Langsam
|
2004.10.05.
|
Hát igen ha tényleg minőségi munkát csináltál glms akkor óriási kincs lehettél a szerelő piacon! Manapság minden szerelő probálkozik trükkökel és kiderÚlnek aztán "leírod" őt IS!Ez van! Én most ismerek egy jó,megbízható szerelőt és hozzá viszem a vasat,de ez is olyan ha egyszer átver onnan többé nincs bizalom! |
 |
 |
FireStorM
|
2004.10.05.
|
glms,tokeletesen igazad van,szemelyszerint nem vennem el senkitol sem aki MEGERDEMLI.csak tudod folyamatosan problemakba utkozol a szereloknel es ezaltal irod le oket sorba sorba...szivesen lettem volna kuncsaftod...most komolyan... |
 |
 |
glms
|
2004.10.05.
|
Igazatok van, de!!!!! azt a tudatot, hogy én mindig megbízható voltam és minőségi, na ezt nem veheti el tőlem senki... |
 |
 |
Langsam
|
2004.10.04.
|
Fire-nek igaza van ilyen még a mesében sincs amit te mondasz (sajna)! A lehtő legszemetebb módon mÚködik kicsiny országunkba az auzó ipar minden területe! |
 |
 |
FireStorM
|
2004.10.04.
|
glms ez csak a meseben van ezt Te is tudod....az autoszerelo mindent kihasznal,es mindenkit.ha nicnsen ismerosod b@szhatod ebben az orszagban,es nem csak az autoszerelesben es a jarmuvekrol beszelek..... |
 |
 |
glms
|
2004.10.04.
|
Igen csúnya dolgok vannak! Nekem mindig az volt az első, hogy minőségi munkát csináljak, mert mégiscsak akkor jön vissza az ember bizalommal! Én már csak barátoknak szoktam segíteni rallyn. A fiam viszi tovább a tradíciót autószerelésben! |
 |
 |
Langsam
|
2004.10.03.
|
Sajna ez van,hogy manapság nem szeretik szervízbe hordani az autókat mert úgy is csak rosszab lesz meg kilopják a cuccokat belőle! Magyarországon jelenleg ez a trend,de ez nem normális! Aki meg elviszi az meg állandóan figyel,hogy mi tünik el! Kezdik ezt kihasználni a tulajdonosok mert egyre könnyebben fogják rá,hogy ez+az el tünt,kiloptÚák! Személyesen tapasztatltam az egyik márkánál amikor nyaranta az autóikat mostuk és csak egy mosásnál próbáltak apró trükköket a tulajok! Szemét módon müködik ez itt!:((( glms: te mivel foglalkozol?? |
 |
 |
GIORGIO
|
2004.10.03.
|
Igaza van glms-nek.Nekem már a suliban tanitották,hogyan kell lehuzni az embereket.Ennek ellenére én nem csinálom->ugyis minden auto elromlik egyszer,föleg ezeken a szar "utakon" |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.03.
|
glms, attól hogy vki "hozzáértő" még nem feltétlenül autószerelő, vagy dolgozik szervizben |
 |
 |
glms
|
2004.10.03.
|
Csak annyi a baj a "mindenki röhög mindenkin" cimÚ dologgal, hogy, ha ennyi jó szakember van Magyarországon, akkor a többség miért fél szervízbe vinni az autóját! Azért, mert a "sok hozzáértő embertől" úgy hozzák el az autót, hogy rosszabb állapotban van , mint volt, vagy esetleg kiloptak 1-2 dolgot! Nincs se minőségi munka, se megbecsülés! Persze ez mind olyan árakon, ami kispolgároknak elérhetetlen! Fizess sokat, hogy kiraboljanak!:((( |
 |
 |
Seriboy
|
2004.10.03.
|
Szewrintem nem árt a turbó a fogyasztás is csak 5-8 liter plusz ekkora motoroknál:).Amúgy Volvo S 60 R 2.5 liter 300 LE csak ennyit számít a turbó 0-100 5.7 s. |
 |
 |
Szasza
|
2004.10.03.
|
maradjunk annyiban hogy mindenki röhög mindenkin... |
 |
 |
Kox
|
2004.10.03.
|
Én meg az ilyeneken szoktam röhögni mint te... Tudod, az ilyen okosokon. |
 |
 |
glms
|
2004.10.02.
