Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
testpredkopnou_video.racing.hu.wmv
Küldte: laci
Dátum: 2008.08.04.
Méret: 12,6 MByte
Pontszám: 10,00
Hossz: 02:30 perc
testpredkopnou
Ezt akarják beszüntetni :( Kár lenne!!!-Ha valakinek van pénze hagy csinálja :)
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


vm93 2010.06.23. 15:44
Nem helyeslem a WRC-k beszüntetését hiszen ha lecserélik ezekre a S2000esekre akkor feleannyira nem lesz izgalmas maga a sorozat mint most vagy pár évvel ezelött. Szerintem a S2000esek olyanok mit a S1600osok +2 hajtott kerékkel meg a motorhangjuk is majdnem ugyanaz(pfújj). Na meg egy normális spoilerszettet sem tudnak rá gyártani... na jó ennyire azért nem megyek bele. Legalább olyan alapon csinálják má' a motorjaikat a gyártók mint a WRCben - nameg lehessen őket megkülönbőztetni,(a Peugeotnak sokkal jobb volt a porszívóhang mint most a 207esnek) meg csatoljanak hozzá 1 turbót is.
solbergWRC 2010.06.01. 12:26
Videó letöltése menüpont :D
Vagy ha ugy nem akkor vid.letöltése-re rámész ,jobbegér, hivatkozás mentése más néven azt annyi.
jwrc81 2010.06.01. 11:54
Hello,hogy tudnék innen letölteni?
solbergWRC 2009.05.23. 17:54
elnézést mindenkitől, csak kicsit kikeltem magamból,mert szívügyem a WRC...
Zoleex79 2009.05.23. 14:13
Egy moderátor azért nem ártana ide! Solberg kommentjébe több csillag lenne mint ami az égen van!
solbergWRC 2009.05.23. 11:24
gyerekek a WRC-k beszüntetését köszönjétek a rohadt Max Mosley gecinek az FIA vezetőjének. Vén fasz nyomorult, a saját emberei lehülyézik mert nem képes egy normális döntést hozni. Mennyivel jobb lenne a WRC ha beszállna pl a VW, a Seat visszajönne,lenne újra gyári mitsubishi,vagy akármilyen gyártó. Azt mondta az a vén buzi hogy azért szünteti be őket, mert bonyolultak, és túl drágák. Hát rohadjon le ,eddig nem voltak drágák? Eddig megoldható volt minden a WRC-ben???...
vm93 2008.08.11. 10:08
Nem helyeslem a WRCk beszüntetését.Szerintem ha lecserélik ezekre a S2000esekre akkor feleannyira nem lesz izgalmas a versenysorozat mint most vagy pár évvel ezelött. Akárhányszor nézem az IRCt mindig azt veszem észre ezeknél a S2000eseknél hogy mindig egyforma motorhangjuk van és leginkább egy S1600asra hasonlítanak semmint WRCre. Ha mégis megszűnne akkor legalább hasonló alapon kreálják a gyártók a motorjaikat mint a WRCben, csatlakoztassanak rá 1 turbót és készítsenek már egy normális szpoilerszettet, ami mutassa hogy a S2000esek bizony mostantól a WRC/A8 kategória utódja.
flip 2008.08.10. 17:06
Igy van Kisjanák!
Én is inkább nézem a Budai féle Corollát,pléne ha olyan ember tapossa mint a Turi Tomi!
TWRC 2008.08.10. 16:23
Kezdjük: a WRC-sek azért hisztiznek egyéb más indokaik mellett, hogy a S2000 bérlése drágább, mint a WRC-é. Csak mint kiderül, nem az. Ennyit merészeltem leírni, hogy elferdítették némileg a dolgot a WRC-sek. Gyengébb, és kevésbé látványos? Az igaz. Inkább egy 8 éves WRC? Kinek a pap, kinek a papné. Ízlések és pofonok. Én most már inkább elnéznék egy 207 S2000-est, mint egy 2000-es Pögót. Én. Több hibalehetősége van, mint a WRC-nek? Szerintem bármelyik S2000-es megbízhatóbb volt, mint a Tagai Octaviája. Persze tudni kell használni az autót, mert egy ólomlábú egyén mindent képes széthajtani. Üdv.
