Videók az aktuális és régebbi Dakar Rally-król
Videók a Rally Világbajnokságról




Használt személyautók adatbázisa, apróhirdetések
zx12_video.racing.hu.mpg
Küldte: Füty Imre
Dátum: 2007.12.10.
Méret: 48,2 MByte
Pontszám: 8,77
Hossz: 04:36 perc
zx12.mpg
Naszályring 2007. Kawasaki ZX12 & Honda CBR 929
Link erre a videóra:  
Beágyazás weblapba:  


Hasonlok
peugeot_106_with_kawasaki_engine_video.racing.hu.avi
peugeot_106_with_kawasaki_engine
Peugeot 106 Kawasaki motorral...
uponone_2001_zx_6r_ad_video.racing.hu.wmv
uponone_2001_zx_6r_ad
Ha ez az ára egy 600-as Ninja-nak, hát vállalom.. :_D
sbr62_kawasaki_ninja_300kmh_video.racing.hu.wmv
sbr62_kawasaki_ninja_300kmh
Kawasaki Ninja 300kmh
ddt500 2008.01.28. 14:55
Bár úgy látom már lecsengett az ügy de azért annyit ideírnék, hogy szerintem azért köpköd mindenki a motorosokra mert az autós balesetekre már fel sem emeljük a fejünket. Ahhoz, hogy 2 napos hír legyen egy autós balesetből min. 4 halott kell. Szóval ha autóval halok meg frontális ütközésben amit én okoztam akkor statisztikai adat leszek. Ha motorral teszem mind ezt akkor közellenség.
barát 2007.12.17. 18:32
bergo! Igazán nincs mit.... :)
Raketír 2007.12.17. 00:26
Üdv!
Jelenleg nekem nincs saját gépem, mert eltörött.Gsxr 750
( egy L200-as index nélkül elémfordult=T.K.O) Néha napján azért én is előfordulok a Naszályon "Barát" barátommal , ilyenkor az öcsém CBR-jét koptatom (a videós)
A munkám miatt is szerencsére mindig gyűrök vmilyen tesztmotort (SUZUKI) úgyhogy ha vki ezt a márkát nézte ki magának , írjon! Megdumáljuk akcióba:)
bergo 2007.12.16. 21:17
barát - nagyon szépen köszönöm :) jól esett :-)
barát 2007.12.16. 18:07
üdv!Mivel jóbarátom a srác és mitöbb együtt szoktunk motorozni is, soha nem megyünk bele olyan előzésbe amiben nemvagyunk biztosak(mint pl a zx a záróvonalon),milyen érdekes,hogy lelassított a cbr mi? "kedves" pancserok. Tisztelt Sorhat!-sajnos te vagy a genetikai hulladék nem mi.Tudom fáj az igazság,dehát ez van.. Kedves Lev!Azt nem írtad milyen mocid van ,de szerintem a babetta is "sok" lehet neked ezért javaslom menj inkább busszal és közben olvasgasd a Tina magazint(nőknek szól)...Ismerem a váci társaságot velük is motorozom -inkább ne bántsd őket ha nem voltál ott,mert a k*rva a*yáto*ért darabokra lennél pattintva haver(jótanács) Janosh79! Szerinted mikor fordolsz le "jobban" a bicajodról,ha 140 -nel elmegy melletted egy motor vagy ha egy kocsi?Remélem logikusan tudsz gondolkozni?! Simansanyi!Mi is ugyanezt kívánjuk a kedves családodnak!Amilyen az adjon isten olyan a fogadj isten.... Tibbb!Először is tisztázzunk valamit.Ha eldobom a 2-3 milkás motoromat az az én bajom,így jártam CSAK a biztosító kifizeti a kárt tudod CASCÓ a ringen viszont megszívtad -ezért is mennek pályaidomokkal is-Ja én MINDIG megálltam a rendőrnek még akkor is ha tudtam hogy meg fog büntetni.Nagy kaland...viszont tényleg milyen sok "ügyes"autós is jár ki a ringre-te irtad ezt is.Tudod pár barátom elé ilyen ügyes autós fordult ki-utánna meg csodálkoznak ha leverjük a visszapillantó tükröt-dehát ha nem használják akkor minek-mikor egyáltalán nem húzódnak le a kétsávos úton azért sem hogy megmutassák a fasza autósok(tisztelet a kivételnek).Tudod elég érdekes mivel én autózom is és nézem a tükröt-nem fésülködni-lehúzódom ha jön egy gyorsabb kocsi vagy motor és láss csodát megszokták köszönni. Lehet ,hogy mi motorosok vagyunk földönkivüliek és ha igaz akkor szeretnénk visszamenni......és a sok jó (dudálós-ráhúzós)autós békében élhetne egymás mellet!
barát 2007.12.16. 17:45
üdv!Mivel jóbarátom a srác és mitöbb együtt szoktunk motorozni is, soha nem megyünk bele olyan előzésbe amiben nemvagyunk biztosak(mint pl a zx a záróvonalon),milyen érdekes,hogy lelassított a cbr mi? "kedves" pancserok. Tisztelt Sorhat!-sajnos te vagy a genetikai hulladék nem mi.Tudom fáj az igazság,dehát ez van.. Kedves Lev!Azt nem írtad milyen mocid van ,de szerintem a babetta is "sok" lehet neked ezért javaslom menj inkább busszal és közben olvasgasd a Tina magazint(nőknek szól)...Ismerem a váci társaságot velük is motorozom -inkább ne bántsd őket ha nem voltál ott,mert a k*rva a*yáto*ért darabokra lennél pattintva haver(jótanács) Janosh79! Szerinted mikor fordolsz le "jobban" a bicajodról,ha 140 -nel elmegy melletted egy motor vagy ha egy kocsi?Remélem logikusan tudsz gondolkozni?! Simansanyi!Mi is ugyanezt kívánjuk a kedves családodnak!Amilyen az adjon isten olyan a fogadj isten.... Tibbb!Először is tisztázzunk valamit.Ha eldobom a 2-3 milkás motoromat az az én bajom,így jártam CSAK a biztosító kifizeti a kárt tudod CASCÓ a ringen viszont megszívtad -ezért is mennek pályaidomokkal is-Ja én MINDIG megálltam a rendőrnek még akkor is ha tudtam hogy meg fog büntetni.Nagy kaland...viszont tényleg milyen sok "ügyes"autós is jár ki a ringre-te irtad ezt is.Tudod pár barátom elé ilyen ügyes autós fordult ki-utánna meg csodálkoznak ha leverjük a visszapillantó tükröt-dehát ha nem használják akkor minek-mikor egyáltalán nem húzódnak le a kétsávos úton azért sem hogy megmutassák a fasza autósok(tisztelet a kivételnek).Tudod elég érdekes mivel én autózom is és nézem a tükröt-nem fésülködni-lehúzódom ha jön egy gyorsabb kocsi vagy motor és láss csodát megszokták köszönni. Lehet ,hogy mi motorosok vagyunk földönkivüliek és ha igaz akkor szeretnénk visszamenni......és a sok jó (dudálós-ráhúzós)autós békében élhetne egymás mellet!
FeherCapa380 2007.12.16. 17:02
a hazankba sajnalatosan visszaterni igyekvo diktatorikus es karhatalmi megoldasok miatt mar nem reklamozom szivesen azt, hogy mim van, mim nincs es ki vagyok. plane nem, hogy mikor hol voltam, kikkel es mit csinaltam. a kedvedert most beirtam milyen motorom van. de nem fog bovulni az adatlap es valoszinuleg a kommentezesrol is leszokok. egy ideig gyakorta jottem fel, ma mar csak ritkan. a motoros temahoz meg most hozzaszoltam, de azthiszem kesobb inkabb csendben maradok. letolteni mar nem szoktam es mar az oldal sincs a kedvencek kozott. azokkal a dolgokkal, amelyek regen jol mukodtek, ma mar rendszerint baj van. ez az oldal is egy ilyen dolog.
bergo 2007.12.15. 22:57
ja a taglistát nem egyszerű kezelni a "tól-ig" jelző hiányzik így azt is lehet hinni hogy !Krisz - 601 rs egy éz ugyanaz az ember :S
végülis megtaláltam magam :) E' öröm bódottá'
bergo 2007.12.15. 22:50
1995 Cagiva Elefant E750 (duksi motorral), Alfa 146, de szerintem ezek látszanak bemutatkozó oldalon :)

