|
mpower
|
2005.06.07.
|
Eurosport: Várhegyi Ferenc, Böröczki talán Lászlo? |
|
|
FireStorM
|
2005.06.07.
|
mpower ezt hol olvastad hallottad ? hat mar abbol kiindulva hogy a motornak 2 az autonak 4 kereke van mar nem lehetseges ez...sztem.. |
|
|
marlboroben
|
2005.06.07.
|
Bocs de nekem egyáltalán nem tetszik a videó! Unalmas, állítom a Salgó Mini RallySprint EDZÉSÉN többen voltak mint ezen a versenyen... |
|
|
mpower
|
2005.06.07.
|
Egy 125-ös ktm évi költségvetése annyi mint a Minardié egy évre. Azé nem olyan rossz ez és ez ugye nem a király kategoria! |
|
|
FireStorM
|
2005.06.07.
|
Talma tudtommal 4eves kora ota ul motoron :P |
|
|
FeherCapa380
|
2005.06.07.
|
Csak abban tevedtek, hogy azt hiszitek, hogy a nagymenok is mind csak a tehetseguk miatt kerultek az F1-be. Rengeteg ellenpelda van. Az autoversenyzes megtanulhato, kello gyakorlassal jo eredmeny erheto el kulonosebb tehetseg nelkul is. Pl. Damon Hill semmit nem orokolt apuci genjeibol, megis vilagbajnok lett. Igaz verhetetlen autoban ult es penzzel jutott oda, az angolok ettol meg drukkoltak neki! Pedig angliaban tenyleg minden bokorban no egy zsenialis pilota... A mai korulmenyek kozott mar gokartba ulni is csak a gazdagabbak fiainak lehet, tehat parszaz tehetseg mar kapasbol csak a lelatoig juthat. Talma tehetsege sem nyilvanvalo, hiszen 6 eves kora ota egyfolytaban motoron ul. Ennyi ido alatt meg lehet tanulni versenyezni. Lehet hogy Talamanak is csak azert lett lehetosege, mert volt penzuk (mert volt am!) es a motorsport azert sokkal olcsobb a palyaautozasnal... Zsoltika meg nem bizonyitott, de talan egyszer fog! Drukk neki! Talama meg mar most kiraly! :) |
|
|
V8
|
2005.06.07.
|
Az előttem lévő 3 levél tökéletsen kifejtette az én véleményem is. Köszönöm szépen.:) Amúgy ne azt nézzük, hogy Zsolti szerzett 1 pontot hanem, hogy 20 versenyzőből 8. lett. Alex Yoong 22 versenyzőből lett egyszer 7.! Csak pechére akkor ezért még nem adtak pontot. Tehát még azt se lehet mondani, hogy a mi Zsótink nála azért ügyesebb volt. Még akartam valamit írni csak azt elfelejtettem.:D |
|
|
ePtOn
|
2005.06.06.
|
21st, mpower, igazatok van. csak azert mert magyar nem fogok neki szurkolni en sem. bizonyitson, hogy o a legjobb. Persze f3000eben nem volt nala jobb (magyar, mert ugye ott mar elfogyott a tobbiek penze), node gokart, es mas kategoriakban LUFING! akkor meg azert szorkuljak, mert apunak van penze???? Azert Talma elso helye, es zsotika 8. helye kozott kibaszottnagykulonbseg van! zsotika elol a fel vilag kihullott! az nem szerencse kategoria mar, Talma VERSENYTEMPOT ment, es szerencsevel, mert mas hibazott azert lett elso! Meg a harmadiknak is orultem volna, node igy!!! |
|
|
21st
|
2005.06.06.
|
Soha nem fogok valakinek csak azért szurkolni, mert magyar. Durva példával élve Pándi Andrásnak sem szurkolok csak azért, mert magyar. Én szurkoltam Kokónak, Fekete Lacinak, szúrkolok Csonttörőnek, Kótainak, Madárnak, Talmácsinak - mert magyarok, és mert az életükben letetettek valamit az asztalra, ami elismerést érdemel. Ezt Bamba Zsoltika nem tette meg. Ennyi. Senkinek ne legyenek illúziói, a világon akit csak egy kicsit is érdekel az F1, az tudja, hogy Zsoltika nem a tehetsége miatt került az F1-be. És innentől Zsoltika jelenléte nem hogy nem javítja hazánk megítélését a világban, hanem inkább rontja. Szerintetek mit szóltak Zsoltikához pl. a csehek, akiknek van egy F3000 világbajnok Thomas Enge-jük, aki százszor tehetségesebb Zsoltikánál, csak sajnos apuka nem elég vastag ahhoz, hogy bevásárolja őt a száguldó cirkuszba? :( Persze, mindig voltak ilyen pénzes gyerekek az F1-ben, ott volt például Yoong. Egy kicsit gondolkodjatok el azon, hogy mi volt a véleményetek Yoong-ról, és hogy a szereplése mennyiben volt jó "ország imázs" Malaysiának. Zsoltikával ugyan ez a helyzet... |
|
|
mpower
|
2005.06.06.
|
Talma=tehetség akarat karrier!!!