|
Igazad van langsam! Én pl. azért szoktam megnézni a video.racing.hu-t, mert jobb, mint 1 kabaré!! Én pl.par évtizede a szakmában vagyok és jókat mulatok a sok okoson!Ennyi hozzáértő embert Magyarországon...:))) |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
Langsam ki mondta h itt tiszta is vki? :D |
 |
 |
Langsam
|
2004.10.01.
|
Hát ti nem vagytok tiszták hadjátok már abba a szívó meg turbo meg kompresszoros meg az atom meghajtású,részecskegyorsítós autok összehasonlítását!!Képtelenség! Amúgy öröm olvasni a sok okost,hogy lihegik túl egymást!:DDDD |
 |
 |
mpower
|
2004.10.01.
|
Tényleg?? |
 |
 |
FairCO
|
2004.10.01.
|
520Nm a forgatónyomaték, ebben a vetélytársak jobbak, BMW-nél azért kellett a 7 fokozat, mert ők ezt a problémát ezzel orvosolják. hiába, egy szívómotor soha nem lesz olyan nyomatékos mint egy feltöltött, a teljesítmény leadása viszont közvetlenebb.. |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Épp most néztem meg a fotóidat. Derék nagy ember vagy. |
 |
 |
CSOCSO-SUPRA
|
2004.10.01.
|
cl55 es cl 600 es cl65 gyorsulasa 5 mp alatt van boven... valahol 4.8 at valahol meg 4.6 ot irnak.. szal ugyan annyi mint ennek a bominek... turbo kerdes: szerintem egyaltalan nem hatrany a turbo...sza a bomike egyaltalan nincs elorebb hogy nem turbos es 2-3 ezerrel nagyobb a mocija.. ja es a cl 500 asban is 7 sebesseges valto van... a tobbi mar nem..szal lehet hogy nem olyan hudejo az a 7 sebesseges dolog |
 |
 |
mpower
|
2004.10.01.
|
HUU te naon fáraszto csávo vagy deme. |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Ha még több BMW-s videó kerül fel én magam adom fel magam. |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
mert ilyen stílussal nem fogod itt sokáig húzni, de én jókat rötyögök rajtad :) |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
6. Miért kérdezed? |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
NEM kompresszoros vazze! te hány éves vagy ?! |
 |
 |
Kox
|
2004.10.01.
|
Demegab: Csak vicceltem, az egy utólag beépített kompresszor. :-))) Egész jól szól... |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Visszatérve a CSL-hez. Akkor végül is kompresszoros vagy nem? Mpower? A videón úgy tÚnik az. |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
Demegab ez nem chat, főleg nem ilyen témájú... szal hagyd abba pls mert rajtad kivül ez nem sok mindenkit érdekel sztem. |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
És mi a vélemenyetek ezekről: A pontkinetikai egyenlet, levezetése a diffúzióegyenletből és közvetlenül; reaktivitás, neutron-élettartam, későneutron-hányad; a reciprokóra formula, sajátértékek szuper- és szubkritikus esetben. Várom válaszaitokat! 3 percetek van, és mire ezt leírtam eltelt 2. |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Erről meg kell kérdeznem kedves öreg barátomat Vidovszky Istvánt a Magyar Nukleáris Társaság elnökét. |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
LOL inkább menjetek az atomhülyeségekkel az atomtopicba:D |
 |
 |
Kox
|
2004.10.01.
|
Oks! Te hogyan látod a termonukleális elven mülödö atomreaktor gyakorlati megvalósításának lehetöségeit??!! |
 |
 |
Kox
|
2004.10.01.
|
A másidik link még 1*, ezuttal helyesen: http://www.loaded.se/big_movs/CSL%20RG%202....erasen.wmv |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Beszélgessünk inkább a Nukleáris energetikáról v. esetleg a részecske gyorsítóról.:-) |
 |
 |
Kox
|
2004.10.01.
|
Nem tudom, nem értek a japókhoz... :-))))
Egyébként most látom hogy igazad van CSL télleg komprsesszoros: http://www.loaded.se/admin/upload/20040428015344.wmv
http://www.loaded.se/big_movs/CSL%2...eller%E5sen.wmv
|
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Kox Ez ugye most beugratós kérdés?:-) |
 |
 |
Kox
|
2004.10.01.
|
Demegab: a Honda skyline az szívo? És a Nissan supra?