de most látom hibádzik a taglista !!! kicsit rövid... :S
FeherCapa380 2007.12.15. 20:34
2004 Kawasaki ZX-9R jelenleg. nem reg vettem, meg csak 3 tankot motoroztam ki belole.
bergo 2007.12.15. 17:09
hú de sok hozzászólónak van motorja :)

senki sem meri felvállalni hogy miféle talicskával közlekedik ?
Raketír 2007.12.14. 20:59
HI!

A CBR-es gyerek nagyon ügyes! A gyorshajtáson kívül nem követ el szabálytalanságot . A ZX erős, a gazdája nehezen nyeli a békát (a záróvonal veszélyes volt!!!)

A probléma ott van , mikor olyan pancser tesz kamerát a motorjára , mint a pécsi eset okozója. Aki motorozik az tudja, hogy autóelőzés ide vagy oda azt a kanyart nagyon " elbalfaszoskodta"

Kedves Lev!

Örülök ,hogy felismerted a helyet. ÜGYES VAGY!!
Szerintem nem szabad az anyját szidni senkinek! Tudod ,az olyan érzékeny téma! Lehet , hogy tudat alatt te is szeretnél így motorozni ,de nem megy......

Ja, Sorhat!

Sajnálom , hogy "ennyire vagy" ezzel a genetikai kérdéssel. Gondolj bele , milyen unalmas lenne a világ ha csak a "te fajtád" élné!
---TM--- 2007.12.14. 09:01
"Te vagy itt aze gyetlen ember aki jól tudsz mennni,semmi állatkodás......nem verseny..nem" =)
bergo 2007.12.14. 08:35
én meg maximálisan látok kivetnivalót a média viselkedésében!

DE CSAK ŐSZINTÉN! kiváncsi lennék hogy a jelen hozzászólók közül mennyi embernek van motorja és természetesen milyen? DE CSAK ŐSZINTÉN!

ez is egy statisztika lenne ... szerintem érdemes!

+ ha tagok feltennék a képeket a saját járműveikről akkor az is jó lenne :)

és tényleg igaz: az autós nem segítette elő az előzést, de semelyik autós nem teszi meg ... tapasztalat :(
FeherCapa380 2007.12.11. 23:34
igy ok.
defcon-1 2007.12.11. 23:22
jó ebben igazad van...vmivel jobban felépíthettem volna a válaszom. de akkor sem látok semmi kivetnivalót a média viselkedésében.
FeherCapa380 2007.12.11. 23:08
defcon: dehat en egyszer sem irtam olyat, hogy a gyerek nem volt hulye barom. dehogynem volt az! csak amikor en arrol probalok ertekezni, hogy a media milyen genya, arra nem valasz az, hogy "azert nem buzi a TV, mert a motros egy felelotlen barom volt". hat ocsem, ebben mennyi logika van??
defcon-1 2007.12.11. 22:03
fehércápa...nem vezettem volna végig a baleset körülményeit és a kreszt se kevertem volna bele. értem én hogy janosh79 kommentjére reagáltál, de mégis megláttam azt a mondatodat, hogy "az autós nem segítette elő az előzést". ez pedig olyan hülyeségnek tartottam, hogy muszáj volt reagálnom rá. érted? ezekután pedig megcáfoltad saját magad:

"semmin sem valtoztatott volna valszeg, ha elveszi a gazt az autos"

de azt is írhattad volna, hogy fékez, mert semmit nem változtatott volna rajta. másrészről nehogy már a farka csóválja a kutyát...aki előz, az legyen biztos benne, hogy sikeresen be is tudja fejezni.
szerintem a legkönnyebb a médiát hibáztatni. igazából nem írtál ezzel kapcsolatba semmi tényszerűt, csak általánosságokat, az pedig nem érv. és nem hinném, hogy szándékosan a motorosok ellen uszítottak volna. de a tények magukért beszélnek. a mai napig csinálnak videokat hogy ők mennyire fasza gyerekek. elárulok egy nagy titkot: nem attól lesz vki fasza vezető, ha minden úgy alakul, ahogy ő elképzelte és a végén örül a fejének...nem nem...attól lesz vki jó vezető, hogy képes megoldani az olyan szitukat is, ahol nem betervezett akadályok lépnek fel és pillanat alatti mérlegelés, döntéshozatal és kivitelezés szükséges.
skad 2007.12.11. 21:58
Ezt csak versenypályán! Légyszi!!!
Sorhat 2007.12.11. 16:37
Csak tudnám miért ver a Jóisten engem ilyen primitív majmokkal, akik mocskolódás nélkül képtelenek kifejezni bármilyen véleményt...

