondta vagyis szorol szora ezt mondta,h hosszu idök ota a szelepdeknin kivül nem kellett mást szétszedni a motoron.Ez azt is jelzi,h amelyik motor drága az nem véletlenül annyi amennyi. Lehet,h a 100 ezer forintos széthullik de a millios nem nagyon szokott. a ladáknál a válto és az önindito szokott legföképp meghibásodni.. Az a baj,h igazán komoly lada közelében sem voltál azért mondod amiket mondasz...:)))
Seri 2008.02.19. 13:52
ok...legyen 6M egy vfts...
de a sport lényege gyakorlatilag megszűnt,km-enként annyi mp-et kap bármilyen más hasonkorú technikától,hogy tankolni is felesleges bele....persze , sokan szeretik nézni ...meg szinte küzdősport egy ladával menni...de eredményt az nem lehet már elérni vele...JA,nagyon fontos...lehet , hogy nascar meg meg nevezzük F1 dugóknak...mégse tartós egy motor se! ez hogy lehet? mutass egy tényleg homológ motort ! mert az nemhinném,hogy 160ig lenyomja a mitsut...
Igazából az a baj,hogy magam ellen is beszélek,mert nagyon jól tudom,hogy miért is ragaszkodtok ennyire a ladákhoz...
csak hát az emberek általában előre szoktak fejlődni,meg a technika is...ezek meg már a 80as évek elején is elavultak voltak,a mai ladáknak meg közük sincs az eredetiekhez...
na de ha leesett a hó a bükkben,több 10ezer forintokat csúszkáltunk el vele egy éjjel akár miskolc és eger között...ami számunkra örök élmény és feledhetetlen...ettől függetlenül már nem kéne...vagyis kéne,de mégse:):)
scuderia 2008.02.19. 12:28
vftsarpi: Porig alázták a többieket. De máskor is.
Sajnos más versenyzők rossz indulata kerül előtérbe az autósportban is: http://www.duen.hu/tpl/hirek_print.php?id=1336
vftsarpi 2008.02.19. 12:05
seri ezt még mindig neked ajánlom,kérlek értékeld a szabo laci vfts ét,h mit müveltek vele kint külföldi rallyn:))http://videa.hu/main.php?page=play&v=Fdt7JX6ObqVubKab
vftsarpi 2008.02.19. 12:01
seri

azért nem szol rosszul a Matics Misi ts e:http://videa.hu/main.php?page=play&v=8POUHtJtEg9V01GK
vftsarpi 2008.02.19. 11:53
kromfelniket??:))) ez nem játék auto hanem versenyauto. Ott ketdödik,h 1.2 milla körül van a motor. Nascar dugattyuk hajtokarral 400 ezer és még holvan a többi?A Misi 2004 ben bajnok volt azzal az autoval,söt volt,h abszolult 8. helyen volt,aztmondja,h szinte csak wrc voltak elötte mögötte meg a tengernyi micsu..:)) Ebben minden homolog,ezért ennyi az ára. meg majd ha a micsu motor teljesitményét is több mint 100% akkl növelik akkor az sem 1.2 milla lessz,azt garantálom. Márpedig a lada 75 loerejéböl 170 et csinálni az több mint 100% os teljesitmény növelés. És akkor ez még csak a motor,akkor veszel rá uj weber karbikat ami 300 ezer,homolog wrc csövezés 300 ezer,válto 300 ezer,speer 100 ezer,aluminium kasztni,futomü,magnézium kerekek,irhato gyujtás,és még sorolhatnám sokáig.. Igy már meg is lesz az 5 milla feletti összeg.És ez igy zsir uj auto,tehát minden uj benne,ami elsö sosztályban szerintem illik is.http://videa.hu/main.php?page=play&v=KKV21aEURbMkgfhE
Seri 2008.02.19. 11:25
1.2 -1.5M huf egy mitsubishi N-es motor,ami új...
akkor minek a ladába akármi újat venni?ha 5,8M volt a vfts,akkor jól átverték valami alkatrésszel...vagy 22es krómfelniket vett rá?:)
maximum számlán annyi egy vfts...
vftsarpi 2008.02.19. 11:04
seri