A CSL sorozatban készült de már nem gyártják. |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
És ez a BMW CSL sorozatgyártásban készül? |
 |
 |
Kox
|
2004.10.01.
|
Demegab: És én még veled akartam vitatkozni... |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Bocsesz, mondtam, hogy nem ismerem a Mercedest.:-) Kicsit égek? |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
Demegab: bmw m3 csl :) |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Ez a CSL miféle járgány, mert a Mercedes oldalakon nem található. Csak azt ne mondjátok, hogy vmi egyedi izomautó és nem szériagyártás, mert akkor leülök pihenni, hogy ilyennel példálózik a szakavatott kolega. |
 |
 |
Kox
|
2004.10.01.
|
1: Senki sem mondta hogy amelyik autó sokat pörög az szétesik.
2: Ahhoz képest hogy a 3 csillagos töréstesz csak egy pletyka, szal ahhoz képest az elözö kommentjeitekben ezt kész tényként tálaltátok.
3: Nem a CSL véletlenül sem kompresszoros, és véletlenül sem merci. |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
a csl is szívó |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
FairCO Nem kell az egész autónak tank merevnek lennie, mert akkor az ütközés erejét szerinted mi csillapítja? Csak az utas kabinnak kell erősnek lennie. Pl. F1: a cél az, hogy az autó törjön atomjaira inkább, de a pilot ne sérüljön. Egy kérdés: Szerinted egy terepjáró v. egy személyautó biztonságosabb? Nem arra gondolok, hogy egy H1 találkozik egy Astrával, hanem borulás, falba ill. oszlopnak csapodás. |
 |
 |
Demegab
|
2004.10.01.
|
Gugu Azt írod, a bömbi régóta készít pőrgős motorokat, hogy nagy teljesítményt érjen el. Akkor miért basztatjátok pl. a Hondákat, hogy szétpörögnek. Nem értem, most szerintetek (német pártiak szerint) jó a magas fordulat vagy sem. Ha japán autóról van szó baromság, mert "szétesik", ha BMW-ről van szó, akkor azt mondjátok: ez igen! Töréstesz: Nem kell mindent véresen komolyan venni!!! A 3 csillag egy pletyka, amit a Totalcaron olvashatunk, nem én találtam ki. A Suzkákkal való összehasonlítás meg csak vicc volt, ha figyelmesebben olvasod. Ja és a CSL véletenül nem kompresszoros? Én szívó motorról beszéltem. A Merci nem az én asztalom, ha hülye a kérdés, bocs. |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.10.01.
|
Gugu "A törés tesztröl meg annyit, hogy ezt a Reneult-ék találták ki, ok mindig nyernek, másokat lehuznak. :)" ezt ugye nem gondolod komolyan? viccnek is rossz. én úgy tudom az e46-os bmw is gáz volt a törésteszteken, ti mit tudtok erről? ha tényleg 3*-os az új 5-ös, az ultramegagigalol, hiába a nehéz tömeg meg hiába merev az autó ha ugyanolyan sérüléseket szerzel benne mint egy kisebb autóban. és még a japánok törnek mint a papír :D |
 |
 |
alesi
|
2004.10.01.
|
Sziasztok! Nem akarok én itt senkit se lehúzni, sértegetni v. ilyesmi, de azért kissé már nevetséges, hogy itt mindenki jobban tud mindent a másiknál. Ha ennyire okos és jólképzett emberek írkálgatnak ide, akkor javaslom, hogy inkább valamelyik nagyobb autóipari céget fárasszák a hozzáértésükkel, hátha ott megbecsül a tudásukat. Szóval, nem kell egymást szídni, nem kell az autókat fikázni! |
 |
 |
FairCO
|
2004.10.01.