Hogy klasszikust idézzek, ezzel a szájjal csókolod édesanyádat?!
(Pszicho) 2007.12.11. 16:29
Még egy feltűnt most:o))--->Sorhat szerintem az javítaná az ország genetikai színvonalát ha a faszodat a szádba adnák és jól állbarugnának......ezt nem bírtam kihagyni:))
(Pszicho) 2007.12.11. 16:27

"aki hibázik megdöglik, hála istennek" "kivégezte" "megérdemli"stb stb.--->Csak egy két idézet a 2 napi termésből! Nem az a paraszt aki a földet műveli(tisztelet a kivételeknek) még mindíg alacsony a kerítés......
Sorhat 2007.12.11. 16:08
Na ezek aztán az érvek...
Pontosan ezek miatt kellene betiltani ezeket a gépeket, mert amíg csak magukat meg egymást ölik meg addig nincs semmi baj, ez csak javítja az ország általános genetikai szinvonlát, de sajnos épeszű emberek is sérülnek és halnak meg miattuk.
Dani46 2007.12.11. 15:43
CSŐŐ!!

Én Lev nek adok igazat!
Ha ti is ilyen motort vennétek hasonlóan mennétek vele az biztos! Ha egyszer kipróbálod mindig többet és többet akarsz majd! Azért az igaz hogy lehetne több ésszel menni! Mert a CBR-es gyerek elött a 2 motoros több szabálytalan és még inkább veszéjes dolgot csinált!
Én szerintem ha mindenki hasonlóan menne mint a CBR-es nem lenne ennyi baj! És úgy is fognak motorozni akár milyen durva balesetet fognak mutatni a TV-ben!
Ezt NEM lehet abba hagyni!
FeherCapa380 2007.12.11. 15:06
defcon-1: semmin sem valtoztatott volna valszeg, ha elveszi a gazt az autos. janosh79: kommentjere reagaltam, hogy a KRESZ-szabalyokkal nem erdemes ervelni, mert aszerint nem csak a baleset felelose hibazott. de ezt mar most irom le harmadszor Neked, szamomra az hihetetlen, hogy nem erted. latom, Rad tenyleg nem hat a media, mert hiaba ismetelgetek egy osszetett mondatot, nem akarod, vagy nem vagy kepes megerteni. ezzel pl. medgyessire hasonlitassz... mar leirtam mit kellett volna tenni a medianak, olvasni nem tudsz, vagy anyanyelvi kozlest nem ertessz? eleg lett volna annyi, hogy nem ertessz egyet velem. nem kell ismetelgetni az allaspontodat, mert en is csak megmagyaraztam MIERT gondolom igy. nem kotelezo elfogadni. ez nem hihetetlen kedves defcon-1, csak en igy gondolom...
defcon-1 2007.12.11. 14:14
mikor látta? már ne haragudj, de én is vezetek gyakran és nagyon jól tudom, hogy a motoros szemében a kocsi optimális helyzetben egy álló tárgy az úton. nem egy motoros mondta nekem, hogy az a legrosszabb ha a kocsi hirtelen irányt vagy sebességet vált. szóval azt az autót én nem keverném bele. valszeg én is ugyan úgy cselekedtem volna. lehet, hogy gyorsabban ment, de ki nem? és ha lassít? a gyerek nem csutkára húzta az előzésnél? pár tized másodperc alatt megelőzte a kocsit! mit számított volna ha lassít? az egész tized másodpercek alatt játszódott le.
hagyd már ezt a média baromságot...nem a média befolyásol. úgy érvelsz mint az orbán, aki szintén ezt a hülyeséget regélte, míg meg nem büntették az MTV-1-et a 2002-es választások előtt, mivel durván elfogult volt. ezt hívják úgy, hogy a fagyi visszanyal.
de mégis mit hiszel? engem befolyásol, meg mindenki mást csak téged nem? ha rajtam múlott volna sokkal durvábban kommentáltam volna az esetet. mert azt nem fogod fel, hogy nem a média végzett ki egy embert, vagy fene tudja hányat az idióta motoros vagizós hülyegyerekek miatt. mégis mit kellett volna a médiának? nem is szólni az ügyről? mintha meg se történt volna? komolyan mondom HIHETETLEN amiket írsz...
Lev 2007.12.11. 12:35
Mi a szarért nem inkább ezt a videót kommentáljátok?
Erről is lenne mit írni.. Például hogy mennyire hűűdekurvára lazák a videó elején. Egyébként is mi az hogy Naszályring????? Ki a pitsának ring ez? Jól látom, hogy ez a 2/A Vác utáni szakasza? Ring ám jó k**%+@#@ok!!! Na ott van még sok elmebeteg barom, tudom 3 évig Vácon dolgoztam, ismerek is pár ilyen nagyonfasza motorosgyereket.. Volt is balesetük arrafelé amit rávertek az autósra. Mert szerencsétlen nő megijedt a három centire 200al előző sportdobos Z1000-től és elrántotta a kormányt, amivel fellőkte a mögötte jövő gixxeres srácot.. (én nem láttam az esetet, de ezt hallottam)
Imádok motorozni és odavagyok a motorokért de ezt nem nagyon lehet ésszel csinálni.. Aki speedgépet vesz az úgyis tépni fogja a szarvát, különben minek a sokrengeteg paci? De azért lehetne egy kicsit több józansággal is, ha kell lehet lassítani is nem? Faszé kell a duplazáróvonalon kétkilóval előzni és hasonlók? Na jó befejeztem..
FeherCapa380 2007.12.11. 11:07
defcon? miert santitana? nem segitette elo. lassithatott volna, mikor latta, hogy a motoros kiszoritott helyzetbe kerul, plane, hogy O maga is gyorsabban jott a megengedettnel. es nem en vagyok elfogult. akkor jottem a KRESZ, szabalyokkal, mikor janosh79 ezzel ervelt. en leszogeztem, hogy a videos gyerek volt a hibas.

folyamatosan Ti vagytok akik minden ponton megprobaljatok megtamadni amit mondok, de annak, hogy a media befolyasol nem tudtatok eddig ellene szolni. de azzal jossz nekem Te is, hogy vedem a motorosokat. nem vedem, mert nincs mit vedeni rajtuk, nem sertettek ok nem szorulnak jogorvoslatra. en a mediat tamadom, mert O ezt maskepp kommunikalja. erdekbol teszi, ami az embereknek karara valik.