Kisjanák 2008.08.10. 13:32
TWRC, most okosnak érzed magad?:) kinem szarja le h mennyibe kerül?! több hibalehetősége van az s2000-es autóknak, emellett lasabb is és gyengébb is... am is, inkább egy 8 éves wrc mint egy zsír új s2000!
glms 2008.08.10. 09:22
Én őszintén nem tudom, hogy akik ide irogatnak, mióta járnak versenyre, én személyszerint 1994-ben voltam először Rali I-es versenyen Salgótarjánban, előtte harmadosztályoztunk a jó kis Bag-Tura versenyeken... Szóval én jó pár évet láttam még az A-s és N-es versenyzésből, amikor még Lanciak, Fordok, Mazdák stb. vívtak és tisztán emlékszem amikor először láttam WRC-t menni élőben - Janika Corolla és Kiss Feri Subaru - hát ég és föld volt és nekem az s2000-ek nem nyújtanak annyit... és szerintem az én korosztályomnak is a WRC marad A RALIAUTÓ. Ezt azért írtam le, hogy nem kell lenézni, meg leszólni minket... tudjátok ez olyan, mint a 80-as években azok az emberek, akiknek nem létezett más, mint a B csoport...
TWRC 2008.08.09. 23:43
Jajj, elnéztem, bocsi, még mindig olcsóbb... ajjaj, megdől a WRC-sek állítása, miszerint drágább egy ilyen autó? Hát nem az. De egy 2006-os, ír S12 WRC 230 000 font=345 812 Euró=79 536 760 Ft. jelenlegi árfolyamon. A S2000 Punto ára pedig 236 000 Euro nettó. Ennyi.
TWRC 2008.08.09. 23:34
De pl. a VW S2000-et 135Euro/SS km-ben mérik. Ez drágább kemény 5 Euróval, mint egy WRC. Hűha.
TWRC 2008.08.09. 23:24
Nem tudják majd kifizetni a S2000-et? Aki ki tud fizetni egy 2003-as, 2005-ös WRC-t, az ki tudja fizetni azt is. Példa: Kordánál a Herczig-féle 2003-as Subaru 150Euro/SS km, míg az MG S2000-es 70Euro/SS km (gondolom a Peugeot, Fiat drágább valamivel, de nem lényegesen). Tehát ez is túllihegve. Egyébként újy autó árát új autó árával kell összehasonlítani, nem egy nála 5 évvel öregebbével. Úgy persze hogy egy árban vannak.
Dollár 2008.08.09. 14:43
Sztem az első pár évben,ha be is tiltják a WRC-ket akkor az a rally szégyene lesz,mert 110 autóból lesz 70 N4es Mitsu!És bárki bármit mondd,látványban azok nullák!Szabó Gergő látványosan ment a Golffal az Octaviával,és amikor Evo VI-al ment akkor elkezdett sínautózni,mert elmondta h ha látványosan akarsz vele közlekedni akkor az nagyon lassú!Én szeretem az S2000es autókat nagyon is,de 2-3 évig nem sok lesz belőle az ORB-n mert nem tudják majd megfizetni!Én kiváncsi leszek majd,h lesz e vki itthon aki olyan látványosan és gyorsan közlekedik majd az S2000esekkel mint Béres...
flip 2008.08.09. 13:24
Igen Dvid!Abszolút igazad van.
A pénz nagy úr,ha itthon valaki megtöri a gépet,lehet hogy az egész éve rámegy.Lásd tavaly Turit,mi lett a Fábia törésből.
Valaki azt irta hogy nincsenek nézők a pálya szélén......
Jajj,még nem voltál rally versenyen?
Hát elárulom hogy Kishazánkban a focit is megelőzi a rally ob látogatottsága.

Már én is kezdtem a télen megemészteni hogy nem lesznek WRC-K,és talán mejd jók lesznek a s 2000-esek,amikor olvastam Spici toyotás és Fiatos tesztjéről.