|
Demegab: igenis előnyös dolog a "tank merevség", csak annak nem, aki éppen a szembe jövő autóban ül.. amúgy meg ezek a töréstesztek nagy baromságok, lehet egy autóban akárhány légzsák, meg ilyen-olyan technikai kütyü, nem feltétlenül az fog téged megmenteni.. ami számít, az az autó tömege<-, amihez ha merev kasztni is tartozik, akkor megúsztad! vegyük pl a Hummer H1-est: se légzsák, se övfeszítő, se semmi, mégis kidöntötte töréstesztkor azt a falat, amin a többi autó szétkenődött! miért is? azért, mert 3.5tonna önsúlyú, valamint rettenetes szerkezeti merevségÚ a kasztni! amúgy meg nekem is sikerült 100< bekapcsolt öv nélkül kitörnöm egy betonoszlopot egy 5ös BMW-ben (http://www.sg.hu/galeria/10332364001093964686.JPG), és láss csodát, itt vagyok. hidd el, BMWnél nem felejettek el autót építeni egy modellváltás alatt, az a 3* nevetséges.. a váltóról meg annyit, hogy azért nincs manuális (és nem is lesz), mert a 7 fokozat miatt (vagymi) nem lenne szokványos a fokozatkiosztás! de amúgy is, kéne a francnak manuális, ez az SMG nálad jobban, és gyorsabban vált, ha pedig kényelmesen szeretnél vele autózni, abban is partner. manuális váltó szvsz a terepjárókba való, másba nem.. (egy kis túlzással) |
 |
 |
Langsam
|
2004.10.01.
|
Hát jó reggelt mindenkinek!Kedves kis mese volt itt az este látom! De mi lenne ha nem hasonlítgatnátok a japó gépeket a németekéhez főleg nem motor terén!Mert ez képtelenség! AMG? Nem tudom szóval ha valaki azt mondja,hogy ugyan olyan mint az M azt nem értem! Itt már nem csak a motorról van szó hanem az egészről (váltó,futómÚ,stb) nem ugyanaz a kettő bmw sportosabb az amg is keni ahogy kell de a kanyarokba oda veri a bmw 0-100-ra lehet csak párhuzamot vonni köztük utána már fölösleges mert veszit az amg! Szerintem is hülyeség a 3* a törésteszten! Nem tudom elképzelni,hogy ennyire szar lenne ez kb olyan mint ha egy volvo kapna 2*-ot!:D nevetséges |
 |
 |
Gugu_(M3)
|
2004.09.30.
|
Örület hogy mennyien osztják itt az észt. Demegab: Gratulálok, hogy felismered hogy a BMW most próbál átállni a pörgős motorokra, csak azt nem értem a régi 645CSI-t mért kelett 7ig forgatni, vagy az E36 M3 mért 7.5nél "pirosodik" !? És hogy a BMW-nek mit kéne optimalizálni... Ehh, komolyan inditványozom, hogy vegyenek föl vezető mérnöknek, úgy látom hetek alatt megreformálnád az egész bandát ott... Nevetséges. A BMW nem hülye lespórolni 1 évet, az új motorokat (3as dizel) átültette az e39be, tehát nyugodtan árulhatta volna még azt... Amugy a CSL a 3.2 literböl 360 LE-vel, nem olyan rossz, és hidd el, ha akarnának tudnának olyat is csinálni, csak ez nem ugy megy, hogy ide tolok,oda tolok... Mindennek ára van... amit valahol meg kell fizetni. A törés tesztröl meg annyit, hogy ezt a Reneult-ék találták ki, ők mindig nyernek, másokat lehuznak. :) ennyi. Ha meg vágnád a témát, tudnád, hogy 3 csillag egy limuzinnál nem ugyanaz mint egy kisautónál, tehát a csodás Suzuki három csillaggal könnyedén eltávoltiható lehetne a 3 csillagos 5-ösről az ablaktörlővel. Most volt nálunk egy 545i, ez egy elég masszív autó, akár hiszed akár nem. Az M5röl annyit, hogy én a 3-ast mindig jobban preferáltam, de márciusban egyik kliensünk valószínüleg vesz egyet. Akkor majd megmondom milyen is... De egy dolog fix. Mivel az SMG 7 sebességes, de nem automata, csak ő kuplungol, értsd, van kuplung, persze hogy 3-4 őrületes gyorsuláskor megég, ez minden autónál így van. (Fizika) A manuált én is sajnálom, de ekkora helyre 7 gangot manuálba nem lehet berakni. És aki azt mondja AMG, annak azt mondom, jó csak hát az töltött, ez meg szép szívó, 8 ezres pörgéssel. És ezzel a 4.7el, nem nagyon van ellenfele közutakon, asszem ez belátható... Ennyi. |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Ha már a biztonságról van szó. Gyalogos védelem: Opel Signum 1 pont (egyik legrosszabb) BMW 2 pont Kia Sorento 3 pont Kia Carnival 4 pont Hyundai Trajet 9 pont Volvo 10 pont (elfogatható) Peugeot 307 CC 10 pont Saab 9-5 12 pont (átlagos) Renault Laguna 12 pont Nissan Micra 12 pont Honda Accord 16 pont (kiemelkedő) Volkswagen Touran 16 pont (dícséretes) www.vezess.hu
|
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Kox A Totalcar oldalán van a Bömbi töréstesztjéről szóló pletyka, miszerint szerkezeti problémák vannak, és az bizony igencsak megtudja gyengíteni az autót egy esetleges karambolnál. |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Nyílván szükség van a magas fordulatszámra, hisz anélkül nem lehet több mint 100LE/liter teljesítményt kihozni. Eddig fikázták a japán autót, hogy szétpörög. Most ezt csinálja a BMW is. Legalább is próbálkozik. Az S2000 120LE/liter teljesítmény azért még közel sincs látóhatáron belül. Pedig már a fordulatszám is megvan. Már csak a vezérlést kell belőni. Ja és persze az elektronikával sem ártana vmit kezdeni, hisz semmit nem ér a teljesítmény, ha az autód leáll szakadó esőben az M3-ason este 11-kor hazafelemenet. PL. |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.09.30.