ennek mondj ellent!
lotus omega 2007.12.11. 10:48
Ilyen sokan nincs mit tennünk hogy ezzen vitatkoztok,vagy mindenki szabin van!!!!!!!!!!!
defcon-1 2007.12.11. 10:20
fehércápa! nem nézek sok TV-t, de ez azért már egy kissé fura nekem...iszonyat elfogult vagy és mint egy bírósági tárgyaláson, kapaszkodsz minden kis apró hülyeségbe, aminek jogilag lehet helyt adnak, de racionálisan gondolkodó ember figyelembe se veszi.
tényleg nagy felháborodás lett a videoból, de nem véletlenül! a hülyegyerek vagizni akart, de durván elcseszte és kivégzett egy másikat. és talán másokkal ellentétben nekem van annyi fantáziám, hogy elképzeljem mit érezhetett a vélten családja. szükséges volt így meghalni? ez nem egy véletlen baleset volt!!! mi érterlme van ilyen áron vagánykodni? közúton?
lehet hogy a kocsi is gyorsabban ment, lehet, hogy a szembejövő is, aki meghalt. de könyörgöm kit érdekel??? te nem szoktál gyorsabban menni soha? ki az, aki 50-nel megy a városban? 100-ból egy...az is nyugdíjas és veszélyesebb 50-nél mint más 100-nál.
azon pedig végképp meglepődtem, hogy az autós nem segítette elő az előzést...:DDD ezen komolyan mondom röhögtem is:) találd ki miért. nem érzed, hogy eme megjegyzésed "picit" sántít?:)
FeherCapa380 2007.12.11. 10:01
oke talib. en eppen ugy nem nezek TV-t, mint Te es magam alakitom a vilagkepem. De latod: annak ellenere, hogy nem vagy a mediumok kedveloje, meg Neked is betalaltak a videoval, mert azonnal arra hivatkoztal. akkor gondold el, mit jelent ez, egy Nalad sokkal jobban befolyasolhato ember szamara es mit jelent a kozvelemeny nyomasara dontest hozo politikusok szamara...

en sem nezek TV-t, es nem, hogy jobb es rosszabb velemenyem nincs a motorosokrol, hanem egyaltalan nincs velemenyem. sok motorost ismerek, mindegyik mas es mas. en magam is motorozom, en is csak egy vagyok.

en egyaltalan nem Teged minositettelek - mint, sokan engem - hanem a kozvelemeny szandekos es rosszindulatu befolyasolasarol beszeltem. ez nem csak a motorosokkal kapcsolatos jelenseg Magyarorszagon, de a tobbibe vegkepp nem mennek bele. Ezt is csak a Te kommented miatt deklaraltam, egyebkent a video erdekesebb szamomra. csak azert nem minositgetem nagyon, mert mar immunis vagyok ra, 5000 ilyen videot lattam mar... : ]
talib 2007.12.11. 08:37
Mint korábban szóltam, nem érdekel különösebben a média, a világképemet magam alakítom, nem az RTL klub. De attól, hogy nem nézek tévét, nem lesz jobb véleményem a motorosokról - tisztelet a kivételnek - elég arra gondolnom, amit nap mint nap látok a városban (még az országútra sem kell kimennem). Ez nem pénz, és nem politika kérdése.

FeherCapa380, 2007.12.10. 19:34 "nem normális, aki igy motorozik." - Ebben egyetértünk :)
(Pszicho) 2007.12.11. 08:01
Az RR-es srácnál a tudás a Kawás gyereknél meg az erő egy "kis" felelőtlenséggel vegyítve. Asszem kb. ezt látjuk a videón. Remélem a srác mögött nem fog ott ülni a barátnője mikor egyszer nem adja ki. Azt a régi esetet meg szerintem már annyiszor kiveséztük itt is máshol is, hogy.....ezt akarta elérni a média! Még fél év múlva is vitatkoznak és beszélnek róla!
tuzhangya 2007.12.10. 23:26
Annyit mondanék,hogy van vér a pucájukban,de általában az ilyenek hagyják itt a szeretteiket hamarabb...:(
Ja,vagány a zx12-vel,de a gyerek körbemotorozza,csak egyenesben tud elmenni,ahol kibukik a lóerő különbség...
janosh79 2007.12.10. 22:14
Asszem nem értjük egymást,nem az átlag motorossal van bajom hanem azokkal akik az 50-es táblánál elmennek mellettem(mert én is az úton közlekedek)140-el hogy majd lefordulok a bicajrol,és még ki is centiznek.És ez tapasztalat nem a média műve.Szóval azt mondom hogy aki ekkora kockázatot vállal és belebukik az ne csodálkozzon hogy lehúzzák az emberek és a média.Nekem ez a véleményem szerintem én már ennél többet nem tudok mondani a dologról.
FeherCapa380 2007.12.10. 21:57
janosh79: nem pusztan arrol van szo, hogy a media szetcincalt valakit vagy kifacsart ezt azt. hanem szabalyosan atneveltek az embereket egy masik nezopontra. nezd, meg hogy nyitott talib...