Ő azt mondta hogy jó-jó a gép,mégis csak gyári technika,de ő inkább ha nincs más, megy egy 2002-es fejlesztésű WRC-vel.És mellesleg senki ne gondolja hogy olcsóbb egy S 2000-es,egy néhány éves fejlesztésű World Rally Carnál.

Mindegy ezek csak a mi véleményink.Kár ezekért a vasakért(én csak miattuk járuk rallyra),hiányozni fognak.
Viszont én még emlékszem mikor bejött a vb-n ez a kategória ,mennyi gyári csapat volt...Seat,Skoda,Ford,Hyundai......stb...........elfogytak.
Sikert nem érhet el mindenki,és valószinű hogy a kisebb gyárak A s2000-ből is ugynúgy elszegényednek majd.
Na csá!
Dvid 2008.08.08. 21:37
Jártam kint a cseheknél ahol ugye már nincsenek wrc-k tehát csak az N-es mezőnyük van, arra gondoltam hát akkor majd biztos az látványos lesz ott küzdeni kell az első helyért....hát nem volt látványos, ugyan olyan volt szinte mint a jelenleg nálunk lévő N-es mezőny....

Most jártam kint a Finn VB-n és láttam az ottani N-es mezőnyt....hát húha nem kicsit közlekedtek látványos, néha talán még látványosabban mint a wrc-k. (csak megjegyzem a sima kis autók is szépen mentek).

Itt a lényeg szerintem azon van hogy ki mennyire félti az autóját. Akinek wrc-je van az azért nem megy úgy ahogy mert félti hogy összetöri. Ha annak N-es Mitsuja lesz azzal se fog ugy menni mert azt is félteni fogja....
Az hogy ki megy látványosan gyorsan ki nem az a vezető mentalitásán múluk nem pedig a pénzén, meg kell nézni egy magyar bajnokit aki nagy autóval látványosan megy az régen kis autóval is látványosan ment....szerintem
TWRC 2008.08.08. 19:53
1. Magyar pilótáknak eddig sem volt semmi esélye a VB-n menni, és ez, ha maradnának a WRC-k akkor sem változna...

2. Az a gondolkodásmód, hogy "Ha nem lesz WRC, nem megyek rallyra!", az márpedig csőlátás-szerintem legalábbis. Nem értem ezeket az embereket. Mitsuval is lehet látványosan menni. Abban is van turbó, aktív négykerékhajtás, csak kicsit gyengébb. Ennyi. Nem értem, minek ebből problémát csinálni. Az meg, hogy a versenyek szponzorálásával mennyit foglalkoznak... az a rendezvény ugyanúgy eladható, mert csúcskategória is lesz, nem? Csak nem WRC-nek fogják hívni, hanem S2000-nek és N4-nek. Csak az emberekkel kéne végre megértetni, hogy nem csak a WRC-ből meg Ladából áll a világ. Félreértés ne essék, én rajongó vagyok (Asifan), semmi érdekem nem fűződik semmihez, és sértegetni sem akarok senkit, pusztán leírtam a véleményem.
Rinya 2008.08.07. 15:37
Jelzem S2000-re gondolok, nem N-es Mitsukra! Azoktol engem is kiráz a hideg nyugi!
ice elit 2008.08.07. 06:16
Ovastam ami mutatál:)

Ha talan nem ö az a ember akire vagy amire ö ebben a mérvado attol még hogy rally is "bar meg jegyzem külföldön nem is idehaza"ja meg nem WRC val indul + ha nem lessz WRC akkor is nagy reszben külföldön indul.
En Biztos hogy nem megyek ki OB ra mert igy már nem latom értelmet .
En rally nézek nem N csoportot no WRC akkor köszönöm
:)
glms 2008.08.06. 20:04
Hát márpedig nekem WRC kell... a KAM-531-es forgalmi rendszámú Budai Team-es Toyota Corolla WRC-re gyűjtök, ha meglesz, akkor már semmi nem érdekel... Majd lehet jelentkezni anyósba... :)
Rinya 2008.08.06. 12:38
http://rallyheart.hu/index.php?option=com_....&Itemid=44

Ezt olvassátok végig, és talán akkor rájöttök, hogy ahhoz hogy versenyeket lássunk, ahhoz egyetlen út az S2000!!