akkor megnyugodtam,h te is szereted öket:) nem baj,h öreg hisz a tuti jo vfts ek is csak forgalmiba öreg,hisz uj bennük minden... de ez sok pénz. a multkor voltam a Matics Misinél és ö mondta,h 5.8 millába állt meg a vfts e,de viszont az utcai evo8 asát 160 ig veri gyorsulásban ami nem rossz egy "öreg" autotol.
Seri 2008.02.19. 10:57
én utálok személyeskedni.hihetetlenül hangozhat,de imádom a zsigulit.igazából nem is lehet összehasonlítani mással,mert szinte kultuszautó...még mindig,pedig szegények már annyira öregek...
vftsarpi 2008.02.19. 10:51
seri

félre ne érts,nem sértegetni akarlak,távol álljon tölem. csak amit irtál abbol ugy vettem ki,h a ladásokat és a ladát szolod le.. ha nem ez volt a szándékod akkor bocsi ha megsértettelek.
Seri 2008.02.19. 10:46
pedig nekem is volt ladám...szerintem aki sérteget,az a szánalmas...
vftsarpi 2008.02.19. 10:27
seri

te mi a faszt szivod a ladások vérét?? unatkozol???

szánalmas vagy....
Seri 2008.02.19. 09:43
érdekes,hogy egyre több a gyári lada csapat,hogy mennyi lada megy a vb-n meg irc-ben...
és hogy mennyi jó pilótát neveltek...szinte hihetetlen...
gyakorlatilag nem is értem,hogy a többi csapat miért nem szavazza meg nekik egyhangúlag előre a bajnoki címet,mert gyakorlatilag esélyük sincs,igazán beláthatták már volna !!!de tényleg...ezzel az új hajtáslánccal könnyeket fakasztottak a prodrive mérnökeire..lehet , hogy egy rallis kémbotrány van kifejlődőben,és mi még az elején rájöttünk..
itinarida 2008.02.19. 08:27
Mikor még meg sem néztem videót, odafordultam a frosty20-hoz és azt mondtam neki, hogy nem annyira jön be , vagyishogy még emésztem. na csúnya tévedés volt. Ez brutáliusan néz ki ez a gép, így feketén meg pláne!és a youtube-ról belinkelt vidi és e között ég és föld a különbség. Hangilag értem. Szóval egybe van ez és ahogy rozi64 mondja, nem féltem őket!
Hajrá!!!
rozi64 2008.02.19. 08:03
Nem akarnék megbántani senkit, de ha visszagondoltok a BBK futamokra, akkor tudjátok milyen volt a Skoda (130 RS, 130 LR), és egyáltalán nem voltak gyengécskék. Az S2000 váltani fogja a WRC-t, de még nincs eldöntve, hogy a turbó mellett milyen más fejlesztéseket kaphat. A jelen helyzetben még a forulatszám is maximálva van, max 8500-ban.A szándék, hogy több autógyárat csalogassanak vissza a versenyekre, és ez eddíg talán jó irányba halad. Skoda, VW, Peugeot, Toyota, Honda, Suzuki, Fiat, MG. Egy ilyen teszt peig ti is tudjátok, nem csak a sebességről szól, meg a hangról, bár a hangja függ a rögzítő eszköz minőségétől, a távolságtól is. A Skodánál vannak tapasztalatok az autóépítést illetően, nem féltem őket, arról nem is beszélve, hogy komolyan gondolhatják ezt a rallye dolgot.
Tical 2008.02.18. 23:46
vegre ertelmes kommentek:)
flip 2008.02.18. 23:29
Jobb is ha Kopeczky vigyáz a vasra,nehogy megint kasztni nélkül maradjon a skoda.
Szegény Turi Tomi megtapasztalhatta...................
scuderia 2008.02.18. 23:08
Egyet értek Mikike-vel. A felvételen Kopecky tesztel tudomásom szerint, még február 12-én. Ahol először láttam, ott jó hangja volt, itt nem tudom miért ilyen. Amit Mikike belinkelt a youtube-on, az a 14-ei teszt. Szerintem ütős kis méregzsák lehet belőle, és szépen viszik teszthez képest, mert ugye ott nem az a lényeg, h dobogó kedvéért totálra csukják a kicsikét, hanem h felderítsék a lappangó hibákat és megtalálják a legjobb beállításokat. Ráadásul sokan örülnének annak is, ha legalább 1 ilyet vezethetnének.
Mikike 2008.02.18. 22:36
http://www.youtube.com/watch?v=SgHPaa6yZbM

Sztem ez nincsen elbaszva....Sőt...Csak ez a videó ratyi.
Tudomásom szerint Kopejka vezeti amúg a vasat a teszten:)
Dönci011 2008.02.18. 22:34
Hallod Tical, ne fikázd őket!