kozben a motorosok 3.000e helyett 30.000Ft adot fizetnek. sokan hitelbol motorozna, par ezer forint havi kerdes. 30 rongybol egy evben 2-szer el tudtam menni palyara. most 2-vel kevesebbszer tudok... es nem csak en. szoval meg a torvenyhozok is a seggukkel gondolkodnak, abszolut nem az a cel, hogy emberi eleteket mentsenek meg. hanem a haszonszerzes. es mindezt ajtatos szentfazek dumaba szove benyomjak a mediaba es mostmar mindenki fujja, hogy "dogoljon meg az ilyen allat". pedig ne erezze magat senki kulonbnek, csak mert nem szerepel ilyen videon. mindenki csinal hulyeseget, mindenki hibazik. a Streetracing matricakat sem a motorosok hordjak es a "100 alatt szedulok" feliratokat sem motorokon olvasom. es nem a motorosok szoktak letolni az utrol pesten... ala tettek faszan a lovat az embereknek teljesen igazsagtalanul. engem bant.
lotus omega 2007.12.10. 21:53
Bingyom 2007.12.10. 21:52
Az a baj, hogy riktán az döglik meg amelyik nyomja neki mint állat és okozza a balesetet. Mindegy hogy az autó kamion, vagy motor.
FeherCapa380 2007.12.10. 21:50
Jabba: igazad lesz, mar emlekszem. a vetlen motorost fel perccel megelozo masik szembejovo motoros jon mint a meszes, szemmel lathatoan kozel 200-al. a vetlen valoban nem az a nagyon gyors volt (emlekezetbol irtam, anno 50-szer veggneztem). bar szerintem 90-nel igy is gyorsabban jott a "vetlen" is... de nem valtoztat semmin egyebkent, en nem a videokon lathato jampeckodokat vedtem.
janosh79 2007.12.10. 21:49
Igaz hogy a média kétélű fegyver de a normálisabbja tudja hogy hogy mit lehet belőle elhinni.Motorosokból meg akinek nem inge nem veszi magára.De ha nagyon akarnák elő tudnék szedni én is olyan ügyet ahol autós okozott balesetet és ugyanígy szétcincálta a sajtó,csak azt nem védte senki mert tudták az emberek hogy volt alapja a szidásnak.
jabba 2007.12.10. 21:44
FeherCapa! Mint mondoota én arra járok nap mint nap. A vétlen motoros nem jöhetett 190-nel, mert előtte elég durva kanyar van. Ja és motorral is járok arra
lotus omega 2007.12.10. 21:41
Szevasztok.
Utobbiakat olvasva szeretném elmondani hogy igazuk van akik védik és akik elenzik a média megnyilvánulásait,méris mert nem tudom mekorra pofára esések lennének ebbe az országba ha nem tájékoztatnának semmiröl mint például az áremelésről,de azt se lehet szó nélkül hagyni hogy 200-al száguldozanak kényük-kedvük szerint ezért is kell hogy elgondolkoztató erejű legyen amit leirnak vagy bemutatnak vagy képzeld ha te családodból vagy baráti körödből szenvedne vétlen balesetett valakid.Másrészt tudjuk hogy a média azért is van hogy gerjesze a hangulatott amiért nagyon élitélendő.
/Én is szeretek motorozni de nem fordulna meg a ffejemben ártatlan emberek között száguldozni vagy a beláthatatlan kanyarban szemben elözni!!!!!Aki ezzel nem foglalkozik az csak egy statisztikai adat semmi más./
simansanyi 2007.12.10. 21:22
Ezeknek a kamion állna a nyakukba!:)))
FeherCapa380 2007.12.10. 21:19
janosh79: valoban. jobban bant a media kimeletlen, felrevezeto hozzaallasa, amivel senkinek sem segit, mint a megvaltoztathatatlan teny, hogy egy fiatal srac oriasi hulyeseget csinalt (amiert O maga is csunyan fizet).

mindez leginkabb talib elso kommentjebol tukrozodik vissza. bicskanyitogato. nem amit O irt, hanem az egesz jelenseg, ami visszatukrozodik az idevetett soraban. a szemelyetol teljesen elvonatkoztatva azon a velemenyen vagyok, hogy ha a media maskepp jar el, talib is maskepp gondolkodna (vagy barki mas, akar en is).

es csak indokoltam a "motorosokat vedo" szovegemmel, hogy miert tartom demoralizalo, hazug es szemet eljarasnak a media modszereit. indokomat ala szerettem volna tamasztani hivatalos statisztikaval, de a mervado viszonyszamnak csak az egyik osszetevojere bukkantam ra eddig. iden a serulessel jaro balesetek 5%-at okoztak motorosok 62,4 %-at autosok. tudni kellene, hogy a gepjarmu parknak hany szazaleka auto es mennyi a motor. ha valaki megtalalja a szamokat, linkelje be. kalkulaljunk egyutt. mindenesetre a szamok alapjan nem valoszinu, hogy a motorosok torony magasan vezetnek az okozott baleseti statisztikat. ezert az emberek fele szandekosan ezt kommunikalni raadasul eppen egy olyan esetet kiemelve, ami nem hetkoznap, hanem kihivo egesz egyszeruen hazug, undorito, dolog, amit normalis jogallam nem turne meg. valamilyen erdekelteknek megis igy felelt meg, a motorosok reszben ennek a levet is isszak most.

igen, lehet szidni a mediat. es van is miert. rengeteg dologert "felelosek" az orszagban es sokszor nagyon mocskos modon visszaelnek a kezukben levo eszokozkkel.

KSH forras:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20071....atisztikak
janosh79 2007.12.10. 21:00
Jó lehet szidni a médiát de nem a média követi el ezeket a baleseteket.Szerintem foglalkoznak az emberek az ország helyzetével is de annak is megvan a helye.Amennyire én tudom kamerás sebességmérőket szereltek fel és többet vannak jelen a rendőrök.Ennél többet nem tehetnek.
Gregxy 2007.12.10. 20:36
Janosh79, miért azóta történt valami változás azon kívül hogy emberek egymás torkának ugranak mert más és más véleményen vannak a dologról? Így lehet elérni azt hogy egy ilyen "jelentéktelen" (nagyon idézőjelesen) dologgal foglalkozzanak az emberek és ne a valós problémákkal (látsd ország helyzete...) A média nagy hatalom, rendkívüli lehetőséget ad a manipulálásra, elterelésre rétegek egymásnak ugrasztására.. Épp ennek vagyunk most áldozatai:) Az meg szánalmas hogy egy fókusznak ilyenekkel kell foglalkozni.. Egyáltalán a fókusz szánalmas és a hasonló rendkívül magasröptű témákat felvonultató magazinok... egy szó mint 100 a médián múlik minden mert rengeteg embernek az a szentírás és soha nem gondol bele abba hogy mit miért úgy tálalnak ahogy..
Gregxy 2007.12.10. 20:35
Janosh79, miért azóta történt valami változás azon kívül hogy emberek egymás torkának ugranak mert más és más véleményen vannak a dologról? Így lehet elérni azt hogy egy ilyen "jelentéktelen" (nagyon idézőjelesen) dologgal foglalkozzanak az emberek és ne a valós problémákkal (látsd ország helyzete...) A média nagy hatalom, rendkívüli lehetőséget ad a manipulálásra, elterelésre rétegek egymásnak ugrasztására.. Épp ennek vagyunk most áldozatai:) Az meg szánalmas hogy egy fókusznak ilyenekkel kell foglalkozni.. Egyáltalán a fókusz szánalmas és a hasonló rendkívül magasröptű témákat felvonultató magazinok... egy szó mint 100 a médián múlik minden mert rengeteg embernek az a szentírás és soha nem gondol bele abba hogy mit miért úgy tálalnak ahogy..
talib 2007.12.10. 20:16
A véleményemet nem a média alakítja, egy hírt láttam róla a híradóban, és ennyi. Nem olvasok besztmagazint, nem nézem a fókuszt stb. mert leszarom, tisztában vagyok vele, hogy tudnak ám ferdíteni. Mindezek ellenére még mindig azt gondolom, hogy ez nem közútra való. Akinek viszket a kezelába, menjen el egy zárt pályára aszt részingeljen ott.
janosh79 2007.12.10. 20:12
Ha ezt írta volna a média akkor nem történt volna semmi változás és ez is csak egy hír lett volna a többi közt,ha jól tudom azóta a rendőrség telepített pár eszközt és ha ezek csak egy életet megmentenek már megérte.Bár a média szándéka nem ez volt hanem a szenzációhajhászás ebben eggyet értek.Csak nekem úgy tünt hogy te jobban hibáztatod a médiát a vizhangért mint a motorost az okozott balesetért.
Tibbb 2007.12.10. 20:09
A média ilyen, amilyen. Ha valaki meghal bármiben, mindjárt mellékerülnek a következő jelzők, lehetőleg minél több: tragikus, különösen kegyetlen, fájdalmas, brutális, embertelen kínok közt, hosszas szenvedés után, stb. (Az persze nem érdekes, ha valaki csak szimplán szívrohamot kapott.) Viszont az a legjobb, ha olyan hosszú a hír, hogy mindegyiket belel lehet tenni. Szerintem ennél az esetnél ugyan ezt az elvet követték, nem feltétlen az "utáljuk a mototrosokat, mert köcsögök" -et.
Ebben nem ez a tragikus szerintem, hanem az, hogy az emberek ezt igénylik. Ha baleset van, mindíg azért lesz dugó, mert a barmok bámészkodnak, hátha meghalt valaki.
FeherCapa380 2007.12.10. 19:48
janosh79: a medianak ezt kellett volna mondani a pl. KekFeny-ben:

"Tragikus motorobalesetet okozott egy gyorshajto Pecs es Manfa kozott, aki frontalisan utkozott a szinten a megengedett sebessegnel gyorsabban kozlekedo masik motorossal. Az esetrol videofelvetel keszult, melyet a rendorseg szakertok bevonasaval vizsgal."

Ezt kellett volna mondani, ezutan a hatalyos jogszabalyok alapjan eljarni. De a media nem ilyen, mert van Fokusz es sztarmagazin, ami emberek nyomorabol kotelezo jelleggel csinal emeszheto moslekot masok szamara. Es rengetegen meg is kajaljak, mert azt hiszik kotelezo.... nagyon szomoru vagyok emiatt.
FeherCapa380 2007.12.10. 19:34
janosh79: talan figyelmetlenul olvastal vegig. en a tenyeket irtam. 70-es tablanal zarovonalon megelozott a motoros egy kb. 90-el meno autot. az elozes vegere kb 130km/h-ra gyorsult es nem tudott befordulni a kovetkezo kanyarban (pedig be lehetett volna, ebben a velemenyezok 99%-a egyetert) es nekiutkozott a kb. 190km/h-val kozlekedo motorosnak. az autos nem segitette elo a szabalytalan elozest. vezetesi hibat egyertelmuen a videozos motoros kovetett el. a KRESZ-t mindharom resztvevo megszegte. a Videozos motoros 3 szabalyt sertett meg, a masik motoros 1-et (de azt nagyon), az autos 2-t kis mertekben.

a "csoszogast" annak kihangsulyozasara hasznaltam, hogy 130-al be lehetett volna fordulni, illetve a szembe jovo tempojanak tukreben.

de mindenkit kerek, hogy defcon-hoz hasonloan azt az allitasomat cafoja, ha tudja, hogy a media helytelenul jart el. mert en eredetileg ezt hoztam szoba.

illetve velemenyezzetek ezt a videot, mint video. szerintem nagyon meresz es latvanyos. nem normalis, aki igy motorozik.
janosh79 2007.12.10. 19:34
Capa szerinted mit kellett volna mondani a médiának?Azon a pár km.-en legalább 5 kresz által fektetett szabályt szegett meg a srác és nem kicsit és volt olyan barom hogy ezt felvette kamerávalcsak hogy megmutassa a haveroknak hogy milyen fasza gyerek.