Énis WRC buzi vagyok, de én felfogom hogy nincs jövője!
Remélem mások is felfogják, és nem nyomják tovább h neki WRC WRC WRC kell....
ice elit 2008.08.06. 06:08
Szerintem a rally pénzröl szol mint a F1 mi lenne ha azért be tiltannák valamit mert a kis csapatnák nincs ra pénzük:)

Aki a rallyba jo akkar lenni szerintem 1 pénz 2 tehetség az hogy egy olcsobb hmm s2000 pasz de szerintem egy fillér sem :)

Bár ha itt tarunk akkor legyen csak lada és az szerintem a leg olcsobb meg azt szereti a nép"köztük én is"és akkor nem lessz az a gond hogy kölséges sport:)

Bár meg vallom azt öszintet az hogy be tiltják a WRC ket az elég durva :(
Mer igy esélynem lessz a magyar pilotáknak hogy a WRC ben induljannak pl mert nincs hol edzenni stb stb ...

Én nagyon szeretem a WRC ket pont azért mert szerintem nem tucat autok és en a amig elék nem tudok egy meg venni vagy csak hogy vigyennek velle de ha azt is elveszik tölem azt az élmenyt hogy lassam a WRC ket akkor sajnos nem fogok kijarni az OB re :(
Bár nagyon szeretek jarni

Gyara 2008.08.05. 22:24
FQ-400. Nem hinném hogy komolyan gondoltad azt hogy azért tiltanak be egy kategóriát, mert már "elérte a határait". A B csoportot a sok baleset miatt tiltották be, mivel az autók már annyira felgyorsultak hogy nem tudták igazából irányítani a pilóták. Nem hinném hogy egy prototípus kategória nem tudott volna tovább fejlődni. Elég csak megnézni a Lancia S4 utódját ami soha nem látta meg a versenypályákat sajnos :(

A wrc-kel csak annyi baj van hogy drága ezért az fia próbál olcsóbb megoldást találni. De ez szerintem nem fog sikerülni nekik. A Citroen már megmutatta hogy egy kit-carra még többet is lehet költeni mint egy wrc-re.

Amúgy a S2000 nek is megvan a szépsége. Főleg a motorhangra gondolok.

A látványról meg annyit hogy az eleje sose fog annyira a látványra menni mert ahol már nagy pénzek mozognak ott eredmény is kell, ahhoz meg sajnos a legtöbb kanyart íven kell venni :(