|
még jó hogy a béemvés arcok fikázzák legjobban a varrógépeket, mikor az m-es technikákat is ugyanúgy szét kell pörgetni hogy menjenek igazán... |
 |
 |
dohcpowa
|
2004.09.30.
|
brutááááááál ez a hang, de kissé varrógép style nem?:P (csak a hangra gondolok) |
 |
 |
Kox
|
2004.09.30.
|
Demegab: Linket követelek! (Mármint a BMW töréstesztröl.) |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Láttam már egyébiránt bömbit is kettészakadva. Asszem egy régebbi 3-as volt. |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Nincs már kábé egy éve, de mindannyiunk örömére közlöm jövőre visszatér a Switch. |
 |
 |
Szasza
|
2004.09.30.
|
Télleg, nincs már Smith! Akkor vagonerté vagy fInGNIS... csodálatosak!! az egyik kettétörik mint egy ropi, a másik meg felborul egy kormányrángatástól!
|
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Kox Úgy tÚnik ez esetben sajnálták a plusz egy évet. |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Nem kell komolyan venni ám az összehasonlítást te szicológus (vagy legalábbis nem teljesen:-)), a Skiff nevét meg azé nem tom lefeleírni szabályosan he, mer nem árulok olyant. Legközelebb bejössz a szalonba, és ha találsz Stikket, adok egy hangszórót. Ja a "tank" merevség nem kifejezetten előnyös egy ütközésnél. |
 |
 |
Kox
|
2004.09.30.
|
Nem tudom hol olvastátok hogy 3 csillagot kapott az E60, a totalcar csak annyit írt hogy felmerült a gyanu, a hivatalos oldalon nincs is fönn eredmény csak az elzö E39 -es eredménye van fönn ami már 98 -ban négy csillagot ért el. Szal sztem elég érdekes lenne ha az új modell alulmúlná az elödjét, nembeszélve arról hogy egy olyan presztizsmárka mint a BMW nem engedheti meg magának hogy 3 csillagos autót engedjen ki a gyárkapun. Ez már csak azért sem lehetséges mert az autógyárak már a fejlesztés közben végeznek törésteszteket, ha az új 5 ös ilyen gyatrán szerepel azokon akkor inkább még rászánnak egy évet a fejlesztésére mintsem hogy, bemutatnák és gyártani kezdenék. |
 |
 |
Szasza
|
2004.09.30.
|
legalább egyszer irnád le normálisan, hogy "swift", ha már ezt a trágyát árulod!! :-) hát nemtom, képeken úgy tünik a szuzko atomjaira hullik egy kisebb koccanásnál is, a bömbi meg olyan mint egy tank!!! Dzsizösz, de mi ez az összehasonlítás?? Még mindig beteg vagy? Ne szegyél annyi gyógyszert... :D |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Teccet mi? Na jó kicsit erős volt a Stift 1.0 GA. Inkább a Switt 1.3 GL a megfelelő. Szerintem.:-) |
 |
 |
Szasza
|
2004.09.30.