Őket beveszik majd a fejlesztésbe, Téged meg nem! :DDD


Egyébként meg az a legnagyobb költségcsökkentés, amikor teljesen új szabályoknak megfelelően kell megépíteni (még csak nem is átépíteni) egy autót. tehát mindent előlről. Igen okos elgondolás.
Lásd anno F1 V10 vs V8...
flip 2008.02.18. 22:27
Nincs ezzel baj (mármint a skodával)a video minősége miatt nem élvezhető a hang.
Egyébként tudomásom szerint nem a s2000-esek váltanák a wrc-ket,hanem a két kategóriát szeretnék valamely módon összemosni.
Ez mind a költség csökkentés miatt történne,csak valahogy mindig az az érzésem,hogy akinek több pénze van,az többet fejleszt,többet tesztel...stb.
Akinek kevesebb a kincs,az pedig lemarad,majd kimarad.(Lásd Forma-1 költség csökkentő programok).
Tical 2008.02.18. 21:57
valoszinuleg a mernokok elb*sztak egy egesz autot... viccesek ezek a kommentek:)
MUMUS 2008.02.18. 20:54
Azta milyen gyenge videó!!! Nem is azt az illetőt szeretném megbántani aki felrakta hanem úgy szar ahogy van.Mint 1 lassitot videó
vftsarpi 2008.02.18. 20:41
Hát ez elég gyengus:(Nemhiszem,h ez tényleg ilyen szar,hisz a Janika S2000-se is elég jol szol. Ennél a skodánál 1 wartburg is jobban szol,szerintem.Itt valamit nagyon elbasztak!!!
Lasi 2008.02.18. 20:29
én nem tartozom a nagy ladások közé, söt egyáltalán nem, de a skodáknál töbre tartom öket:)
tesztenek meg ez elég gyengus, ezt még az öreg samarám is tudja pedig abba már szétszaladt a ménes egy része:):)
janosh79 2008.02.18. 20:01
Ja,mondassz valamit:)Mondjuk erre nem gondoltam,kameraszidás visszavonva!
mufuee 2008.02.18. 19:56
ja mielőtt lebarmol mindenki, megjegyzem nem vagyok nagy guru és csak a véleményem írtam le...:P
mufuee 2008.02.18. 19:55
Hát lehet h csak emiatt szar a hangja:

Video: DivX 5 1024x768 25.00fps [Video]
Audio: PCM 8000Hz stereo 256Kbps [Audio 0]

bár tényleg nem nagyon erőlteti a srác, dehát ez csak az első tesztek egyike lehet szóval...

Majd mindjárt jönnek a Ladások :D
janosh79 2008.02.18. 19:49
Én nem értek a lovakhoz de szerintem inkább a kamera volt szar amivel ezt felvették.Nem igazán ad vissza semmit a hangokból.Meg aztán nem nagyon erölteti a srác se a tempót hogy annyira lehessen hallani a hangját,mondjuk Bútor Robi keze alatt jobban szaladna a gép.Szerintem.
makett 2008.02.18. 19:48
ezen a felvételen elég bütyök hangja van
Thommy 2008.02.18. 19:44
Heló! Akkor hogy is van ez? A turbós wrc-ket a 2000-es szívók váltják fel? Mikor fogják ezt bevezetni? (gondolom drága volt a wrc...ezért vezetik be az s2000-eket) Láthatóan gyengébb is, mint egy wrc :( Üdv.
Lasi 2008.02.18. 19:25
de recska hangja van. mint egy trabinak, ennél még egy zsigulit is töbre nézek!

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• H.Patrik
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.