Ja és még valami. Mivel már elég fáradt voltam amikor ezt írtam, ezért lusta voltam elolvasni az összes eddigi hozzászólást, tehát ha valaki már hasonló véleményt fejtett ki, attól elnézést kérek, nem gondolom hogy így sokkal jobb ötlet hogy én írtam ide. :)
janosh79 2008.08.05. 09:59
Janikiát csak azért írtam mert őt láttam élőben ilyen autóval és meggyőző volt számomra.És azt is látni kell,hogy ebben a csoportban még rengeteg fejlesztési lehetőség van míg a WRC-ben már nem sok.Lehet,hogy lesz pár év pangás,de utána jobb lesz a sport.
A 22 Lancerről meg csak annyit írnék,hogy lehet azokkal is látványosan menni,csakhát nem mindig azok a versenyzők jutnak lehetőséghez akik tehetségesek hanem akiknek van szponzoruk.Egyébként a WRC-s pilótákat is meg lehet nézni,Túri a régi Corollával ott volt az elejében,az újabbakat meg verik a Micuk.Elég ciki.
cross_boy 2008.08.04. 23:15
Sztem ha beszüntetik a wrc-ket akkor sem lesz itt Janika, mert már ezredszer megy ugyanazon a pályákon, és sztem ezt unta meg,nincs benne semmi kihívás. A másik: én már így is unom a 22. N-es lancert,mikor elmegy elöttem egy gyorson, akkor mi lesz ezután? Amugy ha be is szüntetik, kiváncsi leszek, hogy kik vesznek/bérelnek majd super2000-st, mindenki mond mindent, ez mindig így volt, majd meglátjuk ha eljön az az idö. És mégvalami: Sztem soha az életben nem lesz az, hogy 10-15 pilóta küzd az elsö helyért...
FQ-400 2008.08.04. 18:28
Egyáltalán nem lenne jó a WRC eltörlése, de kiindulva abból, hogy amikor a B-t eltörölték és mondták, hogy ááá innen semmi látvány nem lesz a rally-ban majd jött a WRC... WRC-kkel már jobb időket autóznak mint a B-s autóval, igaz nem olyan baromi nagy látvány, nincsenek 800 lőerősek... De attól még idővel, pár év és az S2000 is olyan élményt fog nyújtani, hogy csak na. Amikor kifut egy kategória a rally-ból az azért van mert már elérték annak a kategóriának a határait. B kat is ilyen volt, most a WRC, fejlődik a tudomán fejlődik a technika, jön egy új ami most még nem olyan jó de lesz az még nagyon-nagyon jó! Nekem is fáj a szívem a WRC-ért de előre kell nézni, ha megkotlunk a WRC-nél nem fejlődne a dolog sokkal tovább.

Szerintem.
janosh79 2008.08.04. 18:22
Csak meg kell nézni hány autógyár épít s2000-t és mennyien gyártanak WRC-t.Szerintem magáért beszél a dolog.Ennek a sportnak az tesz a legjobbat hogy sok féle márka képviselteti magát.Ja és azért ne beszéljünk már úgy a S2000-ről meg a S1600-ról mintha valami gyenge vas lenne.Tényleg nagy élményt nyújt egy WRC,de azért ahogy Janika nyomta a Mikulás Rallyn a Peugeot-val az sem volt gyenge sem időre sem látványra,ja és a sokat emlegetett Bútor Robi abszolút 4. helyezése amikor még Szuzukival nyomta.
Hungary 2008.08.04. 18:22
Nem hinném hogy egy turbós S2000-es olyan kibaszottúl olcsóbb lenne mint egy WRC. Szerintem nagy baromság lenne betíltani a WRC és az A/8-as kategóriát, ezekbe még vagy nyomaték dögivel, nem csak fodulaton mennek, egyszerűen ezek az aútók ami miatt rengeteg ember kijár a pályák szélére. szépen szólnnak az S2000-esek is de nyomukba nem érnek ezeknek a gépeknek egy S2000-es autóval hol csinálja meg ezt a pali aki a focust terelgeti? szerintem sehol. És ha beszüntetik magyarországon ezt a kategóriát hát bizony kevesebben fognak kijárni rallyt nézni. 10 év múlva meg úgy fognak visszaemlékezni a WRC-re mint most a b csoportos autókra.
Rinya 2008.08.04. 15:31
Igen, hiányozni fognak a WRC-k, de sajnos nincs jövőjük...
Ha itthon is megnézed 2-3 ütőképes autó van... most 2-3 emberért senki nemfog elmenni versenyekre...

Gondoljatok bele, ha lenne 10-12ember, aki küzdene, az azért már több embert vonzana, hiába hogy nem WRC-vel, de higyjétek el h élményben ugyanugy jolenne...

Ésha megnézed a szurkolók több mint fele Janikás vagy Turi-s... És pont öket látni itthon kevésszer, Janit nem is ugye...

Szal azért 1 olyan bajnokság, ahol pl. Janika, Turi, Benik, Spici, Turán, Asi, Bútor, Herczig, Vas Zoli, Kakuszi ésmég hasonló emberek küzdenének akár a 10ed másodpercekér is, szerintem sokkal izgalmasabb lenne!

És akkor még nembeszéltünk arról sem, hogy milenne itt ha esetleg 1 IRC futomot is rendezhetnénk.... Ez a sportnak is rengeteget tenne...

