Nortek
|
2009.05.25. 15:09
|
Veréb!!! Ez nem egyedüli vélemény...ha észrevetted volna. Ez csak az olyan csíra gyerekeknek "valami" mint Te vagy. Akkor is ez a véleményem AZ ILYEN IDIÓTÁKAT AZONNAL KIZÁRNI!!! :P |
|
|
lacikalada
|
2009.05.11. 21:25
|
Ez KIRÁLY!!! |
|
|
karryka
|
2009.01.23. 12:10
|
Ti öt szidjátok?Bolondok vagytok!Én már látam egypár mecsek prolodot,és szerintetek jobb hogy a fakazü suzukisok szemböl beleálnak az árokba? ő beválalta ezt,csak nem adta ki.szerintem nincs ojan versenyzö akinek ne let volna valami malörlye.
Csak közlöm veletek hogy ez au auto mai napig versenyzik a TME ben.
|
|
|
scorpio_1
|
2008.11.09. 12:36
|
Félkézzel szlalom de talán azért fél kézzel mert tud vezetni nem!? Ha nem tudna vezetni akkor fél kézzel nem nyomná így! Gondolkodj már veréb! |
|
|
Nortek
|
2008.11.07. 11:08
|
ez egy pénisz!!!! ott helyben kizártam volna a buzit.... még el nem üt valakit.
Félkézzel szlalom...c.c.c.... |
|
|
scorpio_1
|
2008.04.28. 22:46
|
Sziasztok!Én csak annyit akarok ehhez hozzáfűzni hogy lehet hogy nekiment az oszlopnak lehet hogy a végén volt egy padka is de nézzétek meg mégegyszer a videót de ha nem is nézitek csak hallgassátok hogy mit mond a kommentár!! Majd utánna irjatok kommentárt! Csak ennyi! Na hellosztok. |
|
|
totyvfts
|
2007.10.05. 11:13
|
aki meg fikázza az próbáljon meg fél kézzel Ladával egy szlalomot . nem olyan egyszerü mint ide felirni ! |
|
|
totyvfts
|
2007.10.05. 11:09
|
Nem volt ez olyan rossz . Még a hangosbemondós srác is belelkesült . Ja , és általában a prolog-ot show-ra használják a srácok mert ott úgyis "csak" végig kell menni . |
|
|
kori012
|
2006.01.06.
|
en nem tettem volna fel ezt a videot szerintrem a sracnak fingja nincs rola hogy hogy kell vezetni egy ladat de ezt lathattuk is! gezat en utalom de tole hol latsz ilyet vagy sanyi01.gportal.hu tol nezd meg pedig ok is a kozonsegnek autoznak de ez a fiu nem tudja iranyitani a furikot csak ugy megy majd lessz valami |
|
|
Vöfti
|
2006.01.06.
|
Jól beszélsz McKONC. ;-))))) Ha a 2006-os Mecsek Rally-n megkérdezném akármelyik nézőt, hogy ismeri Molnár szabolcsot 70%( százalék )-a tudná: ja az az idióta sárga Ladás?
|
|
|
Gugu_(M3)
|
2006.01.05.
|
Értem amit mondtok... Teljesen igaz... A mai idők mások... Apám 92-ben hagyta abba,18 Magyar bajnoki cimmel. [nem csak pár kupa van :P ] Hegyen-pályán, Rallyban... Olyanokkal ment együtt, mint Ranga, Ferjánsz, és még sorolhatnám... és olyanok ismerik el, mint ASI,Turi,Janika, és szintén sorolhatnám... Az ő idejében más volt, mindenkinek zsigulija volt, volt akik csaltak, nem mondom... de ennyire már csak a végén számitott a pénz... A legvicessebek azok az idők voltak, amikor már voltak akik M3-al, Mercivel, meg mindennel mentek és ha leesett az eső, apám ott volt az abszolut 5-6-ba... Az szép idő volt... akkor még tényleg az számitott hogy ki tud vezetni... Édesapámat amugy Gündisch Gusztávnak hivják, szal aki esetleg ismeri a régieket, valszin emlékszik rá... Mostmár ritkábban járunk versenyt nézni, de régen nagy poén volt, hogy éjjel nappal jöttek oda a régről kijárók, hogy "maga nem autozott régebben" ? :D Mondjuk Ő tényleg nem látványra ment... egyszerüen csak gyorsan :) |
|
|
Mc KONCZ
|
2006.01.04.