A büntetés szerintem is sovány.Bár a legnagyobb büntetés azzal a tudattal élni hogy kioltotta egy ember életét.
Tibbb 2007.12.10. 19:24
Köszi. :-) Egyébként autósban is megvan ugyanez az állatfajta, csak ők azért óvatosak, mert nem tudnak mit kezdeni ha rendőrrel találkoznak. Vannak igazán ügyes fickók 2 és négy keréken is, csak az intelligensebje nem videózza magát, és kijárnak a pl: Hungaroringre, oszt ha eldobja, akkor így járt. Ebben valamiért semmi kivetnivalót nem látok.
Gregxy 2007.12.10. 19:19
Alapvetően az van elszúrva ebben az országban hogy nem büntetik eléggé a közlekedési kihágásokat. Nem tudom emlékszetek e a részeg taxisra aki egy buszmegállóban 5 embert gázolt halálra és 3 évet kapott érte!!! Azért az hogy 5 ember csak 3 évet érjen szerintem szánalmas, máshol ezért gázkamrát kap. Ezzel csak azt akarom mondani hogy nincs visszatartó erő mert úgy gondolja mind autós mind motoros hogy jaszkarizok egyet aztán nem lesz úgyse semmi max ugrik a jogsi vagy bírság... Csak aztán elég egy pillanat ahoz hogy katasztrófa történjen... Szerintem nagyobb szigorral vissza lehetne szorítani az ilyen "taxis" eseteket Pl.. Még ha ez nem is annyira ide tartozik.
Gregxy 2007.12.10. 19:17
Alapvetően az van elszúrva ebben az országban hogy nem büntetik eléggé a közlekedési kihágásokat. Nem tudom emlékszetek e a részeg taxisra aki egy buszmegállóban 5 embert gázolt halálra és 3 évet kapott érte!!! Azért az hogy 5 ember csak 3 évet érjen szerintem szánalmas, máshol ezért gázkamrát kap. Ezzel csak azt akarom mondani hogy nincs visszatartó erő mert úgy gondolja mind autós mind motoros hogy jaszkarizok egyet aztán nem lesz úgyse semmi max ugrik a jogsi vagy bírság... Csak aztán elég egy pillanat ahoz hogy katasztrófa történjen... Szerintem nagyobb szigorral vissza lehetne szorítani az ilyen "taxis" eseteket Pl.. Még ha ez nem is annyira ide tartozik.
janosh79 2007.12.10. 19:17
Én nem akarok bántani senkit de akit te "vétlennek "nevezel szintén egy volt a "felelős" motorvezetők közül,hozzáteszem ő legalább a saját sávján belül haladt.Ja és "csoszogott le 110-el" 50-es vagy esetleg 80-as táblánál.Mégegyszer mondanám megvan ennek a korrekt módja zártpájás versenyek keretein belül.Amúgy csak a vak szerencsén múlott hogy ebből az esetből nem lett egy olyan.
FeherCapa380 2007.12.10. 19:16
Ez is egy erdekes megkozelites. Bar nem cafolja azt, hogy a media helytelenul jart el, de legalabb engem minosit. Ez is valami! Tibbb, Te legalabb zsigerbol szoltal (bar mintha kicsir keszen kaptad volna a szovegedet).
Tibbb 2007.12.10. 19:09
Az ilyen videók azért készülnek, hogy a mototros megmutassa, hogy ő milyen jó srác, és milyen bátor. Mi más célja lenne ezzel??? Na, viszont ha ezek a sertések ilyen bátrak és ügyesek, és ők 250 és 300 között mernek menni ott ahol mások 90 és 120 km/h -al, akkor miért kell ez a "jaaj, minket bánt a média, meg figyelmetlenek a csúnya autósok" szöveg???? Igen, aki ilyen tempónál hibázik, az megdöglik, hála istennek! Ettől számítanak hősnek a saját szemükben, mert ők többet tudnak, mint mások! Húú, de szánalmasak vagytok. Nem a motorosokra gondolok, hanem az ilyen önkéntes ghostriderekre, meg a fehércápa félékre.
Tibbb 2007.12.10. 19:06
Az ilyen videók azért készülnek, hogy a mototros megmutassa, hogy ő milyen jó srác, és milyen bátor. Mi más célja lenne ezzel??? Na, viszont ha ezek a sertések ilyen bátrak és ügyesek, és ők 250 és 300 között mernek menni ott ahol mások 90 és 120 km/h -al, akkor miért kell ez a "jaaj, minket bánt a média, meg figyelmetlenek a csúnya autósok" szöveg???? Igen, aki ilyen tempónál hibázik, az megdöglik, hála istennek! Ettől számítanak hősnek a saját szemükben, mert ők többet tudnak, mint mások! Húú, de szánalmasak vagytok. Nem a motorosokra gondolok, hanem az ilyen önkéntes ghostriderekre, meg a fehércápa félékre.
FeherCapa380 2007.12.10. 19:00
en senkit nem vedek. csak vazoltam, hogy talib azonnali reakciojanak szerintem mi az oka. pont az, hogy szerintem a media nem jart el helyesen, az Internetes szaksajtot is beleveve. talib emlegeti az "etalon" esetet holott nulla a valos osszefugges az, meg ez kozott... de megis batran okoskodik egy tragediaval, pedig nyilvan nem rossz ember O sem. ez a media muve. nekem csak ezzel van problemam. beegettek a koztudatba, hogy a motorosok felelotlen szaguldozo allatok...

raadasul az egesz egy rossz esettanulmany volt, mert a "vetkesnek" itelt motoros csoszogott le 110-el es a "vetlen" jott fol 2 kiloval. ez is jol jellemzi, mekkora kicsavaras volt az egesz, mert ott tobben is hunyok voltak. kicsit az autos is.
janosh79 2007.12.10. 18:53
FeherCapa talán ha megnézed a magyarországon forgalombalevő autók és a motorok számát rájössz hogy nem lehet ugyanannyi az autóbalesetek száma mint a motorbaleseteké.Csak tudnám mért véded ennyire azt az embert aki elvette egy másik ember életét?!
defcon-1 2007.12.10. 18:39
fehércápa...azt veszem észre, hogy iszonyatos elfogultsággal véded a motorosokat és úgy próbálsz beállítani minden kritikát, mintha az csak a motorosoknak szólna. nos, azért, mert én azt mondom, hogy egy barom, nem azt jelenti, hogy azért mert motorral csinált balesetet. ugyan úgy hülye az, aki kocsival. annak a videonak valszeg azért lett nagy visszhangja, mert saját maga filmezte le a tudatlan ügyetlenségét.

"Internetes mediak megengedjek maguknak, hogy "plusz adalekot" tegyenek hozza es hogy felvertezzek indulatokkal a pofajukat tepni vagyo, onjelolt erenycsoszok es soha nem hibazo vezetok ezreit. Ha normalis kozlemenykent kerult volna a mediaba (ahogyan normalis lett volna), akkor pl. talib-nak most eszebe sem jutott volna, mert reg elfelejtette volna. Es ez lenne a helyes."

nana! nyilván én is hibázok. de nem gondolod komolyan, hogy az egy egyszerű hiba volt...barátom...:)))) szerintem normálisan kezelte a média.
janosh79 2007.12.10. 18:38
Egy ilyen barom miatt ül tolókocsiba a nevelőfaterom 1975 óta,legszebb éveit vette el tőle az illető.Szerintem FeherCapa nem érted a lényegét a dolgoknak,tök mindegy hogy motorral vagy autóval vagy akármivel okoz balesetet arról szól a dolog hogy jóvátehetetlen hibát követ el az illető tönkretesz egy csomó életet a felelőtlenségével csakmert neki nem elég jó egy versenypáján versenyezni.
FeherCapa380 2007.12.10. 18:13
bergo! a napra kesz kronika:

http://www.boon.hu/hirek/Orszagos/cikk/sul....7-09530647
http://www.hidlap.net/modules.php?name=New....e&sid=1311
http://www.24ora.hu/kepek/kepgaleria.php?galeria=4257

2 halott, 3 sulyos serult. Szobeszed alapjan ugy tudom, mindharom meghalt azota. De lanyt a hatso ulesen biztosra veszem, mert az O feje nem nezett ki jol a kepeken, amit kaptam anno... Ezt egeszen veletlenul egy szaguldozo autos csinalta es valoszinuleg volt mar hasonlo....
FeherCapa380 2007.12.10. 18:04
"akkor is BARMOK" - ez am az erv! Senki nem lesz barom attol, hogy Te azt mondod jabba. En meg sosem jartam Pecs es Manfa kozott, de nagyjabol sejtem mi a moka ott. Nem ertek egyet vele. Ugyanakkor nem ertek egyet Veled sem tobb okbol:
- szamold csak meg a kereszteket szerte az orszagban, hany autos es hany motoros van?
- gondold vegig, hogy hibat elkoveto motoros es hibat elkoveto autos kozul kinek all jobban a zaszlo, hogy masokat is bajba sodor magan kivul
- gondold vegig, hogy vajon csak a motorosok barmok-e
- az ejszaki gyorsulasok a motorosok talalmanya?
- gyermekkorombol jol ismert kockaladas huliganok is motorosok voltak?
- a "diszkobalesetnek" nevezett jelenseget is a motorosokra szoktak erteni? (20 eves szohasznalat)
- ha a kifelyezetten felelotlen motorozassal balesetet okozo motorosok szamat osszeveted a nem sajat hibajukbol balesetet szenvedett motorosok szamaval, latni fogod, hogy kb. egal