Szal ne visszafelé nézzünk, nagyon jó egy WRC az tény, de sajnos a kora lejárt!
Rinya 2008.08.04. 15:29
Igen, hiányozni fognak a WRC-k, de sajnos nincs jövőjük...
Ha itthon is megnézed 2-3 ütőképes autó van... most 2-3 emberért senki nemfog elmenni versenyekre...

Gondoljatok bele, ha lenne 10-12ember, aki küzdene, az azért már több embert vonzana, hiába hogy nem WRC-vel, de higyjétek el h élményben ugyanugy jolenne...

Ésha megnézed a szurkolók több mint fele Janikás vagy Turi-s... És pont öket látni itthon kevésszer, Janit nem is ugye...

Szal azért 1 olyan bajnokság, ahol pl. Janika, Turi, Benik, Spici, Turán, Asi, Bútor, Herczig, Vas Zoli, Kakuszi ésmég hasonló emberek küzdenének akár a 10ed másodpercekér is, szerintem sokkal izgalmasabb lenne!

És akkor még nembeszéltünk arról sem, hogy milenne itt ha esetleg 1 IRC futomot is rendezhetnénk.... Ez a sportnak is rengeteget tenni...

Szal ne visszafelé nézzünk, nagyon jó egy WRC az tény, de sajnos a kora lejárt!
rozi64 2008.08.04. 14:35
Nem ezt akarják beszüntetni, mert így nem megy nálunk senki. Az összehasonlításod kicsit sántít, mert új S2000-est mérsz egy több éves wrc-hez. Újat az újjal, régit a régivel, és akkor kell árakról beszélni. A Solberg váltója 200 ezer Euró, ennyiért veheted meg Kopecky Peugeot-ját, de Balu is 500. 000-ért árulta a Focust. Amíg mennek a wrc-k, nem lesz itt nemzetközi verseny, IRC sem, amit pedig szeretnénk. A sponzor nem autót támogat, hanem bajnokjelöltet, esélyes pilótákat. Ami meg a DUENEN le vn írva, nos senki nem fogja azt mondani, aki wrc-t birtokol, és annak bérbeadásából él, hogy igen, szüntessük meg ezt a kategóriát! A wrc-ket nem az S2000 fogja helyettesíteni a rally VB-n, hanem a turbós változat, az S 200+. Nem a gyorsasággal van a baj, hanem azzal, hogy elfogytak a gyártók, kellene több autógyár a VB-re, és magába az autósportba. Most futnak még nálunk a wrc-k, mégsincs néző, na akkor ez miért van így? Semmi köze ennek a wrc-khez, az embereknek le kell mondaniuk mindenről, hogy túléljék a szegénységet, enni kell, a gyereket iskolába kell küldeni, ruházni, de rally-ra járni, nem fontos. Mellesleg a Barumon a belépő 500Ft, a négy napos jegy pedig 1700Ft, ezen is el kellene gondolkodni.
Kisjanák 2008.08.01. 23:10
"Ezt akarják beszüntetni :( Kár lenne!!!-Ha valakinek van pénze hagy csinálja :)" Itt nem a pénzről van szó... hanem a gyorsaságuk miatt akarják beszüntetni őket... de sztem ráfognak kefélni ha mégis beszüntetik, mert a Duenen olvastam pár riportot, amiből az szűrhető le h a magyar rallybajnokság éves futamszáma kb a felére fog csökkenni, mivel a legtöbb rallyversenyt támogató szponzor WRC-s pilóták fő illetve kisebb szponzorai, és mivel ezek a szponzorok többsége imádja a WRC-ket, mert gyorsak, látványosak, sokan megnézik őket, netre teszik föl a képüket, és ezzel együtt a szponzorok logóit is... nade milessz az S2000-el?! látvány, és sebesség elég gyengusz, ezáltal kevesebben nézik meg őket, szép lassan eltünnek a nézők a pályák széléről... nem érdekel majd senkit a rally... a nézők 70%-a a wrc-k miatt mennek ki a rallyra...nameg az A8 miatt, amit szintén beakarnak szüntetni... naés mi fog maradni? A7, s1600 meg egy rakás "erőtlen" micubisi? (najó, két kezem összetenném egy erőtlen micué, de perpill néző vagyok) oszt azok kiket izgatnak?! mer én nem miattuk megyek rallyra...