|
Jah... Az egykéz. Tiz éve zsigulizok.Szerintem az a alapszintet megütjük,bár sosem leszek Balázs Öcsi,Ő erre született... EZT..EGY KÉZZEL NEM TUDNÁM MEGCSINÁLNI.Még szervóssal sem..Egy zsiguli meg minden,csak nem szervós... A lada kormányba bele kell kapaszkodni uraim!Nekem már törte el a KORMÁNY az ujjam...Szóval amíg nem tudja valaki megcsinálni..KÉREM..ne mondja,hogy egy kézzel könnyÚ. Mert nem az. |
|
|
czéky
|
2006.01.04.
|
Azon kívül, hogy Géza nagyon érzi a vasat, még azért is ennyire látványos, mert eljutott arra a szintre, hogy a közönség szórakoztatására törekedjen. Nem hiszem, hogy reklamál, hogy 6-8-at kapott. Inkább csodálkozna, hogy csak annyit. :D
Gugu! Mostmár komolyan érdekel, hogy hogy hívják faterodat. Már ha hajlandó vagy elárulni. Nem poénkodás miat kérdezem, tényleg érdekel. |
|
|
Mc KONCZ
|
2006.01.04.
|
Gugu!
Ez a srác nem az ,aki másnap mindenkit feldöntve ront a beíróba a táblához,hogy lássa milyen időt ment... Az idő nem mindenkit érdekel,köztük engem sem.Ugyanis tudom,hogy a jó idő elérése elsősorban pénz,és nem tudás kérdése... Egy jó kocsival,jó gumival, szotyizva ,klímával is vered a mezőny nagy részét.Azt is,aki ing-gatya leszakad módon megy le,egy szedett vedett autóval...az eredmény nem minden.(az is igaz,hogy egy béna egy jó kocsival is lehet lassú,de hogy egy szarral nem tesz csodát-csak néhány kivételes tehetség- egy jó kocsi ellen, az bizonyos) Lehet,hogy az apukád eredményes versenyző...(nem tudom,nem derült ki számomra ki ő)Lehet,hogy jó sok kupája van. Szerinted azonban emlékszik valaki,ki nyerte a prológon az A6-ot?Kutya se,azon kívül,aki nyerte... Szerinted erre a srácra emlékszik valaki? Mert én igen.És állat volt-igaz,a végén hiba csúszott bele...ha íven végigmegy,nem töri össze,de ide se kerül fel,az biztos. Bizonyára ismered Kőváry Barnust... Megmondánad nekem ,hány kategória bajnoki címe van Rallyban? Segítek. Egysem... Mégis minden Rallyszurkoló ismeri a nevét,és amig ment a H csoport végén,bizony nem mászkáltak az emberek a végén,hanem várták az "állat trabist",hogy megmutassa,hogyen kell trabanttal háttal venni minden kanyart. Lehet,hogy egyesek a versenyről sokkal több kupát visznek haza...de van akiről a nézők még hetekig beszélnek... Ez a srác a második.És örülök,hogy vannak még ilyen emberek is.Mert ha kivesznek,max százan fogják nézni a gyors,de baromi unalmas emberek versenyét... Én...nem leszek azok a nézők közt... |
|
|
Yocoo
|
2006.01.04.
|
Gugu_(M3)
Valld be apuka nem megy ott is kilincsel előre, ahol Géza, és a hozzá hasonlóan közlekedők. Gézának meg van az a "képessége", hogy a kocsiját oldalról többet látni, mint szemből. :) Géza nem is akar a leggyorsabb lenni. :) "Az időeredmény? Passz! Ilyen élmények mellett kit érdekel." --> Géza honlapján ez olvasható. :) |
|
|
Gugu_(M3)
|
2006.01.04.