|
úgy törik mint a swift?? kiváncsivá tettél! meséjj! :D |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Elhiszek neked mindent, tudom, hogy 63-ig is meghuzatod. De a tréfát félre téve a 3 csillag önmagáért beszél akárki akármit mond vagy ír és punk-tum. Egyébként jó ideje nem volt 3 csillagos törésteszt, asszem utoljára talán a Switt 1.0 GA. |
 |
 |
Szasza
|
2004.09.30.
|
de azt ugye Te sem gondolod komolyan, hogy 60-al fogok tötymörögni egy m5-el :D |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Figyelj Szaszkó elárulok egy nagy titkot. A töréstesztek alkalmával nem azt nézik, hogy 220-al falba csapódó autóban túlélik-e az ütközést (bár szerintem ezt a reakciót te sem gondoltad komolyan). |
 |
 |
Szasza
|
2004.09.30.
|
Szeva DemeGab! Szerintem mindenki elolvasta, aki meg azt mondja hogy nem, az hazudik!! :D Ettöl függetlenül (bár ezt a hibát gondolom orvosolják) meg a törésteszt (220-nál lezárod magad igyis-ugyis megmurdelsz, tökmindegy miben ülsz) patent a verda! A manuális váltót nem értem hogy nem tudták már megoldani, csak az az igazi! Attól a sok gombtól meg ki lenne a faxom az biztos! De hogy gondolkodnom kelljen ilyeneken, sajnos távol állok... :-( |
 |
 |
Demegab
|
2004.09.30.
|
Szevasztok srácok szuper a járgány, DE olvassátok csak el a Totalcar tesztet, különösen az utolsó rész figyelemre méltó. Mennyibe kerül egy ilyen 30-40 mihály? Aztán állhatsz vele a lámpánál, mert leáll csak úgy magától + kuplung túlhevülés + váltó hiba visszajelzés. Enyhén szólva nevetséges, nem?. Nem is beszélve a Euroncap töréstesztjének 3 csillagos eredményéről. De legalább jól megy :-) Még ha Bömbi párti lennék, és netán még ha lenne ennyi Ft-om..... erősen elgondolkodnék, és sztem más is. |
 |
 |
mpower
|
2004.09.30.
|
Gergyea! Sztem se a 0-100-ig tempo az irigylésre mélto hanem a 0-200-ra. Persze ezzel a sulyal nem rossz. Egyébként S600 0-100-ra 4.8 Cl55amg5.2mp E55amg 4.7.mp |
 |
 |
mpower
|
2004.09.30.
|
Fiuk nem kell komolyan venni a japo imádok kritikáit. Csak kinnyukban nem tudnak mit irni ennyi. Méghogy CL65 AMG! Egy alap ilyen auto ára 220 000.-euro!! Az M5 90000.-euro. Lehet választani. Az M5-öt meg a filmben hasonlitották a Porschéhoz elösször. Persze aki bemondta biztos nem ért annyira az autokhoz mint fir,langsam meg a többiek. |
 |
 |
gergyea
|
2004.09.30.
|
ehh... nagyot megy az 100, de a merci e 55 amg is majd' ugyanez, max 30 loval gyengébb. Szal azzal a 4,7 mp-vel nem tom hova akarnak feltörni, ugyanennyit megy az S600, A CL55 AMG, az E55 AMG, hogy cak néhányat soroljak. amugy jo kis gép, meg szép meg minden de sok pénz... inkább egy használt ferrari.... ja még egy érdekes dolog 24liter átlagot mentek vele 6000 km-en a totalcarosok...nem grinpiszes, az tuti :D |
 |
 |
Hartge H50
|
2004.09.30.
|
nagyon komoly ez a gép,de miért nem lehet megtartani a hagyományos kéziváltót??eddig mindegyik m5-ben bevált. nekem úgy jobban teccene. |
 |
 |
Krisz23
|
2004.09.30.
|
Én is voltam 1-es bömbi bemutatón, de nem vezettem átadtam a terepet a hugomnak :) Én majd az 535D fogom tesztelni remélem a közeljövőben és utánna nap mint nap :) |
 |
 |
FairCO
|
2004.09.30.
|
ja, amúgy BP-re kellessz menni miatta, Miskolcra tudtommal nem hoznak M5ös tesztautót.. :( de azért majd benézek a szalonba, megkérdezem itt is! |
 |
 |
FairCO
|
2004.09.30.