Nem ertek egyet azzal, hogy a felelotlen magatartas csaka motorosok kivaltsaga lenne. Ez emberi tulajdonsag, mindenkiben lehet. Csak azert, mert gyors motort tobbet latsz, mint gyors autot, az meg nem jelenti azt, hogy a "motorosok barmok", vagy nagyobb barmok mint masok. Mert ugye, akinek telik 80 millios autora az meg is lengeti 320-al, ahogy osszel az M1-en lattuk. Szinten sokat foglalkozott vele a media, pedig az mar vegkepp nem altalanos, hogy valaki Lamboval donget. Aki mindezt nem akarja megerteni es az embereket kulonbozo okoknal fogva felrevezetni, megteveszteni, megilyeszteni, vagy indulatokat kelteni kivan az pedig utolso szarhazi...
Gregxy 2007.12.10. 17:59
Fehércápának igaza van.... A médiában mindig csak az jelenik meg amivel manipulálni akarják az embereket... Sosem az a célja hogy teljekörűen tájékoztasson...
jabba 2007.12.10. 16:51
"Kedves" FeherCapa! Lehet, h engem is a média cukkolt fel, de sokkal inkább az lehet, h nap mint nap járok Pécs és Mánfa között, és látom a sok barmot "közlekedni".Ha végigmész az úton több kereszte is láthatsz. Ez csak 1 eset volt ami a médiában megjelent. Évente van ilyen.Nyugodtan verheted a nyálad, akkor is BARMOK!!!
---TM--- 2007.12.10. 16:45
Szerintem az ilyeneknek a versenypályán lenne a helyük ,nempedig a közutakon...
bergo 2007.12.10. 16:18
Na ja! - Semmit nem hallottunk Esztergomról ...
FeherCapa380 2007.12.10. 15:27
Bar minden hiradot nem lathattam, amit en lattam abban valoban nem volt ilyen hangnem. De bosegesen elegnek bizonyult a "mediakampany" ahoz, hogy kozfelhaborodast valtson ki, hogy Internetes mediak megengedjek maguknak, hogy "plusz adalekot" tegyenek hozza es hogy felvertezzek indulatokkal a pofajukat tepni vagyo, onjelolt erenycsoszok es soha nem hibazo vezetok ezreit. Ha normalis kozlemenykent kerult volna a mediaba (ahogyan normalis lett volna), akkor pl. talib-nak most eszebe sem jutott volna, mert reg elfelejtette volna. Es ez lenne a helyes.

Emlekszik valaki pl. a nyar vegen Esztergomban tortent 5 ember eletet kovetelo tragikus balesetre, amirol szinten keszult amator felvetel es veletlenul eppen egy szaguldozo autos okozta? Pedig ude szinfoltja lehetett annak a pentek delutannak, mikor a jardan az oldalan csuszo kocsi halalra gazolta az ovarosban setalgato embereket. Szerintem csak az tud rola, aki latta a kalozfelvetelt a neten, vagy szegrol vegrol ismer egy szemtanut, mint en. Miert? Mert nem hasznaltak fel az anyagot "kulonfele celokkal" mely celok kozul egy sem segit a szerencsetlenul jart embereken es feleslegesen ilyeszt vagy bant meg masokat. Nem olvastam sehol, hogy "barcsak egesz eleteben nyomorek lenne az a rohadek, aki vezette a kocsit". A motorosok boven kapta ezekbol a "kritikakbol". Nagyon igazsagos, gusztusos es foleg etikus...
defcon-1 2007.12.10. 14:55
itt nem tudom mire gondolsz...nekem valszeg kimaradt. láttam az akkori híradót is. nem mocskolódtak, de még annyit se mondtak, hogy "felelőtlen barom".
VipeR-T 2007.12.10. 14:14
Szerintem jól nyomtátok. Kedves édesapám szavait tudnám idézni: Akinek meg nem tetszik az kapja be a....
bergo 2007.12.10. 12:42
Így igaz kedves fehércápa!
FeherCapa380 2007.12.10. 11:58
Amit O csinalt az eszetlen, felelotlen magatartas volt, sajnalatos ugyetlenseggel parositva. Nehany embert erintett, az aldozatokat es csaladjaikat, a kozben eljaro hatosagot. Ez nem azonos a SZANDEKOS mocskolodassal es iranyitott felelem es hiszteria keltessel, rengeteg becsuletes joerzesu ember bosszantasaval es sertegetesevel...
defcon-1 2007.12.10. 11:18
igen fehércápa, undorító és dühítő volt, ahogy megmutatták a felvételt arról az idióta majomról. nem is értem hogy tehették?!? amit ő csinált az sokkal kevésbé volt undorító...!!!:))
FeherCapa380 2007.12.10. 10:32
Plane, hogy pl. belolem csak plusz agressziot valtott ki, nem hogy barmitol visszatartana. Okadek volt, amit a mediaban csinaltak az esettel kapcsolatban, nagyon duhito volt.
bergo 2007.12.10. 10:14
kár hogy sokat beszéltek az elején... a lábtartónak viszon szép a hangja :)
a jobbratartási kötelezettség is megvolt az autósok esetében :(



talib --> a két esetet összehasonlítva ezen a video-n nem féltem, a pécsin inkább.
talib 2007.12.10. 08:54
Ezek szerint nem sok elrettentő ereje volt a pécsibalesetnek...

 
Név:
Jelszó:
 Regisztráció
• simansanyi
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!
 Videó
Kolo pisti
hozaszolas Fel tudja valaki rakni mégegyszer?

Azt megköszönném.
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Thanks!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszönjük!!
 Videó
rallyeman1313
hozaszolas Köszi!!
 Videó


 

© 2001 - 2008 RacingNet Webmester Kft.
Készítette, üzemelteti: Luxi Moderátor: DHR

v4.2.316
UNIX-Trade Kft.