|
Én azért azt mondom, hogy továbbra is egy hulye... mindegy nekem hogy tereli, törve mindenkinek menne, csak a ráforditott ido, és pénz kérdése... Fél kézzel terelni meg megint olyan dolog, hogy kell hozzá kis gyakorlás... de azért nem ettöl tud vki vezetni... (magam is ladázom, hobbiként) És az én szemembe, aki az autót, amibe egy halom energia/melo, stb. van igy zuzza, az nem jó soför, csak egy a sok f*sz közül... Gézáról meg annyit, hogy ügyes ügyes, de apám mindig röhög az ilyeneken, ezek szoktak volt töle ugy kapni 6-8 mp-t gyorsaságinként, hogy utána nyomják a szöveget hogy biztos csalás van az autóban... :D [nem pont róla beszélek, hanem ezekröl a "showman-ekről" ;) ] Persze ilyen is kell, van aki ezért jár rally-ra, csak ez kevéssé eredményes... Öcsi is tud azért örült lenni, Balatonyi Árpi, na, Ö az akit elismerek, meg még apám is... [néha Ö is tanitotta asszem :D ] |
|
|
czéky
|
2006.01.03.
|
Ha néző lettem volna, örültem volna, mint majom a farkának, ha ilyet lát. Nem érdekelen, hogy mennyibe fog ez fájni neki, csak az, hogy jót szórakoztam rajta. Ha benne ülnék, kétszer meggondolnám, hogy hogy menjek. Ő így gondolja, mi nem bántjuk. Nektek is tetszett volna vmiért a pálya szélén, ebben biztos vok. :) |
|
|
KisBundi
|
2006.01.03.
|
Örülnétek ti ilyen Ladának.De még én is.:) |
|
|
Mc KONCZ
|
2006.01.03.
|
Jaaa... És háttal fának menni nem oly ciki,mint orral...szerintem...:) |
|
|
Mc KONCZ
|
2006.01.03.
|
Kúrva jól ment,és kész... Szórakoztatta a közönséget,lezárt,lassú pályán...hol itt a gond?Az ő pénze...bánta is nagyon utánna... Aki meg azt mondja,hogy zsigulit egy kézzel terelni könnyÚ,az ilyet még sosem próbált,az tuti... De elméletben tudja ,hogy könnyÚ...:))))) |
|
|
grbv
|
2006.01.03.
|
ez egy szerencsetlen igy meg oreganyam is vezet pedig nincs jogsija....az a szomoru h ilyen videok is felkerulnek ide |
|
|
firku
|
2006.01.03.
|
Ez egy örök vita hogy a sportbíró a nézők "elé" áll de ez azér van hogy "rálásson" a töténésekre (mert elsősorba neki kell! látni szerintem) és ha baj van akkor tudjon rádiózni és intézkedni, és nem mindig tudsz biztonsásos helyre állni mert akkor nem látsz,de ilyenkor mindig figyelek és ha kell "pucolok" de én nem iszogatok bambulok nem telefonálok mint a nézök ja és nem ülök le!!!!!!!! ja és sprinten túrába juniorba is dolgoztam és dolgozok is ha tehetem de 1,5 éve már takarékon |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Amúgy Feltettem egy 2002-es Mecsek rallye-t is. A hires kurdi szakaszt. :-oo Nahh azon is majd lehet csacsogni. :DDDDDDD |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Jahhh Csak a LADA kapott. :-(((((((((((((((((((((((
|
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Nahh elmondom még1szer. Igen sok volt. sokat müsörozott, értem, értetek... Ez van. ö 1 jó prológot szeretett volna. de ez nemigy sült el. De szerencsére mindenki ép börrel meguszta. Akko mi itt a probléma? Másnap semmi probléma nemvolt vele. Ez már dúrván 2éve volt.... |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Ja tényleg a Matisa volt. Ja én is a Zsolti oldalán láttam. ÉN is ott voltam a Prologon és tudom hogy mi volt. De a nézök már csak ilyenek.Te megnézheted a versenyt akár az életveszélyes helyen is (de azt nem teszed) mert te sportbiró vagy, és te jól látod a versenyt. És a nézök meg nemmindig. Mert ök csak a szalgon belül vannak. de te lehet hogy nemilyen vagy. De sok sportbiró van aki oda áll ahova nemlehetne. Amúgy te Rally sprinten is biró vagy vagy csak Rallye1-be? |
|
|
firku
|
2006.01.03.
|
ÁÁdám! Géza? Bütyök? Wiest? Pető? cigány? ezek ipari tanulók az Öreg Balatonyi Árpi mellett ő a lenagyobb!!!!!!!!!! |
|
|
firku
|
2006.01.03.