|
hehe.. az 1es BMW tesztvezetése most (2 hete kb) volt itt Miskolcon, ki is próbáltam, igaz, csak a lekisebb 1.6os benzinessel, mert a nagyaobbra várni kellett volna, annyira viszont nem érdekelt. az is aranyos kis autó, úgy kanyarodik mint egy gokart, csak hát az a 115 ló mindenre elég, csak ahhoz nem, hogy hátbavágjon a háttámla. kamerát meg viszek, nem kell aggódni, semmiért sem hagynám ki, megkapjátok a múvit, ígérem! |
 |
 |
Anti
|
2004.09.30.
|
Szóval ez a Úhhh bazzeg kategória! Egy gyári autó ami ilyet megy az komoly, ezt úgy írom, hogy nem szeretem a Bmw-ket. Kár, hogy ilyen rángatós a felvétel. Üdv. Anti |
 |
 |
Langsam
|
2004.09.30.
|
Ez az videózzál csak tényleg ne az legyen,hogy Fairco tovább is filmezhetet volna ha sony stamina kamerát használ! Követeljük a movit!:DD Most jelentkeztem az 1-es bmw tesztjére!Majd értesítenek! |
 |
 |
CSOCSO-SUPRA
|
2004.09.30.
|
hat erdekes meg nagyon brutal egy ket dolog amit tud.. leginkabb ez a 8 fele gombkombinacio hogy milyen legyen az auto...de ha mar valasztani kell akkor monjuk a V12 es CL65 AMG.. jobban nez ki. jobban megy es lehet hogy kenyelmesebb is... gombok ott is vannak :) |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
csak ne meruljon majd le az elem a staminaba :D ha nem hozol videot rola ugyse hisszuk el :D |
 |
 |
FairCO
|
2004.09.30.
|
nem estem én neki, csak rossz napom volt.. Nmetom hová iratkoztam fel, van nekem egy kedves ismerősöm, ő intézi nekem, nekem erre hál' isten nincs gondom.. |
 |
 |
Szasza
|
2004.09.30.
|
Srácok, kamerát vigyetek!! :-) |
 |
 |
Krisz23
|
2004.09.30.
|
Gondolom a BMW AG Magyarország-nál vagy valamelyik nagyobb kereskedőnél lehet tesztelni?!
Próbálja ki mindenki Én is kérek egy időpontot!
|
 |
 |
Langsam
|
2004.09.30.
|
ácsi fairco lassaban egy kicsit nem kell rögötön neki ugrani!Ok te így értelmezted mi meg másként és akkor mi van?Mostmár tudjuk,hogy mit akartál mondani! így már értelmesebb az összehasonlítás de szerintem még így sem jogos teljesen!:DD M5 tesztevezetésre iratkoztál fel??HOL?? |
 |
 |
FairCO
|
2004.09.30.
|
állj az egész! én nem a Porschét hasonlítom az M5 höz, hanem a két autónak a teljesítményeit egymáshoz! nagy különbség! én azt akartak kihozni belőle, hogy az M5 képes hasonló (ha nem jobb) menetteljesítményt<- nyújtani, mint akármelyik Porsche, kivéve persze Gt2, és Carrera GT (legyen szó akár szerpentinről, akár sprintekről, akár hosszú távú utazásról), de attól több kategóriával kényelmesebb, praktikusabb, stb.. szal nem kell csodálkozni, csak meg kéne tanulni a sorok közt is olvasni.. ezek után hogy egy M5öst tucatautóként emlegetsz, el kell hogy gondolkodjak azon, hogy mennyire vegyelek komolyan! vedd úgy hogy beírtam néhány fekete pontot! amúgy meg sikerült "feliratkoznom" tesztvezetésre, kb 3-4 héten belül sorra is kerülök, majd akkor megosztom tapasztalataimat veletek. |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
Langsam Ferko hasonlitja...emiatt csodalkoztam en is : O |
 |
 |
Langsam
|
2004.09.30.
|
Ez most komoly?:D Egy porschet hasonlítotok egy m5-höz! Már csak a motort sem lehet összehasonlítani Boxer vs. V10 nem egy katergória!!! FutómÚvet sem lehet mert ugye nem ugyanazt a célt szolgálja a két autó! Porschevel menny ki hétvégén a hegyekbe a szerpentineken száguldozni lenyitott tetővel a bmw-vel meg járj dolgozni meg hosszútávú sprinteket nyomj le úgy hogy közben nem fáradsz el mert hihetetlenÚl kényelmes és mehet veled a család!! |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
egy porsche tudasat na ne vicceljel,szegeny Ferdinand forog a sirjaban hogy egy tucat autoval hasonlitjak az excklziv sportkocsijat! |
 |
 |
Langsam
|
2004.09.30.