Zsotti=pénz pénz pénz pénz költés! |
|
|
FireStorM
|
2005.06.06.
|
mondjuk abban egyetertunk hogy a baum penz amit az F1re mondhatjuk igy "kotyavetyeltek"el azt Talmaéknak adni hogy szedjek rendbe magukat :D es az egesz csapatnak eleg lett volna |
|
|
adambmw
|
2005.06.06.
|
Az szinte biztos, hogy a 3 KTM az nem egyforma.Talma úgy nyert, hogy végig egy tempót motorozott az elsővel,1mp-en belül volt.Szerencséje volt, de megérdemelten nyert!Ráadásul az utolsó kanyarban szúrt be a harmadik helyre egy olyan versenyzőnek aki szintén világbajnok esélyes.Mindkét Talmácsi gyerek igencsak tehetséges és Gábor nem véletlenül van a világbajnokságon!Palikról meg Zsoltiról no comment! |
|
|
FeherCapa380
|
2005.06.06.
|
V8, amit irsz, mind jogos (egy kivetellel talan: en B.Zsoltit sosem hallottam nagykepuen nyilatkozni), de mindez meg nem magyarazat a mentalitasodra. Itt mindenki marha nagy vezeto allitolag, iszonyu nagy rali fanok vannak, meg kitudja kik. Allitolag mindenki rajong a motorsportert, de megis mindenki azzal van elfoglalva, ki milyen nagy arcu, stb. 10 Schumacher fikazobol, 9 egyebet nem tud felhozni, csak azt, hogy Sumi nagykepu, stb. Palikkal ugyanez, amiota megverte a tobbi magyart, mindenki kussol. Emlitettem Drapal Janost, aki nem mindenidok legnagyobb magyar motorosa, hanem a valaha elt egyik legnagyobb motorvesenyzo a vilagon! Megis szerintem az itt kommentezo "szakertok" felenek fogalma sincs arrol ki volt O, milyen eredmenyeket ert el es milyen korulmenyek kozott! Mondhatnam, hogy Talma sosem fogja tudni uberelni ot (tenyleg igy gondolom), megis tiszta szivembol drukkolok Talmacsinak! Ez zsoltira is all! Zsolti eleg bena pilota (Talma nem!), benyalta magat az F1-be, lelke rajta! De ha mar ott van en kotelessegemnek erzem drukkolni neki, mert ott a magyar zaszlo a sisakjan...! Ha egy sokkal tehetsegesebb magyartol vette volna el a lehetoseget, akkor en is leszolnam, de igy? Miert? Katayamanak volt helye a leg tehetsegesebb 20 kozott? A forma-1 miota szerepel a 20 legtehetsegesebb pilota? Soha nem volt ilyen!!! Tok balek pilotak is lettek mar vilagbajnokok, Zsolt is erhetne el jo erdemenyt! Hogy igy soha nem a tehetseget visszuk gyozelemre, hanem a penzt? Ez igaz! De ez mindig is igy volt es igy is marad, amig nem lesz kotelezo tartgy a gokartozas tesioran az egesz vilagon! Addig az autoversenyzes mindig a penzesek hobbija marad... |
|
|
V8
|
2005.06.06.
|
Csakhogy Baumgartner akkor se tudott a dobogó közelébe se jutni mikor ütőképes autó volt alatta. |
|
|
FireStorM
|
2005.06.06.
|
ha Baumgartner ur is nyer egy futamot ugy hogy kiesne elole akkor most ot is istenitenenk ? pedig pontot szerzett mar :DD amit a minardi meg nem tudott alonso ide webber oda!
AMUGY SEMMI BAJOM TALMAVAL es akkor is 3.lett volna tudom !!!!
|
|
|
V8
|
2005.06.06.
|
"Talma is rendszeresen kikap a csapattarstol, neki megis mindenki drukkol"
Hát istenem. Attól még a mezőny nagy részét lenyomja. És különben is Kallio már tavaly is a ktm-nél volt. Ez óriási előny számára. Talma meg bizonyított már gyengébb motorral, hogy igen is ott a helye. Ezt Zsoltika mikor tette meg? |
|
|
V8
|
2005.06.06.
|
FeherCapa380: Bizonyítson! Akkor szurkolni fogok neki. Bár kétlem, hogy valaha is elér valami kiemelkedőt hisz már meg volt rá a lehetősége és csúnyán befürdött. Ha annyira jó mint aminek tartja magát miért nem ment vissza a gp2-be (F3000 utóda a gyengébbek kedvéért) és bizonyította be a világnak, hogy igenis jó versenyző úgy mint bruni? Ehelyett mit csinál? Eteti a jó népet, hogy most éppen a barral aztán a sauberrel és lassan már a renaultval meg a mclarennel is tárgyalnak. Hogyne... Lehet, hogy ő a legjobb pályaversenyzőnk de akkor sincs helye a világ 20 legjobb pilótája között(még a 100-ba sincs). Sőt úgye gokartos korában Benik rendre elverte. |
|
|
FireStorM
|
2005.06.06.