|
Vöfti! Nemmondom a nézőknek Tetszett!!! (bevallom nekem is) csak akkor és ott én dolgoztam és akkor máshogy nézel mindent, és akkor az ilyenből nagy balhé lehet fölöslegesen! nemtudom ott voltál-e ezen a prológon a végén a szponzor-autózatatásnál "leszakadtak" a szalagok és tódultak a nézők a pályára és az rohadt veszélyes volt, és itt is megtörténhetett volna annyira örültek a szabinak hogy már akkor is be akartak menni....... a villanyoszlopost Matisa Lacinak hívják -www.lepoldsportvideo.hu ott fönn van! mondom teccik csak nincs nézői kultúra..... |
|
|
Sti
|
2006.01.03.
|
A szpíker milyeneket beszól! :D LOL! "Az eszetlenségnek sincs határa!" :D "Remélem tető is lesz!" hehe... birom az ilyeneket... :))) |
|
|
ÁÁdám
|
2006.01.03.
|
Én az ilyenektől nem ájjulok el, és igazad van, tényleg nem élvezek rá. De még csak a monitorra se. De ha már jó ladásokat akarsz. Az említett Géza, Bütyök (Kanyar-Go). természetesen Balázs öcsi; de volt szerencsém: V/Weisz, Pethő, Cigány, Sóvári... |
|
|
ÁÁdám
|
2006.01.03.
|
Upsz elküldtem. :D Szabi tényleg nagyon jól csinálja, csak amikor megpörgött (20.mp) onnatól, teljesen felelőtlen volt, és nem volt tekintettel semmire és senkire. Igazad van. Bánom amit írtam. Elnézést kérek tőle, és amennyiben Te másik személy vagy, akkor tőled is. De ilyenkor kicsit helyre kéne rakni magát, vagy a navigátornak. De 25 másodpercnél sikánból kijövet, nem tudom miért tépte be a kéziféket. Azután HA nincs ott az a tábla akkor az igencsak nézőkaszálás lett volna, mert nem hinném, hogy elkeztek volna futni. Aztán a visszafordítónál mégegy erőteljes megpördülés, majd a végén egy padtka. |
|
|
ÁÁdám
|
2006.01.03.
|
Big_Gery! A F-1 utálom. Már volt, hogy elaludtam rajta. Palikról annyit, hogy túl van fújva mert ő szerepel a médiában. (Nem azért írtam kicsivel az ő-betut mert nem tisztelem, hanem mert Ő ) |
|
|
Pavel
|
2006.01.03.
|
Az első kanyarvétel szép. A többi felesleges autógyilkolás, az ilyen béna gumifüstölésnek szerintem nincs látványértéke. |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
/Amúgy másnap semmi komoly nemvolt vele. Asszem. Már rég volt./ Ja és nem csak ő ment neki hanem egy másik versenyen egy VFTS is. De az nemtom ki volt. Nemakarok hülyeséget mondani. |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Jó belátom sok volt prológon. De nehogy azt mond hogy a nézőknek nemtetszett. És én a Mckoncz-ot nem fírkálom, csak mondtam hogy ö nemolyan állat mint a Szabolcs. mert nemsürün töri az autót. Ami jó dolog. |
|
|
firku
|
2006.01.03.
|
Drága Vöfti! én Sportbító voltam ezen a prológon és ez a mutatvány nem volt veszélytelen!!! rendesen bennem volt a para mert ha nagyon elszúrja a szabi barátod akkor mident visz- a nézőket is és mindenki hibázhat és nem a prológon kell jampeckodni! a pályákon zajlik a verseny és hidd el én már láttam versenyautót fölfelé esni!!!!! A Mckoncot ne szidd hogy vigyáz a vasra és nem nyomja jól mert a se**em cspkodnám a földhöz ha a Ladámat igy tudnám terelni mint Ő!!!!! |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
:DDDDD A Zolival haverok. igaz nemsürün találkoznak de ismerik 1mást. :DDDDDD |
|
|
Yocoo
|
2006.01.03.
|
Én sem akarok vitatkozni... inkább adok egy linket, hogy mit nézz a megőrült barátoddal együtt. http://www.kanyar-go.hu Még a szín is stimmel a kategória mellett, csak a tudás tér el... |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Miről beszélsz? Nemütött volna el senkit. Nemakarok vitatkozni. Te igy láttad.Na mind1.Amúgy egy A/6-os Lada 2107Rallye II-be ment a gép. már nemmegy. |
|
|
Yocoo
|
2006.01.03.