|
Fairco-nak igaza van nem lehet egy lapon említeni a tuning csodákkal a bömbit két külön kategória!! |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
te Ferko,en a gyorsulasat neztem ,es hasonlitottam egy mazdahoz,:D semmi kulonos nincsen benne,vagy csak azert nem tunik hu de nagynak mert hatulrol mutatjak,meg a kamaeres is egy balf@sz... nem kell hasonlitani egy tunninghoz sem en nem arrol beszeltem :D |
 |
 |
FairCO
|
2004.09.30.
|
már megint kezded Fire! ne hasonlíts már egy BMW-t egy szaros Mazdához, mert megőrjítessz! ez egy széria motor, nincs szarrá tuningolva, nincsen ráaggatva x ezer turbófeltöltő, se nitrós palack nem figyel a csomagtartóban, se semmi.. ez egy SZÉRIA autó, ami mellesleg kényelmesebb mint ezek a szana-szét tuningolt rizsrakékák.. ha valaki tuningolni akarja, hát tegye, könnyedén ki lehetne hozni belőle 7-800 lóerőt (de minek?)! ha meg csak gyorsulgatni kell, mint az a hülye szkájlájn amit alant belinkeltél, akkor az is megoldható, igaz 3-4 ilyen futam után hajíthatod ki azt a "csúcstechnikát" ami a motorterében van.. röhely komolyan mondom! röviden: ez az autó nem azért született meg hogy azokkal versenyezzen (hidd el, ha azt akarnák BMWék, összedobnának 1-2 modellt), hanem az igényesebb vásárlóréteget célozza meg, akik egy Porsche teljesítményét és tudását akarják a seggük alatt érezni, limuzin köntösben.. mindig is erről szólt az M5, és mindig is erről fog szólni! |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
kinek a pap kinek a pap szomszedjanak unokahuga.... |
 |
 |
Langsam
|
2004.09.30.
|
Fire: azért én szivesen járnék egy ilyen "nagy domper 7sebesseges automata"-val!:DDD |
 |
 |
Krisz23
|
2004.09.30.
|
Ez nagyon cool! Szivesen meghajtanám! |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
Szasza elvezd... bar nem tom mit lehet benne elvezni,nagy domper 7sebesseges automata :D mint egy dodgem... tiszta jo valoban |
 |
 |
Szasza
|
2004.09.30.
|
Figyi Fire, ez a verda még annyira új, hogy minden kis apróságot élveznek benne, lesznek még jobb videók is róla ne aggodjál.... 626-os mazdát meg ha akarok látni, ki kell hogy menjek a roncstelepre vazze, ennyit róla... |
 |
 |
BimBó
|
2004.09.30.
|
626 2.0karbi vs e60 bmw !!!!!lol:DDDDD
|
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
ha olyan videot szeretnel latni ahol ezt a sebesseget erik el ugy hogy kozben nem alszol el tessek,
http://video.racing.hu/files/1006/0-300_13sec.mpg |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
hadde most komolyan,kivulrol mutatjak, es kivulrol azt latod mint haogy egy 626-os akrbis mazda gyorsul,semmi extra.a kameras meg inkabb mennyen sajtot kopulni kb annyit er... semmi extra |
 |
 |
BimBó
|
2004.09.30.
|
Fire;most nem azze,de nem akartam ezt kerdezni mint te!nehogy az legyen hogy megy a fika jobbrol-balra balrol-jobbra!van fenn 1 mitsu 0-250-re erdemes megnezni!!:DD |
 |
 |
schu
|
2004.09.30.
|
Fire, egyszer komolyan kivetem magam az ablakon a kötekedős kommentjeidtől:P |
 |
 |
FireStorM
|
2004.09.30.
|
es ez most jo? :P |
 |
 |
FairCO
|
2004.09.30.
|
na jó, az a 270 kmph a valóságban csak 268, mert ott van a korlátozás.. |
 |
 |
whoa
|
2004.09.29.
|
no comment :-) V10 roxx! már várom a Totalcar adást amiben tesztelik :) |
 |
 |