|
igen ott a hiba hogy nem neki drukkolunk hiába magyar |
|
|
FeherCapa380
|
2005.06.06.
|
... es Talma is rendszeresen kikap a csapattarstol, neki megis mindenki drukkol! attol meg hogy Zsolti szar, meg lehet a legjobb magyar palyapilota! ha meg O a legjobb, tessek szurkolni neki! |
|
|
FireStorM
|
2005.06.06.
|
mar bocs 21st :D de nem tok mind1 milyen szintu az az auto ha a csapattrasrol beszelunk ?
amugy meg parszor verte is a brunit |
|
|
21st
|
2005.06.06.
|
Már bocs, én nem F1-ről beszéltem, hanem Zsoltikáról általánosságban. Amit az F3000-ben mÚvelt, az kb. olyan volt, mintha pl. Schumacher az év végén mondjuk a 2. helyen végezne, Barichello ( alias Zsoltika ) meg mondjuk a 12.-en.
Az igazi tehetségek a Minardiban is tudnak bizonyítani, lásd Mark Webber vagy Alonso. Ők annak idején mindig elverték a csapattársukat, Alonso nem ritkán 2-2,5 másodperces időket vert a társára az időmérőn!!! |
|
|
FireStorM
|
2005.06.06.
|
ha egy renaultal nem tudott volna csak utolso lenni azt modnom igazad van .:)
csak azert nehez egy fos autoval teljesiteni.lasd bmw-sek forgasa :D |
|
|
FireStorM
|
2005.06.06.
|
21st a forma egyrol beszeltunk es nem az F3000rol :) |
|
|
21st
|
2005.06.06.
|
Fire,
az F3000-ben KTM szintÚ géppel ment, és mire vitte? A csapattársa asszem dobogós lett az évvégi öszesítésben, Zsótika meg tizenakárhányadik. Szégyen... :( |
|
|
FireStorM
|
2005.06.06.
|
21st szerintem Bamba Zsolt ha egy KTM nek megfelelo geppel ment volna meg valami lehetett volna .) talan. |
|
|
FeherCapa380
|
2005.06.06.
|
Talma a 2. magyar, aki vilagbajnoki futamot nyert!!! Korabban ezt csak egy zsenialis ember tudta megtenni, Drapal Janos! 30 eve mar, hogy magyar motorversenyzo ilyen magasra jutott. Iden lesz D.J. halalanak 20. evforduloja, ha Jancsi ma elne, biztosan eloszor gratulalt volna Talmacsinak! HAJRA TALMA!!! |
|
|
mpower
|
2005.06.06.
|
Jo saförnek szerencséje is van ,nem debár? |
|
|
mpower
|
2005.06.05.
|
ePtOn láttam mind2-öt és felejthetö mind a 2 produkcio. Nem ugy mint Talmáé! |
|
|
ePtOn
|
2005.06.05.
|
warren, vegulis csak 2005 van, biztos postan, boritekban es lovaskocsival kuldik a legfrisseb hiranyagot a TVnek... persze szerencseje volt, node akkor is 3. helyen volt! |
|
|
Warren
|
2005.06.05.
|
Hozzátenném, hogy azok szombaton történtek, nem vasárnap! A rádioba bemondták párszor például. Mondjuk nagy mákja volt Talmának, de neki is lehet végre szerencséje. Ugyanis az elsö kettö kiütötte egymást az uccso körben :)) |
|
|
ePtOn
|
2005.06.05.
|
mpower, mondjuk ertheto miert a foci es Kotai szerepelt a hirekben. Mert ugye ezt a kettot az RTL kozvetitette. Nadeakkor sem lehet ekkora gyoker!!! |
|
|
mpower
|
2005.06.05.
|
Bocsi ePtOn tuom megegyeztünk valamiben ,de most Qrvára osztom a véleményed és mélységesen felvagyok háborodva ezen a mocskos pénzhajhász kereskedelmi TV-s Qrva világon.pfffff |
|
|
ePtOn
|
2005.06.05.
|
A vicc az, hogy lufaszt sem erdekli! Most neztem RTL klubbot, ket sport hir volt: Nyertek a fatoku falabu magyarok kinkeservesen (10 ember ellen 2 11-essel), meg Kotai is gyozott....Az hogy Talmacsi nyert, vagy hogy Berki aranyermes lett SENKIT sem erdekel...kibaszott szomoru. Meg indexen is elsokent a foci aztan a tobbi... |
|
|
Pucera85
|
2005.06.05.
|
Igazad van 21st!!! Hajrá Talmácsi, Németh Kornél és társai! |
|
|
21st
|
2005.06.05.
|
TALMÁCSI MEGNYERTE AZ OLASZ NAGYDíJAT!!! BRAVO!
Ilyen srácokra van szüksége a magyar autó- ill. motorsportnak, nem Bamba Zsoltikákra... |
|
|
|
|