|
Vöfi
Nem a szaros oszlopról van szó. Ami ki volt rakva szalag ami mögött nézők vannak. Éppen, hogy csak meg tudott álni!!!!! Adj egy autót és már az idén mehetünk a Megyek Rally-ra! :D :P Haverod milyen kategóriában indul? |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Amúgy Géza is jól tereli a vasat, mert jó soför ez tény és való, de ez a video szabiról szol, nem pedig Gézáról.... |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Yocoo! Ezt imádom. Azért mert ö még1 lapáttal rá akart tenni a nézőknek és véletlenül elkapta az oszlopót.Akko már nemis tud vezetni? Meg nemnagy dolog hátsó kerekes autóval 1kézzel vezetni! lehet hogy nemnagy dolog. De ö ott volt és igy végig ment a mecsek Rallyn. Ja és ott a lehetőség hogy te is indulj a Mecsekrally-n és mutasd meg hogy TE hogy csinálnád. Jövöre akko a mecsekrally-n. :DDD /Amúgy köszi a commenteket;))))/ |
|
|
Yocoo
|
2006.01.03.
|
Megtöröm a vasat = nem vagyok jó driver, ez így nem igaz, de azért még mindig leragatál a rallyvb és a szlalom összehasonlításánál. Természetesen aszfalton és havon is törik az autót nem csak a rallyvb-n hanem pl a magyar versenyeken is. Csak ez nem az szó valódi értelmében vett rally amit a t. uriember csinál. Ha valaki nem tárgyként gondol a kocsira akkor nem csinál ilyet... |
|
|
Desolate One
|
2006.01.03.
|
bevállalós a srác:) |
|
|
fere
|
2006.01.03.
|
Ők sem csak murván törik meg, egyébként a többi ok, írtam is hogy túlzok, ezzel az "összetöröm-->nem vagyok jó driver"-rel akkor sem értek egyet.... |
|
|
fere
|
2006.01.03.
|
Ők sem csak murván törik meg, egyébként a többi ok, írtam is hogy túlzok, ezzel az "összetöröm-->nem vagyok jó driver"-rel akkor sem értek egyet.... |
|
|
Yocoo
|
2006.01.03.
|
fere!
Szerintem ne hsaonlíts össze egy szlalom és egy rallyvb-s versenyt. Ennyire ne akarj túlozni. Itt nem volt sem ugrató, sem csapágygolyó szerÚ murva, semmi olyan amivel egy Solberg, Galli, vagy éppen Loeb találkozik egy versenyen. Amikor ők versenyeznek annak elég komoly tétje van, nem pedig annyi, hogy megforgatják a vasat és viszontlátásra. Én sem azt mondtam, hogy láma, csak hát... nem állt teljesen a helyzet magaslatán. Nem sokon múlt, hogy a kis szalagon átmenjen, mint Kamaz a kutyán.
Hogy ez "A" Géza miért olyan nagy sztár? talán ezért is: http://www.zsiguli.hu/egyeb/video/lbk_zima....raszti.wmv Ja és a Lada Baráti Kör oldalán a video mellett ez a szöveg olvasható: "alapmÚ", talán nem véletlenül. Ha van vkinek ideje akkor nézze meg ezt az oldalt is: http://www.kanyar-go.hu |
|
|
fere
|
2006.01.03.
|
Ja és azt sem mondta senki hogy elképesztően bonyolult a mutatvány, de azért kell hozzá érzék. Lehet nekem is menne kis gyakorlással, de azért tulzás lenne erről az emberről azt állítani, hogy láma... |
|
|
fere
|
2006.01.03.
|
Yocoo!! Ezek szerint a te véleményed az, hogy nem tud vezetni Solberg, Galli, Loeb meg a többiek?(mert ők is megtörik néha) én ezt kétlem. Pont nem azon múlik a vezetői tudás, hogy lekoccolod-e, mert ha épp határon mész végig egy idő után valószínüleg hibázol. Persze ez a video nem erre példa, csak ha már te ilyet írsz, hadd túlozzak én is.... |
|
|
Paulie205
|
2006.01.03.
|
Ennek az embernek meg ledobta az agya az ékszíjat! :DDDD |
|
|
Paulie205
|
2006.01.03.