Tehát kevesebb néző, kevesebb szponzor, kevesebb pénz a rallykra... marhafasza lessz...
jah, meg a másik: "olcsóbbak az s2000esek mint a WRC"-k... hát nem egy 2009-es fejlesztésű WRC áraiban kell gondolkozni, mert azokhoz képest tényleg olcsóbbak...egy pár éves "megbízható" WRC jóval olcsóbb mint bármelyik kiforratlan, megbízhatatlan S2000es... Jó, nembántom ezeket a járgányokat sem, mert piszkosul szólnak, meg teccenek, de a WRC-k nyomába nem érhetnek...
Nah, unalmamba kaptatok egy kisregényt...:D
Am a srác kurvára keni neki... Véletlen nem Kopeczky?
thumbarumba 2008.07.29. 14:21
Én azt mondom élvezzük a látványt ameddíg lehet.
Ameddíg pénz van addíg lesznek komoly gépek akárminek is nevezzék majd a kategóriát, és remélem komoly pilóták is pl: Turi ,hogy hazait említsek.
itinarida 2008.07.29. 09:21
A rally eredendően elsősorban a gyors autózásról szólt és ezzel egyenes arányban és természetesen következve a keresztbe autózással.Na ez volt rég. a mai nézetek szerint az autó gyorsabban megy íven de sokkal kevésbé látványos.
Én special a keresztbeautózás szerelmese vagyok, és ez a pali ebbe a focusba hihetetlen . Akár D1-be is elmehetne a japók közé.
ja amugy lehet nem ide tartozik de néztem az F1 magazint és pilóták és tesztpilóták elvittek egy egy erősebb autóval civileket.pl aston martin, m6 stb. Kubica az M6-al végigdriftelte az egész pályát.
...a kúvvaanynyát annak aki meleltte ült......:D:D
zotya1989 2008.07.23. 22:08
De schumi nem is az íven 20 al autózgatós etap programos vérszegény rally a fasza mindenki oda van mennyi időt nyernek vele hogy íven mennek? ilyen pályákon szerintem a komplett wrc mezőny full lapjával jönne mert olyan kanyargósak talán a mecsekbe nem kennék neki annyira keresztbe vagy az ilyen szélesebb hegyi utakon, amúgy meg a rallyba a látvány a lényeg, nem az hogy pl a komplett rte mezőny főleg a sok zsigulis ívenautózgat max a poron elkeni neki kicsit keresztbe, de ot is vagy 20 al kanyarodik a negyede, jók leszenk a wrc utáni kor is majd semmi s etarthat örökké b csoport sincs már és mégse dőlt össze a világ akik profik profi csapatok profi sofőrökkel jó költségvetéssel azok mindig kenni fogják neki akármi legyen a seggük alatt. Loeb, Solberg testvérek Latvala és a többiek még egy trabantal is komolyabbat menne mint itthon akárki a wrc vel, meg asszem 2012 ig menni fog a wrc a vb-n utánna meg majd ugyis lesz jobb kitudja addigra mit találnak ki az autógyárak.
janosh79 2008.07.23. 18:10
Mire tényleg beszüntetik a WRC-ket addigra az S2000-ek is közel ilyen erősek lesznek.
ÁÁdám 2008.07.23. 10:01
Most miért kell megint elkezdeni sírni a wrc-k miatt? Nem unjátok magatokat?
Te meg schumi örülj inkább, hogy végre valaki keresztbe megy!
(Pavel Valousek)
schumi014 2008.07.22. 19:09
érzi az autót a gyerek az biztos de az is biztos hogy ha nem keresztbe menne akkor jobb idöt menne :D
mondjuk ez csak teszt
10 pötty

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• olahjojo1990
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.