|
Miért olyan nagy sztár ez "A" Géza?? Balatonyi, Nemes, Notheisz, Király <-- ők LADÁSOK!!!
hajrá Pécs! Egy kis béta: http://www.dataglobe.hu/boxter/videok/havasbeta.wmv A pécsi topikból csinálta egy srác. |
|
|
zsiri77
|
2006.01.03.
|
ez egy f@sz,nem akarom bántani de megkérdezném tőle,hogy szerinte ennek mi értelme?!Láttam már a Gézát sokszor,de valahogy több elképzelés van abban ahogy ő csinálja a marhulást. |
|
|
Yocoo
|
2006.01.03.
|
Vöfti
A vezetni tudás ott kezdődik szerintem, hogy nem töröm össze a vasat akkor sem, ha az egyik kezemmel kalimpálok. RWD a kocsi szóval, padló gázon keresztben menni vele nem olyan elképesztően bonyolult. http://www.geza01.hu/video/geza01bajnokoktornaja.WMV |
|
|
Big_Gery
|
2006.01.03.
|
Én azért ÁÁdám ezt nem vártam volna... A rally-nál kezdődik az autósport te meg itt minket szapulsz. Ha nem tetszik ott az idióta Palik meg a repülőkre hasonlító F1-es "autók"... Élvezz arra!!!! |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
CSá Robi.(Mckoncz) Te nyomod még ilyen jól. Csak te vigyázol a vasra. :-))) Nagyon hiányoltunk hórallyn Bétán. Kár hogy nemjöttél. Na mind1 én megértelek amit már mondtál. |
|
|
Mc KONCZ
|
2006.01.03.
|
Syn! Ha nem érzel különbséget a kettő közt,sajnállak. Érzem az ironiát,de "AZ" TÉNYLEG VESZÉLYES,ez meg nem. Főleg azért,mert "AZ" OLYAN HíRVERÉST CSINÁLNA,AMITŐL AZ ÁTLAG EMBER MEGUTÁLJA EZT A SPORTOT.. |
|
|
fere
|
2006.01.03.
|
Szerintem annyira nem vészes. Kicsit parádézott aztán ennyi. egy prólógba belefér egy-egy ilyen arc. Amúgy nem szeretek másokat dícsérni, de azért azt nme mondanám, hogy nem tud vezetni a srác, azért fél(egy)kézzel tolni ilyen szlalomot nem rossz.(az elején még próbálta apályát követni) |
|
|
malaguti666
|
2006.01.03.
|
Kedvenz autom pont a Lada....teccik is a video csak nem szeretem ha összetörik a Ladát:).....ugyis egyre kevessebb van...vagy lessz |
|
|
HigherState
|
2006.01.03.
|
Szvsz kár az autóért... |
|
|
Vöfti
|
2006.01.03.
|
Szerintem jól küldte neki!! Mert 1kézzel 1 ladát terelni nemkis müsör!!De az oszlopra nemkellet volna rácuppani! Jó voltál Szabi :-oooooo |
|
|
Syn
|
2006.01.03.
|
Baleset veszélyes,nem értem miért engednek ilyet... |
|
|
zoller
|
2006.01.03.
|
Vezetési tudás zero!Ilyen szart ritkán látni! |
|
|
Yocoo
|
2006.01.03.
|
Szerintem sem normális, de ezúttal szószerint. :( Elhiszem, hogy a show-ról szólt a dolog, de akkor már legalább csinálta volna, úgy, hogy az legyen a vélemény, hogy nagyon tud a srác! Ne pedig az, hogy ez tiszta hülye. Mindenesetre a hogyan ne vezessünk c. órához nagyon jó kis oktatófilm. Még mindig Géza a legjobb! :D |
|
|
ÁÁdám
|
2006.01.03.
|
Ez nem normális. Gondolom az ilyen agyatlan f*szok miatt nem szeretik az emberek a rallysokat a közutakon. Ennek is csak odáig van esze, hogy ha meghúzza azt a kart középen... Ez nem őrült, ez egy (már említettem) Én mondjuk szégyelném. |
|
|
Warren
|
2006.01.03.
|
Ez tényleg örült :) Mondjuk a hátszo szélvédö elég gyorsan kivette, egyedül :))
Géza azért jobb :) |
|
|